The Spirit of Dubai - Aamal

د اسپریت اف دبی اعمال

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-68540
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : د اسپریت اف دبی
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2017
کد کالا : ATR-68540
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 7
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

The Spirit of Dubai Aamal - د اسپریت اف دبی اعمال

محصولی شیک و جذاب که در سال 2017 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام د اسپریت اف دبی به بازار عرضه شد و در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، رز ، میوه‌جات، عود، لوبان ، چوب صندل سفید ، عود، گیاه ناگارموتا، کهربا، خزه درخت بلوط ، مشک زباد ، عود، فیبر بیدستران، عود هندی اشاره کرد.

برند د اسپریت اف دبی
سال عرضه 2017
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، رز ، میوه‌جات، عود
اسانس میانی لوبان ، چوب صندل سفید ، عود، گیاه ناگارموتا
اسانس پایه کهربا، خزه درخت بلوط ، مشک زباد ، عود، فیبر بیدستران، عود هندی
نمره کاربران
Aamal-د اسپریت اف دبی اعمال
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
قبل از آغاز عالم اجرام تنها یک چیز وجود داشت که نامش برای درک ما، تاریکیست. تنها تاریکی در حجمی از ماده تاریک که هیچ چیز در هیچ چیز ادغام نشده بود. فلسفه این ماده تاریک و جنسش چیست ما نمیدانیم اما اِراده ای از فوق اِراده ها تصمیم به تغییر تاریکی گرفت و این حجم از ماده تاریکی را آنقدر در خودش فرو برد که انفجاری فراتر از تصور رخ داد (مه بانگ). در این انفجار عظیم عالمی جدید یا پوسته ای تازه اما حجیم از تاریکی خلق شد که قدمتش شاید به 13/8 میلیارد سال قبل برسد. باز فقط تاریکی بود و سرمای مطلق اما پس از صدها میلیون سال در این حجم تاریکی اولین ستاره ها شکل گرفتند و تاریکی رو روشنایی بخشیدند که با این روشنایی آرام آرام اجرام دیگر ظهور یافتند که یکی از آنها جواهری در قلب عالم تاریکی به نام زمین بود.
جواهری از معماری هنرمندانه از ماده تاریک که رسالتی هدفمند داشت. رسالتی از نظم در بی نظمی و بی نظمی در نظم. رسالتی از بایدها و نبایدها. رسالتی از بودن ها و نبودن ها. رسالتی از رسالت ها...
زمین، جواهری بی همتا در عالم تاریکی، جواهری از قلب تاریکی که 4/5 میلیارد سال پیش ظهور کرد. قطره های آب آرام آرام جریان گرفتند و انبوهی از قطره ها را تشکیل دادند که از این قطره ها همه چیز در حال پیدایش بود.
این عطر نشانه ای از آغاز پیدایش زمین از قلب تاریکی و مبدل شدن به جواهری معطر و بی همتا در تمام اجرام عالم هست. با نت های این عطر سفری به آغاز خلقت زمین میکنین که گویی فقط دیدگان شما در این آغاز هست و شما آرام آرام طنین نواهای طبیعت و عطور آن را درک میکنین. طنین نواهایی از عشق به زمین و آنچه در جای جای آن جاریست. این عطر منزلگاه آنانی هست که همیشه فراتر از جسمشان حرکت میکنن. این عطر خواستگاه آنانی هست که فراتر از خواسته ها هستن. این عطر معبود آنانی هست که عشق را عبادت میکنن.
رایحه ای چوبی شرقی و به شدت مجذوب که انگار در جزیره ای از تمامی گل های معطر زمین سکون یافته اید که نسیم باد دریا، هر روز عطور این گلها را برایتان پاساژ میکند. در کلبه ای در این جزیره که با هر سپیده دم و شامگاه از وزیدن نسیم دریا بر این گلها، زیستگاهی اعتیادآور برایتان ایجاد میکند. اعتیادی که اگر به دوبار از این نسیم معتاد شوید، در انتظار نسیم بعدی خُماری را تجربه خواهید کرد.
کیفیت اصیل در رایحه و شیشه و هارد باکس....
21 مهر 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : Golnoosh Ervin

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟