WIDIAN - New York

ویدیان نیویورک

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-68929
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : ویدیان
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-68929
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

WIDIAN New York - ویدیان نیویورک

محصول سال 2019 میلادی بوده و و در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، نارنگی ماندارین، اسطوخودوس ، گشنیز ، فلفل صورتی ، سرو کوهی ، رز ، نعناع هندی ، شمعدانی ، ریشه زنبق، یاس، کارامل ، چوب آکیگالا، دانه تونکا ، مشک ، کهربا، خس خس ، تنباکو ، عنبر، صمغ کندر اشاره کرد.

برند ویدیان
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، نارنگی ماندارین، اسطوخودوس ، گشنیز ، فلفل صورتی ، سرو کوهی
اسانس میانی رز ، نعناع هندی ، شمعدانی ، ریشه زنبق، یاس، کارامل ، چوب آکیگالا
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، کهربا، خس خس ، تنباکو ، عنبر، صمغ کندر
نمره کاربران
New York-ویدیان نیویورک
رایحه
5.5
2 رای
ماندگاری
5.5
2 رای
پخش بو
5.5
2 رای
طراحی شیشه
5.5
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
New York - Widian

■ این برند چگونه برندی ست؟
- قصدش فروش است ، مارکت را بلد است، میانه ی ذائقه و سلیقه ی عمومی عطر را میشناسد ، بافت مخاطبش را از جنس بلاگرهای پر زرق و برق انتخاب کرده است و جدای از ایجاد قصه ، مستقیما سراغ برانگیختن میرود و در کارش نیز موفق است .

■ در یک کلمه ویدین چگونه برندیست :
- ژنریک .


■ از این لاین کدام:
حتما نیویورک بهترین کار این لاین است.

■ و این سر و صدای لاندن ؟
لاندن کاریست میانه ی نیش دیزاینری و دیزاینری‌. پرفورمنس فلوئنس و روان و یک دست و تمیز. همه پسند و چهره ی مدرن. جداگانه از آن صحبت میکنم.

■ نیویورک چه رایحه ای دارد؟
نمایش فرویتی-فلورال بر یک زیرنویس تنباکویی-پودری و اتمسفر آروماتیک-شیرین-خامه ای.
یک تلاش دیگر به منظور تغییر جهت عطرسازی به اسم وجهه های تازه یا مدرنی از فرویتی-فلورال . چرخش ِ روایح از سمت وانیلی ها ، اسپایسی ها، عودی ها، چرمی ها، انیمالیک ها. نیازمند این بود که یک مدتی را نیز عطرهای میوه ای را با نگاه و نگرش های مدرن تری ببینیم.

■ عطر گورماند است؟
عطر در زمینی بازی میکند که تیزیانا ترنزی و سوسپیرو و برخی از کارهای زرجف در آن هستند. کارهایی که اجزای اروتیک داشته باشد ، پرفورمنس بالا داشته باشند ، safe و "پرفروش" ساخته شوند و میانه ی سلیقه ی عموم بایستند. آکورد فرویتی اینجا بر بستر تنباکویی-فلورال-وتیوری مینشیند و هم بر بستر گورمند-سیتروسی-کاراملی .‌

■ زنانه نمیشود؟
شعله ی لوندر پایین ، اجتناب از بیس چوبی-چرمی ، رز در کنار ژرانیوم که میل دارد به شهدسازی شیرین، ممکن است تصور عطری زنانه را ایجاد کنند اما لحن و اتمسفر آروماتیک (سیتروسی-فوژه-گلی ولی غیر آکواتیک، غیر صابونی و مختصرا شیرین) در کنار آکورد تنباکویی که زیر نویس عطر است و رایحه ای میوه ای-نرم دارد که در کنار خودش یک خامه ی خفیف کَره ای-انیمالیک( شاه کلیدی به نام ترکیب آیریس و پچولی) و وتیوری-کاراملی (دوده ی مختصر) دارد ، کار را یونیسکس نگه میدارند. یونیسکس و مدرن و جوان . حتی اگر سختگیر باشید .
عدم ورود دارچین ، عدم اصرار بر وانیل یا آکوردهای امبری غنی از وانیل ، و عدم افزودن آکوردهای بوزی-دارچین و همچنین اجتناب از ترکیب های ضخیم گورمند ِ صندل وود-وانیل کار عاقلانه ای بوده است و الا کپی صدها کار دیگری میشد که این روزها روی پیشخوان ها تبلیغ میشوند و دهه ها نیز در مارکت بودند.. فضای کاراملی کار از یک تریپل دِنس و متراکمی به نام تونکا-رزین-چوب ساخته شده است که هم زنانه نیست و هم بسیار زیاد اغوا گر است.


■ ارزش خرید دارد؟
- اگر هدف چشم بسته خریدن یک عطر سیف ، با پرفورمنس خوب ، بازخورد بالا و لذت شخصی ست از پس همگی بر می آید . وایب گورمند در اینجا تا حدی لهجه ی دیزاینری دارد و‌این موضوع از آن عطری روتین میسازد. عطر اگزوتیک نمیشود ، یونیک نمیماند و احتمالا سایه ها و رفتارهای آن را در عطرهای خوب دیزاینری و کارهای خوب گورمند ِ زرجف دیده باشید.

■ چه چیزی در این عطر خوب است:
- یونیفرم بودن. بهم ریختگی و بی نظمی ندارد. نت فالش ابدا ندارد. اجزای تر و تمیز و بی نقص.


■ بین این کار و لاندن :
در دراز مدت اینکار ارتباط و ادیکشن جدی تری برای فرد دارد تا لاندن. هر دو عطر خوشگذرانی هستند که لاندن مختصرا راحت پوش تر است. ولی هر دو کار برای عصر هستند. نه حتی شب. عصر و هوای خنک و پیاده روی مفرح.

■ پرفورمنس این کار بهتر است یا لاندن:
لاندن


■ اگر بین کارهای عصرگاهی هپی یکی از این دو را برای استایل نیمه رسمی و اتو کشیده بخواهیم :
اینکار

■ امتیازت به نیویورک : ۶.۵ از ۱۰

■ پرفورمنس :روی پوست ۷.۵ از ۱۰

■ ارزش خرید برای مخاطب عام:
بستگی به قیمت فروش آن در ایران دارد. فکر میکنم رقبای جدی تری نیز دارد.‌ هدف همگی‌ یکی ست و پ همه تا حد خوبی بلدند از پسش بر بیایند.

■ از بین عطرها در خانواده ی کدام است:
اگر کرکه از تیزیانا ترنزی را دوست دارید ولی آن شیرینی سنتتیک-روتین و کدر و بهم ریخته بودن اتمسفر و همهمه ی فضا را دوست ندارید یا از شمایل برونگرای اربا پورا زرجف خوشتان نمی آید این کار فاقد هر دو است. ساختار و اندازه ها درست تر از آن دو است. اما کماکان باید مخاطب ِ آکوردهای فرویتی-گورمند باشید تا بخواهیدش.

■ بین اچنتو ها و erba های زرجف و این:
- مخاطب این دسته باید پاسخ بدهد. مخاطب جدی این دسته‌. کسی که نه انیمالیک باز است ، نه چرمی
-چوبی ، نه کلاسیک فوژه ، نه اورینتال و نه شیپغ و غیره. فقط مخاطب این ذائقه صلاحیت ماسخ دارد. من بعنوان کسی که مخاطب مستقیم فرویتی ، فرویتی-گورمند، فرویتی-فلاوری نیست، این را میپسندم.
05 آبان 1402 پاسخ تشکر
49 تشکر شده توسط : علی عزیزی Sepehr s

با سلام و احترام خدمت دوستان خوش بو و فهیم عطر افشانی.
امروز دوست عزیزمان جناب آقای اسعدی زحمت کشیده و این عطر را معرفی و تشریح کردند.اگر اشتباه نکنم آقای کبیری عزیز هم قبلاً درخواست معرفی این لاین را داشتند.
اگر بنده بابت تشریح این عطر از آقای اسعدی تشکر و قدردانی کردم به پاس اشتراک گذاری دانسته های خود به شیوه ای زیبا و در اسرع وقت است. حالا اگر از بنده پرسیده شود که آیا مایل به خرید این عطر هستید جوابم خیر است!!! چرا ؟ چون هیچ تجربه ای از این عطر ندارم . هر زمان که پیدایش کردم و تستش کردم و مورد پسندم شد و از همه مهمتر پولش فراهم بود فکری برایش خواهم کرد.
بنده فقط بابت این تشریح زیبا نه تنها از آقای اسعدی از هر دوست دیگری که زحمت بکشند تشکر و قدردانی خواهم کرد. هیچ نظری هم بابت مورد پسند بودن یا نبودن درج نکردم و نمره ای هم ندادم . چون هنوز تستی از این عطر ندارم و کلا این لاین نسبتاً کمیاب است حداقل بنده هنوز ندیدم .
آقای اسعدی برحسب تجربه خود از این عطر(شاید این عطر را دارند شاید هم فقط تست داشته اند) به آن نمره ده کامل داده‌اند. خب نمیتوان خرده گرفت چون حداقل تجربه بویایی آن را دارند حتی اگر اغراق باشد !!!
ولی عجیب آن است که دوستی محترم، یکی دو ساعت بعد از ثبت نظر جناب آقای اسعدی به آن نمره ای داده است که ده را به پنج و نیم تقلیل داده !!! تا این لحظه فقط دو رای ثبت شده است !!!
اینکه نظر هر کسی محترم است درست !!! ولی دوست عزیز کی وقت کردی این عطر کمیاب را آنهم بعد از فقط یک ساعت تست کنی و رای ثبت کنی ؟!!!
خداوکیلی به حشره‌کش هم چنین نمره‌ای نمیدهند!!!
نمیدانم این حالت باشم😂 یا این حالت 😭 ؟ ولی هر چقدر فکر میکنم این حالت بهترین است 😲 !!!
برادر یا خواهر من دلیل اینهمه ضدیت چیست؟ چرا هربار به هر بهانه ای به یکی از این دوستان، بصورت کاملاً بیهوده پیله میکنید و باعث رنجش خاطر دوستان میشوید ؟ کم نیستند دوستانی که سواد عطری خیلی خوبی داشته اند و با این رفتارهای شما ترجیح داده اند که دیگر در بین ما نباشند!!!
تا این لحظه تعداد زیادی از کامنت های ذیل بعضی از عطرها بخاطر همین رفتارهای بچگانه مسدود شده است !!!
لطفاً تجدیدنظر کنید!!!
از تمامی دوستان و بخصوص مدیریت فروشگاه عطر افشان عذرخواهی میکنم ولی باید این حرفها گفته میشد شاید فرجی حاصل شود!!!



[EDITED] 1402/05/10 20:26
09 مرداد 1402 تشکر
14 تشکر شده توسط : حامد.ج بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند من قبلا هم در یه کامنت در همین بخش نظرات، نحوه ی امتیاز دهی خودم برای هر عطر را درج کرده بودم و خوب چون دیگه در نظرات قبلی هست برای همین دیده نمیشود. دوباره مطرح میکنم که معیار من برای امتیاز دهی عطرها براساس نوع رایحه، شفافیت رایحه، میزان پرفورمنس رایحه، برند عطر، قدمت برند، کشوری که در آن عطر هدف تولید میشود، میزان تبلیغات عطر در گستره ی جهانی، برچسب قیمتی عطر هدف براساس نوع رایحه، متد متریال ساخت و میزان پرفورمنس، کیفیت و زیبایی شیشه ی عطر، نوع افشانه ی عطر، هارد باکس عطر، سرعت گیرایی عطر در شامه و سرعت تأثیرگذاری عطر در حس روحی و روانی و یادآوری حافظه ی عاطفی یا اتوبیوگرافیک انسان، می‌باشد.
حالا اصلا برای شخص من فرقی نمیکند که این عطر در کدام کشور تولید شود چراکه حتی عطرهایی مثل الحمبرا یا لطافه در کشورهای مطرح اروپایی برای صنعت عطرسازی تولید میشدند من قطعا امتیاز کمتری نسبت به الان که به اون عطرها اعطا کردم، در نظر می‌گرفتم چراکه اگر یه عطر از برند الحمبرا در کشوری مثل انگلستان تولید میشد قطعا قیمتش بسیار بالاتر از الان بود که در امارات تولید میشود بپاس قیمت پوند انگلستان .... فلذا یا بایستی با اون برچسب قیمتی چند میلیون تومانی شایستگی بالاتری از الان داشت یا باید قیمتش مثل همین حداکثر یک میلیون تومان باشد تا همان امتیاز را بهش اعطا کنم.....
من هرگز در هیچکدام از نظراتم مطرح نکردم که عطرهای اماراتی از عطرهای برندهای اروپایی معتبر، بالاتر هستند و همیشه مطرح کردم که این عطرها کپی هستند و بعضی ها کپی های بسیار باکیفیت، حرفه‌ای و بعضی ها متوسط تا ضعیف هستند اما در حال واژه ی کپی بودن را مطرح کردم که اصالت عطرها برای همان اروپا می‌باشد...‌‌ اما متاسفانه برخی کاربران اصلا هدفشان چیز دیگری هست و این موضوع قبلا هم در این محفل پیش آمده بود.... برای همه ی عزیزان دوباره مطرح میکنم که اینجا محفل آزاد هست اگر واقعا چیزی در مورد عطرها بلد هستند خیلی راحت بیان کنند و اصلا کسی جلوی کسی را نگرفته است. و بسیار خوشحالم که خودم تابحال هرگز برای هیچ کاربری کامنت اهانت آمیز یا تمسخر یا مثلاً حتی مخالفت هم درج نکردم و این از آرشیو نظرات من مورد استناد است برای همگان .... چراکه معتقدم هر نظری برای هر عطری که درج میشه، نظر شخصی اون کاربر هست ممکنه من باهاش موافق باشم و ممکنه مخالف باشم اما این دلیل نمیشه بیام به همون کاربر بگم شما نظر غلطی درج کردید، چراکه حتی اگر مخاطبان دیگر گمراه هم بشوند سعی میکنم نظر شخصی خودم را برای اون عطر درج کنم تا مخاطبان این محفل نظرات را سنجش کنند و خودشان تصمیم بگیرند... خدا را شکر که تمامی عطرهایی که دوستان من در این محفل از من سوال پرسیدن و منم بر حسب تجربه ی خودم معرفی کردم و آنها خرید داشتند، راضی بودند از خریدهاشون چه از نظر رایحه و چه از نظر برچسب قیمتی....
اون دسته از کاربران که از من ناراحت هستند، لطفا خودشان کارهای ارزنده تر از معرفی های من در این محفل برای همان عطرها، مطرح کنند تا نه تنها سایر عزیزان بلکه خودم هم مدنظر قرار بدم چراکه شاید اون عطری که همین کاربران مطرح می‌کنند کیفیت بالاتری از معرفی های من دارند و حتما خرید هم میکنم.
اما وقتی خودشان حرفی برای گفتن ندارند و فقط سعی میکنند با من به مخالفت بپردازند، این دیگه واقعا تفکرهای کودکانه است و من وقت این کودکانه بازی ها را ندارم.
در ضمن همه ی انسانها از اطلاعات سایر انسانها استناد می‌کنند تا خودشان تجربه ای کسب کنند تا بتوانند همان اطلاعات سایرین را با تفکر خودشان، توسعه دهند، چراکه اصلا توسعه ی علم هم در هر زمینه ای براساس همین استنادها صورت می‌گیرد و هیچ انسانی نمی‌تواند ادعا کند که همه چیز را بصورت خدادادی و مادرزادی بدون هیچ آموزشی بلد هست......
فلذا لطفا سعی کنیم وقتمان را بیهوده صرف نظرات کودکانه نکنیم و برای این محفل همگی در حد خودمان مفید باشیم.
سپاس از همراهی شما و تمامی بزرگواران......
10 مرداد 1402 تشکر
10 تشکر شده توسط : حامد.ج آماتور 2
نظرات محدود شده است
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
و آزادی این درفش پاره پاره، همچنان در احتزاز است.... چون تندر و رعد در برابر باد.....
شهدی بسیار آزاد و دلربا که با اولین بونوازی، حس بندگی بر این ارزش معطر را تداعی می‌کند.... که بندگی برای عشق، نهایت آزادگیست بر عاشق.... شروعی بسیار عصیانی از تیزی ترنج و فلفلی در لبه هایی از آرامش اسطوخودوس و کمی گشنیز که اینجا رگه هایی به تاکسیدو هم شیفت می‌کند اما در کمتر از دو دقیقه به آرامشی از یاس و رز دودی مانند می‌رسد که در کسری از دقیقه در جاودانه‌ای از تونکای نیمه شیرین در شعله هایی از تنباکوی بسیار باکیفیت از شهد هلو‌ یا زردآلوی قیسی مانند را ردپا می‌سازد. رایحه‌ای بسیار آرامش بخش در ❤️ تپنده ی عاشق که هر ضربان قلبش را بر معشوق هدیه خواهد کرد... رایحه‌ای از یکنواختی بی تکرار زیست عاشقانه در بستر عاشق و معشوق که گویی حتی زمان نیز مفهوم خود را از دست می‌دهد.... رایحه‌ای از اعتقاد و اعتماد 💓 ی عاشق و معشوق بر یکدیگر که گویی واژه ی سوگند نیز بر این مهم، معنا پیدا کرده است... رایحه‌ای از گرمایش آغوش عاشق و معشوق در اوج سرمای سهمگین که گویی هیچ پناهی، گرم تر و مهر تر از این آغوش در جهان فیزیک وجود ندارد... رایحه‌ای از وفاداری دو قلب لبریز از عشق، که گویی حتی سرعت تپش این دو قلب نیز موازی همدیگر است که با تالاپ قلب عاشق، قلب معشوق تولوپ می‌کند....
عطری بسیار کیفیت اعلا در روایح با ماندگاری دو بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و ۸ ساعت روی پوست با پراکنش بسیار مرتفع تا قامتی از مجسمه‌ ی آزادی در شیشه ی کریستالی بسیار زیبا و برجسته کاری شده و خوشرنگ.
سپاس از همراهی بزرگواران....
09 مرداد 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده سعید بجنوردی
سلام و عرض ادب ، باز هم مثل همیشه با ادبیات خاص و دوست داشتنی خود عطر دیگری را معرفی کردید!!! جا دارد از شما و از همه دوستانیکه بی منت، زحمت معرفی عطرها را میکشند تقدیر و تشکر نمایم !!!
دوست عزیزم ؛ بدون توجه به حواشی که گاها ذیل بعضی عطرها برای شما و دیگر عزیزان بوجود می‌آید با قوت به کار خود ادامه دهید!!! هر کسی سلیقه ای و بودجه ای دارد و همه محترم هستند. درج شدن نظر درباره یک عطر چه اصلی و چه کپی و اینکه آن را دوست داریم یا نه و ... با تشخیص مدیریت محترم فروشگاه اینترنتی عطر افشان است. اگر تشخیص دهند که نباید آن نظر ثبت شود خودشان این کار را خواهند کرد.
نمیدانم چه زمانی به این مطلب پی خواهیم برد از مطلبی که باب میل ما نیست آن را نخوانیم و رد شویم؟ خیلی محترمانه میشود با نظر دیگری مخالف بود و آن را عنوان کرد بدون اینکه به کسی خدایی ناکرده توهین شود.
از نام کاربری گرفته تا تاریخ عضویت و عطر گرام و ... شده سوژه بعضی از دوستان جهت تسویه حساب!!!
انشالله که دیگر شاهد اینچنین مواردی نباشیم.

[EDITED] 1402/05/09 19:38
09 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : nazanin بابک
سلام جناب اسعدی
خیلی ممنون از معرفی و رویوی این عطر ، رایحه ی رز در این عطر خیلی مشخص و واضح هست؟
09 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : nazanin بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و هنرمند جناب آقای کبیری بزرگوار از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم. نه رایحه ی رز در کناره ها خودشو نشون میده که حالت دودی مانند هست انگار یعنی برای شخصیت مردانگی بیشتر بولد هست تا زنانگی بودن.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
09 مرداد 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Golnoosh nazanin
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از مهر و همدلی وعنایت ویژه ی شما بر این محفل معطر کمال سپاس دارم. بله قطعا با حمایت های شما عزیزان به این وادی تا جایی که بلد باشم ادامه خواهم داد و از شما و سایر بزرگواران نیز خواهم آموخت.... چراکه فلسفه ی همه جهان برای هر موجود زنده ای، همین است یعنی انتقال اطلاعات...
سپاس از شما و بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران......
09 مرداد 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Golnoosh nazanin
سلام مجدد جناب اسعدی
خیلی ممنون از جوابتون ، این عطر بیشتر مناسب چه فصلیه؟ توی فرگرنتیکا گفته شده که عطر بیشتر آروماتیک و سیتروسیه یعنی میشه گفت کار خنکیه؟ و دیگه اینکه رایحه تنباکو چقدر قوی هست و کلآ رایحه اصلی عطر کدوم نت یا نتها هستند؟ یا اصلآ میشه گفت عطر کمپلکس هست...پیشاپیش از جواب و حضورتون کمال تشکر رو دارم...یاحق
09 مرداد 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و هنرمند جناب آقای کبیری بزرگوار از عنایت و همدلی شما کمال سپاس دارم. این عطر برای شیمی پوست من به پاییز و اوایل زمستان فقط دی ماه بیشترین سازگاری را دارد. اما در تابستان و بهار هم قابل تن پوش شدن هست ولی بهترین زمان لذت از این عطر همان پاییز از آبان تا اوایل دی ماه هست از نظر من و نت تنباکو بصورت خراشیده در کناره‌های رایحه پایدار عطر احساس میشه و بولد نیست. یکم حالت دودی داره که شیرینی ملایمی و مهربانی همراهیش می‌کنه. نت پایدار تونکای کهربایی هست که حالت دودی مانند پیدا کرده و احتمالا بخاطر همان نت تنباکویی هست که حالت اسموکی خفیف رو بهش القا می‌کنه.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : عرفان يعقوب زاده Golnoosh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟