The Spirit of Dubai - Narjesi

د اسپریت اف دبی نرجسی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-68546
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : د اسپریت اف دبی
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-68546
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
توضیحات

The Spirit of Dubai Narjesi - د اسپریت اف دبی نرجسی

که اولین بار در سال 2017 به بازار عرضه شده است. و در خانواده عطری شرقی گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، پرتقال، رز ، ترکیبات سبز ، هل ، آلدهید ، میوه‌جات، لامی ، فلفل صورتی ، ادویه جات معطر، عود، زعفران ، قهوه ، خشکبار ، لوبان ، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، گشنیز ، عسل ، زنجبیل ، بابونه ، گل محمدی ، گیاه ناگارموتا، کهربا، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، چرم ، مشک زباد ، روایح دودی، فیبر بیدستران، روایح حیوانی، شکر رشته ای اشاره کرد.

برند د اسپریت اف دبی
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، رز ، ترکیبات سبز ، هل ، آلدهید ، میوه‌جات، لامی ، فلفل صورتی ، ادویه جات معطر، عود، زعفران ، قهوه ، خشکبار
اسانس میانی لوبان ، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، گشنیز ، عسل ، زنجبیل ، بابونه ، گل محمدی ، گیاه ناگارموتا
اسانس پایه کهربا، خزه درخت بلوط ، چوب صندل سفید ، چرم ، مشک زباد ، روایح دودی، فیبر بیدستران، روایح حیوانی، شکر رشته ای
نمره کاربران
Narjesi-د اسپریت اف دبی نرجسی
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
از لحظه ای که به دنیا میاییم، مغز ما توسط حجم عظیمی از اطلاعات درباره خود و دنیای اطرافمان بمباران میشود. بنابراین، چگونه بر همه چیزهایی که آموخته ایم و تجربه کرده ایم، پایبند باشیم؟ انسانها انواع مختلفی از خاطرات را برای مدت زمان متفاوت حفظ میکنند. خاطرات کوتاه مدت از چند ثانیه تا چند ساعت دوام دارند، در حالی که خاطرات بلند مدت سالها باقی می مانند. دانشمندان حدس می‌زنند که خاطرات در گروه‌هایی از نورون‌ها یا سلول‌های عصبی به نام مجموعه‌های سلولی نگهداری می‌شوند. آن سلولهای به هم پیوسته در پاسخ به یک محرک خاص، چه سیمای دوست شما باشد یا بوی عطر آنها، بصورت گروهی شلیک میکنند. هر چه نورونها بیشتر با هم شلیک کنند، اتصالات متقابل سلولها بیشتر تقویت میشود. به این ترتیب، هنگامی که یک محرک جدید سلولها را تحریک میکند، به احتمال زیاد کل مجموعه سلولهای نورونی شلیک میشوند، بعبارتی فعالیت جمعی اعصاب آنچه را که ما بعنوان خاطره تجربه میکنیم را رونویسی میکند.
آیا میتوانیم خاطرات بد را با خاطرات خوب جایگزین کنیم یا حتی خاطرات خاصی را برای بهبود سلامت روان خود پاک کنیم؟
این عطر به منزله جایگزینی خاطرات بد با خاطرات خوب معماری شده است. عطری که با رایحه های سحرآمیزش از گلها و مرکبات خاطراتی زیبا و دوست داشتنی را برای شما ثبت میکند. عطری که با نُت های حیات بخش خود، مسیرهای آروماتیک درمانی نوینی را برای بیماریهای ایدیوپاتیک ابداع میکند. چراکه با رایحه گلی این عطر، بیماران مبتلا به بیماریهای مزمن و کریتوژنیک تسکین میابند. چراکه انسانها برای درمان بیماریهای خاص، بسیار مسیر را سپری خواهند کرد و باز وقتی به نتیجه نرسند به مسیرهای درمانی با ساده ترین روشها تفکر خواهند کرد که آروماتیک درمانی یکی از آن مسیرهاست.
عطری از جنس عشق الهی که با تنپوش این عطر، بیماران زیست روانشناختی در رویای بیمار بودن باقی خواهند ماند تا برای همیشه این عطر را در تن خود شارژ کنند......
کیفیت اصیل در عطر، شیشه و هاردباکس
23 مهر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سالمی rahil tagi

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
با احترام
در خصوص نظرات برخی عزیزان در این سایت بر مبنای عدم روایت نویسی برای معرفی عطرها, عارضم: این محفل، به مانند کلبه ای آرامبخش که عطربازان و عطرشناسان برجسته در آن گردهم آمده اند تا با روایت های دلهای پاک سرشتشان، اندکی از رنج و محنت انسانی بکاهند که شاید با همین چند روایت، چند عزیز حاضر در این کلبه برای یک روز آرامش یابند. هنر روایت رایحه ها، تفکریست که از قلبها تراوش میشود و در این کلبه هر رایحه ای براساس شایستگی خاص خودش روایت میشود.
به نظرم منصفانه نیست برخی از عزیزانی که هر روز ساعتها در تلاشو تکاپو برای زیستن هستند و تنها دلخوشی آنها همین مطالعه روایت های رایحه ها در پاسی از شب برای یافتن اندکی آرامش هست را از آنها دریغ کنیم. و همینطور منطقی هم نیست که عزیزی عطری را بر مبنای نظرات شخصی سایر عزیزان انتخاب کند آن هم بدون تست قبلی و با قیمت چند میلیونی. من به شخصه از تمامی روایت نویسانی که در این کلبه معطر بر قلب و روح ما با داستانهایشان صیقل میدهند، سپاسگزارم.
من شغلم هیچ ارتباطی به عطاری ندارد اما برای تمام کسانی که در مکان شغل من حاضرند چه آنها که گذرا هستند و چه آنها که ماندگار، برایشان هر روز معطر میشوم که با بوییدن تنپوش من، همه آنها برای لحظاتی به آرامش میرسند و این کمترین کاری هست که میتوانم برای آنها انجام دهم. کسانی که شاید امیدی برای بقاء ندارند و یا کسانی که به ناچار درحسرت تجربه مرگ هستن تا از این وضعیت نابسامانشان خلاصی یابند، همه و همه برای من اهمیت دارند و تنها امید من برای همه این افراد، معطر بودن و انتشار رایحه ها هست که شاید برایشان کورسویی از امید پدیدار شود. چراکه من معتقدم اگر قرار باشد انسانی به نهایت برسد و به اجبار شیفته مرگ باشد، لااقل با امید این شیفتگی را تجربه کند نه با هراس.
از تمامی عزیزانی که در این محفل همراه هستند و در این دنیای ساعت ها، زمانی را برای روایت نویسی و ایجاد امید خرج میکنن، کمال سپاس دارم و امید است که با هر روایت در این کلبه معطر و معشوق، امید همدیگر باشیم برای هر روز.......
20 مهر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : الهه دهقانی سعید کرمانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟