The Spirit of Dubai - Diwan

د اسپریت اف دبی ديوان

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-68542
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : د اسپریت اف دبی
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-68542
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
توضیحات

The Spirit of Dubai Diwan - د اسپریت اف دبی ديوان عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2017 به بازار عرضه شده است .

د اسپریت اف دبی ديوان در دسته عطر های شرقی چوبی قرار می گیرد

اسانس های بکار برده شده در این عطر پرتقال، رز ، ترکیبات سبز ، گریپ فروت ، هل ، آلدهید ، توت فرنگی ، فلفل صورتی ، روایح دودی، آلو ، هلو ، عود، تمشک ، روایح حیوانی، تمشک کبود، دود، کهربا، زنبق ، شمعدانی ، میخک صدپر ، عسل ، بابونه ، ریواس ، گل محمدی ، قهوه ، خاک زمین، روایح پودری، روایح گلی، دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، صمغ درختچه مر، روایح چوبی، صمغ گیاهی ، چوب گایاک، عود، صمغ کندر ، فیبر بیدستران، صمغ درخت گورجون، عود هندی می باشد.

برند د اسپریت اف دبی
سال عرضه 2017
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه پرتقال، رز ، ترکیبات سبز ، گریپ فروت ، هل ، آلدهید ، توت فرنگی ، فلفل صورتی ، روایح دودی، آلو ، هلو ، عود، تمشک ، روایح حیوانی، تمشک کبود، دود
اسانس میانی کهربا، زنبق ، شمعدانی ، میخک صدپر ، عسل ، بابونه ، ریواس ، گل محمدی ، قهوه ، خاک زمین، روایح پودری، روایح گلی
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم ، صمغ درختچه مر، روایح چوبی، صمغ گیاهی ، چوب گایاک، عود، صمغ کندر ، فیبر بیدستران، صمغ درخت گورجون، عود هندی
نمره کاربران
Diwan-د اسپریت اف دبی ديوان
رایحه
10
2 رای
ماندگاری
10
2 رای
پخش بو
10
2 رای
طراحی شیشه
10
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
انسان هر اندازه در برابر واقعیات، لجاجت کند و سرسختی به خرج دهد و یا هر اندازه، آنها را نادیده بگیرد و یا به نفع خود تحریف نماید، سرانجام خود را ناتوان می بیند و سر تسلیم فرود می آورد. زمانی که گالیله حرکت زمین به دور خورشید را اثبات کرد و اساس عقیده پوسیده مرکزیت زمین را به یکباره درهم فرو ریخت، حربه تکفیر از جانب کسانی که علم را به زنجیر داشتند، برخاست و او را برای زنده ماندن وادار به اظهار پشیمانی کرد. اما واقعیت سرسخت حرکت زمین، سرانجام جاهلان آن دوران را به پذیرش نظریه گالیله مجبور کرد.
هنگامی که چارلز داروین با تحقیقات تکامل موجودات زنده و به بیان اِشتقاق انسان از حیواناتی مانند میمون ها پرداخت، باران دُشنام و اِهانت بر سر او باریدن گرفت و او را از شیاطین نامیدند.
نظریه تکامل، اساسی ترین و عظیم ترین کاخ تفکری بشریست که طی 200 سال گذشته بنا شده است. این عطر به منزله تفکر برای کاخ تکامل انسان از ریزترین موجودات تک سلولی و فرگشت آن به انسان خردمند امروزی معماری شده است. عطری با رایحه های غریب که شما را از آخرین جغرافیای زندگی تا اولین جغرافیای آن منتقل میکند تا در گذری از زمان حافظه اُتوبیوگرافیک شما را برای کسری از ثانیه از آخرین زیست الهام اولین خاطره ترسیم کند. اولین خاطره ای که مربوط به آخرین تکامل شماست و در گذر زمان و ترافیک خاطره ها مدفون مانده است.
عطری با نُت هایی بسیار فریبا که سیالیت روان انسان را به انجماد و ذوب عشق میرساند. عطری با نُت هایی به مانند دانه های شن در کویر که ماندگاری دانه های شن به بی ماندگاری آنهاست، دانه هایی که برای ماندگار بودن در کویر بایستی مدام در سفر باد باشند.
عطری با رایحه ای از محراب عشق که هر روز مجبور به ستایش میشین، محرابی که با تنپوش آن، انسانی پُر مهر و معصوم خواهید بود چراکه تنپوش این عطر به مانند آفرینش شما در همان لحظه تنپوش خواهد بود.
عطری با رایحه ای بسیار آشنا اما هرگز خاطره آشنای این عطر را یادآوری نخواهید کرد، درست مثل این است که جواب سوالی جلوی چشمان شماست اما هرگز جواب را نمی بینید........
کیفیت اصیل در عطر و شیشه و هاردباکس

[EDITED] 1401/07/22 19:06
22 مهر 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Maryam    Mohammadii

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟