AMOUAGE - The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco

آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-70162
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-70162
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 370
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
18,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    21
  • نمی پسندم
    9
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    13
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    2
  • رسمی
    18
تعداد رای های ثبت شده : 89
توضیحات

AMOUAGE The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco - آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو

نخستین بار در سال 2022 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های رایحه های معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، ریحان ، هل ، بادیان رومی، لامی ، صمغ کندر ، رز ، اسطوخودوس ، تنباکو ، شکوفه پرتقال ، شیرین بیان ، گل اوسمانتوس ، شنبلیله، دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، خس خس ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، چوب گایاک، عود، صمغ کندر ، بلسان پرویی ، شیره سیاه قیر مانند درخت قان اشاره کرد.

برند آمواج
عطار سسیل زاروکیان
سال عرضه 2022
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، ریحان ، هل ، بادیان رومی، لامی ، صمغ کندر
اسانس میانی رز ، اسطوخودوس ، تنباکو ، شکوفه پرتقال ، شیرین بیان ، گل اوسمانتوس ، شنبلیله
اسانس پایه دانه تونکا ، لوبان ، مشک ، وانیل ، خس خس ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، چوب گایاک، عود، صمغ کندر ، بلسان پرویی ، شیره سیاه قیر مانند درخت قان
نمره کاربران
The Library Collection Opus XIV Royal Tobacco-آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 14 رویال توباکو
رایحه
8.3
39 رای
ماندگاری
9.4
39 رای
پخش بو
9.2
39 رای
طراحی شیشه
9.3
39 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (31 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با سلام به همه عزیزان معطر
از معدود عطرهایی از نمونه های جدید التولید دنیای عطر که میشه روش حساب کرد.عطری متفاوت .با وقار .جذاب .اشرافی و یکه تاز .درین وانفسای ابو عطا خوانی آب سربالا نیست.خوشم میاد ازش.
شبتان به امید پگاه واقعی ایران ستاره باران
05 دی 1402 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : احمد شجاعی مجتبی برزه

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام
رویال توباکو عطری سنگین، خشک، جدی و قدرتمند است. هر باری که این عطر رو بو می‌کنم بُعد جدیدی ازش برام رو میشه.
اولین بار که امتحانش کردم خیلی به دلم ننشست. به شدت بوی دود و چوب سوخته داشت برام اما از اونجایی که علاقه‌ی زیادی به عطر دارم و حتی به روایحی که نمی‌پسندم فرصت می‌دم چند بار دیگه امتحانش کردم و در بار سوم عاشقش شدم.
به شدت رایحه‌ی اعتیاد آروی برام داره.
در ابتدای اسپری شدن صمغی و ادویه‌ایه و در آخر رایحه‌ی چوبی زیبایی داره. در تمام این مدت روایح دودی در این عطر همراه شما است. تنباکو طبیعی و هل و یه رایحه‌ی دارچینی که کمی به شیرینی میزنه از زیبایی‌های این عطر فوق‌العاده است.
مناسب هر کسی نیست و به نظرات ما فقط به عنوان یه راهنمای کوچیک نگاه کنید. هر عطری رو حتما قبل از خرید شیشه‌ی کامل امتحان کنید و بهش فرصت بدید.

[EDITED] 1402/10/05 00:12
04 دی 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : مجتبی برزه مهدی

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
بوی تندی از صمغ و رزین و چوب سوخته.مناسب آقایان.هیچ شباهتی به اینترلود نداره و قطعا مثل اون نمیتونه میان عموم جای خوش رو باز کنه .ظاهرا مخاطب این سری از کارهای آمواج جماعت عطر باز هستن.
03 دی 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : کاید امیر مجتبی برزه

1
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
بغض کودک معصوم که غرق در دوده های سیگار پدر افیونی و‌ نحیفش شکست
نسیم غروب ، پاییز را با های و هوی درختان چنار برگ آمیزی کرد
و چه آتش هایی که با دلتنگی ملموس میشود و چه عطری که طعم واقعی زندگی را به ما بچشاند؟ او همین جاست.
و نهایت تلخی نجابت اوست...
اوپوس ۱۴ رویال ، نخواستنی من!
24 آذر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : کاید امیر derrick

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
با سلام خدمت عزیزان
یک عطر فوق العاده با متریال بسیار ناب و با کیفیت و به نوعی بهتری ها در آن استفاده شده...!
میشه گفت یه جوری این کار در ذهن یادآور رایحه خوب سیگار برگ و نماد کیفیت خوب رایحه کندر هستش
به نظر خودم بگم که بعد از اسپری کردن در اول کار زننده هستش ولی بزارین مقداری بگذره کاملا جا افتاده و هماهنگی رو درش حس خواهید کرد و کاملا متوجه میشید که ابعاد متفاوت و جذابی داره...
13 آذر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مجتبی برزه rick

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام
رویال توباکو از برند امواژ
شروعی فوق العاده تلخ و تند و تیز(بهتر بگم زهر مار خالص)از تنباکو،دود و چوب که برای من یاداور زمانیه که یه ذغال جدید رو سری تنباکوی سوخته شده قلیون قرار داده میشه و این عطر هم درست به مانند قلیونی با تنباکوی سوخته شده،قابلیت اینو داره که باعث سردرد بشه.
ولی نه نه این پایان کار نیست!!!بعد از گذشت مدت کوتاهی بوی تلخ تنباکو کمرنگ میشه،بوی کندر و عود کاملا محسوس میشه و غالب ترین رایحه،بوی چوب در حال سوختن در کنار عوده که برای شخص من یاد اور خاطرات خوبیه و ممکنه بوی عودش برای خیلی از شامه ها اشنا باشه(یک سری از عودهایی که در مکان های مختلف استفاده میشه حال و هوای مشابهی با عود این کار داره اما چندین لول پایینتر).مهمترین نکته اینه که این عطر به هیچ وجه عطر همه پسندی نیست و باید در زمان مناسب و با استایل مناسب خودش ست بشه وگرنه نمیتونه تاثیر خوبی روی دیگران بزاره.حتی اماتورترین شامه ها هم میتونن متوجه بشن عودی که داخل رویال توباکو به کار رفته یه عود بسیار گران قیمت و اشرافیه.خلاصه اینکه از شامه های اماتور بازخورد خوبی نخواهد داشت ولی در بین عطربازها و کسانی که شامه های تقویت شده تری دارند،ارزش این اشراف زاده قطعا درک خواهد شد.
با ارزوی اوقات خوش و معطر برای دوستان عزیزم
11 آذر 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : کاید امیر مجتبی برزه

8
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
رویال توباکو یک عطر تنباکویی دودی ادویه ای هست که از نظر من خیلی هم مبالغه شده درش و روایح به شدت خودشون رو نشون میدن . نت ابتدایی تا حدود بیست دقیقه اول بوی تنباکوی سوخته هست . اگر بخوام واضح تر بگم مثل اینه که ذغال بیش از حد روی قلیون بگذاری و تنباکو بسوزه و این بو بشدت هم تند و سوزنده هست.
بعد از بیست دقیقه بوی تنباکوی سوخته از بین میره و کم کم بقیه نت ها خودشون رو نشون میدن . بوی تند هل و ادویه جات در پس زمینه ای از عود و دود همگی با هارمونی خاصی به مشام میرسند و هر چه به پایان نزدیک تر میشه بوی سوختگی کم میشه و فقط عود و ادویه و تا حدود کمی چوب باقی میمونه . تا حدودی یادآور اینترلود هم هست و فضای عربی درش مشهوده.
از نظر ماندگاری به راحتی تا حدود 7 الی 10 ساعت ماندگاره اما پخش بو حدود 3 الی 4 ساعت هر دو بسته به شرایط. خیلی این عطر میتونه خاص پسند باشه و به هیچ وجه همه پسند نیست. بعید هم میدونم خیلی بشه ازش بازخورد گرفت . اما در کل متاع ارزشمندی هست برای عاشقان تنباکو و دود و عود .
24 مرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : مجتبی برزه الهام
مرسی که انقدر دقیق توصیف کردید دقیقا همینطوره بعد از 12 ساعت شدت رایحه دودی و چوبی هنوز حس میشه و به هیچ وجه همه پسند نیست.....
28 مهر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : مجتبی برزه Saleh heydari
ممنون که انقدر خوب عطر رو توصیف کردید، دقیقا بعد از گذشت 12 ساعت هنوز شدت بوی دودی و چوبی حس میشه و به هیچ وجه همه پسند نیست.
حتما قبل از خرید، دکانت این عطر رو تست کنید
28 مهر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مجتبی برزه Saleh heydari
ممنونم دوست عزیز. برقرار و معطر باشی .
30 مهر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

رویال توباکو!
بعد از حدود سه هفته کلنجار رفتن با این عطر نتونستم باهاش کنار بیام و زیر قیمت به یکی از دوستانم فروختم من چون به عطرای تنباکویی خیلی علاقه دارم به محض موجود شدن از عطرافشان با قیمت خیلی مناسب تر از سایتای دیگه بدون تست خریدم و چه اشتباه بزرگی کردم اصلا اون چیزی نبود که فکر میکردم نمیگم بد بود ولی برای من تا ۹۰٪ اینترلود بود با اینترلودم که هیچ وقت کنار نیومدم البته به احتمال زیاد چون مبتدی هستم تفکیک نتهارو متوجه نمیشم ولی به نظرم اینکار تنباکویی نیست و ادویه ای محسوب میشه گرچه بعد از حدود دو سه ساعت یه بویی مشابه تنباکوی سوخته قلیان ( یه بوی بسیار تلخ و دودی ) استشمام میکردم ولی باز هم خوشایندم نبود شانس آوردم با یه مقدار ضرر درصد زیادی از هزینه ای که کردم بهم برگشت .البته فصل مناسبی هم برای تستش نبود ولی خب رویال توباکو برای من همون اینترلود بود.
20 تیر 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور پدرام محمدی
دولچه گابانا د وان ادو پرفیوم رو تست کنید
20 تیر 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور Ebi

دود ذغال و تنباکوی اعلا

تو مسیر خونه حرکت میکردم که ناگهان احساس سردردو حال تهوع خیلی خفیییف همراه با گزگز گلو بهم دست داد.من اهل قلیون نیستم ولی چی بشه سالی دو سه بار همراه با جمع دوستان بکشم،این علائم درست موقعی برام اتفاق میفته اگه، تو قلیون کشیدن افراط کنم و به اصطلاح کامهای سنگین بگیرم.
داشتم فکر میکردم که چرا اینطور شدم که یادم افتاد حدود یک ساعت قبلش،سه پاف از این عطر در فروشگاهی روی ساعدم جهت امتحان زده بودم!اولین بار توی فروشگاه از کیفیت بالای رایحه خصوصأ نت تنباکو جا خورده بودم و در واقع دیدن خودم تو اون حال دومین تجربه تعجب من بود،وای که چقدر این عطر واقع گراست!
با انفجار آمبرو دودو روایح ادویه ای شروع میشه که هر چقدر به انتها میرسه،آمبر کم کم خداحافظی میکنهو تنباکو و نتهای دیگه بیشتر نمایان میشن،این در حالیکه که دود از اول تا آخر عمر عطر همراهی میکنه و نت غالب هست.با امید موافقم،بسسیار بسسیار دودی(سوختن هیزم یا ذغال).
حقیقت کمی هم منو یاد اینترلود انداخت و البته یاد شهر بندر لنگه با تویوتا هایلوکس های قدیمیش که به خاطر حمل بار تنباکو و ادویه،از عطر لذت بخشی برخوردارن.من سرباز نیروی هوایی این شهر بودم،جایی که از نظر جغرافیایی خیلی نزدیک به زادگاه این عطر(عمان)هست.درست کنار پادگان روستایی به اسم گزیر قرار داشت،که یکی از محصولات این روستا تنباکو هست که مرغوبیت بسسیار بالایی داره.توصیه میکنم به دوستانی که علاقه مند هستند و دسترسی دارن حتمأ سراغ تنباکوی شهر بندرلنگه،خصوصأ روستای گزیر رو بگیرنو طعم تلخ و واقعی تنباکو رو بچشن.کسانی که به جنوب سفر کردن حتمأ خانومای بندری رو با لباس محلی ،نقاب به چهره زده در حال قلیون کشیدن(قلیون مخصوص چهار سوپاپ) مشاهده کردن.
این رایحه بسیار گرم و مردانه هست و تصور بوییدن آن از یک خانم بسیار سخته،مگر اینکه اون خانم یه زن سنتی بندری باشه:-)
خوشبو باشید
10 تیر 1402 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : مجتبی برزه شريف رنجبر

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
من حرفی واسه این عطر ندارم ‌‌.کاملا پیچیده و مرموز هست. یک هفته تست کردم ولی نتونستم ازش سردربیارم 😅😅 خیلی پرهیاهو و شلوغ و به اصطلاح حرفه ای هست . لطفا از اساتید بزرگوار منو از سردرگمی دربیارید
08 تیر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مجتبی برزه هاشم پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟