Lattafa Perfumes - Qaa'ed

لطافه قاید

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-63457
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لطافه
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-63457
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 14
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Lattafa Perfumes Qaa'ed - لطافه قاید

که اولین بار در سال 2018 به بازار عرضه شده است. و در خانواده عطری رایحه های شرقی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، هل ، دارچین ، سدر ، چوب صندل سفید ، میخک صدپر ، زعفران ، کهربا، وانیل ، چرم ، عود اشاره کرد.

برند لطافه
سال عرضه 2018
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، هل ، دارچین
اسانس میانی سدر ، چوب صندل سفید ، میخک صدپر ، زعفران
اسانس پایه کهربا، وانیل ، چرم ، عود
نمره کاربران
Qaa'ed-لطافه قاید
رایحه
6.4
7 رای
ماندگاری
6.4
7 رای
پخش بو
6.1
7 رای
طراحی شیشه
7.4
7 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
9
طراحی شیشه
یکی از بهترین و ارزشمند ترین کارهای لطافه
بی جهت نیست لطافه روی این محصولش خیلی مانور تبلیغاتی میداد و در فرگرنتیکا و پروفومو جزو برترین های این برنده.
یه کار غالبا چرمی و تقریبا شیرین و کاملا مردانه با رایحه ای بشدت شیک و غربی ، بعد تست نزدیک به 100 کار از اماراتی ها این کار بشدت سورپرایزم کرد و بعد از چند بار تستسش ماندگاری و پخشش سورپرایز دوم بود .
باتل بسیار زیبا ، رایحه شیک و سنگین ، پرفورمنس مناسب و ارزش خرید 10 از 10 به نسبت قیمت
پیشنهاد بلایند بای : کارهای لطافه هندونه در بستن ، هیچ کاریش رو بدون تست خرید نکنید ، هر سلیقه ای یه تیپ کار از این برند رو میپسنده .
20 اسفند 1402 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : آرش سالمی
پس حتما لطافه اسد زنگبار (آبی رنگ) رو تست بفرمایید.
20 اسفند 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی بابک

7
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود خدمت دوستان عزیزم
دکتر اسعدی تمام نکات لازم درباره این عطر رو فرمودن و چیز خاصی باقی نمونده.فقط چون تو کامنتا نظرات منفی زیادی راجب پخش و ماندگاری این کار دیدم خواستم یه نکته رو بگم خدمتتون.این کار رو پوست من به راحتی تا ۶ ۷ ساعت ماندگاری داره و پخش بوی خوبی رو تو یک الی دو ساعت بعد از اسپری داره و تا زمان تبخیر از سطح پوست کاملا از فاصله نزدیک(نیم متری) بوش حس میشه.خلاصه اینکه اول عطر رو تو شرایط و فصل مناسب استفاده کنید و بعد پخش و ماندگاریش رو قضاوت کنید
22 مهر 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : مهریار Mehran

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
با احترام
عطر قائد زنانه از برند لطافه با رایحه‌ای ادویه‌ای و چرمی که شروعی بسیار دلپذیر از بستر هل و دارچین دارد که بعد از حدود ۳۰ ثانیه به روایح خطی از زعفران و وانیلی در بستر چرم و عود سنتتیک تبدیل میشه و تا تبخیر شدن از روی پوست و پارچه در همین حالت باقی می‌ماند. رایحه ی این عطر بپاس ملایم تر بودن و شیرین تر بودن نسبت به عطر قائد مردانه (بطری سبز سمی) بیشتر برای تن‌پوش بانوان در روزهای سرد سال مناسب است. رایحه‌ای نیمه سمی یا سمی خفیف برای بانوان که زنانگی سمی را در شخصیت ژنتیکی خودشان، نهفته اند. رایحه‌ای از زنانگی سمی با غرور کاذب در هر مکان زمانی که جز رای و نظر خودشان بر هیچ نظری استناد نمی‌کنند. رایحه‌ای از زنانگی سمی که حتی با نگاه خودشان هم، سمی بودنشان را آشکار می‌کنند. رایحه‌ای از زنانگی سمی در تفکری سمی که هیچ ترحم یا تشکری به هیچکس ندارند. رایحه‌ای سمی از زنانگی سمی که شاید بخاطر آرزوها یا رویاهای دست نیافتنی شان، سعادت هیچ کس بخصوص بانوان همراه خودشان را آرزو نمی‌کنند. رایحه‌ای از زنانگی سمی با آرایش غلیظ و سمی که در پیرامون نیز همچنان با این سمی بودن، از طرف مردان سمی پاداش دریافت می‌کنند. رایحه‌ای از زنانگی سمی که حتی در تنش های زندگی مشترک نیز هرگز سر سازش ندارند و هرگز عذرخواهی نخواهند کرد. رایحه‌ای از زنانگی سمی که احترام بزرگترها را نیز رعایت نمی‌کنند و همواره حاضر جواب هستند. رایحه‌ای از زنانگی سمی که حتی در حین رانندگی خطر می‌کنند و با سرعت غیر مجاز در خیابانها تردد می‌کنند و یا از چراغ قرمز هم بی ترس، عبور می‌کنند.
........
در ماهیت این عطر مانند عطر مردانه ی قائد لطافه، همان بوی سوختگی برش میلگرد نیز حاصل می‌شود اما کمی با شیرینی همراه شده که این بوی سوختگی میلگرد را ملایم تر کرده. کیفیت نسبت به قیمت خوب است با ماندگاری ۸ ساعت روی لباس و حداکثر ۴ روی پوست بانوان با پراکنش متوسط تا خوب در ساعت اولیه ی تن‌پوش. ظرف برجسته و زیبا در هاردباکس استوانه ای با پوشش چرمی مشکی و برجسته کاری شده.
این عطر عام پسند نیست برای بانوان، چراکه حتی بانوانی که رایحه های چرم را می‌پسندند، چرم این عطر را شاید خیلی موارد خاصی پسند کنند. چرم بکار رفته در این عطر خیلی تیز است و با توجه به ❤️ نازک نارنجی و مهربان اکثر بانوان، فکر نکنم این عطر برای اکثر بانوان مورد پسند باشد مگر اینکه دارای شخصیت زنانگی سمی باشد. برای هدیه خریدن هم بایستی بسیار دقت شود و اگر بانویی را سراغ دارید که دارای شخصیت زنانگی سمی هست، قطعا این عطر براش بهترین گزینه جهت هدیه دادن خواهد بود.
سپاس از همراهی بزرگواران.....
08 تیر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : مهریار مهربد

6
رایحه
2
ماندگاری
2
پخش بو
6
طراحی شیشه
یک بار دیگه به من ثابت شد «هنوز اینقدر پولدار نشدم که جنس ارزون بخرم» جمله درستیه پخش و موندگاری وحشتناک پایین
25 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : کامبیز امید

فرصتی پیش اومد تا چندتا عطر اماراتی از لطافه و ارض اازعفران رو تست کنم. یکیش این عطر بود.
نت آغازین قائد فوق العاده هست، ترکیب دارچین و هل بسیار شامه نوازه ولی خیلی زود از بین میره. بقیه عطرها هم همین طور بودن.
عیب اصلی عطرهای اماراتی (شرکتی) همینه، زود به درای داون میرسه و هیچ لذتی از رایحه و تغییر نت نمی بریم.
09 آبان 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : مهریار امیرعلی نجاتی
با عرض سلام و درود،با اینکه از نوشتن کامنتتون یک سالی گذشته، ولی چون اینروزا خیلی از فیک فروشا و کلاهبردارا، با استفاده از لفظ شرکتی، برای عطرای بی هویت و مزخرفشون، مردم رو گول میزنن و اتفاقا خیلی هم تو این کار موفق عمل کردن، خواستم تا جایی که برام مقدوره، مفهوم عطر شرکتی رو اینجا توضیح بدم که هموطنامون دیگه بیشتر از این قربانی ناآگاهیشون نشن،
تا چند سال پیش که واردات عطر هنوز ممنوع نشده بود و شرکت های واردات اجناس آرایشی، بهداشتی فعال بودن، اجناسی که (عطر هم شاملشون میشد) به صورت قانونی از طریق گمرک، وارد کشور میشدن، برچسب و لیبل بهداشت از سازمان غذا و دارو میخوردن(البته اینم بگم که صرفا هر عطری که لیبل داشته باشه، دلیل بر اورجینال بودنش نبود، چون برای کلاهبردارا درست کردن چندتا لیبل بهداشت کار سختی نیست،)و تو فروشگاههای فیزیکی و معتبری که اسمشونو اینجا نمیارم، پخش و به فروش میرسیدن، یه حالت دیگه ی این جریان، عطرایی بود که به صورت قاچاق، از دوبی با لنج وارد کشور میشد و از نظر کیفیت و معیارهای دیگه، این عطرای قاچاق هیچ فرقی با اونایی که از طریق گمرک، قانونی وارد کشور میشد، نداشتن، (بخوام مثال بزنم:بلوشنلی رو که از یه فروشگاه تو خیابون وزرا تهران میخرین، با اونی که از دوبی به صورت قاچاق اومده، هیچ تفاوتی نداره) ولی از اونجایی که دو سال پیش دولت واردات عطر و لوازم آرایشی بهداشتی رو ممنوع اعلام کرد، و بعد از اون دیگه عطرای لیبل دار یا همون شرکتی دیگه وارد نشد و هر عطر شرکتی هم که تو فروشگاه ها موجود بود، قبل از ممنوعیت وارد شده بود، البته فروشگاه های فیزیکی یه مشکلی داشتن برای فروش عطرای بدون لیبل و قاچاق، اونم این بود که تعزیرات حکومتی بازرسایی برای بررسی فروشگاه ها میفرستاد تا درصورت مشاهده ی عطرای بدون لیبل، هم عطرارو مصادره میکردن و هم جریمه سنگین برا صاحب فروشگاه مینوشتن(البته الان که دیگه واردات عطر ممنوع شده و هیچ عطری قانونی وارد کشور نمیشه و همه عطرا به صورت قاچاق میان، اطلاعی از سیاست جدید تعزیرات ندارم!!از اونجایی که بعد از ممنوع شدن واردات عطر، علنا دیگه هیچ عطری وارد کشور نشد ، در نتیجه اون لفظ شرکتی، این وسط بی صاحاب مونده بود که اتاق فکر دوستان فیک فروش و کلاهبردار، اومدن برای لفظ شرکتی، ادعای مالکیت کردن و عطرای بی کیفیت و بی اصل و نصبشون رو به اسم شرکتی ریختن تو بازار، عطرایی که اکثرا سایزشون بین بیست تا پنجاه میل هست و از طرح و شکل شیشه تا اسم عطرا،کپی شده از عطرای برندای معروف دنیاست، و رایحه شون هم نهایت ده تا پونزده درصد شاید شبیه به عطر اصلی باشه، و اتفاقا باوجود بی کیفیت بودنشون، فروش بالایی دارن، دلیل فروش بالای این به اصطلاح عطرا، ارزون بودنشونه
17 مرداد 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : امیرحسین حاجی امینی فاطمه فیضی
ممنون به خاطر نظر سازنده و خوبتون

17 مرداد 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک محمدرضاسپهی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟