AEDES DE VENUSTAS - Iris Nazarena

آیدس د ونوستاس ایریس نازارنا

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33214
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : آیدس د ونوستاس
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-33214
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 300
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
15,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    19
  • نمی پسندم
    6
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    14
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    0
  • رسمی
    12
تعداد رای های ثبت شده : 79
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ایریس نازارنا که به‌جای رنگ ارغوانی عطر قبلی، با خاکستری تیره رنگ‌آمیزی شده، عطری اسرارآمیز، مرموز و هوس‌انگیز است که نت گل زنبق را در مرکز آمیزه‌اش قرار می‌دهد. اما در این عطر با آن نت کم‌رنگ زنبق یا ریشه زنبقی مواجه نیستیم که در بعضی از عطرهای دیگر کاربرد دارد و نام «زنبق» را به فهرست نت‌های آنها اضافه می‌کند، بلکه در آمیزه ایریس نازارنا بر روی نت زنبق بیسمارک تمرکز می‌کنیم که به‌خاطر روییدنش در شرق منطقه ناصره،‌ با نام زنبق ناصری شناخته می‌شود. ایریس نازارنا در سال 2013 عرضه شد و آمیزه آن توسط رالف اشوایگر خلق شده است.

برند آیدس د ونوستاس
عطار رالف شویگر
طبع معتدل
سال عرضه 2013
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه زنبق ، گل ختی ، بادیان ختایی ، دانه سرو کوهی
اسانس میانی رز ، چرم ، ادویه گل میخک ، عود
اسانس پایه کهربا، خس خس ، روایح چوبی، روایح دودی
نمره کاربران
Iris Nazarena-آیدس د ونوستاس ایریس نازارنا
رایحه
8.8
17 رای
ماندگاری
7.8
17 رای
پخش بو
7.1
17 رای
طراحی شیشه
8.5
17 رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (22 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
سکانس 1 : دوربین از دوردست ها در حال برداشت است؛فضایی آکنده از دود که تمام صفحه را پر کرده و چیزی جز ابری از دود پیدا نیست؛باران با قطراتی کوچک در حال سقوط از آسمان هستند و گویی در صدد فرو نشاندن مه برآمده اند.

سکانس 2 :سربازی در حال برگشتن از صحنه نبرد هست با تنی خسته و لباس هایی زخمی از حوادث؛پا به دشتی نیم سوخته از زنبق میذاره و ترکیب بوی دود و زنبق اون رو به خوابی فرو می بره.

سکانس 3 :سیری در رویای سرباز که آتش جنگ فرونشسته و تمام سربازان پیش خانواده هایشان برگشته اند.مردم مشغول سپری کردن ایامی بدون استرس جنگ،فقر و ... هستند و لبخندی بر لب های سرباز نقش می بنده.

سکانس 4 :سرباز از خواب بیدار میشه و فضا رو خالی از دود تماشا می کنه؛هوایی که دیگه تمیز شده و شبنم پاکیزه ای روی گُل ها نشسته،.انگار که خواب هاش قراره به حقیقت بپیونده و آرامشی همیشگی بر زندگی اش حاکم بشه.

سکانس 5 :سرباز وسط دشتی از گل های نیم سوخته،در حالی که صورت اش زیر قطرات ریز باران خیس شده،با رویای آزادی و آرامش چشم هاشو می بنده و دوربین با لنز واید از نمای بالاسر با ریتمی آرام فاصله اش رو بیشتر می کنه و دور تر و دور تر و دور تر میشه.

توی شرح یک عطر سعی می کنم که از گفتن کلمات اضافی پرهیز کنم و بتونم رایحه رو به نحو احسن و بدون کش دادن به تصویر بکشم(در حد توان) اما گاهی هوس می کنم تصاویری که برام خلق میشن رو با شما به اشتراک بزارم.

اینحا ما با یک عطر چرمی-اسپایسی-دودی طرف هستیم.شروعی غلیظ از روایح دودی-چوبی که برای من حس بسیار بسیار دوست داشتنی ای داشت و انگار این دود رو تو محیطی نم ناک و بارون زده استشمام می کنید.
نت زنبق در حالت ای خاکی-نم ناک و ترد ارائه شده و چقدر زیبا از این نت استفاده شده.
ترکیب زنبق تر و تازه با چرم،وتیور در حالتی خشک و دودی یک بالانس معرکه رو به وجود آورده.
کمی بعد میخک وارد میشه و شاید برای بعضی ها خوشایند نباشه چرا که می تونه فضای بی روح و سردی رو ایجاد کنه مثل دندون پزشکی اما این در سخت گیرانه ترین دیدگاه هست نسبت به میخک!
به انتها که نزدیک میشیم نت های دودی رام میشن و کمی حالت ماسکی-آمبری قدرت بیشتری می گیره اما هم چنان می تونید زنبق رو در کنار آکورد های جدید استشمام کنید.

یک عطر جدی و مردانه.
نمی تونم روی یک خانم تصور اش کنم چرا که لطافت زنانه رو نداره.
کیفیت بسیار عالی و تغییر نت زیبا،آرام و شفافی داره.
پخش و ماندگاری قابل قبول.
بهترین فصل استفاده:پاییز!
حتما تست اش کنید.

مخلص
29 آبان 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه سولماز
سلام matin mo عزیز:
بسیار لذت بردم و خیلی جذاب ماهیت و جنس رایحه این کار رو تصویر سازی کردی.
عطر بسیار خوب و جذابی رو هم ریویو کردی. Iris Nazarena در زمان لانچش غوغایی به پا کرده بود و هنوز هم به عنوان یک طراحی کاملا حرفه ایی و نیش میشه ازش یاد کرد.
موفق باشی دوست گرامی
30 آبان 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه سولماز
لطف دارید جناب شوشتری

حقیقتا عطر بسیار دوست داشتنی ای هست و جدیدا عطرهای خوب رفتن زیر سایه ی عطر هایی که تبلیغات و قدرت رسانه دارند؛کاریش هم نمیشه کرد :))
30 آبان 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه محمدرضاسپهی

درود بر اعضاء محترم؛
آیریس نازارنا. در نظر من ترکیبی است از زنبق و رز و دود. بقیه نت‌ها برای من بولد نیست. ماندگاری و پخش کاملا قابل قبول. بازخورد بسیار عالی بطوریکه تو این دو سالی که خریدم همه به شدت تعریف کردن و حتی وقتی کس دیگه پوشیده، من لذت بردم. اما وقتی خودم می‌پوشم دوسش ندارم. فکر کنم بخاطر نت گل رزه که کلافم میکنه.
"دکتر هومن مدارا" اکثرا این عطرو پیشنهاد میداد و به قول یکی از کاربران، "لوکا تورین" هم در کتابش به این عطر، پنج ستاره کامل داد. بسیاری از دوستان عطرباز هم این عطر رو تایید کردن و بنابراین قبل از خرید، خیالم از همه جهت راحت بود که کار باارزشی خواهد بود که واقعا هم بود ولی من دوستش ندارم. با اینکه عطر بسیار خوش‌ساخت و محکم و بولد و پررنگی‌ه ولی من رایحه رو نمی‌پسندم. پس نتیجه اخلاقی اینکه اگه همه گفتن یه عطری خوبه بازم دلیل نمیشه که همه بپسندن چون سلیقه‌ها متفاوته. دوسال با این عطر ور رفتم و جنگیدم بلکه بتونم باهاش ارتباط بگیرم اما نشد که نشد که نشد. با توجه به قیمت‌های نجومی این روزها، توصیه اکید دارم که ابتدا تست کنید.
با احترام به فن‌های محترم این عطر و با سپاس فراوان
02 آذر 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سعید زاهدی هاشم پور

ونوستاس .
عطری بینهایت زیبا و دوستداشتنی با غلبه نق کره زنبق ‌ . فضایی نسبتاً نامتعارف ولی بسیار دوستداشتنی
آیریس نازارنا واقعا جزو بهترین عطرهای زنبقیه ولی به سلیقه من با بهترینها فاصله داره .
بنظر من این عطر شیپغ فلوراله . چون شدیدا بوی اوکموس داره .
زنبقی خزه ای .
این ی آکورد میشه که بینهایت پررنگه در شروع و قلب عطر که بعد از یک ربع حس چرمی و اسموکی میگیره ولی اصلا محوریت نداره حس چرمی . همچنان زنبق ( کره زنبق ) حرف اول و آخر رو میزنه .
نت هوشمندانه و زیبای دیگری که به زیبای تو بطن عطر آورده شده جونیپر بری هست که حس باطراوت و پویایی به کلییات عطر میده
برای چی گفتم این عطر با بهترینهای زنبقی فاصله داره؟
درای داون عطر بعد از حدودا نیم ساعت فاصله زیادی بااستارت شروع داره .
فضای چوبی وتیوری و اسپایسی با ته بوی رزینی و خشک یواش یواش ظهور پیدا می‌کنه مثل ی ابر سیاه میان رو نت زنبق وتو خودشون فید میکنندش .
گرچه تا آخر نت زنبق حس میشه ولی این آکورد چوبی اسپایسی هست که زورش میچربه
کیفییت عطر خیلی بالاست
رایحه زیباست
ولی نمیتونه خودش رو زیبا مثل شروع تموم کنه
ایریس نازارنا حس نمیچه کلاسیکی میده و بنظر وزنه زنونه بودنش سنگینتره
از نظر پرفورمنس هم کاملا قابل دفاعه
اگر از بوی زنبق ( کره زنبق) لذت میبرید این عطر رو تو برنامه خودتون داشته باشید
.
17 آبان 1401 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه مهریار

8
رایحه
7
ماندگاری
4
پخش بو
8
طراحی شیشه
دورین گری در قفس شیشه ای
جذاب دلفریب آرام و در پشت پرده تاریک. ایریس نازازرینا یه پرداخت دودی خیلی خاص از زنبقه که به شدت حس مرموز بودنو القا میکنه. برای تست کردنش وقت باید گذاشت ک درک بشه.
پخش بالایی نداره اونقدر ک باید بینی تونو بچسبونین تا بفهمین چخبره ولی باز هم وقتی از خواب بیدار میشینو تستش میکنین با خودتون میگین ، اینو باید بخرم.
تصویری ک توی ذهن میاد یک جوان لاغر اندام با صورت اصلاح شده و یک کت بلند انگلیسی داخل کتابخونه قدیمی نشسته و در حالیکه به صندلی غبار الود چوبی تکیه داده در حال مطالعس .
این عطرو در نشست و برخاست با chanel n19 میتونم تصور کنم و بنظرم برای یک زوج این دو عطر میتونه کنار هم ترکیب قشنگیو ایجاد کنه.
تو کتاب ۲۰۱۸ لوکا تورین جز ۲۰ عطریه ک ۵ ستاره گرفته و خب خود تورین از استادان کار با ریزوم زنبقه و وقتی داره به یه چنین کاری ۵ ستاره میده تستش واجبه.

۸.۵
07 تیر 1400 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه هاشم پور

آیدس د ونوستاس ایریس نازارنا
زنبقی را تصور کنید که تسلیم شده!
من از لاین دیور هوم اینتنس خوشم نمیاد و نمیتونم ارتباط بگیرم باهاش ولی زنبق در این کار بی نقص دراومده. اصلا بوی ارایشی و از این قبایل رو ازش دریافت نمیکنین. ایرادی که من میتونم ازش بگیرم بی جون بودنشه. دوست داشتم کمی بولد تر به نظر بیاد این کار . کار خوش ساخت مخصوصا با اون بطری و درب شکیلش که از بغل باز میشه میتونه برای مصرف کننده جذاب به نظر بیاد مخصوصا برای دوست داران زنبق ولی ای کاش کمی بولدتر بود و کمی پرفورمنس بهتری داشت . 7/10
18 آبان 1399 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مهریار هاشم پور

به جراَت یکی از بهترین روایح زنبقی تولید شده...کاملا شفاف و صیقل خورده،شیک و با وقار...عطرهای زنبقی زیادی تا بحال تولید شده که بعضا بسیار هم موفق و پرطرفدار و معروفند،نظیر لاین هوم از دیور که بخصوص در تولیدات سالهای قبل بسیار پانچ و قوی بودند و هنوز هم پرقدرت هستند،ولی ایریس نازارینا از این نوع نیست،انگار این عطر را باید فقط در خلوت و محافل کاملا خصوصی پوشید،کاملا ملایم و درونگراست،اصلا قصد خودنمایی و عربده کشی نداره،انگار در گوش فرد با نجوایی لطیف قصد روایت یک داستان رُمانس را داره و اتفاقا کاملا موفق هم هست. در اینکه زنانه است یا مردانه واقعا نمیتوانم نظری بدم ولی به خاطر لطافت
کار احتمالا برای خانمها مناسبتر باشد. بقصد گرفتن بازخورد و جلب توجه این عطر را اصلا خریداری نکنید ،چون در کمتر از یک ساعت فقط ار روی پوست قابل احساس است،نتها کاملا گویا و شفاف و با کیفیت در کنار هم گرداوری شده اند.اگر بخواهم به یک پرسوناژ داستانی تشبیه اش کنم ،میگویم : خانم هَویشام در رمان ارزوهای بزرگ چارلز دیکنز !!! القصه عطر بسیار خوشبویی است و ای کاش پخش و ماندگاری اش کمی بهتر بود....
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مهریار هاشم پور
درود
خیلی داره جلبِ توجه میکنه. نمیدونم سمپل ازش گیر میاد یا نه؟
11 آبان 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهریار

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
دوست عزیز من فک میکنم خاطره_ موقعیت شغلی_ تیپولوژی شخصیتی_ محل زندگی و..همه در تنوع سلیقه افراد تو عطرها تاثیر اساسی دارن.
اصولا من فک میکنم عطرای نیش هر کدوم مخصوص دسته خاصی هستن که به فراخور خاطرات و شغل و تیپولوژی شخصیتی به دسته خاصی علاقه مند هستند و هیچ عطری و مخصوصا نیش ها برروی همه تاثیر یکسان نداره.
ب
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : مهریار هاشم پور
کاملادرسته فرمایش شما،به همین دلیل عرض کردم بلایندبای براساس نظرات اشتباهه
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : حسین .ب Salman Ketabchi

ترکیب رز و زنبق بربستری ازامبرچرب وغلیظ ،این چیزیه که من ازاین عطرفهمیدم واصلادوست نداشتم،لطفاهیچ عطریوبلایندبای نکنیدحتی اگرتمام کامنتهای زیرش مثبت باشه.چرم وزنبق میشه کویق اتومن رومثال زدنه این عطرو.
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور Salman Ketabchi

درود بر اعضاء محترم؛
من به شدت علاقمند به خرید این عطرم ولی متاسفانه پیدا نمیکنم. سوالم از دوستان اینه که آیا در حال حاضر این عطر رو تو ایران میشه پیدا کرد یا باید پل بزنیم به آنسوی آبها؟ ممنون میشم اگر بزرگواران سایت عطرافشان منو راهنمایی کنن.
با سپاس فراوان
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
درود دوست عزیز
خیر نیازی نیست از اونور تهیه کنید. داخل هم پیدا میشه .
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور Salman Ketabchi
سلام
پیدا میشه هستش همه جا...
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور Salman Ketabchi
سلام دوست عزیز تو یکی از فروشگاه های اینترنتی که کارش هم خیلی خوبه موجود داشت عطری که میخوای با قیمتی حدود ۳ میلیون . نمیدونم عطرافشان اجازه میده اسم فروشگاه رو ببرم یا ن . اسم اول فروشگاه هست (——-)
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور Salman Ketabchi
سلام قربان. هست آقا. من هفته گذشته تهیه کردم. چند دقیقه وقت بگذارید و یکم از گوگل کمک بگیرید، پیدا می کنید. :)
12 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi
پیدا میشه بین 2/6 تا 3 میلیون هست اینترنتی هم پیدا میشه ...
من خودم 2 هفته پیش خریدم 2/200 اما یهو به خاطر دلار کشیدن بالا
13 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi

10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
در مورد خودم بگم من مشام خیلی قوی دارم جوری که اگه شما 100 تا عطرم همزمان بیارید من بدون مشکل میتونم چک کنم نیازی هم به قهوه و اینا ندارم و به خاطر همینم کلا با عطر و ادکلن بخصوص بوهای گلی مشکل دارم یعنی سر درد میگیرم شدید، شاید باورش سخت باشه براتون من تا همین 5 سال پیش هیچ ادکلنی نداشتم ( 36 سالمه ) . این مشکل یا این حس بویایی باعث یه جور عقده در من شده بود تو تمام این سال ها ( خدایا بسه دیگه o.O ) یه چیزی پیدا بشه من بزنم خوشحال بشم ! یعنی عطر نمیتونستم بخرم یا مجبور بودم برای برادرم رو استفاده کنم و همیشه هم با ناراحتی و عذاب ! هیچ وقت یادم نمیره شاید 7-8 سال پیش ادکلن گوچی پیور هوم نسخه یک ( قهوه ای ) رو یه بار بو کردم خوشم اومد بعد چند وقت رفتم بخرم اونم دیگه تولید نشد و من موندمو حوضم ! شکست عشقی بدی بود ! شاید براتون جالب باشه میگید خوب حتما عطر هم نخریده اگه نه مگه میشه ! اما باورتون بشه همین الان کمد برادر من بالای 100 تا ادکلن داخلشه که شاید بیشتر از نصفشون 90% پر هستن حتی چنتایی باز نشده هست ! یعنی این عقده باعث شده من مدام یه چیزی رو اول بو کردم خوشم اومده اما یه روز بعد از سر درد دادمش به برادرم ! ( خیلی مشخره هست نه ؟) حالا اینا فقط اونایی هست که مونده هر کی اومده بهش عطر دادم به زور ببره یا به دوستان دادم :)) درد و دل بود . اما 5 سال پیش رفتم یه ادکلن هدیه بخرم برای دوستم فروشنده گیر داد بیا اینم بو کن ! منم چون عاشق اینم یه چیزی پیدا کنم رد نکردم آقا اومد ادکلن ادس اونم نسخه کوپال آزور رو به من داد من خوشم اومد بی نهایت دیوانه شدم حقیقت پول نداشتم رفتم یک هفته بعد اومدم یادم نبود اسم مدلش نازارنا یا اصلا بطریش چه رنگیه ادس ها هم که همه شبیه هم فقط رنگا فرق میکنه من بدون تست نازارنا رو برداشتم اومد خونه با خوشحالی باز کردم زدم و زاااااارت ! حالم بد شد بوی گل و زنبقققققق !!! باورتون نمیشه همونجا پیش دوستم بودم اون زمان 600 قیمتش بود گفتم بیا برا تو من نمیخوام رفیق صمیمی ما هم گفت نه ببر خونه الا و للا شاید خانواده خوششون اومد اونا استفاده کنن. رفتم خونه دادمش به خواهر کوچیکم گفتم مال تو بو کرد گفت خاک تو سرت این عالیه چون برای اون زمان عطر گرونی بود وقتی قیمتشو فهمید گفت نه خودت بزن دیوانه خلاصه هر چی اصرار کردم اونم نگرفت ازم. رفتم از غصه این شکست و اشتباه در خرید به سمت افق محو بشم که دست تقدیر کار خودش رو کرد و انگار معجزه اتفاق افتاد !!! زمان که گذشت فقط میتونم بگم من واسه اولین بار تو زندگیم لذت یه حس خوب و لذت بردن از یه عطر رو بعد 30 سال چشیدم ... ! سرتون رو درد آوردم میدونم اما بدونید وقتی اینجا دیدم کامنت ها رو دلم خواست ذوقی که داشتم رو با همه دوستان به اشتراک بگذارم شاید واقعا تو جهان امروز و شرایط مزخرف مملکتمون همچین چیزی درد به حساب نیاد اما قدرت خدا واقعا هیچی بی حکمت نیست داشتن یه حس و اینکه نتونی ازش استفاده کنی و لذت ببری که هیچ سر درد هم بگیری واقعا درد داره ... !
بعد از اون کوپال آزور از همین برند رو هم خریدم و برای من کوپال از این بهتره و انگار تو بهشتم ! فقط همین و ادکلن بعدی که تونستم کشف کنم ادکلن بیرلی از پرفیوم د مارلی هست ... خلاصه این 3 تا تبدیل شدن به عشق های پیدا شده من بعد 30 و اندی سال ... خوشحال میشم دوستان اگه در مورد شرایط من و عطرهایی که معرفی کردم کمکم کنن ادکلن جدیدی رو پیدا کنم ...
05 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : صادق اف امیر حسین نجفی
با سلام. این کارها رو توصیه میکنم تست کنید:
tom ford oud wood
serge lutens fille en aiuguiles
jovoy psychedelique
amouage epic man
loewe 7
fandi pour homme assoluto
brecourt farah
l artisan parfumer fou d abcinthe
nasomatto hindu grass
05 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی Salman Ketabchi
کارای آمواجو تست کن حتما
آکوا دی پارما
وی کانتو
تیزیانا
سوسپیرو
تام فورد
اسم برندارو بردم چون ممکنه توشون عطرایی باشه که خودم تست نکردم و بهتر باشن.
آمواج براتون ریسکش بالاس ولی دی پارما و تام فورد کمتر در ضمن برخی کارای دی مارلی هم از نظر دوستان بازخورد بالایی دارن مخصوصا پگاسوس
05 مهر 1399 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : صادق اف Salman Ketabchi
سپاس از راهنمایی شما عزیزان و دوستان
تو تام فوردا هیچی خوشم نیومده تام فورد توسکان لدر هم داشتم
اونتوس رو ببینید چیه که اونم نتونستم بزنم.آمواژ اینترلودم نتونستم بزنم فقط آمواژ اوپوس هفت رو بوش رو شنیدم خوشم اومده ولی جرات خریدشم نداشتم تو این گرونی بخرم یهو یک روز بعد نتونم استفاده کنم. فندی وناساماتو هم خوشم نیومده حتی بلک افغان هم داشتم که اینقدر موند افتاد شکست.
loewe دو مدلشو دارم که بعضی وقتا استفاده می کنم
باید بقیه اینایی که شما فرمودید رو حتما تست کنم
06 مهر 1399 پاسخ تشکر
دوستان پیشنهادهای خوبی دادند منم چند مورد میگم
همونطور ک اشاره کردند آمواج ها از قبیل جورنی و اینترلود و اپیک
مارلی ها از قبیل پگاسوس کالان هرود نیسان
جووی سایکدلیک و پرایوت لیبل
تام فورد عود وود و نرولی
بارائوندا
شنل آگوییست پلاتینیوم
لیلاتی از سوسپیرو
زرجوف ها
حتما سعی کنید از همه موارد سمپل یا دستریزی تهیه کنید و تست داشته باشید چون بنده اعتقاد دارم هروقت یک مورد خوب پیدا بشه حتما مورد خوب تری هم هست وما بی خبریم.

06 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Shahrokh Salman Ketabchi
دوست عزیز از نظر اخرتون حس میکنم شاید نباید سراغ کارهای نیش برید چون زمان نمیدین به عطر.
تمامی کارایی که اینجا اسم برده شد به زمان نیاز دارند برای درک و برقراری ارتباط و پیداکردن بهترین موقعیت واسه پوشیدنش. کارهای نیش عموما دست سازن و روشون کار شده و حرفی واسه گفتن دارند و با یکی دوتا تست نمیشه راجبشون نظر داد.
پیشنهاد میکنمم به کارهای دیزاینری رجوع کنین که چند مورد رو اینجا میگم خدمتتون
دولچه لیل ملکی
بلوشنل
شنل الور او اکستریم
دیلان بلو
ساواج ادوتویلت
پروفومو ارمانی
06 مهر 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi HoHi
سلام دوست عزیز. من هم مثل شما به اکثر
عطرای صابونی
عطرای عودی
عطرای بوزی
عطرای انیمالیک
عطرای ادویه ای و فلفلی
عطرای شیرین
عطرای گلی سفید و رزی
عطرای میوه ای
عطرای گورماند
و عطرای افیونی
حساسیت دارم. از طرف دیگه خیلی از برندای اکثرا سینتتیک که به خاطر پخش شدیدشون معروف شدن هم باعث اذیتم میشه.
این وسط کارای ملایم و چوبی_چرمی_ گیاهی_ بنفشه ای رو میپسندم.
برند لی لابو کارای خوبی تو این سبک داره که گل سرسبدش سانتال ۳۳ هست.
از برند کارنر پالو سانتوشو میپسندم.
از برند مرچنت اف ونیز لاونشه رو دوست دارم.
گفتم شاید تجربه من براتون مفید باشه.


06 مهر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : صادق اف 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
البته خود این کار جز کارای شماره یک من هست.
06 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi HoHi
سپاس Amir و architect عزیز بابت توجهتون و راهنمایی
امیر جان بله من یک سری نیش ها رو نمیتونم بزنم بخصوص اینکه من تا بیام زمان بدم سر درد رو میگیرم و تا بیام لذت ببرم کوفتم شده یعنی نت اول برام مهمه که چجور شروع میشه حتی بعدی ها مثلا تو توسکان لدر نت آغازین خوب بود اما نت میانی و پایانی رو هم نتونستم تحمل کنم و دیگه نتونستم استفاده کنم. شنل الور اسپورت هم یادم رفت بگم اینم میتونم استفاده کنم خیلی هم دوسش داشتم اما خیلی وقته استفاده نمیکنم بوی مرکباتی و لیمویی که تو لئووه هم هست اینا رو که خنک و تا حدودی ملایم بدون گل باشن و بخصوص شیرین نباشن میتونم استفاده کنم. زرجوف هم مفیستو و جنتلمن این برندو نتونستم بزنم خیلی دنبال تست اون شیشه سبزم fiero هنوز تست نکردم.ساواج دیور هم نتونستم استفاده کنم 1 ماه بزور زدم دادم به دوستم چقدر خوش بحال رفیقام شد :))
architect عزیز دقیقا احساس میکنم خیلی به هم شباهت داریم نت هایی که فرمودین دقیقا همونایی هستن که منم نمیتونم استفاده کنم برام جالب بود و حتما باید این مدل هایی که اشاره کردید رو برم تست کنم بخصوص ملایم خنک و تلخ و گیاهی چوبی
دمتون گرم رفقا زحمت کشیدین
06 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Amir Mohammad architect
اگر مرکبات و لیمو رو خوشتون میاد بهتون شدیدا نرولی تامفورد رو پیشنهاد میکنم. همون چیزیه که به دنبالشین. اپنینگ عالی بازخورد بالا سرزنده و ملایم
فیرو هم یه کار مرکباتی و لیمویی هست شیرینم نیست و یه کم تلخم هست اتفاقا. اون کار هم پر بازخورده و پخش و ماندگاری واقعا عجیبی داره نسبت به خنک بودنش
بحث اپنینگ شد امواج جورنی هم تست کنید اپنینگش هارش نیست مثل بقیه کارای اون برند
07 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Salman Ketabchi HoHi
دوستان پیشنهاد میکنم ادکلن گوچی ممویر دون اُدِر رو تست کنید من تازه خریدمش و نظرم رو هم تو صفحه مربوطه گذاشتم و اشتباه نکنید هیچ ربطی به نازارنا نداره فقط چون دیدم دوستمون جناب architect هم شباهت ها و حساسیت هایی مثل من دارن گفتم شاید به کمکشون بیاد .
09 مهر 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : architect

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟