AJMAL - Ajmal Shadow for women

اجمل شادوو زنانه

زنانه
کد کالا : ATR-33880
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2008
کد کالا : ATR-33880
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 50
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,560,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

اجمل شادوو زنانه ژست درخشانی دارد، آن هم با یک شروع هوس‌انگیز و گل‌فام که از اقاقیا و اسطوخودوس در کنار شیل شکل می‌گیرد تا در نت‌های میانی به سرشاری برگرفته از نعناع هندی و ارکیده برسد. پس‌رایحه این عطر هم که جلوه‌های گرم و چوبی دارد، از مشک سفید و کهربای سفید سرشته می‌شود.

برند اجمل
طبع گرم
سال عرضه 2008
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه اقاقیای برزیلی ، اسطوخودوس ، شلیل
اسانس میانی نعناع هندی ، ارکیده
اسانس پایه مشک ، عنبر
نمره کاربران
Ajmal Shadow for women-اجمل شادوو زنانه
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
از روایحی واقعا شایسته برای بانوان که بسیار خوشبو می‌باشد. ماندگاری و پراکنش بسیار خوبی داره و مناسب تن‌پوش روزهای سرد و خنک، ترجیحا برای زمستان. شایسته بانوان با تیپ شخصیتی بتا که مهربان، لطیف، دارای ویژگی های مثبت زیاد، خواهان کمک به دیگران و محترم.....
کیفیت عطر خیلی شفاف و ماندگاری و پراکنش خوبی داره. شیشه عطر هم واقعا زیباست با محتویات جامد و خشک از مایع عطر.
سپاس از همراهی شما بزرگواران....
06 دی 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : هاشم پور Mehdi alyari
سلام جناب اسعدی بزرگوار
همیشه برام سوال بود که محتویات قسمت بالایی شیشه این عطرها (سری shadow) چیه. از روی عکس ها به نظرم آمد که گل‌برگ‌های خشک شده هستند، ولی الان شما فرمودید که محتویات جامد و خشک از مایع عطر هستند. اگر ممکنه میشه یه توضیحی بفرمایید در موردشون؟ هیچ تصوری ندارم که چطوری هستن. ممنون
06 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هاشم پور ملورین
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند، شیشه های عطرهای اجمل شادو اولین طراحی در هنر عطاری جهان هستند که محتویات تشکیل دهنده مایع عطر رو بصورت جامد و خشک در ظرف شیشه عطر تعبیه کرده و من با هر بار اتمام اجمل شادوها البته اجمل شادو آبی سرپوش شیشه رو که پیچشی هست باز میکنم و اون محتویات رو خارج میکنم که شامل کهربا، چوب صندل، گایاک، هل، لوبیا تونکا، گلبرگ مریم گلی و ..... که همین محتویات خشک و جامد عطر ادویه ای تند و تازه دارن و می‌خوام به اندازه یه جعبه بزرگ جمع آوری کنم اینها رو که بعداً باهاشون کار دارم....
برای سایر اجمل شادو زنانه (شیشه زرد رنگ شفاف) محتویات داخل شیشه عطر دقیقا مانند اجمل شادو آبی و سبز از مواد خشک و جامد مایع این عطر تشکیل شده و برای اجمل شادو آمور (شیشه قرمز رنگ و براق) و اجمل اوروم (شیشه طلایی رنگ و براق) و تمامی اجمل های مدل اینگونه شیشه ها صرفا بخاطر زیبایی داخل شیشه عطرها گلبرگ ها و صدف های گوش ماهی تعبیه کردن.
سپاس از همراهی شما بانوی محترم....
07 دی 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی
سپاسگزارم از اطلاعات ارزنده و راهنمایی های شما
07 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور TIMELESS
سلام و عرض ادب آقای دکتر
راستش من با تعریفات شما از این عطر مشتاق شدم بخرمش . البته کمی تردید بین این کار و شادو آمور داشتم چون دوستی نوشته بود این کار بوی آدامس بادکنکی های قدیمی رو میده. خواستم بدونم این حرفشون چقدر صحت داره چون این عطر رو جزو رایحه های گلی دسته بندی کردن. میخواستم بدونم آیا فقط ایشون چنین رایحه ای رو ازش استشمام کردن یا قراره تجربه جمعی مشابهی داشته باشیم؟
27 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : کامیار فخر شکیبا
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند از مهر و عنایت شما کمال سپاس دارم. فکر میکنم بانویی که برای رایحه ی آدامس بادکنکی نوشتن منظورشان عطر اجمل جید (یشم) باشد که رایحه ی این عطر آدامسی هست. عطر اجمل شادو زرد رنگ رایحه ی گلی داره و عطر اجمل شادو آمور قرمز رنگ رایحه ی گلی میوه ای داره. من پیشنهاد به خرید نمیکنم چراکه فیک این محصول مخصوصا اجمل شادوها در بازار ایران موجود هست.
بانوی ارجمند متاسفانه تمام محصولات اجمل موجود در ایران یا فیک هستند یا تولید شده ایرانی هست که بسیار با اجمل اصلی تولید شده در دبی تفاوت دارند. بنابراین اگر از اجمل خرید نکنید سود کردین. در همین رنج اجمل میتوانید از محصولات لطافه یا الحمبرا استناد کنید که قیمت های مقرون به صرفه با عطرهای شایسته و پرفورمنس خوب دارند. در سایت عطرافشان به تعداد خیلی کم از محصولات اجمل موجود هستند که قطعا اصل می‌باشند. فلذا به غیر از عطرافشان برای خرید محصولات اجمل، جای دیگری را پیشنهاد نمی‌کنم، چند سایت معتبر تهران هم که قبلاً محصولات اصل اجمل را توزیع می‌کردند متاسفانه در حال حاضر همان سایت ها هم محصولات فیک یا ایرانی اجمل را به فروش می‌رسانند.
پیشنهاد من برای عطر شرقی گلی، عطر الحمبرا اوپیوس ۵ هست که مشابه بسیار نزدیک عطر امواج اوپوس ۵ می‌باشد. برای تم عطر اجمل شادو آمور هم عطر الحمبرا کارات رو پیشنهاد میکنم که مشابه بسیار نزدیک عطر تیزیانا ترنزی کیرکه می‌باشد. انشالله خریدی شایسته داشته باشید.
بهترین ها برای شما بانوی محترم....
27 مهر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مهربد Mahmood.R
سلام وقت خوش کاملا درست میفرمایید جناب دکتر نمایندگی اجمل در بازار بزرگ تهران هست چندی پیش به آن سر زدم
مواد اولیه را خود‌ وارد و خود تولید و پخش میکنند
28 مهر 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی سالمی
درود مجدد جناب اسعدی بزرگوار. ممنون از توصیه مشفقانه و پیشنهادات خوبتون. بسیار به موقع من رو از خرید این کار منصرف کردید. سلامتی و سعادت روزافزون براتون آرزومندم.
28 مهر 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : کامیار فخر شکیبا

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطری نیمه شیرین و شرق گلی که مناسب بانوان با تمام رده سنی بخصوص 25 سال به بالا هست. پراکندگی و ماندگاری بسیار خوبی داره بخصوص برای روزهای سرد پاییز و زمستان و اوایل بهار. کیفیت عطر و شیشه واقعا بالاست و بی مانند. ارزش خرید نسبت به قیمتش بسیار بالاست. محبوب در میان خانم های شهرهای واشنگتن، نیویورک، بوستون، شیکاگو، آتلانتا، کالیفرنیا
15 مهر 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور سالمی

من اجمل شادو را برای تولد دختر خالم خریدم، به یاد باهم بودنمان در دوران کودکی و بوی آدامس بادکنکی که همیشه می‌جوید.
یک روز پاییزی بارانی پیامکی به دستم رسید: محمد بالاخره از عطری که فرستادی زدم. به خاطر بطری قشنگش همیشه رو میزمه و تقریبا داره تموم میشه همیشه برای خوشبو شدن گلخونه استفاده میکردم. اما تو این هوای بارونی خوب رو تنم نشسته!
خاطره تمام شد.
اجمل شادو در مقابل عطرهای هم قیمتش از کیفیت بهتری از لحاط مواد اولیه ساخته شده، ملایم و بی آزار مناسب سن 27 تا 30 پوشیدنش برای رفتن به فروشگاه های زنجیره ای توصیه میشه!
22 آذر 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : هاشم پور فاطمه فیضی
حسرتی ....نگاهی....و آهی توی این خاطره بود .نمیدونم چرا
22 آذر 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : ماری هاشم پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟