Swiss Arabian - Dark Magic

سوییس عربین دارک مجیک

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-67962
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر فوژه
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : سوییس عربین
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-67962
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Swiss Arabian Dark Magic - سوییس عربین دارک مجیک

عطری مردانه - زنانه و جذاب و اغوا کننده می باشد

این عطر در سال 2019 به بازار عرضه شده است .

در دسته گروه بویایی معطر فوژه قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترکیبات سبز ، شاهدانه ، تنباکو ، روایح چوبی، صمغ گیاهی ، عود، صمغ کندر اشاره کرد.

برند سوییس عربین
سال عرضه 2019
گروه بویایی معطر فوژه
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترکیبات سبز ، شاهدانه
اسانس میانی تنباکو ، روایح چوبی، صمغ گیاهی
اسانس پایه عود، صمغ کندر
نمره کاربران
Dark Magic-سوییس عربین دارک مجیک
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
9
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
7
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
جادوی سیاه در جوهری مغناطیسی....... که گویی تو را از عمق خاک و زمین فرا می خواند
تهاجمی سمی در مایعی غلیظ................ که گویی تو را در گستره ی تاریکی فرو می راند
کُنامی منفرد در بستری معصیت............ که گویی تو را در عصمت نور پناه می داند
.....................................................................
عطری تاریک و تلخ از روایحی منحصربه فرد که در شامه های نوین، نویدی از روایح آشنا به مانند شهد بلک افغانو را در پی دارد اما در شامه های کُهن، امیدی از انحصار رایحه ای تاریک در بستر مرگ نورانی را تداعی می کند. رایحه ای از معصیت عصمت که تنها معصیتش همان عصمت منفرد در زمان است. رایحه ای تقریبا خطی از تنباکوی آغشته شده به عود که سایر نت هایی بویایی را بسیار ظریف و در نهان، آشکار می کند که بخاطر عدم اسپری افشانه بودنش (داخل عطر از نی کریستالی برای لایه بندی روی پوست تعبیه شده است) سایر روایح عطر خیلی واضح نیستند.
رایحه ی این عطر به رغم نام خود (جادوی سیاه) یادآور رنگ سیاه است که البته سیاهی وجود رنگ نیست بلکه نبود نور است. بطور کلی مشکی رنگ اصلی، ثانویه یا درجه سوم نیست. در واقع، رنگ مشکی در چرخه رنگ نیست زیرا یک رنگ در نظر گرفته نمی شود. شاید رنگ مشکی ترکیبی از همه رنگهاست یا بهتر است بگوییم جذب همه رنگ ها در مشکی نهفته است. مشکی تمام نورهای طیف رنگ را جذب می کند. بر اساس روانشناسی رنگها، احساسات مرتبط با رنگها به شدت به ترجیحات شخصی و تجربیات گذشته شما در مورد آن رنگ خاص بستگی دارد. رنگ مشکی هم مستثنا از این قاعده نیست.
واکنش های فردی به رنگ سیاه می تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از این پاسخ‌ها دارای ارتباط فرهنگی هستند، اما عوامل دیگری نیز می‌توانند نقش داشته باشند. واکنش‌های شما ممکن است بر اساس تجربیات و ترجیحات شخصی شما شکل بگیرد. به گفته دانشمند آلمانی Hermann von Helmholz، سیاهی یک احساس واقعی است، حتی اگر در اثر فقدان کامل نور ایجاد شود. احساس سیاهی به طور مشخص با فقدان تمام حس ها متفاوت است. رنگ سیاه با تعدادی از ویژگی های منفی و ویژگی های مثبت همراه است. به عنوان مثال، برخی از ارتباط های رایج با رنگ سیاه مرتبط است:
قدرت
ظرافت
رسمی بودن
هوش
قدرت
اعتبار
پیچیدگی
این رنگ اغلب قوی و ظریف توصیف می شود. به همین دلیل است که بسیاری از مردم هنگام شرکت در یک رویداد فانتزی لباس سیاه می پوشند. همچنین به همین دلیل است که برندهای رده بالا مانند تیفانی اند کو و شنل از رنگ سیاه در لوگوی خود استفاده می کنند. رنگ مشکی از دیرباز با قدرت و اعتبار همراه بوده است. با این حال، در بسیاری از موارد از رنگ سیاه برای نماد همه چیزهای منفی استفاده می کنند. در طول تاریخ، این رنگ تیره با مرگ و هر چیز بَد گِرِه خورده است. رنگ سیاه احساسات قوی خشم، پرخاشگری، ترس و غم را بر می انگیزد. ارتباط بین رنگ سیاه و منفی گرایی احتمالاً به وضوح در زبان گفتاری ما نیز دیده می شود. فقط این عبارات رایج را در نظر بگیرید: دوشنبه سیاه، طاعون سیاه، جادوی سیاه، سیاه چاله، سیاه دِل، خلق و خوی سیاه، گوسفند سیاه، باج گیری بازار سیاه، خاموشی. این لیست می تواند ادامه داشته باشد و هیچ چیز مانند رنگ سیاه نمی گوید "مرد بَد". اگرچه رنگ مشکی توسط افراد مختلف از همه اَقشار جامعه پوشیده می شود (و اغلب آن را ترجیح می دهند)، اما اغلب به عنوان رنگ کلیشه ای برای جنایتکاران و شَرورها دیده می شود.
رنگ مشکی مثال کاملی از تفاوت معنای رنگ از فرهنگی به فرهنگ دیگر است. در بسیاری از سُنت های غربی، رنگ سیاه با مرگ و سوگواری همراه است، در حالی که در چین رنگ مرگ سفید است. مهم است که بدانیم نحوه استفاده از رنگ در زبان می‌تواند با نگرش‌های نژادی، نژادپرستی، تعصب و رنگ‌گرایی مرتبط باشد. در برخی از فرهنگ ها، رنگ های سفید و سیاه اغلب برای نشان دادن خِیر و شَر استفاده می شود. به عنوان مثال، معنی و استفاده از عباراتی مانند لیست سیاه یا گوسفند سیاه را در نظر بگیرید. در مطالعه‌ای که توسط محققانی به نام استیل و آرونسون انجام شد، آنها دریافتند که وقتی دانش‌آموزان سیاه‌پوست احساس می‌کردند که نژادشان مورد توجه قرار گرفته است، در آزمون‌ها عملکرد ضعیفی داشتند. تهدید به دیده شدن از طریق لنز نژادی (معروف به تهدید کلیشه ای) می تواند منجر به اضطراب و عملکرد ضعیف تر شود. در حالی که زبان همیشه در حال تکامل است و اصطلاحات اغلب از منشاء خود جدا می شوند، اما مهم است که بدانیم نحوه استفاده از رنگ سیاه در زبان روزمره می تواند منعکس کننده نگرش ها و تداعی هایی باشد که ممکن است منشاء نژادپرستانه یا رنگ گرایانه داشته باشند.
در یک مقاله ژورنالی که به بررسی شیوع زبان نژادپرستانه می‌پردازد، محققان خاطرنشان کردند که در حالی که بسیاری از مترادف‌های مرتبط با کلمه "سفیدی" مثبت هستند، اما تعداد قابل توجهی از آنهایی که با "سیاهی" مرتبط هستند مفاهیم منفی دارند. مطالعات دیگر نشان داده اند که افراد تمایل دارند به طور خودکار بین سیاهی و منفی گرایی ارتباط برقرار کنند. محققان دریافتند که نگرش برای رنگ سیاه اکثر مواقع به عنوان رفتار بَد یاد می شود که طی آن، افراد تمایل دارند اَعمال مجرمانه یا غیراخلاقی را با رنگ پوست تیره تر مرتبط کنند.
این مطالعات نشان می دهد که نحوه استفاده ما از رنگ در زبان می تواند منعکس کننده نگرش ها و باورهایی باشد که ممکن است نژادپرستانه یا رنگ گرایانه باشند. ضروری است که از این ارتباطات آگاه باشیم و در نظر بگیریم که چگونه ممکن است بر تعامل ما با دیگران تأثیر بگذارند. ترجیح افراد برای رنگ های خاص بر اساس مجموعه ای از عوامل از جمله محیط، شخصیت ژنتیکی (حافظه ی ژنتیکی)، تجربه و تربیت است. توجه داشته باشید که رنگ سیاه چه احساسی در شما ایجاد می کند و در نظر بگیرید که چگونه برخی از این عوامل ممکن است احساس و واکنش شما را به این رنگ شکل دهد.
عطری با رایحه ی جادویی از جوهر سیاه که شاید یادآور مرگ باشد اما نکته ی عطف این عطر این است که تنها راه رسیدن به مرگ، مسیر زندگیست.... بنابراین مهم است که گزینه های بسیاری که در مسیر زندگی داریم تا بلاخره به مرگ برسیم را بطور شایسته و آنطور که سزاوار ما و انسانیت است، انتخاب کنیم........
کیفیتی بسیار خوب در رایحه با ماندگاری سه بار حرکت زمین به دور خود روی لباس که البته با لَک همراه خواهد بود بخصوص برای لباسهای رنگ روشن و بهتر است به نام عطر توجه کرده (جادوی سیاه) و روی لباسهای تیره لایه بندی شود و 8 ساعت روی پوست گردن و پُشت گوش و 5 ساعت روی مُچ دست با پراکنشی متوسط که بخاطر عدم شلیک افشانه ای قابل توجیه است.
سپاس از همراهی بزرگواران.............


[EDITED] 1401/11/27 19:58
27 بهمن 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Perfumex کامبیز سخی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟