The Spirit of Dubai - Haibah

د اسپریت اف دبی هيبه

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-68545
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : د اسپریت اف دبی
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-68545
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 5
توضیحات

The Spirit of Dubai Haibah - د اسپریت اف دبی هيبه

نخستین بار در سال 2017 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، سیب ، فریزیا ، چرم ، زنجبیل ، روایح چوبی، لیمو ترش سبز، هلو ، ادویه جات معطر، گل محمدی ، عود، آناناس ، زعفران ، گلابی ، کهربا، رز ، ترکیبات سبز ، خزه درخت بلوط ، زنبق ، یاس، گل برف ، گل یلانگ ، ارکیده ، عود، گل‌های سفید ، قارچ توبر ، مشک ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی، چوب گایاک، خاک زمین، عود هندی اشاره کرد.

برند د اسپریت اف دبی
سال عرضه 2017
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، سیب ، فریزیا ، چرم ، زنجبیل ، روایح چوبی، لیمو ترش سبز، هلو ، ادویه جات معطر، گل محمدی ، عود، آناناس ، زعفران ، گلابی
اسانس میانی کهربا، رز ، ترکیبات سبز ، خزه درخت بلوط ، زنبق ، یاس، گل برف ، گل یلانگ ، ارکیده ، عود، گل‌های سفید ، قارچ توبر
اسانس پایه مشک ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی، چوب گایاک، خاک زمین، عود هندی
نمره کاربران
Haibah-د اسپریت اف دبی هيبه
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
نمی‌دونم چجوری میشه این همه نت رو کنترل کرد و یه بوی خوب ازش خارج کرد!و بعید می‌دونم کسی چنین هنری داشته باشه!
من فکر میکنم باید بویی شبیه به عطرهای قدیمی شلوغ و تند مثل بیژن داشته باشند که اصلا معلوم نیست شما چی رو دارید بو میکنید!
25 فروردین 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : امیر علوانی سولماز
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند ازعنایت شما کمال سپاس دارم. در خصوص این برند که خلق شده ی دستان هنرمند استاد عطاری به نام اصغر آدم علی میباشند که پیشتر گرانترین عطر جهان یعنی شوموخ را در حجم 3 لیتر معماری کرده بودند با قمت 1 میلیون 290 هزار دلار، عارضم: این عطرها هیچ شباهتی به هیچ عطری ندارند و آنقدر خاص و مرموز معماری شده اند که با بونوازی هر کدام از این عطرها، حافظه ی بویایی دقیقا برای همان لحظه ی بونوازی میتواند مفهوم روایح این عطرها را درک کند که به محض فاصله گرفتن از درپوش این عطرها، حافظه ی بویایی ضعیف میشود که اجازه ی دوباره یادآوری برای روایح این عطرها را نمیدهد... شفافیتی غنی تر از شفافیت و ترکیبی مرکب تر از هر تفکر.... این عطرها با این نت های خاص، یک کمپلکس بویایی منحصربه فرد را برای شامه ها تداعی میکند.... که خود تنپوش کننده و مخاطب همراهش را در هر مکان زمانی فقط برای بودن کنار هم، وادار میسازد....... در شیشه های کریستالی بسیار زیبا و بی مانند و هاردباکسی چرم پوش و مغناطیسی عمودی در ستون و دارای کشویی افقی با کاتالوگ و بروشور محصولات و ترکیبات نت ها و تاریخچه و بیوگرافی استاد اصغر آدم علی.... قیمت ها هم از 785 یورو تا 1085 یورو...... این مجموعه از روح دبی (اولترا نیش) که دارای نمادهای مختلف از اجرام و حیوانات هستند دقیقا الهام گرفته از مجموعه ی عطر یگانه ی شوموخ هست که همین اجرام و حیوانات را برای باکس عطر شوموخ قرار داده اند که از طلا و الماس و برلیان و مرواریدهای نفیس تزئین شده است. که البته اجرام این مجموعه در روح دبی طلا یا الماس یا مروارید نیستند و فقط نماد هستند روی درپوش های مغناطیسی شان... این مجموعه از روح دبی، تنها بر مبنای شهد درون معماری نشده اند، بلکه به نظر من بر مبنای اندیشه ی انسانی در عمق احساسات نهفته شده اند و استاد اصغر آدم علی احتمالا با سفر به سرزمین های مختلف و آشنایی با سبک زندگی و سجایای اخلاقی و حتی شاید ذائقه ی غذایی انسانها، این مجموعه را معماری کرده است. چراکه تک تک نت های این مجموعه نشان از تفکری عمیق برای شایسته بودن شامه ی انسانی، میباشد.
سپاس از همراهی شما دوست ارجمندم و تمامی بزرگواران این محفل عطر و عشق......

[EDITED] 1402/01/25 21:46
25 فروردین 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : احمد شجاعی هاشم پور
سلام اقا رسول عرض ادب
هرم واقعی نوت های عطرها همچین چیزیه و بسیار فراتر درواقع!
خیلی اوقات با عطر جذابی روبرو میشیم که در هرمش جز دو سه نوت ذکر نشده و اینکه فکر کنیم میشه عطری با دو سه نوت جذاب/پیچیده باشه به شوخی شبیه.
درواقع اون گیرایی که عطرهای خوب دارن حاصل رقص تعادلی چند ده نوته گرچه ما ممکنه فقط چند نوت شاخص رو با بینی مون تشخیص بدیم اما تعداد بسیار زیادی نوت بصورت مخفی صحنه گردانی میکنن.
مثال بارز این موضوع سایکدلیک. مگه چیزی فراتر از امبر و رز و پچولی درش حس میشه؟ نه! ولی آیا این عطر متشکل از همین چند نوته؟ شما برو اسانس باکیفیت این نوت هارو تهیه کن و با دوزهای مختلف ترکیب کن ببین شباهت و عمق سایکدلیک رو میدن؟ هرگز!

نتیجه گیری اینکه در عطرها ما بازی صد دویست نوت رو داریم که تعداد خیلی کمی رو بینی ما میگیره و تعداد یکم بیشتری در هرم بویایی ذکر میشه

ارادتمند شما🌺🙏
25 فروردین 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سالمی
سلام و عرض ادب خدمت جناب اسدی بزرگوار!
برای بنده سواله کارکرد عطری با قیمت میلیون دلاری چی میتونه باشه!
اینکه ما عطری به نام شوموخ تولید کنیم که صرفا در محفظه ای گران قیمت و در برج خلیفه نگه داری بشه چه کمکی به چه کسی کرده!
همه ما تنها چیزی که از عطر شوموخ میدونیم اینه که بسیار گران هست اما کی می‌دونه که آیا عطر خوبی هم هست؟ و خب طبق عادتی که کرده ایم این تو ذهنمون میاد که پس حالا که اینقدر گرونه پس به همون اندازه هم خوبه!
این وضعیت تا جایی رو ذهن ما تاثیر گذاشته که اگه این عطر رو تست هم بکنیم حتی اگه واقعا هم اونقدرها عالی نباشه یا حتی بوی خیلی بدی هم داشته باشه ما میگیم عالیه و بهتر از اون وجود ندارد!
ما اینجوری بار اومدیم و دست خودمون نیست!
و به نظرم این عطر در واقع کارکردش اینه که دوباره یادآوری کنه که در دبی زیاد واقعا زیاد است!
شاید حتی نشانه ای هم بر این باشه که پول به هر چیزی حمله کنه اونرو پوچ می‌کنه!
25 فروردین 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : محمد حسین وهابی nazanin
سلام خدمت شما

خیلی از نت ها در هرم بویایی، یک آکورد تشکیل میدهند، یعنی از چند تا نت ، یک رایحه تشکیل میشه ، مثل آکوردهای فوژه ، چایپر ، گلی ، میوه ای ، تنباکو ، کهربا ( آمبر ) ، مشک و ...
بعضی نت ها میتوانند برای ماندگاری رایحه اصلی در هرم بویایی استفاده شوند مثل نت های بالزامیک و رزینی ،
همچنین بعضی نت ها در برخی مواقع فقط برای درخشش بیشتر نتهای دیگه استفاده میشوند مثل مشک ، عنبر و وانیل که در حال حاضر خودشون هم آکورد هستند.
25 فروردین 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : احمد شجاعی امیر علوانی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای حسینی عزیز از عنایت شما سپاسگزارم. در خصوص این مورد عرض کنم که ماهیت هیچ عطری بر مبنای بد بویی نهفته نشده است حالا تفسیر هر کدام ما از عطرها چه چیزی هست این بستگی به حافظه ی بویایی و شخصیت و سجایای اخلاقی ما در زندگی مان دارد. محتوای گستره ی عطر شوموخ هم من فکر میکنم قطعا خوشبو خواهد بود که برای باکس و شیشه ای از طلا و الماس تعبیه شده است که برای تولید این عطر، استاد اصغر آدم علی 493 فرمولاسیون عطری را تست کرده است تا شهدی شایسته ی همین شوموخ تولید شود که برای همیشه در تاریخ هنر معماری عطرها ثبت شود. چراکه عطر شوموخ در گینس هم ثبت شده است و فقط بر مبنای جواهرات بکار رفته نیست و خود شهد درون این محفظه نیز از فاکتورهای تاثیرگذار برای نام عطر شوموخ میباشد. بنابراین شهد شوموخ هر چه که هست من فکر میکنم برازنده ی خود شیشه ی شوموخ است و در خوشبویی بایستی یگانه ی شهدها باشد تا هنگام نمایش این عطر، داوران و مخاطبان حاضر در اون مراسم، از همه ی گستره ی شوموخ به وجد بیایند..... این عطر هم بخاطر عطر DKNY که یک میلیون دلار قیمتش بود و از شیشه ی حاوی طلا و سنگهای الماس ساخته شده بود که نمایی از شهر نیویورک هست روی شیشه ی عطر، تولید شد که 290 هزار دلار گرانتر از عطر DKNY هست بخاطر جواهرات بیشتری که در ساخت شوموخ بکار برده شده است. فلذا اینجور عطرها حتی عطر DKNY یا عطر باکارات لس لارمس دِ تپس (شیشه ی اهرام مصر) با قیمت 25 هزار دلار برای 100 میلی لیتر آن یا عطری مثل بنتلی با اون شیشه ی آبی خاص و مابقی عطرهای بسیار گرانقیمت، صرفا به منظور اعیان بودن برای آرشیو ثروتمندان جهان تولید میشوند... البته من اصلا برام اهمیتی نداره شیشه های دارای جواهرات طلا، من علاقه مندم گستره ی شهد همین عطرها را در شیشه های معمولی به فروش برسانند تا بتوانیم شهد آنها را تجربه و درک کنیم.
سپاس از همراهی و همدلی شما دوست گرامی......

[EDITED] 1402/01/26 01:46
25 فروردین 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : nazanin حسین رفیعی
سلام اقای اسدی این عطر چقد شبیه گوشت کوبه .بعد تست چند برند اماراتی ذهنیت خوبی به برندهای اماراتی ندارم چند ساله به جز موارد معدود سراغ دیزاینری ها نرفتم .به صوررت تصادفی این عطرو اینجا دیدم نمیدونم این برند میتونه ذهنیتمو تغییر بده .نوت خاکی این عطر چقد برجستس؟ خاک خشکه یا مرطوب ؟از عود به جز چند مورد معدود متنفرم عود این عطر به کدوم عطر عودی شبیهه؟ که اسمپل این برند و سلطان پاشا رواز کجا میشه گیر اورد به نظر باز بهترین عطر این برنده کاش بازو بیشتر باز میکردی واز جزییات بیشتر میگفتی از چرم وعود
17 آذر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی بابک

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
زمین در حدود 3/3 میلیارد سال پیش فشارهای بسیار زیادی در عمق 200 کیلومتری با حرارتی بیش از 1300 درجه سانتیگراد، را به دفعات 45 هزار بار متحمل شد تا بلاخره توان خلق سنگی کریستالیزه شده به نام الماس را پیدا کند. سنگی که هیچ نور و درخشندگی در زمان تولدش ندارد و عجیب است که ژرفای زمین تمام این سختی ها را برای خلق این سنگ، متحمل شده است. اما روایت رسالت این سنگ برای آن زمان نبود، رسالت این سنگ برای امروز روایت شده است. رسالتی که عظیم ترین دستاورد خداوندی یعنی انسان، پی به وجودش برده است. این سنگ رسالتی درمانی و زینتی در خود داشت بی آنکه هیچ نوری از خود ساطع کند. اما تفکر همیشه کنجکاو تمدن بشری توانست نور این سنگ را آشکار سازد. نوری که از قلب تاریکی برخاسته است. نوری که نه تنها زینت دهنده همه چیز است بلکه در هنر معماری عطر نیز، زینت بخش هست. عطری بر مبنای سنگی به مانند الماس که در راس هرم اجرامش قرار گرفته است تا نویدبخش کیمیاگرانی باشد که دانش کیمیاگری بخور و رایحه ها را با دانش زمین شناسی و فیزیک اجرام، ادغام کرده است. عطری با قلبی به مانند درخشش الماس که هرگز جایگزینی برایش نیست. نت هایی از نرمش میوه جات و چالش چوب های آروماتیک که هویتی غنی و اصیل را برایت هدیه میکنه. هویتی که تو به مانند اجرا کننده فرامین نت های آن هستی. هویتی که تو در آن، هم ظالمی و هم مظلوم. هویتی که نوید پادشاهی و رعیت بودن را برات تداعی میکنه تا در لحظه ای توان درک هر کدام را داشته باشی.
حجم این عطر 90 میلی لیتر با شیشه ای بسیار شکیل و بی مانند و لوکس و هارد باکسی بسیار یونیک.
18 مهر 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : احمد شجاعی مهدی
درود بر آقای اسعدی
چه زیبا
من که تا حالا همچین عطری با این شیشه خاص
نه از نزدیک دیدم نه بوییدم،
ولی جملات شما خیلی دلنشین بود

یک مورد این که چقدر نت داره این عطر عجیب🌹🙏
24 فروردین 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : امیر علوانی فاطمه فیضی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از نگاه زیبای شما و همدلی شما کمال سپاس دارم. بله واقعا مجموعه ی بی همتای روح دبی دارای فاخری از روایح و شیشه های کریستالی بی مانند در تاریخ دنیای معطر هستند و البته قیمت های بسیار گران....
سپاس از همراهی شما دوست ارجمند..........
24 فروردین 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : امیر علوانی آلالیتا

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟