Cartier - L'Envol de Cartier

کارتیر لنئول د کارتیر

مردانه
کد کالا : ATR-33992
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : کارتیر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-33992
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 135
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,665,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    7
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    7
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 46
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

کارتیر در تابستان 2016 از جدیدترین عطر مردانه‌اش با نام لنئول رونمایی کرد. لنئول د کارتیر که از آمبروزیا (خدای یونانی) و شراب عسلی (شهد مشهور خدایان یونانی) الهام می‌گیرد، به‌دست ماتیلده لاران خلق شده است و آمیزه نوآورانه‌اش هم سرشتی شرقی و شفاف دارد. لنئول د کارتیر عطری‌ست ادو پارفیوم و دوسویه که سویه‌های قوی و شیرین صمغ‌ها را با سویه‌های باطراوت مشک آمیخته می‌کند.

بطری چشم‌نواز و خاص لنئول د کارتیر شبیه به یک کپسول است که درون گنبد شیشه‌ای جداشونده‌ای جای گرفته است. شما می‌توانید این کپسول که قابلیت پُر شدن مجدد را دارد، به‌طور جداگانه با خودتان حمل کنید. بطری لنئول د کارتیر به میراث کلاسیک و جذاب کارتیر وفادار است و درپوش بطری هم با تکنیک مشهور گیلوش یا زیروروکاری تزیین شده است. گنبد زیبای این محصول هم مهارت کارتیر در شیشه‌کاری بی‌نقص را به رخ می‌کشد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند کارتیر
عطار متیلده لاران
طبع گرم
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه مشک ، نعناع هندی ، زنبق ، عسل ، چوب گایاک
نمره کاربران
L'Envol de Cartier-کارتیر لنئول د کارتیر
رایحه
7.7
13 رای
ماندگاری
7
13 رای
پخش بو
6.5
13 رای
طراحی شیشه
8.7
13 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کارتیر
اخبار برند کارتیر
عطرگرام
نظرات کاربران (11 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
من سری قدیم این عطر رو دارم. همین که شیشه دو قسمتیه و عطر خشابی جا میخوره. خیلی ها میگن شیشه خیلی نازکی داره ولی بسیار زیباست. هرکی عطرهای من رو دیده نشده این عطر نظرش رو جلب نکنه.
به نظر من این عطر نسبت به قیمتش کار خیلی خوبیه. اولش که میزنم بوی لیمو عسل داره که بوی لیموش میره و عسلش میمونه. من بوهای دیگه رو به صورت مشخص نمیبینم و فقط برای ملایم کردن و پوشوندن بوی عسل هستن.
پخش بو: متوسط رو به کم. بوی پخشش کمه. ولی ۳ الی ۴ پاف کافیه.
ماندگاری: خوبه، ۶ ساعت پخش بو داره.
و اما بویایی: یک عطر بسیار ملایمی هست، عطرهای ملایم جلب توجه نمیکنن ولی بوی خیلی تاپی هم ندارن. بوی سیف هم بهشون میگن. اگر از ۱۰ نفر بپرسی به این چند میدین اعداد بین ۵ تا 8 هست. همچنین هرچند مردانه هست ولی کاملا برای هر دو جنس میشه استفاده کرد. پیش میاد گاهی اوقات لیبل اشتباهی میزنن.
بلایند بای؟ خیلی راحته. یک شیشه عسل شرکتی بو کنین اگر دلتون خواست بوی مشابه بدین بخرین.
10 بهمن 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : Sajjad هاشم پور

4
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
سلام من این عطر و امتحان کردم کیفیت ساختاری بالایی داره دیزاین بطری معرکس ولی بوی خیلی کلاسیکی داره بوی یه عطر ارزون و میده برای بالای ۶۰ سال خوبه نسل جدید این رایحه های کلاسیکو نمی پسنده
19 مرداد 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی صادق اف

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
کارتیر له انوول.

یه عطر گلی عسلی گرم و شیرین.

این عطر تو اپنینگ رایحه جذاب و دلنشینی داره که ترکیب معجونی از روایح گلی( بنفشه و زنبق ) با عسل هست.
در واقع تو ذهن من رایحه اش مثل رایحه عسل بهاره ای هست که زنبورش رو خوشبوترین گلا نشسته و بعد از بارون( بنفشه ) شهدشو گرفتن.
رایحه با گذر زمان تغییر زیادی نمیکنه و فقط کمی اسطوخودوس و مشک به کار اضافه میشه که کمی تم صابونی به کار میده و به مرور کار رایحه ای شبیه یه صابون گلی عسلی خوشبو میگیره.
جالبه که مردونه معرفی شده و به نظر من کاملا یونی هست و حتی میشه گفت بیشتر گرایش به زنانگی داره.
از بین کارایی که من دیدم شباهت کمی به فارنهایت کولون داره .پرفورمنس کار متوسطه و مناسب فصل سرده.
08 دی 1400 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : میر سعید ون ورنبرگ

سلام دوستان ممنون میشم کسانی که این عطر رو استفاده کردن بگن آیا این عطر نسبت به زمان ورودش به بازار ایران هنوز هم یه رایحه جدید حساب میشه. یعنی میشه گفت اگه الان بخوام بخرمش اونقدر تکراری نشده؟
01 شهریور 1400 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز:
دقیقا نه ولی تا 90 درصد این کار مشابهت با خانواده دیور هوم و اون حالت پودری و زنبقی وبه اصطلاح عام و رایج شده رایحه لوازم آرایشی رو براتون تداعی میکنه و هنوزم که هنوزه خواهان و علاقه مندان خودشون رو دارن این سبک کار ها
01 شهریور 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
سپاسگزارم جناب رضایی اتفاقا انتظار شنیدن نکته ای که فرمودید رو داشتم. فقط چون میخوام هدیه بدم ممنون میشم نظرتون رو راجع به تیری موگلر الین مردانه هم بفرمایید. یا اگه کار جدیدتر و خاص تری سراغ دارید معرفی بفرمایید.
01 شهریور 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری
ممنون جناب رضایی. انتظارشو داشتم. چه خوب که عزیزانی مثل شما هستند که بخاطر تجربه زیادشون در دنیای عطرها میتونن دیگران رو راهنمایی کنند. میخواستم لطف کنید نظرتون رو راجع به کار تیری موگلر الین مردانه هم بفرمایید. در مقایسه با این کار هم از لحاظ متفاوت و خاص بودن رایحه هم پخش بو و ماندگاری.
01 شهریور 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 سعید رضایی شوشتری
سلام و ممنونم از لطف شما:
جسارتا حالا که میخوایین هدیه بدین اگه فضولی نباشه چرا کارهای سیف تر و نرم تری رو انتخاب نمی کنید که جای ریسک کمتری رو داشته باشه؟
اما الین من از تری موگلر رو تقریبا 2 سال پیش یه تست مختصری داشتم و اون چیزی که یادمه یه کار معتدل به سمت خنک با شاکله سبز و ادویه ای و بسیار فرش بود که بواسطه نت های گیاهی و عناصر سبز آغازی سرخوش داره و تو نت های میانی به سمت چوبی - دودی شدن میره که بواسطه وانیل و کهربا کمی هم بیس رایحه گرم میشه.تو سطح دیزاینر کاره خاصی محسوب میشه دوست عزیزم و به نظر من برای هدیه دادن کمی ریسک داره مگر اینکه طرف مورد نظر عطر باز و عطر شناس باشه
02 شهریور 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 ماتیو دلارو
راستش چون خودم همیشه دنبال کارهای متفاوت و روایح جدید هستم کارهای همه پسند رو دوست ندارم. باز هم اگه جنابعالی پیشنهاد بهتری دارید خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
02 شهریور 1400 پاسخ تشکر
سلام مجدد دوست عزیز:
راستش تو این رنج میشه کارهایی مثل پانوراما از اولفکتیو استودیو - کمی هزینه بیشتر از سری لاین های آکوا جیو آرمانی و با هزینه کمتری کارهای کلوین کلاین سری س کی کارهای خوبی رو تست و تهیه کنید.
02 شهریور 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
درود
از بین کارهایی که فرمودید دوتا از کارهای جیو آرمانی رو تست کردم پخش و ماندگاریشون منو راضی نکرد ضمن اینکه روایح بسیار آشنای قدیمی داشتن که من رو از خرید منصرف کرد. اما کارهای دیگه ای که فرمودید رو سعی می کنم حتما تست کنم. سپاس بیکران از همراهی و راهنماییتون
02 شهریور 1400 پاسخ تشکر

بین اینکار و مونت بلک لجند کدام را پیشنهاد میدهید از نظر شیکی؟
31 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
من این عطر رو از نسخه edp و 80 میلش رو دارم. فضای این عطر بسیار رمانتیک و عاشق مسلکانه اس . یعنی یک مرد که از عشق سرمسته ، عاشق بارانه ، هنوز هم با ورود به یک کافه از بوی قهوه ی تازه رست شده هیجانزده میشه. متوجه منظورم هستید؟ به واقع این عطر با بوی تقریبا پودری و شامه نواز از ترکیبات گلی و آکوردی نیمه شیرین از عسل برای کسی مناسبه و دوست داشتنی خواهد بود که احساسات رقیقی داره . این عطر دقیقا معنای کلاسیک رو به انتها میرسونه.
در ضمن شیشه این عطر جزو زیباترین شیشه هاییست که در زندگی دیدم!
عطر مون بلان لجند یک عطر با پرستیژ ، نظر جلب کن و برونگراست. کاملا بستگی به روحیه شما داره که آیا برای این هدف عطر رو میخواهید تهیه کنید که همه رو راضی نگه دارید یا در نقطه ای خاص برای شخصی خاص دقیقا وسط سیبل رو هدف بگیرید؟
من که خب مشخصا این عطر رو ترجیح میدم . به دو دلیل : یک رایحه خاص تر. پخش و ماندگاری کاملا راضی کننده (صمن اینکه مناسب زمستان نیست این عطر) - عطر مون بلان برای شخصی مناسبتره که عطرباز نباشه . درواقع سلایق عمومی و همه پسندی در این عطر بیشترین هدف سازندگان بوده ، به همین دلیل هم بسیار هایپ شد و انواع کپی ها از اون رو به راحتی پیدا میکنید. اما کارتیه لئوون ول به هیچ وجه چنین نیست.
سعی کنید تست کنید هردو رو.
03 خرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو کامبیز سخی
جناب Mdz خیلی ممنونم از پاسخ هوشمندانه و دقیقی که فرمودید
03 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Hossein Mdz

بوی خیلی خوبی داره البته پخش بوش همه رو ناامید می کنه نزدیک ترین رایحه به این کار نیسان از برند مارلی هست ولی این کار خوش بو تر هست ولی پخش بو در نیسان خیلی بیشتره
10 خرداد 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی

سلام دوستان/این با نسخه تویلتش چه فرقی میکنه از نظر کیفیت رایحه و پخش و موندگاری/لطفا راهنمایی کنید/کدام ارزش خرید دارن؟
22 اسفند 1396 پاسخ تشکر

سلام
ببخشید من یه عطر از یکی از فروشگاههای معتبر خریدم اما متاسفانه رنگ شیشه عطر با ناخن تراشیده میشه بهشون که گفتم گفتند اگه شک داری میتونی پس بیاری اما این دلیل بر تقلبی بودن نیست
حرفشون درسته؟
16 اسفند 1396 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز . از تراشیده شدن منظورتون نوشته ی اسم عطر هست تراشیده میشه؟ اگر اینطوره که خب قاعدتا نباید ایجنوری باشه ، درست گفتن صد در صد نمیشه گفت دلیل بر تقلبی بودن این عطر باشه.اگر بچ کد زیر عطر رو توی سایت checkfresh بزنید اگر معتبر باشه خب واستون تاریخ ساختش رو میاره. ولی بازم اگر اونجا هم نیاره شما از ظاهر خود عطر میتونید متوجه بشید اصل هست یا خیر. معمولا شیشه رو نمیتونند تقلبی بزنند یا اسمی شبیه به اصل میزنند یا اگر بتونند مایع داخل رو چیز دیگه ای میریزند.بهرحال اگر بتونید عوضش کنید ضرر نداره
16 اسفند 1396 پاسخ تشکر

9
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام خدمت دوستان گلم
با توجه به توصیف مثل همیشه عالی ایکاروس عزیز.خیلی کنجکاو شدم این عطر رو گیر بیارم و تست کنم اما واقعا امکانش نبود هرجا رو گشتم موجود نداشتن . با شناختی که از خودم داشتم گذاشتمش توی لیست خریدم تا اینکه دوست عزیزم جناب م.س فرمودن فلان سایت مطرح ادکلناش توی آفه و رفتم از قضا این عطر نصف قیمت بود درجا بلایندبای کردم! و الان فقط میتونم بگم ایکاروس و م.س جان ممنونم . راجب عطر باید بگم یکی از تلفیقی ترین بوهای تست شده در عمرم که هم کلاسیکه هم مدرن و تازه...وای که شراب عسل خدایان ادمی رو م..ت خودش میکنه.کاملا چهارفصله . بدون شک میگم اگر اینکار همه گیر نشه ویا متوقف نشه تولیدش، تا اخر عمرم تمدیدش خواهم کرد!
بوس کاملا چهار فصله و هرچقدر میگذره برای من لذتبخش تر میشه اصلا واس بقیه هم همینطور..
برای نمره هم:
رایحه ۹/10 (فقط برای اینکه هیچ رایحه ای وجود نداره که همه دوسش داشته باشن)
ماندگاری 10/10 (یک و نیم روز کامل روی پوست تمیز دستم!)
پخش 9/10 (پخشش هم با توجه به تمایل عطر به خنکی عالیه)
طراحی شیشه 10 مطلق!
ارزش خرید 10
توصیه به هرکسی که میخواد عاشق ادکلنش باشه
ممنون عطر افشان
موفق و پیروز باشید
16 اسفند 1396 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : یک آدم معمولی پارسی
خوبه که اون کامنت لااقل به درد یه نفر خورده چون با اینکه مواظب بودم اسمی از جایی نبرم عطرافشان کامنت یاد شده رو همون روز پاک کرده بود! به شادی ازش استفاده کنید حسین جان.
در مورد سایت یاد شده هم این اواخر متوجه شدم کامنتهای منفی و انتقادی در مورد عطرها رو پاک میکنه. مثلا در صفحه عطر بالماسو بلک چند کامنت وجود داشت که به فیک بودن این برند اشاره کرده بودن و حتی یکیشون دلایل خیلی موجهی برای این موضوع ارائه کرده بود، ولی الان اون کامنتها پاک شده. در مجموع کامنتهایی که از نظر سایت ممکنه روی فروش عطر تاثیر بزارن منتشر نمیشن. من توی اون سایت در مورد عطر madame gres نوشتم که به درد دخترهای جوون نمیخوره و بیشتر مناسب خانوم‌های میانساله، ولی کامنتم منتشر نشد! البته هنوز هم هر از گاهی تخفیفات خوبی روی برخی کارها میده و از نظر اصالت عطرهاش هم سایت قابل اعتمادیه، ولی اصلا به تحلیل‌ها و کامنتهای مرتبط به عطرها توجه نکنید. تو این زمینه باهاتون روراست نیستن.
30 مرداد 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی حسین صدقی
سلام م. س. جان
بله واقعا هم بدرد خورد..جالبه این عطر توی اف نبود اما قیمت قدیمش بود.دوم اینکه بلافاصله بعد از خرید بنده این عطر رو دو برابر قیمت زدن.از خرید های خیلی خوبم بود که ازتون ممنونم بازم.
درمورد کامنت ها من فکر میکردم واقعا فضای ازادی داشته باشه این سایت چون واقعا نظراتی رو در کالاهای مختلف دیدم که کاملا هم سایت رو زیر سوال میبردن و هم خود کالا رو انتقاد میکردن اما پاک نشده بودن. درمجموع من فکر میکنم الان دیگه باید سالی یک ادکلن بگیریم و بقیه سال رو یه جوری فقط تست کنیم...امیدوارم شرایط کمی قابل تحملتر بشه
شاد و خندان باشید
10 شهریور 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی

در ابتداي كار وتا ده دقيقه بسيار بسيار خوشبو هست. پخش بوش هم تا نيم ساعت خوبه. رايحه اي بسيار زيبا از نعنا وزنبق كه بعدش كمي عسل بهش اضافه ميشه. بعد از مدت كوتاهي هم پخشش افت پيدا ميكنه وهم رايحش معمولي ميشه. ديگه اون طراوت وجذابيت اوليه رو نداره.
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟