Zoologist Perfumes - Civet

زولوجیست سیوت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-68965
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های معطر
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : زولوجیست
کشور مبدأ : کانادا
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-68965
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
توضیحات

Zoologist Perfumes Civet - زولوجیست سیوت

نخستین بار در سال 2016 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های رایحه های معطر قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، مشک ، پرتقال، لیمو ترش، وانیل ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چرم ، میخک صدپر ، سنبل ، مشک زباد ، لابدانیوم، گل یلانگ ، ترخون ، روایح چوبی، گل آفتاب پرست، گل مریم ، فلفل ، صمغ گیاهی ، روایح دودی، ادویه جات معطر، پلومریا، قهوه ، شکوفه لیمو ترش سبز، بالسام کانادایی اشاره کرد.

برند زولوجیست
عطار شلی وادینگتون
سال عرضه 2016
گروه بویایی رایحه های معطر
کشور مبدأ کانادا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، مشک ، پرتقال، لیمو ترش، وانیل ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چرم ، میخک صدپر ، سنبل ، مشک زباد ، لابدانیوم، گل یلانگ ، ترخون ، روایح چوبی، گل آفتاب پرست، گل مریم ، فلفل ، صمغ گیاهی ، روایح دودی، ادویه جات معطر، پلومریا، قهوه ، شکوفه لیمو ترش سبز، بالسام کانادایی
نمره کاربران
Civet-زولوجیست سیوت
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
اخبار برند زولوجیست
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
عطری از ساختار گیاهی و حیوانی که رایحه ای تلخ و نیمه شیرین و تند و اندکی تیز و ترش را نوید می‌دهد. عطری از روایح دودی با تلخی بسیار متعادل از ادویه جات که شایسته تن‌پوش بانوان با تیپ شخصیتی سیگما که احساساتی، اعتماد به نفس بالا، جذاب، کانون توجه، مستقل در تصمیم گیری، رهبری مقتدر، قدردان، مرموز و کینه ای.... و تن‌پوش آقایان با تیپ شخصیتی زتا که تنها، پایبند به مقررات، خودساخته، موفق در شغل و زندگی و فیلسوف.....
این عطر برام یادآور سگی به نام توگو هست که برای رساندن سرم درمان بیماری دیفتری به مردم شهر نوم در آلاسکا مسیری به اندازه ۴۳۱ کیلومتر را در مسیرهای بسیار سخت کوهستانی در سرمای بسیار شدید زمستان با دمای ۶۰ درجه زیر صفر را پیمایش کرد و بلاخره بخاطر این ایثارگری برای نجات انسانها، جان خودش را از دست داد. توگو متولد سال ۱۹۱۳ بود و در سال ۱۹۲۹ مرگ را تجربه کرد. توگو و سگی به نام بالتو رهبران سگهای سورتمه ها بودند که در سال ۱۹۲۵ سرم درمانی را برای درمان بیماری دیفتری به مردمان شهر نوم آلاسکا رساندند و با مرگ خودشان، زندگی را به انسانهای آن زمان هدیه کردند. تندیس هر دو سگ در پارک شهر نوم آلاسکا به یاد خدمات آنها به انسانها درج شده است و روزنامه تایمز در سال ۲۰۱۱ از توگو بعنوان قهرمان ترین حیوانات تاریخ بشریت نام برد.
عطری با روایحی بسیار اغواگر و کیمیا که خدمات آفرینش را برای انسانها آشکار می‌کند. کیفیتی یکتا در رایحه و شفافیت عطر، هارد باکس و شیشه و ماندگاری برای سه بار حرکت زمین به دور خود روی پارچه و ۷ ساعت روی پوست با پراکنشی بسیار خوب تا ۲ متر.
سپاس از همراهی و همدلی شما بزرگواران...... ‌
02 دی 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : ایمان اجاقلو علیرضا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟