WIDIAN - Hili

ویدیان هیلی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-68931
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ویدیان
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-68931
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

WIDIAN Hili - ویدیان هیلی

از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، گشنیز ، دارچین ، فلفل صورتی ، یاس، گل یلانگ ، گل مریم ، یاس تاهیتی، کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، نارگیل ، تنباکو اشاره کرد.

برند ویدیان
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، گشنیز ، دارچین ، فلفل صورتی
اسانس میانی یاس، گل یلانگ ، گل مریم ، یاس تاهیتی
اسانس پایه کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، نارگیل ، تنباکو
نمره کاربران
Hili-ویدیان هیلی
رایحه
9
3 رای
ماندگاری
9.7
3 رای
پخش بو
9
3 رای
طراحی شیشه
9.7
3 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
با سلام و احترام
این عطر رو من بلایند بای کردم چون تعاریف زیادی ازش شنیده و خونده بودم توی فراگرنتیکا و خب توی شهر ما جایی نبود که داشته باشه و بشه تستش کرد.

در مورد رایحه این عطر میتونم بگم که یه رایحه بسیار لطیف و دلنشین و دوست داشتنی داره. رایحه ای که ابدا اذیتت نمیکنه و مهمتر اینکه بقیه رو هم اذیت نمیکنه. خیلی آروم و بی سر و صدا همراهته و حس دلنشینی رو به اطرافیانت منتقل میکنه.
من از اوپنینگ عطر بوی گشنیز رو بیشتر حس کردم. بعد از چند دقیقه یاس و مریم بهش اضافه میشن و گشنیز رو به حاشیه میبرن. راستش رایحه گل یلانگ یلانگ و گل تیار رو نمیدونم چجوریه اما هر چی هست یه لطافت خاصی به یاس و مریم اضافه میکنن.
در نهایت درای داون عطر شامل گل مریم هست که تا آخر باهاش میمونه و رایحه با امبر و کمی وانیل به سمت شیرینی متعادلی پیش میره و کمی هم پچولی بهش اضافه میشه. راستش من نارگیل خامه ای یا نارگیل کره ای رو نتونستم حس کنم(شاید مشکل از بویایی من باشه) اما در کل خیلی دوست داشتنی بود.
اینکه رایحه بیشتر گلی هست، شاید در تقسیم بندی رایج، عطری زنانه به حساب بیاد اما آقایونی که تِم درونگرایی دارن، کم حرف، آروم و مهربونن هم به راحتی میتونن باهاش ارتباط بگیرن.
با استایل رسمی و نیمه رسمی ست میشه و به جز هوای خیلی گرم، بقیه فصل ها میشه پوشیدش.

امیدوارم مفید بوده باشه.
روزگارتون عطرآگین


11 اسفند 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : بابک جواد وزیری

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
با احترام
روایتی از فلسفه ی زیستن در جزیره‌ای سبز مملو از گلها و میوه‌جات آبدار نارگیل که با هر بار شلاق نسیم پوست دریا بر این جزیره، عطری بسیار خوشمزه و دلنشین را تداعی می‌کند. روایتی از طنین صدای امواج دریا در کناره‌های این جزیره ی سبز، که گاه‌گاهی از ارتفاعی بلند، آواز مرغان دریایی نیز شنیده می‌شود. روایتی از کلبه‌ای چوبی فرسوده در این 🏝️ ی سبز، که با حضور معشوق، شور و نشاطی جوان را میزبان است. روایتی از سپیده های معطر در طلوعی طلایی که مرد عاشق هر سپیده در این 🏝️، از قامتی بلند چوبی اوج می‌گیرد تا میوه‌ای آبدار و تازه را بر سفره ی معشوق مهیا کند.
.........
عطری بسیار بسیار خوشمزه و مستانه در بستر نارگیل خامه‌ای که رایحه‌ای شیرین اما در سایه‌ای دودی مانند ادویه‌ای را به همراه دارد. شروعی شلاقی سوزشی از دارچین و فلفلی در نوک این شلاق که به محض اصابت بر پوست، سایشی مرطوب از گشنیز را ردپا می‌سازد که این سوزش بعد از ۴ دقیقه با وزش نسیمی سرد از یاس آرام می یابد که بلافاصله از حس سرمایش این یاس، مرهمی شیرین از نارگیل خامه‌ای در بستر کمی چوبی بصورت پودری بر ردپای شلاق سوزشی، تجویز می‌شود.
کل رایحه ی بسیار زیبای این عطر در حالت شیرین خامه‌ای نارگیلی اما کناره‌هایی دودی و چوبی مانند قرار گرفته است که تعادلی فریبا از شیرین و تلخی را برای شامه ی مخاطبان تداعی می‌کند. به نظرم ۵۱ درصد برای تن‌پوش بانوان و ۴۹ درصد برای تن‌پوش آقایان است. مناسب تن‌پوش در روزهای سرد پاییزی و زمستانی و فقط چند روز اول بهار است که هنوز از سرمای زمستان، خاطرات سپیدی دارد.
کیفیتی بسیار اعلا در هنر معماری روایح با ماندگاری دو بار طلوع طلایی در 🏝️ ی سبز روی لباس و فاصله ی طلوع طلایی تا غروب نارنجی روی پوست، همراه با پراکنش بسیار شلاقی از 🌊 جزیره ی سبز در سه ساعت اولیه ی تن‌پوش و خوب بعد از سه ساعت اولیه ی تن‌پوش تا زمان تبخیر از پوست، اما روی لباس حتی بعد از ۲۴ ساعت، اگر وزش باد همراه باشد باز هم می‌تواند خودش را آشکار کند. این عطر جزو عطرهایی است که مخاطبان همراه با عابران کنار شما، قطعا عطر شما را بصورت واضح متوجه خواهند شد.
سپاس از همراهی بزرگواران.....
26 تیر 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : محسن جمالیان رضا عطردوست

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟