سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟
کارولینا هررا در سپتامبر 2016 از عطر زنانه جدیدی با نام گود گرل رونمایی کرد. این عطر شرقی، هوسانگیز و جدید بهطرزی کنایهآمیز «گود گرل» نامیده شده است چون درواقع میخواهد این پیام را برساند که «بد بودن و شر بودن، خوب است!»
گود گرل آمیزهای نوآورانه و سرمستکننده از جنس روایح گل مریم و دانه تونکا دارد تا بازتابدهنده سرشت زنانه خاصی باشد. موج نتهای گلفام نیز از یاس رازقی و گل مریم شکل میگیرد که بر بستری متضاد و اسرارآمیز از روایح دانه تونکا و کاکائو در نتهای پایه آرمیده است. چهره تبلیغاتی گود گرل هم کارلی کلوس (مدل مشهور آمریکایی) است.
توجه کنید نسخه قدیمی این کالا ، روی جعبه مخملی بود ولی در نسخه های جدید ساده شده است
| نوع عطر | ادو پرفیوم |
| برند | کارولینا هررا |
| عطار | لویس ترنر |
| طبع | گرم |
| سال عرضه | 2016 |
| گروه بویایی | شرقی گلی |
| کشور مبدأ | ایالات متحده |
| مناسب برای | بانوان |
| مناسب فصل | زمستان |
| اسانس اولیه | بادام ، قهوه |
| اسانس میانی | یاس، نرگس |
| اسانس پایه | دانه تونکا ، کاکائو |
چه خاطراتی که با این عطر رقم زدم ، عطری که باعث شد دوستی بهم بگه : "قبل خودت بوی این عطر وارد میشه"
اینقدر که سیاژ بالایی داره این عطر واقعا بوش قبل خود شما وارد جایی میشه ، بوی یاس و نرگس اندود شده به شکلات ، عطر زیاد گلی شاید برای من محسوب نمیشه ،چون نت شکلات واقعا غالبه به خصوص در نتهای اخر .
گودگرل برای زمانی هست که شما در هوای سرد زمستون تو یک کافه سرباز ، مشغول خوردن هات چاکلت باشی ، البته ، نکته مهم اینه که ؛ اگر کسی هنوز باشه که گودگرل بزنه ؟
دیگه هممون میدونیم چه بلایی سر گودگرل اومد (متاسفانه!) اینقدر هایپ و ترند شد که دیگه از اوج سقوط کرد و به لحن خودمونی تر بخوام بگم : "خز شد!" حیف !
این review هم نه فقط از سر معرفی (چون تصور میکنم معرف حضور همه هست این عطر) بلکه بخش خوبیش رو از سر علاقه ی قلبیم و تداعی حس نوستالژیکی که این عطر برام تداعی میکرد نوشتم.