Nabeel - Pyramid

نبیل پایرامید

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-64788
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی :
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : نبیل
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : نامشخص
کد کالا : ATR-64788
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Nabeel Pyramid - نبیل پایرامید

این عطر توسط برندی مطرح به نام نبیل به بازار عرضه شد از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به مشک ، کهربا، لیمو ترش، رز ، فریزیا ، خزه درخت بلوط ، سدر ، زنبق ، شمعدانی ، نارگیل ، گل آفتاب پرست، ارکیده ، گل سوسن، آناناس ، خربزه ، تمشک اشاره کرد.

برند نبیل
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، کهربا، لیمو ترش، رز ، فریزیا ، خزه درخت بلوط ، سدر ، زنبق ، شمعدانی ، نارگیل ، گل آفتاب پرست، ارکیده ، گل سوسن، آناناس ، خربزه ، تمشک
نمره کاربران
Pyramid-نبیل پایرامید
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
9
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
هندسی از اندیشه فرازمینی در کهکشان........ ریاضیاتی از ستاره ها در هِرمی فرازمینی که مرموزتر از عدد π است......
هنری از مهندسی باستان در عشق نوین......... تکاپویی از هنر مرکز ثِقل..... که سنگی سنگین در خود نهفته است.......
ایستایی از الکترومغناطیس در هِرمی جهان بین...... که گویی اصطکاکی معلق را در خود نهفته است.........
عطری با روایح میوه ای گلی با طبع نیمه شیرین در بستر نارگیل که شامه هر بانو و آقایی را تحریک و تهییج می کند... رایحه ای معتدل و تقربیا خنک که ابتدای تنپوش با هجومی از شهد لیمو ترش شروع می شود که خیلی سریع رام شده و در بستر گلی از شمعدانی و رُز و زنبق و یاس همراه می شود و بعد از 10 تا 15 دقیقه رایحه ای از شهد نارگیل و آناناس با کهربا ادغام میشه و رایحه ای نیمه شیرین را تداعی می کند که تِم عربی مانند داره کل روایح این عطر.
رایحه این عطر برای کسانی که در طول خواب شبانه دچار خشکی دهان می شوند می تواند موثر باشد چراکه شهد نیمه شیرینی از نارگیل در خود دارد که همین شهد، در نشست روی پوست گردن و سینه، هنگام خواب شبانه منجر به ایجاد موکوس اندک در دهان می شود که می تواند خشکی دهان را رفع کند. با استناد بر مطالعات، حدود 22٪ از مردم دچار خشکی دهان می شوند که xerostomia نیز نامیده می شود. خشکی دهان می تواند ناراحت کننده باشد و بر کیفیت زندگی افراد تأثیر منفی بگذارد. اگر دهان شما در شب خشک شود، ممکن است خواب شما را نیز مختل کند و باعث بیدار شدن شما شود. خشکی دهان احساس ذهنی داشتن دهانی است که احساس خشکی می کند. این وضعیت با هایپوسالیواسیون همپوشانی دارد، اما در آن غدد فرد بزاق بسیار کمی تولید می کند. هایپوسالیواسیون با اندازه گیری خروجی بزاق فرد به طور عینی تعریف می شود، در حالی که خشکی دهان با توجه به احساس دهان فرد نسبت به خود گزارش می شود. عوامل متعددی می توانند باعث خشکی دهان در فرد شوند، چه در طول روز و چه در شب. شناسایی علت خشکی دهان ممکن است به شما در کشف نحوه درمان و جلوگیری از تکرار آن کمک کند. همه افرادی که شبها دچار خشکی دهان می شوند نیازی به مراجعه به پزشک ندارند. گاهی اوقات درمان های خانگی مانند نوشیدن آب بیشتر، استفاده از مرطوب کننده اتاق خواب و تنپوش برخی عطرهای شهد شیرین یا ترک سیگار می تواند مشکل را حل کند. این عطر نیز با توجه به ماهیت نیمه شیرین خود می تواند در هنگام خواب شبانه، خشکی دهان را تخفیف دهد که البته حتما قبل خواب، بایستی در اطراف پوست گردن پاساژ شود.
عطری واقعا خوشبو هم برای شامه بانوان و آقایان که بیشتر مناسب تنپوش بانوان هست بخاطر روایح لطیف و نرمی که در خود نهفته است. با ماندگاری برای 10 ساعت روی لباس و 5 ساعت روی پوست با پراکنشی متوسط تا خوب بر حسب شیمی پوست و دمای پیرامون... شیشه بسیار زیبا و خاص در مکعبی از هِرم که بر نیروی ثِقل زمین غلبه کرده است با حجم 20 میلی لیتر.
سپاس از همراهی بزرگواران.......

[EDITED] 1401/11/03 00:26
02 بهمن 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Hani
با سلام .
خیلی خوب توصیف میکنین .
من یه سوال دارم . شما عطر ها رو وقتی می‌خواید تست کنین یه شیشه کامل میخرین یا دکانت . و اگه آره این دکانت ها توی ایران پیدا میشه ؟
02 بهمن 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای مسیح، من بیش از 5 سال بوستون زندگی کردم و اونجا داخل فروشگاه های عطر شهر بوستون از تمامی عطرها روی میز واسه مشتریان نمونه های تست با حجم های خود عطرها رو تعبیه کرده بودند و هر کس می‌تونست براحتی عطرها رو تست کنه و همونجا بلاتر هم میدادن تا برای یک روز رایحه رو کامل تست و درک کنم و بعدش خرید کنم و البته در تمام شهرهای آمریکا از بزرگترین تا کوچکترین فرآیند تست و خرید همینجوری بود، ولی در ایران متاسفانه این فرآیند برای اغلب فروشگاه های عطر شدنی نیست ولی در تهران برخی پاساژ ها، هستن که براتون تست میکنن برخی عطرها رو. اما در شهرستان ها فکر نکنم.
سپاس از همراهی و همدلی شما دوست گرامی.....
02 بهمن 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  derrick

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟