by Kilian - Apple Brandy

بای کیلیان اپل براندی

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33378
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : بای کیلیان
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-33378
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

by Kilian Apple Brandy - بای کیلیان اپل براندی

از عطر هایی با سبک بویی گرم و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال 2013 به بازار عرضه شده است. عطار آن سایدونی لانسیسر می باشد و در خانواده عطری شرقی گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به وانیل ، سدر ، درخت بلوط ، لابدانیوم اشاره کرد.

برند بای کیلیان
عطار سایدونی لانسیسر
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه وانیل ، سدر ، درخت بلوط ، لابدانیوم
نمره کاربران
Apple Brandy-بای کیلیان اپل براندی
رایحه
9
1 رای
ماندگاری
9
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
9
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند بای کیلیان
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
Apple brandy

منهای کارهایی که قبلا از کیلیان رویو شده بود دو کار دیگه مهجور و بی نام باقی موندن برای طرفداران واژه ی هیجان انگیز " بازخورد" ..
وقتی جهان رو عضلات سیکس پک و برق برنزه ی ترقوه پوشونده راه برای فروش هر آنچه که در خدمت این روال باشه باز میشه. هیچ زمان در تاریخ بشر " ارزش های جنسی" دچار چنین دگردیسی در تعاریف نبودن و البته به این شدت هم تعاریف دقیقی رو برای خودشون به ننایش نگذاشتند. مد ، ادبیات، سینما، آرت ، اخبار و رسانه ها در یک الگوی تجاری سازی شده راه رو به سمت جیب ها پیدا میکنن. این وسط تمرین های ورزشی برای ساختن رکتوس ابدومینيس باز تعریف میشه تا سیکس پکش رو بسازه . با همین شعف ، تمرین های فیلنامه نویسی ، موسیقی و عطرسازی هم به موازاتش حرکت میکنن.
اپل برندی همانطور که داریوش عزیز در کامنت قبل درج کرده یک ک ن ی ا ک حساب شده از کیلیان هست. استیو وین صاحب کازینوهای لاس وگاس گفته بود: شما با ساختمانی که میسازید نشان میدادید راجع به مردم چه فکر میکنید.
کیلیان سراغ یکی از تیزترین کتگوری های عطرسازی رفته تا نشان بده سرمایه داری دقیقا به هدفش زده و مردم همان چیزی شدن که میخواسته. گدازه های شعف جنسی قبل از خود رایحه سراغ افرادی میان که این عطر رو بو میکنند. همین بین بود که آرمان 31 ساله فرزند حمیدرضا صادره از کرج گفت : اووووف. ترکوندی با عطرت دیشب...
گفتم عطر نزدم اما بعد یادم افتاد حدود شش پاف از اپل برندی رد قبل از رفتن به یک دور همی برای تست و بررسی روی مچم تست کرده بودم.
افکاری که بطور منسجم بر اناتومی جنسی تمرکز "داده شده اند" گیرنده هایی برای دتکت کردن نشانه هایی از این بافت رو بطور گسترده در تمامی حواس چندگانه شون پرورش میدن. این فعلی نیست که شما درش دخیل باشید. سینما و مد سرنگ رو در سیناپس هایی از افکار شما تزریق میکنن که حتی حسش هم نمیکنین. جامعه شناسی مردم جهان حتی با نگاه به سیر تاریخچه ی عطرسازی هم قابل کشف هست. دمای مطلوب عطرهای مکررا رو به بالا میره ، فریاد درون عطرها بیشتر میشه و علظت اندروژن ها درونش بیش از قبل. یعنی عطرسازی با یک منحنی کرشندو و افزایش یابنده از طیف عطرهای مرکباتی و خنک یا فلاوری و نجیب خودش رو در اورینتال بوزی کوبیده.
اپل برندی از برق چهره ی آندرس ولنچسو تا شیطنت کارلی کلوس رو پوشش میده. یک جذابیت جنسی قوی در پس یک رایحه بوزی-لیکوری .. سبزینه ی خفیفی از جنس سیب که با وانیل و تعریق اوکموس و مقداری زنجبیل ، سدار و دوحین ترکیب خیلی حرفه ای سنتتیک نطیر اتیل متیل پنتانوات که توسط جیودان ساخته شده که در تهایت قرار هست یک کوکتل چهارفصل ، بوزی و شبانه و دلبرانه خلق کنن.
کار پربازخورد دیگر این برند سینگل مالت هست. فضای بوزی این دو از یک بافت هست اما تفاوت هایی دارن که بیشتر به مردانه تر شدن سینگل مالت کمک کرده. با این حال هر دو کاملا یونی هستن و پیشنهادهایی برای کسانی که یک رایحه ی کاملا خاص و در عین حال جذاب بدون توجه به فاکتور قیمت لازم دادن.
نمره ی من به هر دو 5.5 از 10
بازخورد: 9 از 10
29 آذر 1396 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : سید رضا کریمی nazanin
ایکاروس جان،
اگر بخوای چندتا عطر با ویژگی های زیر معرفی کنی، چه پیشنهاداتی می دی؟
عطرهایی درون گرا، آرام، مهربان و صبور، عطرهایی که اهل شوآف و تظاهر و فریاد نباشند و درعین حال شوخ طبعی رو هم چاشنی داشته باشند.
29 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : پارسی
عجب متون زیبا و پرفلسفه ای. واقعا لذت میبرم از خوندن این بررسی هاتون
29 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
سلام
ایکاروس عزیز اگر امکانش هست مرا راهنمایی بفرمایید
یک عطر تلخ می خواهم با رد بوی بالا و ماندگاری الان عطر jovoy privat lable میزنم
خودم به گزینه های AMOUAGE EPIC EDP و tom ford oud fleur و tom ford oud fleurرسیدم اگر امکانش هست گزینه های دیگر معرفی بفرمایید
تلخ بودن و پخش بو خیلی برام مهمه
خیلی ممنون
29 آذر 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : ssh
در راستای آرمان ها و اهداف بشر امروزی مطمئنا عطر فوق العاده ایی هست،جدیدا حس می کنم دیگه ذات انسانی بشر کاملا تحلیل رفته و جاش رو با ذات حیوانی عوض کرده،زندگی افراد تبدیل شده به خوردن،خوابیدن،جفت گیری!و اگر کسی پا فراتر از این ۳ اصل زندگی بشر جدید قرار بده، این فرد متهم می شه که قصد روشنفکر جلوه دادن خود رو داره!اگر در این عصر لباس،عضلات بدن،صحبت ها و صداها و حتی بعضا تحصیلات روشی برای جذب جنس مخالف است چرا عطر رو وسیله ایی در این راستا قرار ندیم؟شاید می خواییم از طبقه بندی گونه خودمون هم تقلیل بریم و به عنوان فرومون از عطر استفاده کنیم!که البته دقیقا با همین کلمه فرومون دارن عطرهای اسنتریک مولکول رو می فروشن و استقبال خوبی هم می شه اتفاقا!ازو ای سوپر رو می فروشن،فرد می گه آقا این که بو نداره!فروشنده می گه این فرومون هست و بو نداره،روی فردی که بو می کنه تاثیر داره و ... . ممنون بابت ریویو
29 آذر 1396 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پارسی ssh

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
9
طراحی شیشه
کسایی که با ک ن ی ا ک هنسی یا کروویزیور آشنایی دارن با اولین اسپری این شاهکار خودشون اسیر بوی هنسی می بینن کاملا شبیه بوی ک ن ی آ ک هست انگار شیشه هندسی ریخته رو لباست محشره
20 آذر 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Javad jahanars azi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟