ramon molvizar - Queen Goldskin

رامون مولویزار کویین گلد اسکین

زنانه
کد کالا : ATR-67069
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : رامون مولویزار
کشور مبدأ : اسپانیا
سال عرضه : 2019
کد کالا : ATR-67069
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ramon molvizar Queen Goldskin - رامون مولویزار کویین گلد اسکین

که اولین بار در سال 2019 به بازار عرضه شده است. و در خانواده عطری شرقی گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به گشنیز ، نارنگی، زعفران ، رز ، شمعدانی ، هلو ، لوبان ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم اشاره کرد.

برند رامون مولویزار
سال عرضه 2019
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ اسپانیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه گشنیز ، نارنگی، زعفران
اسانس میانی رز ، شمعدانی ، هلو
اسانس پایه لوبان ، صمغ درختچه مر، لابدانیوم
نمره کاربران
Queen Goldskin-رامون مولویزار کویین گلد اسکین
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
9
1 رای
پخش بو
8
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
دیدگانی از پیدایش سنگ بلورین زایش شده از قطره های اشک خورشید بر زمین که شهدی یکتا را نوید میدهد. شهدی از گلها و میوه جات را ارمغان میکند. شهدی از انتظار دانه های ظریف زعفران بر نشست صمغی معطر که تاج زنانه را تزئین میکند. تاجی که روایت احترام زنان را آشکار میکند. زنانی که با نهایت شهامت، زندگی را بر مردان جاری کرده اند. زنانی که حتی از دیدگان علم ژنتیک هم قدمتی اصیل تر از مردان دارند که گویی زندگی در تمدن بشری ابتدا از حَوٌا و سپس از آدم، ظهور کرده است.
زنانی که علیرغم تمام فداکاری هایشان در اطمینان از سلامت عاطفی و جسمانی مردان، تحمل کرده اند، بازهم آنطور که شایسته هست از آنان، قدردان نبودیم.... زنانی که مادران، خواهران و یا همسرانمان هستند و نقشی اجتناب ناپذیر از دیرباز تا به امروز و آتیه در زندگی روزمره مردان دارند، بی آنکه مردان از نقش آنها درک شایسته ای داشته باشند....
عطری بسیار بسیار خوشبو و شایسته بانوان که شاید تنها عطری باشد برای یادآوری واژه احترام به حقوق معنوی و مادی بانوان..... عطری که احترام بر بانوان را بر هر آقایی از هر قشری، میطلبد چراکه رایحه ای بسیار محترم از شهد گل رُز و میوه خوشبوی هلو و صمغ معطر مر را به همراه دارد. رایحه ای که حتی خشم مردان بر زنان را خنثی میکند.... رایحه ای که با بونوزای آن، اَبروهای گِره خورده مردان را باز میکند که گویی در این لحظه، حس احترام بر بانوان را خلق میکند.
احترامی که نه از روی اجبار و نه از روی منعفت، بلکه احترامی از تراوش حس قلبی که یادآور مهر زنان در هر زمان است. مهری که حتی در جانداران غیر انسان (حیات وحش) هم شاهد آن هستیم. مهری که مادری برای پاسداری از فرزند و آشیانه، خودش را به کام مرگ میکشاند.
یکی از شایسته ترین عطرهای گلی میوه ای با تِم شرقی که بسیار خوشبو و محترمانه است. رایحه ای بسیار شفاف و خوشبو که حافظه بویایی بسیار نادری شاید برایش بتوان یافت و شاید برخی آقایان برای تنپوش از این عطر استناد کنند. ماندگاری برای یکبار حرکت سیاره مشتری به دور خود روی لباس و حداکثر 4 ساعت روی پوست بانوان و پراکنش متوسط حداکثر یک متر در ساعت اولیه تنپوش. شیشه کریستالی بسیار زیبا به مانند سنگ معدن یا الماس و حجم 77 میلی لیتر که داخل شیشه عطر آلیاژ بسیار سبک با روکشی از طلا تعبیه شده و عطر بدون سرپوش است یعنی بصورت برعکس از قسمت افشانه عطر داخل باکس قرار میگیره و جای نگرانی برای نشتی حتی بعد سالها تنپوش وجود نداره چراکه بسیار دقت شده در ساخت قسمت اتومایزر و افشانه. عطری که واقعا یادآور احترام به بانوان است، چیزی که شاید اغلب مواقع ناخواسته از آن غافل بودیم و قلبی از بانوان را رنجاندیم....
پ ن: از بکاری گیری واژه زنان و مردان در روایت پوزش میخوام و همچنین به تمام آقایان حاضر در این محفل ایمان دارم، فلذا روایت احترام هدف هیچکدام از آقایان حاضر در این محفل نبود.
سپاس از همراهی شما بزرگواران.....
12 دی 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سالمی Fatimah

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟