Olibere Parfums - Chemical Love

اولیبر پارفومز چمیکال لاو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-65553
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اولیبر پارفومز
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-65553
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 1
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Olibere Parfums Chemical Love - اولیبر پارفومز چمیکال لاو عطری مردانه - زنانه ، شیک و خوش بو می باشد که در سال 2018 به بازار عرضه شده است .

اولیبر پارفومز چمیکال لاو در دسته عطر های شرقی وانیلی قرار می گیرد

عطری که توسط عطرساز برجسته لوکا مافی خلق شده است .

اسانس های بکار برده شده در این عطر لامی ، نارنج، خاراگوش ، گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، بیلیز، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، لابدانیوم می باشد.

برند اولیبر پارفومز
عطار لوکا مافی
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لامی ، نارنج، خاراگوش
اسانس میانی گل یلانگ ، شکوفه پرتقال ، بیلیز
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل سفید ، لابدانیوم
نمره کاربران
Chemical Love-اولیبر پارفومز چمیکال لاو
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
هنگامی که شما آن جاذبه فیزیکی فوری به کسی دارید، این نشانه شیمی جنسی است. هنگامی که ما جذب کسی می‌شویم، مغز ما سطوح بالایی از هورمون دوپامین و نوراپی نفرین را آزاد می‌کند. این هورمون ها در لحظه انتشار، ما را گیج، پر انرژی و سرخوش می‌کنند. شیمی جنسی ممکن است به یک رابطه بالغ و عاشقانه منجر شود. اگر اینطور باشد، میتوان مطمئن شد که روابط بالغ، صمیمی و عاشقانه منعکس کننده دو نفر هستند که باهم پیوند دارند.
این عطر (شیمی عشق یا عشق شیمیایی) با ترکیبی از نت های نیمه شیرین وانیلی میتواند شیمی جنسی را در بین دو جنس مخالف تداعی کند. عطری که با تن‌پوش آن در روزهای سرد سال، گرمایشی امن برای جاذبه فیزیکی از شما ایجاد می‌کند. گرمایشی ملایم از شیرینی کاکائو مانند که در سرمای زمستان، شیمی جنسی را القا میکند. عطری که با تن پوش آن در مردان، شیمی جنسی را برای بانوان ایجاد میکند و بالعکس..... که در بانوان بپاس تعریق کمتر شیمی پوست نسبت به مردان، شیمی جنسی جذابتری را برای مردان تداعی میکند.
کیفیت بسیار خوب در عطر با غلظت اکستریت د پارفیوم با حجم ۵۰ میلی لیتر، کیفیت بسیار خوب در شیشه عطر با درپوش فلزی نیمه سنگین و اسپری مه پخش.
برای بانوان جوان و شیک پوش گزینه برازنده تری هست تا مردان....
07 آبان 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Hani Dragon
جناب دکتر اسعدی چنانچه ممکن است عطرهایی رو معرفی فرمایید که یا خودش یا سمپل یا دکانتش موجود و قابل تهیه باشه، با چنین توصیفات عالی وقتی تهیه عطر میسر نیست چه می‌توان کرد؟
07 آبان 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : هلیوس رضا یگانه
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم جاوید، از لطف شما کمال سپاس دارم و از معرفی برخی عطرها که متاسفانه در این محفل موجود نیستن از شما پوزش می‌طلبم. سالها قبل در یکی از فروشگاه های عطر فروشی که از دوستان نزدیک من بود، خودم شاهد بودم که عطر فروشان برخی کلان شهرهای ایران به پایتخت جهت خرید عطر مراجعه کرده بودن که همراه خودشان دو سه نفر آقا و خانم هم بود که با گفتگوی آنها متوجه شدم این همراهان مشتری های قدیمی و عطرشناس آن فروشگاه بودن که برای خرید عطرهای زنانه و مردانه، این عزیزان را بعنوان نظریه پرداز جهت خرید عطرها به تهران آورده بودن. ای کاش این فرهنگ در کشور ایران پویاتر شود و فروشگاه های معتبر عطر در ایران، سمپل های عطرها را خرید کنن که چه بسا برای برخی فروشگاه ها به رایگان هم اعطا میشود جهت تبلیغ فروش و از برخی عطرشناسان ماهر هم از بانوان و هم از آقایان جهت نظردهی برای خرید حجم کامل عطر، بهره گرفته شود. در کشورهای اروپایی و آمریکایی و بعضی کشورهای آسیایی هم همین فرهنگ اجرایی میشه و فروشگاه ها از مشتریان عطرشناس ماهر خودشان اقدام به نظرسنجی در مورد عطرهایی که به طور سمپل در اختیار دارند بهره مند میشوند و برحسب رای این عطرشناسان اقدام به خرید حجم کامل عطرها و توزیع برای سایر مشتریان میگردد.
من با شناختی که در این مدت کوتاه از بزرگان این محفل دارم، یقین دارم که در این محفل عطرشناسان بسیار ماهر و کاربلد حاضرند که استفاده از نظرات این بزرگان برای خرید حجم کامل عطر هم برای فروشگاه ها و هم مخاطبان بسیار سودمند خواهد بود.
با سپاس از شکیبایی و عنایت همه شما بزرگواران و مدیریت محترم....
07 آبان 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : آلالیتا رضا یگانه

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟