Lattafa Perfumes - Bade'e Al Oud Amethyst

لطافه بدیع العود آمیتیس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-63455
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی وانیلی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لطافه
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2021
کد کالا : ATR-63455
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Lattafa Perfumes Bade'e Al Oud Amethyst - لطافه بدیع العود آمیتیس

محصول سال 2021 میلادی بوده و و در دسته عطر های شرقی وانیلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، فلفل صورتی ، رز ، یاس، کهربا، وانیل ، عود اشاره کرد.

برند لطافه
سال عرضه 2021
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، فلفل صورتی
اسانس میانی رز ، یاس
اسانس پایه کهربا، وانیل ، عود
نمره کاربران
Bade'e Al Oud Amethyst-لطافه بدیع العود آمیتیس
رایحه
8.6
5 رای
ماندگاری
8.8
5 رای
پخش بو
8.2
5 رای
طراحی شیشه
8.4
5 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
با احترام
از کارهای خوب و ارزشمند برند لطافه با روایحی شرقی گلی در بستر وانیلی و طبع گرم و شیرین ملایم گلی و کمی حالت آدامسی، واقعا خوشبو و عام پسند بخصوص برای بانوانی که روایح گلی وانیلی را بیشتر پسند میکنند. تغییر نُت های این عطر، آنچنان مشهود نیست و در ابتدای بونوازی رایحه ی گل رُز و کمی یاس در کناره ها با همبستر شدن از عود و وانیل آشکار میشود که تقریبا حالت خطی دارد اما خوشبویی و دلنشین بودنش واقعا این عطر را ارزشمند کرده است. برای خرید بعنوان هدیه به بانوان از اَمن ترین گزینه هاست که با توجه به زیبایی باتل و جنس دست نواز باتل و هاردباکس جذابش و همچنین رنگ بنفش تیره ی باتل، بسیار مورد پسند بانوان قرار خواهد گرفت. بخصوص اگر همرنگ باتل این عطر، سِت کیف و شال یا کیف و روسری همراه با لاکِ ژل حرارتی ناخن و رُژ لب همرنگ با باتل این عطر تهیه کنید که با این عطر بصورت یک پکیج جذاب برای بانوان بسیار مورد پسندتر خواهد بود.... آقایان بزرگوار اگر قصد خرید هدیه برای بانوان هدف خود داشته باشند و بودجه ی محدودی را برای این هدیه بخواهند اختصاص دهند، پیشنهاد میکنم هدیه را بصورت پکیج اعم از عطر، شال یا روسری سِت با کیف و لاک و رُژ لب همرنگ با باتل عطر را خرید کنند که برای این عطر و خانواده ی بدیع العود (سفید، مشکی، قرمز و بنفش) حداکثر با 2 میلیون تومان میتوان این پکیج را تهیه نمود که بسیار حس خوشحالی را برای بانوی هدف تداعی خواهد کرد.
کیفیتی مطلوب در رایحه مناسب تنپوش بانوان در رزوهای سرد پاییزی و زمستان با ماندگاری خوب (حدود 6 ساعت روی پوست و 18 ساعت روی لباس) با پراکنش خوب برای ساعت اولیه ی تنپوش و متوسط در ساعات بعدی.
سپاس از همراهی بزرگواران..........

[EDITED] 1402/09/07 11:39
06 آذر 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Mehran ناهید
درود جناب اسدی
با تشکر از راهنمایی های ارزنده شما سوالی داشتم . در کارهای تولیدی شرکت لطافه یا الحمبرا عطری بوده که به شامه پر تجربه شما نزدیک به عطر مون گارلین یا لاویه بل اینتنس به نظر بیاد؟ برای عزیزی نیت هدیه گرفتن کردم و میدونم از رایحه این دو عطر لذت وافر میبردن و در حال حاضر مقدور نیست براشون تهیه کنن. امیدوارم بتونم با راهنمایی شما مشابه نزدیک این دو یا عطری جایگزین به ایشون هدیه و معرفی کنم.
06 آذر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از همراهی شما سپاسگزارم. شرکت الحمبرا عطر لاویه است بل را با نام الحمبرا لاویتا بلا کپی کرده است که رایحه مشابه همان عطر اصلی با پرفورمنس خوب و عطر مون گرلن را در برند فراگرانس ورلد دیدم که کپی مناسبی هست اما در الحمبرا تابحال ندیدم.
دوست گرامی چون هدف شما هدیه دادن به عزیزتان هست پیشنهاد میکنم به عطرهای باکیفیت تر الحمبرا یا لطافه تمرکز داشته باشید که هم تنوع برای عزیز شما باشد و هم کیفیت عطر و پرفورمنس و پکیج عطر برای عزیز شما بیشتر مورد پسند باشد. برای مثال من عطر الحمبرا کیسمت زنانه را پیشنهاد میکنم که قیمتش بسیار مناسب هست نسبت به کیفیت بالایی که دارد هم از نظر رایحه و هم از نظر پرفورمنس و باتل و هاردباکس اعیان عطر. یا مثلا عطر الحمبرا اوپیوس ۵، یا الحمبرا سپتر مالاکایت، یا لطافه القیم نقره‌ای، یا لطافه اترنال عود. البته تفاوت قیمت‌های این عطرهایی که معرفی کردم دو یا سه برابر قیمت الحمبرا لاویتا بلا هست اما اگر براتون مقدور بود همین موارد را در نظر داشته باشین که بسیار بیشتر از قیمتشان ارزش دارند بخصوص الحمبرا کیسمت زنانه که برای اغلب بانوان فکر میکنم مورد پسند باشد. اگر مناسبت هدیه خریدن شما روز خاصی اعم از روز تولد عزیز شما، یا روز پیوند عاطفی یا روز نامزدی یا ازدواج هست، به پیشنهادهایی که مطرح نمودم بیشتر تامل فرمایید اما اگر فقط هدیه برای دیدار مهرورزی روزانه هست، همان عطر الحمبرا لاویتا بلا را در نظر داشته باشید که حس خوشحالی را برای عزیز شما تداعی خواهد کرد.
با آرزوی بهروزی و شادکامی برای شما دوست گرامی....
07 آذر 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Mehran Mahmood.R

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
با درود و آرزوی سلامتی، خدمت دوستان عزیز و عوامل سایت معطر عطر افشان-

بررسی عطر بدیع العود آمتیست از برند لطافه عرضه شده در سال ۲۰۲۱:
Bade'e Al Oud Amethyst Lattafa Perfumes#

با توجه به اینکه عطر ترکیبی از رایحه های رُزی،عودی،ادویه ای و وانیلی است ولی در شروع ترکیب عود و رُز، فلفل صورتی و کهربا، نمایشی از چرمِ گلی را القاء میکنند که در شروع و پس از اولین اسپری با چرمی تهاجمی و در عین حال دلپذیر با اشاره ای به نت های گلی مواجه می‌شویم!! ...در جایی که هنوز رُز به وضوح خودنمایی نکرده است.
همانطور که رایحه بسمت خشک شدن میرود، گل رُز به شکلی سنگین و برجسته تر نمایان می شود.
حالت چرمی پس از این در پس زمینه قرار می گیرد و پس از حدود نیم ساعت تا چهل دقیقه، که وانیل وارد میشود، تا به گل رُز حالتی کِرِمی یا کره ای بدهد ،در این زمان، حالت چرمی رایحه به حداقل خود رسیده و بسختی و با دقت قابل دریافت است و تقریباً محو می‌شود.
این عطر در مقایسه با برادر بزرگترش بدیع العود فور گلوری که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد، لطیف تر و گلی تر است و با توجه به ضعیف تر شدن نت عود و تقویت نت‌های گلی براحتی میتواند توسط بانوان نیز استفاده شود.
و نسبت به قیمت از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.
با توجه به رایحه بهتر است عطر در فصول سرد سال (زمستان و پاییز یا نهایتاً در ابتدای بهار که هوا هنوز مقداری خنک است) مورد استفاده قرار بگیرد.
ماندگاری حدود 7 تا 7.5 ساعت روی پوست در فضایی حدود یک الی یک ونیم متر قابل تشخیص است(البته این زمان را میتوان با اسپری بروی لباسهای زمستانی تا حدود ۱۰ ساعت افزایش داد)، اما وقتی پخش رایحه به پوست نزدیکتر میشود چیزی حدود سه الی چهار ساعت همچنان قابل تشخیص است.
عطر از بابت جنسیت یونیسکس با کمی گرایش بسمت مردانه است.
در مورد بسته بندی و پکیج این عطر نیز همانند دیگر عطرهای این برند طوری طراحی شده که ظاهری لوکس به عطر میدهد و حس لوکس بودن را به خریدار القاء میکند.
این عطر را میتوان بعنوان جایگزین اقتصادی عطر "اتمیک رُز" از لاین پرایو اینیشیو در نظر گرفت.
همچنین در فضای مشابه و البته با کیفیت بالاتر عطرهای
"فلامنکو"از برند رامون مونگال و "آ عود پرپل رُز" از برند مونتاله تا حدودی مشابه این عطر هستند، البته این تشابه ها، تشابه نظیر به نظیر نیستند و گاهاً با توجه به وجه مشترک در قسمت‌هایی از عطر در نظر گرفته میشوند،
و بخاطر قیمت اقتصادی میتوان از اختلاف جزئی رایحه چشم پوشی کرد.
با تشکر از همراهی عزیزان و تقدیر از دست اندرکاران سایت جامع و معتبر عطر افشان-
ارادتمند-
مهرتان مانا 🥀🥀
28 خرداد 1402 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی Rezvani
بدلیل سن و تجربه ی اندک و مطالعات بسیاری که در برخی امور دارم ، کمتر کسی درین خانه حضور دارد که بزرگان پیرهوش این خانه را بشناسد . از زن و مرد .
سن ملاک نیست بلکه اندوخته از دانش ، تجربه و هوش .
برخی اکنون بزرگ اند و ستون و برخی در آتیه اینگونه خواهند بود که بالقوه خمیر مایه اش دارند .
حساب دبیر عشق ما ایکاروس متمایز است که همه چیز همگان یکجا دارد ، مستعد است ، مطلع از مطالعه و کوشیده است و ایضا دود چراغ خورده است تا این ترکیب جادویی پخته شود هرچند که این حرارت ، سینه میسوزاند !
مابین او و این حقیر که در قعر فهرست اعضای این خانه ام بزرگانی حاضر اند .
هرچه پرتعدادتر شوند بر نورانیت و معطریت این خانه افزوده میشود که هر گلی را بوئیست مختص !
بزرگان نادر اند و حفظ نوادر به منظور کسب اندوخته ، دانش و تجربه وظیفه ی امثال ما کوچک تر هاست .
همگی ایشان را به نام و منش خاص خود میشناسیم .
مثلا همین جناب اردشیر پیر مغز ما از زمره ی ایشان است که سالها تجربه را در سینه نهفته دارد .
تعدادشان زیاد نیست این موسپیدان .
یکی از نشانه های ایشان حضور دیر به دیر است . دیگر نشانه تواضع و فروتنی ست . قدرت نوشتار و بیان ، ادبیات ، توان تفهیم موضوع ، تسلط به چندین هنر چه موازی چه غیر ، دوربینی ، انتقال آرامش و دعوت به آن ، اشاره به مطالب و مواردی که دور از دید دیگران و مخفی از ایشان است و کلا ، واژه ی " متفاوت " برازنده ی ایشان است و اگر هر جوان به دنبال موفقیت باشد در زندگی باید به واژه ی تفاوت تمسک جوید !
ایشان نه تنها خود را تحمیل نمیکنند که مدام در پی ی کناره گیری ، سکوت و آرامش اند !
اگر ما تشنه ی آموختن و بکارگیری ی تجارب سخت بدست آمده و هزینه برده ی ایشانیم به رایگان ، بایست مداوما ایشان را دعوت به حضور و گفتار کنیم . چیزی که ایشان از آن فراری اند !
خداراشکر بانوان فرشته خوی پیر نداریم :)
همگی جوان ، زیبا ، دلنشین ، زیبارایحه و فعال اند !
رودخانه ی مهر از چشمه ی زلال و معطر ایشان در جریان است و هر خانه ای که از این نعمت خاص و بزرگ متنعم باشد جوان است و زنده !
زندگی و سرزندگی به واسطه ی حضور معطر ایشان است .
یکی از خوشحالی ها و امیدهای من به مشهوریت این خانه ، حضور پررنگ ایشان است که خداراشکر هر روز میبینم که بر تعداد آنها افزوده میشود بلطف خدا .
قدمشان روشن به نور زیباییها و معطر به شوق و ذوق انشاله .
قبلا نیز گفته ام : هر محفلی که از زنان شاد متنعم باشد مجمعی ست منور به نور خدا .
مورد دیگر اینکه از انتقاد رویگردان نباشید دوستان عزیزم . انتقاد همیشه محرک موفقیت است و جهت فلش همیشه به سمت مثبت است . حتی انتقادهای تند که خداراشکر با قوانین جدید رو به اعتدال نهاده است . یادتان هست انتقادهای تند ایام گذشته را ؟
بقول استاد عزیزمان ایکاروس سنگ خوردن ها و میخ کوبیدن ها !
نتیجه اش چه شد ؟ :)
اولا همیشه هوشیارانی حاضرند به تغییر جهت و استفاده مثبت از آن انرژی !
درثانی هرکس که به وظیفه در برابر خدای خود و به خدمت بندگان او حاضر است از سنگ بندگان اش نمیهراسد که :
گر نگهدار من آن است که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد !
خلاصه که هر کس آزاد است علائق خود را بازگو کند . عیب ندارد . ما نیز کنیم :)
شک نکنید همان جوان ها نیز روزی به نتیجه ی ما رسند و اگر شجاع باشند اعتراف به اشتباه کنند و اگر نیز هوشیار نباشند که بر هوشیاران مسئولیتی نباشد .
شما عشقبازی ی خود کنید که :
صبح است ساقیا قدحی پر شراب کن
دور فلک درنگ ندارد شتاب کن شتاب کن :)
عزیزید که عزیزان خدائید :)
یادتان نرود که :
شما عطر انتخاب نمیکنید که عطر شما را !
که هر که را لیاقت معطریت نباشد .
برخی لباس میپوشند و برخی میپوشند با لباس !
و این دو را از زمین تا آسمان تفاوت است !
بقول چند تن از دوستان نازنینم :
یا حق
29 خرداد 1402 پاسخ تشکر
38 تشکر شده توسط : ناصر گل فر عباس بهرامی

درود و وقت بخیر .گویا این عطر از لطافه جزو یکی از بهترین عطر های سال 2022 در منطقه خاورمیانه در سایت فرگرنتیکا شناخته شده، کسی تست کرده؟
بدیع العود دو مدل داره، یکی تولید سال 2020 با نام Bade'e Al Oud Oud for Glory Lattafa
و دیگری (همین محصول که مشخصاتش در بالا ذکر شده)که محصول جدیدتر که سال تولیدش 2021 هست با نام Bade'e Al Oud Amethyst Lattafa .
این دو چه تفاوتی با هم دارند؟
گویا عود فور گلوری خیلی مشابه با اینیتیو پارفومز پرایوز عود فور گریتنس هست اما محصول جدیدتر گویا مشابه atomic-rose که عطریست بیشتر زنانه (بخاطر اسانس های گلی خصوصا رز)
02 بهمن 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Rashed S 1991 Mahmood.R
درود
کاری گرم و وانیلی و عودی مُشکی هستش
با ماندگاری و کیفیت بالا
کار یونی هستش ولی بنده ترجیحاً برای آقایان پیشنهاد میدهم.
22 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی Rashed S 1991

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟