AJMAL - Bling

اجمل بلینگ

زنانه
کد کالا : ATR-33709
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-33709
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

انبوهی سرشار از نت‌های گل رز با نت‌های چوبی شاداب آمیخته شده‌اند تا یک عطر زنانه بسیار غنی و نیرومند شکل بگیرد. نت آغازین که از جلوه ادویه‌ای دارچین گرفته شده، طوری ادامه می‌یابد تا درون مایه‌های هوس‌انگیز نعناع هندی و مشک شکوفا شود. شکوفایی خاصی که آمیزه بلینگ را به بیانی جسورانه و سرشار از زرق‌وبرق ناب برساند. با عطر بلینگ درون هاله‌ای قرار می‌گیرید که کشش مغناطیسی‌اش شبیه به هیچ چیز دیگری نیست.

برند اجمل
طبع گرم
سال عرضه 2012
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه دارچین
اسانس میانی رز ، چوب گایاک
اسانس پایه مشک ، نعناع هندی
نمره کاربران
Bling-اجمل بلینگ
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
چشمِ من گُمشده تویِ پنجره.........نیومدی
گفته بودم واسه خاطر خدا.......... نیومدی
یکی گفت شبای مهتاب بشینم دعا کنم
بالا رفت دستای من واسه دعا.......... نیومدی
دلِ من اَسیرِ چشمای تو شد
حتی واسه اینکه این دیونه رو کُنی رها........ نیومدی
واسه تو نوشته بودم که دلم دیونته
تو گذاشتی به حساب یه خطا........... نیومدی
یکی گفت بغلِ راهه سختِ مجنونی هنوز
سر گذاشتم به دلِ بیابونا.............. نیومدی
یکی گفت برو واسه کبوترا دونه بریز
دلمو ریختم واسه کبوترا.............. نیومدی
خوبیا تموم میشن میرن یجا توو خاطره
مثل تو رفتی سراغِ خوبیو.............. نیومدی
...................................................................................
هدیه ای ارزنده و خودشیفته از برند اجمل به بانوان عاشق روایح تند و گرم چوبی شرقی که علاقه ای بسیار خاص و قوی را نسبت روایح چوبی شرقی حتی برای آقایان نیز تداعی می کند. یکی از عطرهایی است که واقعا فریبای شامه هاست چراکه ابتدا با شروع بسیار محکم و تیز از دارچین آغاز می شود که خیلی سریع در عرض 15 ثانیه به رایحه ای از گل رُز و چوبی نیمه شیرین و نیمه تلخ تبدیل میشه که دوباره ادویه ی دارچین کل فضای هرم بویایی را پوشش میده. رایحه ای که بسیار بسیار قدرتمند از نظر غلظت عجیب هرم بویایی و ماندگاری و پراکنش. واقعا حداقل برای خودم بسیار شگفت آور بود که برای تنپوش بانوان همچین عطر قدرتمندی رو معماری کرده اند، چون خیلی گرم هست و انگار کنار شومینه نشستین و داخل شومینه بجای هیزم، دارچین های ضخیم و بزرگ را تعبیه کردین و با سوختن این دارچین های ضخیم، دود بسیار دلنشینی رو بونوازی می کنین که با گل های رُز طبیعی کنار شومینه شهد خیلی خاصی را ایجاد کرده است و غالبیت روایح رو در بستر گل رُز اما بسیار مرغوب همراه با تلخی و شیرینی نهفته است. قطعا هر بانویی بخصوص بانوان شرقی بایستی حداقل یک عدد از این عطر را در آرشیو معطرشان داشته باشند و حتی هر آقایی. از آن دسته عطرهاست که شامه مذکر با بونوازی ممکن نیست حدس بزنه که این عطر برای بانوان هست. اما تنپوش این عطر برای آقایان هم برای بانوان اصلا قابل تشخیص نیست که خود رایحه متعلق به جنسیت بانوان است. دقیقا فریبا بودن این عطر همین است. رایحه ی این عطر بخاطر طبع بسیار گرم و بوی بسیار دلپذیرش ممکن است منجر به بمباران عشق برای مخاطبان همراه جنس مذکر شود.
بمباران عشق زمانی اتفاق می‌افتد که کسی با نمایش‌های شدید مانند نوع پوشش لباس و یا نوع آرایش و حتی نوع عطر تنپوش شده، توجه و محبت شما را بمباران کند. اگرچه در آغاز یک رابطه عاشقانه می تواند جنبه مثبتی داشته باشد، اما می تواند منجر به خودستایی و سوء استفاده شود. روانشناسان هشدار می دهند که ممکن است این یک تاکتیک عمدی توسط یک خودشیفته یا جامعه شناس در تلاش برای کنترل شما باشد.
بمباران عشق اغلب در آغاز یک رابطه اتفاق می افتد. در ابتدای آشنایی با یکدیگر، ممکن است این شخص را جذاب و به ویژه با دقت ببینید. این شخص شما را به شدت تحسین می کند، به شما می گوید که شما را می ستاید، و اغلب به نظر می رسد که خیلی سریع از نظر عاطفی به شما وابسته می شود. اگر متوجه شدید که به دوستانتان مدام می‌گویید که شریک زندگی‌تان خیلی خوب به نظر می‌رسد، ممکن است از طرف شریک زندگی خود دچار بمباران عشقی شده اید.
بمباران عشقی نیز برای زوج‌ها پس از دعوای بزرگ یا جدایی اتفاق می‌افتد. هیچ ایرادی ندارد که به کسی فرصتی دوباره بدهید، اما اگر کسی شما را تحقیر کرد، سپس طلب بخشش کرد، قول داد که دیگر تکرار نخواهد شد و حرکات بسیار بزرگی ارائه کرد، مانند فرستادن چندین گل رز برای نشان دادن اینکه چقدر متاسف است، محتاط باشید. این مورد به خصوص در موارد خشونت خانگی رایج است، آزارگر شما را مورد آزار قرار می‌دهد، تکرار می‌کند که چقدر شما را دوست دارد و از تاکتیک‌های نمایشی استفاده می‌کند تا دوباره به لطف شما کمک کند تا شما را در رابطه نگه دارد. خطر این است که سوء استفاده کننده نیاز به کنترل دارد و همان چرخه تکرار می شود. آنها رفتار توهین آمیز خود را تغییر نمی دهند و ممکن است به شما آسیب برسانند.
یکی از نشانه های گویا بودن بمباران عشق در مرحله کاهش ارزش رخ می دهد. شریک زندگی شما یک دقیقه مهربان و لحظه بعد ظالم است. آنها به اندازه‌ای باهوش هستند که در جمع همه آنها را دوست داشته باشند، به طوری که دیگران فکر کنند آنها عالی هستند. اما آنها به خصوص در خلوت به سوء استفاده می پردازند. این افراد به طرز شگفت انگیزی در یافتن افراد آسیب پذیر مهارت دارند. به عنوان مثال، طعمه آنها کسانی هستند که به تازگی طلاق گرفته اند، اخیراً از کسی جدا شده اند یا اعتماد به نفس پایینی دارند.
در اولین مطالعه برای تجزیه و تحلیل تجربی رفتارهای بمباران عشقی، محققان با استفاده از یک گروه نمونه متشکل از 484 دانشجوی کالج، ارتباطی بین بمباران عشقی و خودشیفتگی، سبک دلبستگی ناایمن و عزت نفس پایین پیدا کردند. این افراد در آغاز روابط عاشقانه ارتباطات بیش از حد را برای به دست آوردن قدرت و کنترل بر علایق عشقی خود ارسال کردند. دانشمندان خاطرنشان کردند که انسان های امروزی نسبت به نسلهای قبلی افزایش عمده ای در خودشیفتگی نشان داده اند. بنابراین، چگونه می دانید که عاشق شده اید یا با یک بمب افکن عشق زندگی می کنید؟ برای ارزیابی رفتار خود کمی زمان بگذارید. بعد از اینکه فهمیدید چه چیزی شما را به انجام این کار سوق می دهد، هدف خود را در نظر بگیرید و این موضوع چگونه بر شخصی که دوست دارید تأثیر می گذارد. اگر به طور معصومانه عاشق بمباران عشقی هستید (به این معنی که هیچ قصد یا تمایلی برای تغییر رفتار شریک زندگی خود به نفع خود ندارید)، احتمالاً سبک دلبستگی ناایمنی دارید. شایان ذکر است که اِفراط در محبت خود به دلیل ترس از طَرد شدن یا دلبستگی، با بمباران عشقی به عنوان یک تاکتیک عمدی/توهین آمیز یکسان نیست. علاوه بر این، با صمیمیت، احترام و توجه، زوج های سالم نیز می توانند آسیب پذیر باشند، بنابراین بایستی به یکدیگر اعتماد کنند و از یکدیگر مراقبت کنند. طبق گفته روانشناسان، کسانی که مبتلا به اختلال شخصیت خودشیفته تشخیص داده شده اند، فاقد همدلی هستند. آنها خودمحور هستند و خواستار تحسین هستند. آنها همچنین احساس حق و حقوق بزرگی دارند.
روانشناسان معتقدند: در یک شراکت عاشقانه، فرد مجاز است درباره تغییر عقیده خود بحث کند، زمان بخواهد و ترس ها و نگرانی های خود را در اختیار شریک زندگی خود قرار دهد. سپس امیدواریم که آنها متعاقباً بتوانند با هم راه حل هایی ارائه دهند.
محققان دریافتند که نه تنها بزرگ‌نمایی برای شرکا و خویشاوندان مضر است، بلکه جنبه آسیب‌پذیر خودشیفتگی بیمارگونه که شامل بی‌ثباتی، ناامنی و خشم می‌شود، نیز به شیوه‌ای موذیانه بر شرکای آنها تأثیر می‌گذارد. اگر ابراز ناراحتی کردید و نتوانستید با این بمب افکن عشق مرزبندی کنید، با دوستان و عزیزانتان ارتباط برقرار کنید. می توانید از یک مشاور سلامت روان کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کند. به یاد داشته باشید که به خودتان مهربانی و بخشش نیز بدهید. پادزهر بمباران عشقی این است که ارزش خود را بدانید، خودتان را دوست داشته باشید، یک چشم خود را در رابطه باز نگه دارید و سعی کنید آنقدر کور نباشید که به اندازه کافی در مورد شریک زندگی خودتان یاد نگیرید.
عطری بسیار باکیفیت و مرغوب به مانند بمباران عشق با ماندگاری 7 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس حتی با یکبار شستشوی لباس، و 24 ساعت روی پوست با پراکنشی بسیار بالا در 5 ساعت اولیه ی تنپوش.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران..............



[EDITED] 1401/12/03 19:21
03 اسفند 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Maryam derrick

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟