NAUTICA - Nautica Voyage

نوتیکا وویاژ (ناتیکا وویاج)

مردانه
کد کالا : ATR-33293
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی آبزی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : ناتیکا
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2006
کد کالا : ATR-33293
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    16
  • نمی پسندم
    21
  • - 25 سال
    31
  • + 25 سال
    22
  • + 45 سال
    2
  • روزانه
    54
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 280
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

نوتیکا وویاژ مثل نسیم باطراوت و شور دریا است که روایح رمانتیک گیاهان و چوب‌های ساحلی را با خود دارد و غریزه مردان را برای میزان کردن قدرت خود با طبیعت وحشی بیدار می‌کند. پس نوتیکا وویاژ برای مردانی فعال و رمانتیک است که براساس قواعد و قوانین خودشان زندگی می‌کنند. چهره تبلیغاتی نوتیکا وویاژ هم کسی نیست جز کارتر اوسترهاوس (مجری تلویزیونی) که شخصیت بسیار رمانتیکی دارد و دریاشناس خوب است.

آمیزه نوتیکا وویاژ با روایح خنک و سبز برگ‌ها و سیب شروع می‌شود. جلوه‌ای ظریف و شبنم‌خورده از گل ابریشم نیز در نت میانی حضور دارد که با روایح آبگون برگرفته از لاله مردابی و همچنین آکورد کتانی (از جنس بادبان قایق‌ها) آمیخته می‌شود. آمیزه نوتیکا وویاژ بر بستری چوبی و سرشته‌شده از سدر، خزه، مشک و کهربا قرار می‌گیرد. خالق و عطرساز نوتیکا وویاژ هم موریس روسل است. نوتیکا وویاژ در سال ۲۰۰۶ به بازار آمد.

نوع عطر ادو تویلت
برند ناتیکا
عطار موریس روسل
طبع خنک
سال عرضه 2006
گروه بویایی چوبی آبزی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه سیب ، ترکیبات سبز
اسانس میانی لاله مردابی، گل ابریشم
اسانس پایه مشک ، کهربا، خزه درخت بلوط ، سدر
نمره کاربران
Nautica Voyage-نوتیکا وویاژ (ناتیکا وویاج)
رایحه
7.4
111 رای
ماندگاری
6.6
111 رای
پخش بو
6.4
111 رای
طراحی شیشه
7.1
111 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند ناتیکا
عطرگرام
نظرات کاربران (66 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
این محصول رو من در پی هایپ شدید جِرمی خریداری کردم. متاسفانه اونموقع عطرافشان موجود نداشت و از جای دیگه ای خریدم
درب عطر من به صورت فلزی نبود و دو تیکه بود
ینی درب هایی که اورجینال بود و در یوتیوب دیدم از لبه ی شیشه ی عطر جدا میشد
به هر حال محصول خریداری شده من فقط و فقط ده دقیقه پخش بو داشت شاید هم اون نسخه ی اسپانیاییش بوده که به دست من رسیده
24 مهر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری فاطمه فیضی
این کار شما اتفاقا .سری قدیم بوده . دوتبکه باشه قدیم هست و اهنی . یه تکه ها که درب تا شیشه ادامه داره و روی گردن نازل میپوشونه سری بعد ۲۰۱۴ هست.سری اسپانیا که از ۲۰۱۹ به بعد تولید شد.رنگ صورتی داره بدرد بخور نیست.کلا پرفورمنس این کار من قدیمشو داشتم خوب نبود.
01 بهمن 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری رضا لوکاس

سلام به همه 🌹جدیدا یه عطر اومد ب نام وی آی پی ک همین بو و رایحه را دارد اما قوی تر عمل میکنه کسی اطلاع دار میگن برگرفته از همین ناکیتا وویج هست
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : پدرام محمدی هاشم پور
منظور شما احتمالا این کار از کالکشن VIP مرسدس بنز هست. جدید نیست. 2015 لانچ شده... ولی شباهت های ملموسی به ناتیکا داره. عطرافشان هم موجود داره
Mercedes-Benz - Energetic Aromatic (VIP Club) by Annie Buzantian
10 مرداد 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : مهریار پویا
بله زنده باد درست می فرمایید ما تازه وارد و شما با تجربه 👏
11 مرداد 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مهریار هاشم پور

سلام دوستان
چند شب پیش این عطرو تست کردم
بوی آغازین شدیدا دفع کننده وخیلی خیلی سرد اما نیم ساعت بعد خیلی ملایم تر میشه هرچند شاید اگر توتابستون تست میکردم نت اولیه هم اینقدر آزار دهنده نباشه
اما برخلاف توقعم اولین بازخوردش خیلی خوب بود و خانمم که خیلی روی عطرهایی که میزنم حساسه ازین عطر خوشش اومد
من هم با بقیه ی دوستان موافقم که شبیه این عطر خیلی جاها شنیدیم ولی در کل نسبت به قیمت مناسبش کیفیت خوبی داره و من در عجبم که یک بوی سرد چطور میتونه اینقدر موندگاری داشته باشه( حدودا ۲یا ۳ روز )بوش از پیراهنم محسوس بود
در کل اگر نت اولیه ی زننده ی این عطر براتون قابل تحمل باشه خرید خیلی خوبیه
10 بهمن 1398 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری صادق اف
درود
یکی از دوستانم استفاده میکنه. تو گرما بوش خیلی واضحترِ. شباهت بسیار زیادی به اینوکتوس داره .اگر نگیم کپیِ اونِ.
25 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری علی شهرابی
دوستم این عطر چند سال فبل از اینوکتوس اومده پس احتمالا اون از این تاثیر گرفته
25 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری پارسی
درودبه شما
بله عذر میخام. چون اینوکتوس معروفتر بود دیگه حواسم نبود به تاریخ لانچ دقت کنم.
25 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری علی شهرابی

8
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
این عطر بد نیست بوی بسیار خوبی دارد و از آن راضی خواهید بود. اما من فکر می کنم به خصوص بعد از سال 2020 دوباره فرموله شده است. تازه. عملکرد متوسط
09 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Mehdi alyari کاوه

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
این عطر رو امروز تهیه کردم.
عطر خوش رایحه‌ای هست با ماندگاری بالا و پخش بوی خوب.
گزینه بسیار مناسبی برای روزهای گرم محسوب میشه و با توجه به قیمت خوبی که داره و شرایط اقتصادی اکثر مردم میتونه جز 5 گزینه برتر برای خرید یک عطر تابستانی باشه.
همچنین این مورد رو برای کسایی که مثل من شامه حساسی دارن و خیلی سریع دچار سردرد و تهوع میشن، ذکر کنم که رایحه این عطر ابدا آزاردهنده نیست.
جدا از مشخصاتی که ذکر شده میشه گفت رایحه‌ی‌ صابونی‌ای داره
و فکر نکنم کسی از بوی پاکی و تمیزی و تازگی بدش بیاد.
موفق و مؤید باشید.
20 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری صادق اف

6
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
توی نت آخر، شبیه نت آخر وان میلیون میشه و دوست داشتنی
15 اردیبهشت 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری Amirteymouri

شاید تنها عطری بود که بلافاصله بعد از اینکه برای تست روی دستم اسپری کردم، به خواست خودم و درخواست اطرافیانم بلافاصله پاشدم و رفتم دستم رو شستم. حتی نتونستم چند ثانیه تحملش کنم
19 خرداد 1405 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : علی موسوی Huseyin_taheri_official
با درود و احترام

دقیقاً من هم همین نظر رو نسبت به این محصول دارم. از نظر من هیچ عطری همه پسند به معنای واقعی نیست، این کار رو هم نه تنها دوست ندارم، به شدت ازش فراری هستم
20 خرداد 1405 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : علی موسوی امیر محمدی

7
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
خیلی خوشبو واقعا توی این رنج قیمت ارزش داره مناسب فصل گرم پخش بو مناسب بطری زیبا
21 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف آریاگرجی

6
رایحه
5
ماندگاری
4
پخش بو
5
طراحی شیشه
اولش بوی دریایی و خوبی داره ولی شاید به عده بوش رو حس نکنن چون تا حدی خنثی هست.
پخش و ماندگاری خیلی کمه .
01 اردیبهشت 1403 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : نَرشا هاشم پور

درب فلزی 4--5 سالیه که تولید نمیشه و یک مقداری سخت پیدا میشه
کلا تخصص ناتیکا در تولید عطرهای آکواتیک هستش و ورژن درب پلاستیکی موندگاری خیلی عالی و پخش بوی خیلی خوبی داره
عطریه که توی گرمای تیر-مرداد تهران براحتی جواب میده و بازخورد خیلی خوبی هم میگیره و هیچ کس باورش نمیشد که عطر به این ارزونی اینقدر خوش بو باشه
پارسال 57 تومن خریدمش و 3 هفته قبل (بعلت گرونی دلار) 135 تومن خریدمش ولی با این وجود نظرم واقعا ارزنده و خوبه
اگربه اندازه قیمتش ازش انتظار داشته باشید کاملا خوبه و راضی کننده هستش ولی اگر دنبال کیفیت بالاهستین زیاد جالب نیست
10 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : صادق اف س غ
بله کاملا درسته عطر خوبیه با قیمت مناسب
اتفاقا دیروز یه سایت معروف مدل ان -83 رو گذاشته بود تو شگفت انگیز، نمیدونستم چ بویی داره وگرنه میگرفتمش
10 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
آرمین عزیز با توجه به نظر شما درب پلاستیکی رو تهیه کردم ولی متاسفانه نه پخش و نه موندگاری قید شده برای نسخه قدیم رو ندارد. اول اسپری کردن بوی تندی داره اما بعد خیلی خنک و قشنگ میشه اما متاسفانه موندگاریش روی پوست من به سه ساعت هم نرسید.
17 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
ح ب عزیز
من هنوز عطری رو که خریدم باز نکردم و استفاده نکردم و روی نسخه ایی که پارسال خریده بودم نظر دادم شاید نسخه جدید خود من هم همین مشکل موندگاری و پخش رو داشته باشه نمیدونم شاید هم تفاوت ماندگاری و پخش مربوط به تفاوت شیمی پوستمون باشه
بهرحال مبارکتون باشه و انشالله که به شادی از عطرتون استفاده کنید
اگر نظرم موجب ضرر شما شده عذر خواهی بنده رو پذیرا باشید

18 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : س غ ح ب
آرمین جان ممنونم حرف شما صحیح بود روی لباس تست کردم ۵تا ۶ ساعت ماندگاری و پخش داشت.از راهنماییتون ممنونم
19 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟