Lattafa Perfumes - Velvet Oud

لطافه ولوت عود

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-63452
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : لطافه
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2018
کد کالا : ATR-63452
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 19
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Lattafa Perfumes Velvet Oud - لطافه ولوت عود

محصول سال 2018 می باشد و در گروه بویایی شرقی چوبی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به مشک ، کهربا، چرم ، دارچین ، مرکبات ، روایح دودی، عود اشاره کرد.

برند لطافه
سال عرضه 2018
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه مشک ، کهربا، چرم ، دارچین ، مرکبات ، روایح دودی، عود
نمره کاربران
Velvet Oud-لطافه ولوت عود
رایحه
6.5
12 رای
ماندگاری
7.1
12 رای
پخش بو
6.8
12 رای
طراحی شیشه
6.8
12 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
ولوت عود. همین الان دارم بهش نگاه میکنم؛ به نصف باتلی که مونده و احتمالا هیچ وقت استفاده نخواهم کرد.
دارچینی در ولوت عود وجود نداره از نظر من و اگر باشه حداقل من حسش نمی‌کنم و اون چیزی که درش هست زعفرانه. امکان نداره زعفران در بین نت های این عطر نباشه ولی خب لطافه چیزی ذکر نکرده. بر خلاف گفته‌ها، شباهتی که به آمبره لدر و توسکان لدر داره از نظر خود رایحه نیست؛ بلکه فضای این رایحه شبیه به دو عطر یاد شدست. رایحه در ابتدا گلی-زعفرانی با رگه هایی از چرم شروع می‌کنه. جنس عود کار شده رو من می‌پسندم و در ادامه چرم و زعفران رو به صورت خطی داریم تا پایان. عود در این جا عود بدی نیست؛ اتفاقا به نسبت قیمت خوبه. چیز زیادی برای گفتن به طور کل وجود نداره.
رایحه همه پسند نیست قطعا. ماندگاری خوب و پخش متوسط رو شاهد هستیم.
باتل زیبایی داره با کیفیت مناسب و بسته بندی شکیل.
چرا من دیگه استفاده نمی‌کنم؟ چون یک فاجعه از لطافه شاهد بودم! فردای روزی که از خواب بیدار شدم و شب قبلش چند پاف روی گردنم اسپری کرده بودم... یه بوی سینتتیک عجیب که نمی‌دونم از کدوم نت و قسمت کار باقی مونده بود که اذیت کننده بود واقعا رو حس کردم... از اسد و خمره در گذشته استفاده کرده بودم و به هیچ عنوان چنین مشکلی رو با این پروداکت ها نداشتم اما با ولوت عود چرا. نکته جالب این بود که بر روی لباس به هیچ عنوان این اتفاق رو من تجربه نکردم. ظاهرا لطافه فراموش کرده بود که عطر در وهله اول باید برای پوست فرموله شود!
بلایند بای سیفی نیست... تست بفرمایید حتما اگر قصد خرید دارید.
من اما به طور کل بهتون پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواید عطر چرمی با این قیمت به کلکسیونتون اضافه کنید با این که من به شخصه دوست ندارم کارهای کپی اماراتی معرفی کنم و ترجیحم معرفی عطرهای اماراتی مستقل‌ و اصیل تر‌ می‌باشد به مانند محصولات اسپیریت آف دبی که البته قطعا قیمت بالاتری نسبت به این نوع کارها دارند، توسکان لدر نسخه الحمبرا رو تهیه فرمایید که بسیار کپی خوب و مناسبیه از دید من با پرفورمانس مناسب و شباهت خوب. در غیر این صورت خمره (مشابه انگلز شیر بای کیلیان) و یا اسد (مشابه ساواج الکسیر) بسیار کارهای سیف‌تر، همه‌پسند تر و خوشبو‌تری نسبت به ولوت عود هستن از دید من.
25 آذر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : derrick مروت

6
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
عرض ادب و احترام
از اونجایی که تصمیم داشتم با عطرهای رزی،عودی و زعفرونی اشتی کنم و این کار رو هم در ارشیوم داشتم،تصمیم گرفتم بعد از مشابه لویی ویتون نووید موند الحمبرا سراغ این کار برم
از زمانی که کامنتم راجب این کار رو گذاشته بودم این کار رو تا همین چند روز پیش مجددا تست نکردم و حالا حرفم رو پس میگیرم.بالاخره ادم ممکنه یه جاهایی اشتباه کنه و چه خوبه که بتونیم اشتباهمونو قبول کنیم.
کماکان با اوپنینگ این کار مشکل دارم و به نظرم کاملا عربیه و هیچ جوره نمیتونم تحملش کنم.اماااا اینی که میگم فقط مختص سی ثانیه اول کاره و متاسفانه تو تست های قبلیم اصلا به این کار فرصت نداده بودم و خیلی سریع قضاوتش کرده بودم.بعد از سی ثانیه شباهت قابل قبولی به امبرلدر و توسکان لدر داره(به نظرم بیشتر به امبرلدر) و اون بوی رز و زعفرون کمرنگ تر میشه(همچنان هست)و چرم جاشون رو پر میکنه.پخش و ماندگاری هم واقعا نسبت به قیمت راضی کننده هستش.به هیچ وجه نمیتونه از لحاظ کیفیت با کارهای تامفورد رقابت کنه ولی با توجه به تگ قیمیتی و کیفیت قابل قبولش،ارزش خرید خوبی برای طرفداران روایح چرمی داره
در بین کارهای چرمی شرکت لطافه،عشق الشیوخ طلایی و به خصوص العریق طلایی ارزش خرید بالاتری رو نسبت به این کار دارن چون هم رایحه بهتری دارن هم پخش و ماندگاری باورنکردنی دارن.
یه عذرخواهی هم بدهکارم بابت اینکه ممکنه نظر قبلیم باعث گمراهی کسی شده باشه.
با آرزوی اوقات خوش و معطر برای دوستان عزیزم
18 آبان 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Mehran علی رشوند

6
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
امروز فلفت عود دستم رسید . اول بگم رایحه ش ۹۹درصد شبیه ادکلن تدلاپیدوس پورهوم هست در نت پایانی !!! ابتدا بترتیب عود و چرم و چوب قویترین نت هاش بودن که بعد از لحظاتی چرم سرآمد شد و عود و چوب درجایگاه های بعدی قرار گرفتن و بعد از حدود بیست دقیقه چرم و عود کمرنگتر شدن و چوب ماندگار شد و تا لحظات پایانی در عرصه موند. به لحاظ کیفیت نسبت به قیمت عالی هست !! گرمی ۷ هزار باشما درمیاد که حتی اسانس مترویی هم این قیمت نمیدن . اما یچیزی این وسط هست من ادکلن های اماراتی رو امتحان میکنم یه چیز مشترک دارن اونایی که من تست کردم و اونم قلقلکت میدن که این ادکلن عربی ارزون هست . نمیتونی خودتو گول بزنی که این ادکلن چن میلیون قیمتش بوده که با همون فرمول یه شرکت اماراتی ساختش ۷۰۰ تومن و تو همون رایحه یا حداقل ۷۰ ۸۰ درصد اون رایحه رو داری با یک بیستم قیمت میخری !!!!

[EDITED] 1402/07/17 23:45
17 مهر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آرامیس بابک نوجوان

با سلام خدمت دوستان و اساتید خوش بو و معطر افشانی، از مدیر عزیز تقاضا دارم نظر بنده را هم تأیید نمایند چون واقعا در حق عده ای از دوستان اجحاف صورت می‌گیرد اگر دفاع از ایشان نشود.
همه حق دارند عطری را دوست داشته باشند یا نه، حتی از آن متنفر باشند!!! حق دارند عطر اورجینال یا شرکتی یا هرچی بخرند !!!! حق دارند مطلب بنویسند و تحلیل کنند!!! اما حق ندارند به کسی توهین کنند و یا انگ دلال و واسطه و بازاریاب و .... بزنند !!!
هیچکس از اینکه عطرهای اماراتی یا شرکتی را مورد نقد قرار داده اند ناراحت نیست و نمی شود !!! اگر هم پاسخی داده می‌شود فقط در برابر اتهامات و توهین هایی است که به معرف این دست از عطرها زده می شود!!!
چه معنی دارد که بروند و عطر گرام دوستان را کنکاش کنند و بگویند که چرا این همه عطر دارد و از آن بدتر چرا همه نو و دست نخورده هستند؟!!! و نتیجه گیری کنند چون تعداد عطرها زیاد است و دست نخورده پس طرف بازار یاب است !!!!
اصلا گیریم که باشد!!! مگر نه اینکه مرجع تشخيص اینکه متنی بازتاب داده شود یا خیر، مدیریت محترم عطرافشان است!!!؟؟؟
دوست بسیار عزیزی با ادبیات خاص خودشان از عطرهایی نظیر کیرکه، دیور فارنهایت و یکی دوتای دیگر انتقاد کردند چه واکنش‌هایی صورت گرفت ؟؟!!! اینها که دیگر اماراتی یا شرکتی نبودند !!!
این مکان متعلق به همه افراد با هر نوع سلیقه و بودجه ای و هر نوع دیدگاهی است . همه محترم هستند و همه حق دارند نظر بدهند(بدون توهین به دیگر عزیزان) و تنها مدیر محترم عطرافشان تصمیم گیرنده هستند!!! پس لطفا هر چیزی مورد پسند شما نیست را فقط نخوانید و رد شوید !!! خیلی سخت نیست!!!



01 مهر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهربد امیرعلی نجاتی
پاسخ مدیر : سلام عرض ادب متاسفانه مجبور هستیم در صورت تکرار این بحث ها ، کاربرانی که باعث متنشج شدن جو سایت با موضوع عطر های اماراتی می شوند را محدود کنیم. کاربرانی که روی این برند ها تمرکز بیشتری داشته باشند می بایستی موضوع فوق را در نظر بگیرند.
موضوع مورد نظر باعث اذیت سایر کاربران شده است .

یک نکته در مورد عطرهای مشابه بگم، اماراتی یا غیر اماراتی، و همینطور دوستانی که این عطرها رو به عنوان عطر جایگزین پیشنهاد میدن.
دو کلمه " کمی" و "کیفی" رو حتما شنیدید که به عنوان دو مفهوم متفاوت و غیرقابل مقایسه ، یا به عنوان دو بعد متعامد به کار میبرن. منظورم این هست که شما نمیتونید هیچوقت مثلا بگید کیفیت فلان کپی اماراتی 96.5 درصد مشابه اوریجینالش هست. چون کیفیت رایحه قابل اندازه گیری عددی یا کمی نیست. حتی ممکنه از نظر حجم و نوع مواد تشکیل دهنده 96.5 درصد مشابهت داشته باشن اما همون 3.5 درصد باقیمانده شامل نوتها و موادی باشن که رایحه رو از زمین تا آسمون عوض کنه و باعث بشه اون عطر براتون به یک دهم قیمت اوریجینالش هم ارزش خرید نداشته باشه.
مسایل دیگه ای هم هستن که باعث میشن شباهت و ارزش خرید عطرهای کپی و اوریجینال از دید افراد مختلف متفاوت باشه. مثلا برای کسی که تازه به دنیای عطر وارد شده ممکنه ولوت عود اختلافش با امبره لدر ناچیز باشه اما برای یک عطرباز کارکشته، شباهتشون در حد جک باشه. همینطور وضعیت مالی افراد هم مهمه. ممکنه، یک ریفورموله کوچیک در عطر اوریجینال برای اکثر کاربرها قابل اغماض باشه، اما برای شخص دیگه ای که از نظر مالی توان بیشتری داره، حاضر باشه چند برابر پول بده تا نسخه قبل از ریفورموله رو بخره.
و در نهایت، صرفِ اینکه یک نفر فلان عطر رو خیلی تایید میکنه دلیل خوبی برای بلایند بای نیست. حداقل قبلش مطمئن بشید که فرد مورد نظر عطر اوریجینال رو تست کرده که حالا در مورد مشابهت 90 درصدی با نسخه کپی اماراتیش نظر میده.
برای مثال شخصی که تام فورد نویر ادو پرفیوم رو عطری "بسیار انیمالیک" میدونه اما عطر آرامیس 900 رو عطری مرکباتی-گلی چوبی و هیچ حرفی از نوتهای انیمالیک مشک/چرم به اون پررنگی و اشباع شدگی نمیاره، یا عطر ایسه میاکه لئو د ایسه پورهوم رو در عطرگرامش عطری دودی معرفی میکنه، یا پاکورابان بلک ایکس اس رو عطری چوبی، و یا یک عطر میوه ای رو به عنوان بهترین جایگزین الکساندریا 2 معرفی میکنه، میشه نتیجه گرفت که یا عطرهای اصلی رو تست نداشته و یا شناختی از نوتها و روایح پایه عطرها نداره.
01 مهر 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : mehrdad امیرعلی نجاتی

3
رایحه
3
ماندگاری
3
پخش بو
6
طراحی شیشه
درود به همه عزیزان
از مدیریت محترم عطرافشان تقاضامندم این متن ناقابل بنده را درج بفرمان چون فکر میکنم شاید مجددا لازم باشه و چه عالی که باب گفتمانی باشه در بستر عطر که رسالت اصلیشون هست
در این فضای حرفه ای دوستان متخصص ما برندهایی که اسمشونو تریلی نمیکشه مثل گرلن و کرید و امثالهم را نقد میکنن و براحتی به معایبشون میپردازن نمونش اخیرا نقدی به پنهالیگونز وارد کردند و هیچ واکنشی هم پدیدار نشد ولی بمحض نقد شدن یک عطر اماراتی انواع قشون کشی ها و هرج و مرج ها را در سایت راه اندازی میکنن و حای انگ فیک بودن بهشون میزنن و این به احتمال فراوان به همون علت معروف هست
مبحث بیزینس
برخی اعتقاد داشتند این عطرها چون ساخت اعرابه بهشون حمله میشه و اگر اروپایی بودند همه استقبال میکردند خب شخص من بیشترین جبهه گیری را ضد عطرهای اماراتی داشتم ولی برند امضای من در جلسات و میهمانیهای رسمی آمواج ساخت اعرابه و مثبت ترین کامنتها را در مورد این برند داشتم پس ضدیتی با کشور مبدا هیچ عطری وجود نداره کما اینکه اگر بود آمواج هم الان آماج حملات بود
دوست عزیزی میفرمان عطرهای اصلی ضعیف شدند و ارزش خرید ندارند پس الان لطافه بسیار عالیه جهت خرید خب دوست عزیز یعنی خانه عطری که فضای حرفه ای فراهم میکنه و عطاری که ضمن آشنایی کامل با انواع فنون تخصصی مهندسی رایحه اقدام به چیدمان نوتها،ساخت آکوردها،آکوردبندی هرمیک و تراز همه اشکال مختلف رایحه میکنه و اثری هنرمندانه خلق میکنه ارزش خرید نداره ولی برندی که بدون حضور عطار بدون بخرج دادن هیچ هنر و تخصص خاصی با دستگاه های مختلف یک اسانس کمی مشابه و شیمیایی تولید میکنه ارزش داره؟حالا چون پرفورمنس ها افت کردند اون هنر عطرسازی از بین رفته؟ضمن احترام به شما ولی هرکس چنین مطلبی را عنوان میکنه هنوز هیچ ارتباطی با این دنیای معطر پیدا نکرده و اتفاقا بسیاری از عطرهای جدید و با کیفیت با پخش و ماندگاری عالی هم در حال تولیدند و اینجوری هم نیست که عطرهای جدید همه ضعیف باشند
خواهش میکنم در این مواقع بحث فقیر و غنی را هم مطرح نکنید حداقل نصف کالکشن همه ماها را عطرهایی تشکیل میدند که در دسته عطرهای اقتصادی هستند برندهایی مثل(دیویدف،آرماف،رالف لورن،آلفرد دانهیل،دسکوارد،مرسدس بنز،جگوار،فراری،لالیک ،بنتلی و بسیاری از برندهایی پایینتر مثل رمی لاتور و بوگارت یا حتی بالاتر که بولگاری و امثالهم) همه اینها برندهای اقتصادی و بسیار بسیار بسیار بسیار بهتر از برندهایی قبیل الحمرا و لطافه هستند دوستانی که توانایی خرید عطرهای گران قیمتو ندارند مجبور نیستند برندهای ضعیف و بی کیفیت اماراتی را بخرند این همه عطر در بازه قیمتی همون عطرها شاید بعضی ازونا کمی هم بالاتر یا پایینتر چرا به عزیزانی که قصد خرید اقتصادی دارند این برندهای پدر مادر دار و خوب معرفی نمیشه؟چون الحمرا و لطافه حاشیه سود فراوان داره و اونها نه
تازه خدا را شکر امروز دکانتها هم به وفور هستند و همه افراد با هر توان مالی هر عطری که دوست داشته باشند را میتونن داشته باشن
الحمرا و لطافه در جای خودشون شاید بد نباشن ولی با این حجم تعصب خنده داری که در موردشون بوجود اومده خیلی ها را گمراه میکنید در موردشون قویترین عطر اماراتی لطافه ماهور بلک هست که من خودم یک بطری را هدیه دادم اون شخص هم رضایت داشت از پرفورمنسشم راضی بود ولی پخش بوی این عطر از ۸۰ درصد عطرهای من پایینتر هست قبلا هم گفتم اکثر غریب به اتفاق عطرهای اماراتی اتفاقا ضعیفن و اون پخش بوها را ندارند
در کل باز هم ممنونم از مدیریت خوب عطرافشان و فضای تبادل اطلاعات که در اختیار ما عطر دوستان هست
در پناه خدا باشید
01 مهر 1402 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : احمد شجاعی علی رشوند

بهترین روش برای خریدن برندهای اماراتی اینکه اول یک شرچ تو یوتیوب بزنید،اول ببینید کدوم عطرا مورد قبول هستند و بعدش از بین اونا هر کدوم که با سلیقه شما جور بود رو خرید کنید...من از برندهای اماراتی چند تا کارشون رو خریدم و میدونم کدوما ارزش خرید دارن اما این عطری که اینجاست رو تا حالا تو هیچ ویدیویی ندیده بودم،فکر نکنم ارزش خرید داشته باشه،بازم بهتره بلایند بای نکنین،اول تست کنید و بعد خرید...
31 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mahmood.R نازی جاوید
یوتیوبری به اسم استایل دایجست این عطر رو توصیه کرد به عنوان جایگزینی برای توسکان لدر و آمبره لدر تام فورد. به نظر میرسه از کارهای قدیمی تر و کمتر رو بورس لطافه هست ولی اونقدرها هم ناشناخته نیست
31 شهریور 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آرش

سلام
بعد از تبلیغات زیاد تو فضای مجازی این ادکلن رو تهیه کردم
از نوع بسته بندیش مشخصه که اورجیناله(اگه فیکه که حلالش نمیکنم.ولی بعید میدونم عطرهای اماراتی فیک باشن.در کل الله اعلم)
اقا یه کلام ختم کلام بدترین خرید عمرم بود.خودمو باهاش میشورم ولی نه پخش داره نه ماندگاری بخدا اگه بگم نیم‌ ساعت اغراق کردم
حسم میگه یه بارِ بزرگی وارد کشور شده و چون به عدم کیفیتش ایمان دارن برای فروشش تبلیغات میکنن
منکه اصلا راضی نیستم
قشنگ پولمو ریختم تو چااااه
30 شهریور 1402 تشکر
14 تشکر شده توسط : nazanin Perfumex
سلام و ارادت خدمت شما
جسارتا میتونم بپرسم از کدوم فروشگاه خرید کردید ؟
لطفا خواهشا از هر پیج و سایتی خرید نکنید همینا هم میتونن فیکشو بزنن کاری نداره عزیز دل
این کار حداقل ۸ ساعت ماندگاری و ۲ ساعت پخش داره
حتما یه جای کار میلنگه ، دکانت از سایت معتبر ع..ط...ر...ا...م..ی..ن تهیه کنید و تست کنید تا متوجه تغییرات باشید ...
30 شهریور 1402 تشکر
7 تشکر شده توسط : ماری Milad sayah
بله جناب،دیگه به هیچکس نباید اعتماد کرد همه انگار بازار یابند حتی تو همین سایت عطر افشان احساس میکنم بعضی کاربرا بازاریابند
30 شهریور 1402 تشکر
13 تشکر شده توسط : Amirhossein اشکان قاسمی
درود بر شما ،،، احساس نیست کاملا واقعیه ،،،برخی کاربران محترم عطرافشان بازاریابهای فوق حرفه ای هستن و تمام وقتشون صرف این کار میکنن بدون هیچ گونه خستگی و استراحتی!! شما نصفه شبم پیام بدین بیدارند و جوابتون مفصل میدن تا به خرید محصولات مورد نظرشون قانع تون کنن!!
31 شهریور 1402 تشکر
13 تشکر شده توسط : مهرداد کامیار فخر
دوست عزیز عرض درود و عرض ادب
کاری با چیزی ندارم ولی هر کسی تو‌این سایت هست قصدش جز کمک چیزی نمیتونه باشه
این حرف شما بی احترامی به عزیزانی هستش که از سر دلسوزی از وقتشون میزنن تا اینجا به امثال منو شما کمک کنن
بازاریابی برای یه عطر چه سودی برای کسی داره ؟ مگه کسی پیج یا سایت شخصیشو تبلیغ میکنه که از من بخرین ؟
خداروشکر دکانت بیشتر عطرای معروف هم موجوده همه جا و کسی که عاقل باشه ، هیچوقت بلان بای نمیکنه و با دکانت خودش تصمیم گیری میکنه ...
تو سایت با نظرات از این قبیل دشمنی و کدورت راه نندازیم
اگرم کسی تو پیج ها و فضای مجازی بازاریابی میکنه به خودش ربط داره به عقل منو شما و شعور ما بستگی داره که خرید کنیم یا نه ... زورمون نکردن که ...اون فردی که اورجینال میفروشه شرفه خودشه ، اون فردی که به اسم اورجینال فیک میفروشه هم شرف خودشه و تقاصشو‌ پس میده...
موفق باشید
31 شهریور 1402 تشکر
15 تشکر شده توسط : مهربد Milad sayah
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جعفری بزرگوار از مهر و عنایت شما بر این محفل و دلسوزان آن، کمال سپاس دارم. در خصوص موضوع پیش آمده خواستم نظرم را با شما به اشتراک بگذارم. دوست عزیزم متاسفانه اینجور داستان ها توسط چند کاربر مشخص که همواره در عطرگرام هم برای سایر کاربران شبانه روزی فعالیت میکنند و نظرات تخریبی مینویسند همچنان ادامه خواهد داشت و البته من که اصلا کوچکترین اهمیتی نمیدم، شما هم اصلا اهمیت ندهید چراکه مدیریت محترم عطرافشان هوشیارتر از این حرفا هستند و چند هفته ی قبل یکبار به شایستگی تمام، پاسخ همین کاربر مشخص را منعکس فرمودند در همین بخش نظرات....
یه مورد دیگر را هم خودتان در نظر داشته باشین که وقتی عطری که روی لباس در حداقل ممکن دارای ماهیت ماندگاری چند ساعته هست با پراکنش خوب یا متوسط، بنابراین هر گونه نظری که بر مبنای عدم ماندگاری یا پراکنش برای همان عطر درج میشود، نمایانگر عدم صحت کاربر عضو شده از طرف خودش و عدم تجربه ی واقعی عطر مورد نظر هست البته اگر واقعا اون عطر را بصورت فیزیکی داشته باشد و یا اگر نسخه ی اصلی را تهیه کرده باشد. نکته ی دیگر این است که اگر هم برخی نظرات برای برخی عطرها دارای صحت واقعی باشند، به احتمال زیاد در منطقه ی بسیار گرمسیری زندگی میکنند و احتمالا همان عطر را که دارای ماهیت گرم هست در اون مکان استفاده کردند و بپاس گرمای زیاد، باعث تبخیر سریعتر عطر شده است. اما اگر در منطقه ی معتدل یا چهار فصل زندگی میکنند و برای یه عطری که دارای ماهیت گرم هست با ماندگاری خوب روی لباس (منظورم پوست نیست که مرتبط با شیمی پوست افراد باشد) یه همچین نظری نسبت به ماندگاری درج کردن به نظر من فقط بر مبنای این هست تا نظرات سایر دوستان دلسوز این محفل را تخریب کنند.... به هر حال این وادی ادامه دار خواهد بود و شما هم مثل من اهمیت ندهید چراکه قبلا هم مطرح نمودم که هرگز این افراد به مقصود خودشان نخواهند رسید چون واقعیت کیفیت مطلوب عطرهای اماراتی مثل الحمبرا یا لطافه، برای مصرف کنندگان واقعی کاملا آشکار هست و من و سایر دوستان هم میدونیم که برخی کارهای الحمبرا یا لطافه هم ضعیف هستند، هم متوسط و هم قوی هستند که با برچسب قیمتی منصفانه، محصولات خودشان را به فروش میرسانند. عزیزانی که توانایی خرید کارهای اورجینال را دارند، خوب از همون اورجینالها بخرند و لذت ببرند و عزیزانی که هزینه های زندگی با هزینه های عطرهای اورجینال غربی همتراز نیست، میتوانند از همین عطرهای مقرون به صرفه و باکیفیت اماراتی خرید کنند.
من و شما و سایر عزیزان دلسوز این محفل هر آن چیزی را که تجربه ی واقعی داشته باشیم و دانش صحیح آن را شناخت داشته باشیم چه در عطرهای مقرون به صرفه ی اماراتی و چه در عطرهای غربی، برای عزیزان این محفل به اشتراک خواهیم گذاشت.
بهترین ها برای شما و تمامی عزیزان.....
31 شهریور 1402 تشکر
15 تشکر شده توسط : Milad sayah مهربد
بنده با نظر جناب جعفری موافقم.این کار کیفیت خوبی داره یه کار چرمی که شباهت بیشتری به امبر لدر داره. پخش و ماندگاری هم خوبه واقعا.من این کار را در آرشیوم دارم.
یه مطلب و میخاستم عرض کنم .بعضی از دوستان درک نمیکنم چرا گارد میگیرن نسبت به کارهای باکیفیت اماراتی.درحال حاظر برند الحمرا و لطافه دارن خیلی خوب کار میکنن .کیفیت‌های قابل قبول و قیمت‌های مناسب.بزندهای معتبر اروپایی واقعا بچ کد های جدید عطرهاشون ارزش این قیمت‌های نجومی رو نداره.کرید...مارلی ...شنل...و....
بنده یه مصرف کننده وعاشق دنیای روایح هستم وبا وضعیت اقتصادی موجود به نظر بنده برندهای اماراتی که دارن خوب کار میکنن ارزش خرید دارن.
31 شهریور 1402 تشکر
12 تشکر شده توسط : مهربد Milad sayah
نظرات محدود شده است
8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
با احترام
عطر ولوت عود از برند لطافه در شامه ی من یه عطر چرمی گلی هست با ماندگاری و پراکنش خوب مناسب تن‌پوش آقایان در روزهای سرد، که ماهیت این عطر رو مشابه عطرهای تام فورد آمبر لدر و توسکان لدر می‌دونم. اما به آمبر لدر در شامه ی من، شباهت نزدیکی داره و اینکه ممکنه برخی روایح برای برخی شامه ها کاملا متفاوت خودشو آشکار کنه، برای مثال همین عطر از برند لطافه برای برخی از شامه های عزیزان بوی گلاب یا زعفران رو تداعی می‌کند و این طبیعی هست چراکه بیماری کرونا هنوز عوارض طولانی مدت در تفسیر یا تشخیص برخی روایح را برای عطرها ایجاد می‌کنه و با اینکه شخص کاملا از نظر بویایی و چشایی سالم هست اما در تشخیص و تفسیر برخی روایح چه ماهیت عطری داشته باشه و چه غیر عطری، ممکنه بخاطر عوارض باقی مانده ی بیماری کرونا، دچار مغایرت با سایر افراد بشه. علاوه بر این، حتی قبل از بیماری کرونا نیز برخی از انسانها نسبت به برخی رایحه ها، یا کربو هستند یا کمبود ترجمه ی دقیق و صحیح بویایی دارند (هایپوسمی) و یا ترجمه ی متفاوتی دارند که این هم یه فاکتور ژنتیکی در ژن های ترجمه ی بویایی هست مثل تشخیص و تفسیر رنگها توسط چشم انسانها، که در حالت کلی تفسیر رنگها در دیدگان بانوان متفاوت تر از آقایان هست، چراکه آقایان معمولا وارد جزئیات رنگی نمی‌شوند نسبت به بانوان.
این عطر هم یکی از همین موارد هست، بنابراین نظرات همه ی عزیزان محترم هست.
سپاس از همراهی بزرگواران.‌...
22 شهریور 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : مهربد Milad sayah
ضمن عرض سلام خدمت استاد عزیز عطر زرجوف الکساندریااا مشابه با کیفیت داره شما پیشنهاد بدین؟سوال دومم عطرای عربی که معرفی میکنید خیلیاشون داخل عطرافشان وجود نداره سایت معتبری مورد تایید شما هست معرفی کنید برا خرید محصول چون دوبار تجربه خرید داشتم ولی اصلا کیفیت مناسبی نداشتن و به گمانم اورجینال نبودن
01 مهر 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سالمی هاشم پور
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند از مهر و عنایت شما سپاسگزارم. برای عطر زرجوف آلکساندریا ۲ مشابه اقتصادی از برند آلفا مونته ۱۹۸۸ می‌باشد البته فقط بچ کد سال ۲۰۲۱ تا قبل از آن با کد ساخت ۳۸ و ماقبل آن، تولیدات جدید آلفا مونته ۱۹۸۸ بسیار تغییر کردند هم از نظر رایحه و هم از نظر پرفورمنس. عطرهای دیگری هم هستند که به آلکساندریا ۲ مشابه هستند مثل ورتوس ولی قیمت کلانی دارند که نزدیک قیمت خود آلکساندریا ۲ است.
در خصوص عطرهای اماراتی که معرفی می‌کنم از برند الحمبرا و لطافه، لطفا از مدیریت محترم عطرافشان در واتس اپ درخواست فرمایید تا هر عطری را طالب باشید برایتان ارسال کنند. انشالله بزودی در ویترین سایت عطرافشان هم این محصولات موجود باشند تا عزیزان بتوانند با خیال راحت از سایت خرید کنند.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی....
01 مهر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Milad sayah مهربد

mr
1
رایحه
4
ماندگاری
4
پخش بو
1
طراحی شیشه
با سلام
دوستانی که میگن این عطر شبیه توسکان و امبر لدر هست شوخی میکنن یا جدی میگن؟ بخاطر راهنمایی غلط خود بنده این کار رو خریدم بوی گلاب و زعفرون عطر مشهد، انواع اقسام گل داره دریغ از یه نت محسوس چرمی.
شمارو بخدا اگر تست نکردید و فقط شنیدید که مشابه توسکان و امبر هست نظر ندید که مثل من پشیمون شید از خرید. هیچ شباهتی به این دو بزرگوار نداره. یه عطر شیرین گلی عودی عربی طور داغون رسما.
11 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : هاشم پور Perfumex
اول یه سمپل ۵ میل می گرفتی خو
11 شهریور 1402 پاسخ تشکر
سلام دوست عزیز
کامنت شمارو خوندم و دوباره رفتم سراغ شیشه ولوت عودی که دارم و دو پاف تست مجدد کردم چون تقریباً نصف شیشه رو استفاده کردم با رایحه کاملا آشنا هستم . برام عجیبه توصیفی که فرمودین حتی در نت ها هم گل و زعفران قید نشده. بوی چرم به مقدار زیاد، بخور و کهربا خودنمایی میکنه. گرچه بعیده که فیک این کار با قیمت نازلی که داره وجود داشته باشه شاید تولیدات جدید رایحه متفاوتی دارن.
16 شهریور 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : هاشم پور Milad sayah
۵ میل عطر اماراتی هم کسی میفروشه دوست عزیز؟
19 شهریور 1402 پاسخ تشکر
به نظرم عطر دیگه ای خریدین چون ولوت عود حتی یک ذره شیرینی نداره تو فرگرنتیکا هم میتونید چک کنید
20 شهریور 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آرش
من چندبار گفتم ولی خوب ادمین سایت نظر منو تایید نکرد .
عطر کپی نگیرید اکه قدرت خرید عطر بالا رو ندارید عطر با کیفیت از کمپانی های اقتصادی مثل .دیویدوف ،لالیک،....و الا آخر تهیه کنید .
بعضی از پیچ های فعال اینجا هدف دار در تمام پیچ های آنلاین شاپ ها حضور دارن و تبلیغات انجام میدن
برای خرید فیک
21 شهریور 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : امیر علوانی شهریار
دقیقا همینطوره, یه جوسازی راه میوفته روی یکار فوق العاده بی کیفیت و نسبتش میدن به یه کار هیولا.
22 شهریور 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شهریار
بنده حاضرم این کاری که خریدم رو بیارم اگر تهران یا کرج هستید وقتی دیدید همون کار همونه که شما میگید بریم پیش کسی که تخصص توو نتها و بوهای مختلف داره اگر گفتن شیرینی نداره این عطر بنده از همین سایت هر مدل کاری که خواستید رو تقدیمتون میکنم و اگر گفتن پر از شیرینی هست این کار شما اینکار رو انجام بدید
22 شهریور 1402 پاسخ تشکر
جواب ندادی دوست عزیز ۵ میل این کار رو ممنون میشم معرفی کنی از کجا تهیه کنم
22 شهریور 1402 پاسخ تشکر
من که برای اولین و آخرین بار یک 30 میل خریدم هر بار پوشیدم همه گفتن چقدر تلخه شاید تولیدات جدیدش عوض شده باشه. البته در اینکه کلا برند لطافة خیلی ارزش خرید نداره با شما هم نظرم.
22 شهریور 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Shahrokh
سلام
از فروشگاه عطر ت ی ن و دکانت این کار رو تهیه کنید
من که نتونستم ارتباط بگیرم ، بیشتر به امبر لدر نزدیک هست و اصلا شیرینی نداره ، به نظر بنده خرید این عطرهای مشابه کار صحیحی نیست و آدم رو کاملا گمراه میکنه ، سه میل عطر اورجینال بخرید بهتر از یه شیشه این عطرهای مشابه هست
31 شهریور 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : کامیار فخر Mehran

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟