Royal Crown - K'abel

رویال کراون کابل

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-67320
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : رویال کراون
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-67320
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Royal Crown K'abel - رویال کراون کابل

به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به لیمو ترش، هل ، جوز ، وانیل ، یاس، اقاقیای پالیساندر ، خرما ، بهار نارنج، خس خس ، سدر ، چوب گایاک اشاره کرد.

برند رویال کراون
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، هل ، جوز
اسانس میانی وانیل ، یاس، اقاقیای پالیساندر ، خرما
اسانس پایه بهار نارنج، خس خس ، سدر ، چوب گایاک
نمره کاربران
K'abel-رویال کراون کابل
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
تو همانی که دلم لَک می‌زند لبخندش را........او که هرگز نتوان سیمایش را
تو همانی که دلم پَر می‌کشد نگاهش را..........او که هرگز نباید چشمانش را
تو همانی که زبانم پُر می‌شود صدایش را........او که هرگز نَباشد آوایش را
تو همانی که قلبم غرق می‌شود طَنینش را.......او که هرگز نَشاید ضَربانش را
........................
از موهبت‌های بی‌کران تفکر معطر انسان که در کریستالی چندضلعی منتظم آرمیده است تا بر روان و 💓 عریان هر آنکه او را طلب می‌کند، شهد اش را پاساژ کند... رایحه‌ای از آمایش قلب آغشته به مهر عشق که قرار است بر قرار عاشقانه‌ای از معشوق، جاوید بماند... رایحه‌ای از اولین هم آمیختگی طنین آوای لبخندهای عاشقانه که بهار در زمستان را نوید می‌دهند... رایحه‌ای از اولین ادغام درخشش چشم‌های عاشقانه که اعماق تاریکی را مهتابی می‌کنند... رایحه‌ای از اولین پیوند تپش‌های قلب‌های عاشقانه که تالاپ عاشق را از تولوپ معشوق ضربان می‌سازد... رایحه‌ای از اولین پیمان دو روح عاشقانه که ۱=۱+۱ را رقم می‌زند...
فرآیندی از تهاجم لیموی آبدار و جوان بر منجی از هل که در کسری از کوچکترین نمای ساعت‌شمار به شهنازی از شیرینی خرمایی از شیطنت وانیل در پناهگاه آرامش یاس مبدل می‌شود که در تلاطم این شیطنت آرام، شراره ای متین از وتیور و سدر بر این سرای چوبی تهاجم می‌کنند تا غنای عشق را در موهبتی عاشقانه، جاودانه سازند.....
از غنی ترین عطرهای چوبی شرقی ادویه‌ای در طبع گرم و تند و بستر تلخ و شیرین که شیرینی اش بر تلخی غالب است اما بسیار خوشبو و نرم و مطبوع که برای اغلب شامه ها بخصوص بانوان مورد پسند می‌باشد که زیست الهام جنگاوری جسور به نام ملکه K'abel از تمدن فرمانروایی مایا که در سال‌های ۶۷۲ تا ۶۹۲ پس از میلاد بر گواتمالای امروزی حکومت می‌کرد که بپاس جنگاور بودنش عنوان کابل یا کالومته (جنگجوی برتر) را کسب کرده بود و به گواه تاریخ، افرادی با سجایای چنین جنگاوری در میان تمدن مایاها حتی از پادشاهان این قوم هم اقتدار بیشتری نزد مردم داشتند.
کیفیتی بسیار شایسته در رایحه، مناسب تن‌پوش آقایان و بانوان (تم شیرینی اش بیشتر به مردانه شایسته است تا زنانه) در روزهای سرد پاییز و زمستان با ماندگاری سه بار حرکت زمین به دور خود روی لباس های الیاف کتان و پولار (در لباس های بافت ضخیم ماندگاری حداکثر ۲۴ ساعت هست) و ۹ ساعت روی پوست گردن با پراکنش خوب فقط برای ساعت اولیه‌ی تن‌پوش در شعاع ۱ متری و متوسط اما قابل احساس و تشخیص برای مخاطبان نزدیک در ساعات بعدی که بعد از چرب شدن پوست در تنش‌های پیرامون، بپاس ماندگار بودنش در پوست گردن، با اصابت اندک باد محیط برای مخاطبان همراه قابل احساس هست، در باتل کریستالی بسیار مرغوب و زیبا به رنگ دودی شفاف که قسمت عطف شیشه بنفش تیره هست اما خود شیشه به این رنگی که بصورت شماتیک نمایش داده شده، نیست.
سپاس از همراهی بزرگواران.......
04 دی 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : Mehran Golnoosh

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟