AJMAL - Bling Noir

اجمل بلینگ نویر

زنانه
کد کالا : ATR-33228
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2015
کد کالا : ATR-33228
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

پس از موفقیت عطر بلینگ، حالا عطر بلینگ نویر است که تجربه‌ای بسیار عمیق‌تر و غلیظ‌تر را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. این عطر که شما را درون هاله‌ای اغواگرانه فرومی‌برد، مخصوص خانم‌های شیک‌پوش و دارای استایل اصیل است. آمیزه‌ای باشکوه از گل رز، ادویه‌ها و چوب‌های کمیاب است که فقط با یک لحظه استشمام بلینگ نویر شما را به‌سوی خودش جذب می‌کند. بلینگ نویر ــ یک فانتزی جذاب که در پیکر یک عطر مجسم شده است. نت‌های پایانی بلینگ نویر که سرشتی هوس‌انگیز دارند، از چوب صندل و عود سرچشمه می‌گیرند و با حالتی انفجاری به جلوه‌های هو‌س‌انگیز زعفران و هل اضافه می‌شوند تا بلینگ نویر را به بیانی جسورانه و سرشار از زرق‌وبرق ناب برسانند. با بلینگ نویر درون هاله‌ای قرار می‌گیرید که کشش مغناطیسی‌اش شبیه به هیچ چیز دیگری نیست. عطری باشکوه و غلیظ که کیفیت عمیقا اسرارآمیزی دارد.

برند اجمل
طبع معتدل
سال عرضه 2015
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه رز ، چوب صندل سفید ، هل ، روایح چوبی، ادویه جات معطر، عود، زعفران
نمره کاربران
Bling Noir-اجمل بلینگ نویر
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
10
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
بازم یه دنیا عاشقم
ای تو گل شقایقم
رو موجِ چشمای سیات
مثل یه دونه قایِقَم
بهارِ من فقط تویی
ای یکی یکدونه ی من
ناز نکن بازم بیا
عزیز و دُردونه ی من
مثل پرنده تو قَفَس
از غم دوریت میخونم
تا عمر دارم منتظرت
همنیجور عاشق میمونم
ای نازنینِ مهربون
تویی تو جون پناهِ من
یه کولِ بار حسرتم
بُگذَر تو از گناهِ من
.......................................................................
مشاهیری دیگر از برند اجمل در معماری عطری تاریک تر از نور در طلوع اعماق غروب عشق که هر شامه ای از آقایان را مجذوب خودش خواهد کرد. شروعی بسیار طوفانی از رُز و زعفران که با گذر 1 دقیقه از روایح عودی و چوبی در بستر تند و تیز ادویه ای قرار میگیره که رایحه ای آنقدر شایسته را تداعی می کند که حس غرق شدن در گستره ی عطر را تجربه می کنید. رایحه ای بسیار گرم که مناسب تنپوش بانوان برای روزهای سرد سال هست و البته برای آقایان نیز از نظر من قابل پوشیدن است چراکه باز هم اجمل در این عطر از حُقه ی معماری روایح استناد کرده که با ادغام شهد گل رُز خواسته برای بانوان این عطر را معرفی کنه اما برای آقایان حتی آقایانی که نسبت به عطرهای بانوان جبهه میگرند نیز بسیار عطر مورد پسندی خواهد بود چراکه شهد درون عطر دارای شخصیت بسیار جدی و متین است. رایحه ی این عطر بخاطر بسیار قوی بودن و غالب بودن نسبت به عطرهای سایر مخاطبان همراه، ممکن است برای شخص تنپوش کننده نوعی عُقده ی برتری را ایجاد کند.
عُقده ی برتری زمانی است که فردی برای فرار از احساس ناامنی بهتر از دیگران عمل کند. در واقع، کسی که طوری رفتار می کند که انگار بهتر از دیگران است ممکن است عُقده برتری داشته باشد. با این حال، اگرچه آنها ممکن است تمایل به اِغراق در دستاوردها و توانایی های خود داشته باشند، اما ممکن است در واقع این کار را برای جبران بیش از حدٌ احساس حقارت خود انجام دهند. به گفته روانشناسان داشتن عُقده ی برتری بسیار رایج است. در واقع، طبق یک مطالعه در سال 2013، اکثر مردم نسبت به خود تعصب دارند و خود را برتر از افراد عادی ارزیابی می کنند. برخی افراد در مورد یک موضوع، مانند ظاهر یا امور مالی، عُقده ی برتری دارند. در حالی که برای دیگران، تلاش برای بهتر جلوه دادن از دیگران به غالب ترین ویژگی شخصیتی آنها تبدیل می شود. برخی از ویژگی های یک عُقده برتری عبارتند از:
ادعای اغراق آمیز در مورد دستاوردها یا توانایی های خود
مقایسه کردن خود مدام با دیگران
جبران بیش از حد نارسایی های واقعی یا خیالی
نادیده گرفتن نظرات یا مشارکت های دیگران و ارزش گذاری بیش از حد برای خود
واکنش بیش از حد به موقعیت هایی که به عمق ناامنی آنها می پردازد
اِخراج کردن، قُلدری کردن، یا سرکوب کردن دیگرانی که ممکن است در کاری در آنها بهتر عمل کنند
درگیر شدن فقط در موقعیت هایی که احساس می کنند جلوتر هستند یا برنده هستند
برای مثال، فردی با عُقده ی برتری ممکن است در صورت برنده شدن از انجام یک بازی لذت ببرد، اما اگر ببازد، فکر می‌کند که بازی احمقانه است. آنها ممکن است سعی کنند رقابت را تعطیل کنند، برندگان را تحت الشعاع قرار دهند، یا نسبت به باخت واکنش بیش از حد نشان دهند، زیرا باعث ایجاد ناامنی در آنها می شود و باعث می شود احساس حماقت کنند.
مفهوم عُقده ی برتری و همتای آن، عُقده ی حقارت، اولین بار توسط آلفرد آدلر، روانشناس اتریشی که مکتب فکری معروف به روانشناسی فردی را پایه گذاری کرد، توصیف شد. یک مطالعه در سال 2022 که بر روی کار آدلر، از جمله نظریه عُقده ی برتری منعکس شد، توضیح می‌دهد که طبق نظر آدلر، به دلایلی که در زیر توضیح داده می‌شود، تربیت دوران کودکی و شرایط سلامت روان، علل بالقوه عُقده ی برتری هستند.
تربیت دوران کودکی: به گفته آدلر، کودکانی که در جوانی بیش از حد نازپرورده بودند، ممکن است عادت کرده باشند که همه چیز را در اختیارشان بگذارند و هنوز این فرصت را نداشته اند که خودشان را به کار گیرند و اعتماد به نفس و توانایی های خود را تقویت کنند. آنها ممکن است احساس حق کنند و فکر کنند که جهان حول آنها می چرخد، که می تواند خلاقیت، ابتکار و شجاعت آنها را کاهش دهد. با این حال، هنگامی که آنها در پیرامون صاحب شغلی می شوند و با دیگرانی که توانایی بیشتری دارند تعامل کنند، ممکن است احساس حقارت کنند. آنها به جای یادگیری همکاری با دیگران و سازگاری، در عوض به عنوان راهی برای اجتناب از کنار آمدن با واقعیت، عُقده ی برتری را ایجاد می کنند.
شرایط سلامت روان: به گفته آدلر، افرادی که با شرایط سلامت روانی زندگی می کنند ممکن است دچار عقده های برتری شوند زیرا ممکن است در کنار آمدن با مشکل مواجه شوند و عمیقاً دلسرد شوند. این به نوبه خود می تواند باعث ایجاد احساس حقارت در آنها و احساس نیاز به جبران بیش از حد شود.
به هر حال اگرچه پذیرفتن کاستی ها به نظر غیرقابل تصور می رسد، اما پذیرش کاستی های شما می تواند با ایجاد انگیزه برای کار سخت و رشد به شما کمک کند تا در هر زمینه ای که دچار کاستی هستید، پیشرفت کنید. از سوی دیگر، جبران بیش از حد می تواند شما را برای ناامیدی بیشتر در زمانی که متوجه می شوید قادر به انجام آن نیستید، قرار دهد. تجربه شکست‌ها می‌تواند دشوار باشد، اما مهم این است که یاد بگیرید که به طور سالم با این تجارب کنار بیایید.
عطری با روایحی از عُقده ی برتری با کیفیتی بسیار اعلاء و شایستگی از گَنجی با ارزش در آرشیو معطر که برای گنجینه های روایح شرقی در طبع گرم، داشتن آن الزامی است. گَنج بودن این عطر بخاطر قیمت مناسب حداکثر 130 دلاری آن است که روایحی با کیفیتی فراتر از واحد فروش آن را یدک می کشد. به یاد داشته باشیم که همیشه واژه ی گنج به مفهوم هر چیز مادٌی خیلی خیلی گران قیمت نیست، چراکه از نظر من همین چیزها منجمله عطرهایی که شایستگیِ بسیار بالایی در شهد درون نهفته دارند نیز از گرانترین گَنج ها می باشد.
عطری برای شخصیت های متین و جدی با ماندگاری 6 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس های ضخیم و حداقل 24 ساعت و حداکثر 36 ساعت روی پوست گردن (حداقل تا حداکثر ممکن از بیولوژی شیمی پوست) و پراکنشی بسیار بالا در 5 ساعت اولیه ی تنپوش.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران....................





[EDITED] 1401/12/04 14:33
04 اسفند 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Jamal nazemi Rohaam

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟