AEDES DE VENUSTAS - Copal Azur

ایدس د ونوستاس کوپال آزور

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-33183
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های شرقی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آیدس د ونوستاس
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-33183
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 300
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
15,100,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سرچشمه الهام‌بخش برای خلق این عطر، دریای مدیترانه است. با توجه به این‌که نت صمغ‌های فسیلی (کوپال) را نمی‌توان به‌تنهایی در یک عطر یافت، این نت خاص در عطر کوپال آزور با تفسیری از سه نوع روایح دودی شکل گرفته که در آمیزه این عطر جای‌گذاری شده است و پیوند خاصی را با دیگر آکوردها به‌وجود می‌آورد. آمیزه کوپال آزور با روایح آروماتیک و باطراوت ترکیبات اُزونیک و روایح نمکین شروع می‌شود که البته در کنار روایح دودی جای گرفته‌اند. نت‌های میانی روایح ادویه‌ای برگرفته از هل و سویه‌های خاکی‌ـ‌زمینی نعناع هندی را با روایح دودی آمیخته می‌کنند، درحالی که نت‌های پایانی از صمغ‌های پرحرارت درختچه مُر، کهربا، دانه تونکا و روایح دودی سرشته می‌شوند.

برند آیدس د ونوستاس
عطار برتراند دوشافو
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه روایح دودی، نمک ، ترکیبات اوزونیک
اسانس میانی نعناع هندی ، هل ، روایح دودی
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، صمغ درختچه مر، روایح دودی
نمره کاربران
Copal Azur-ایدس د ونوستاس کوپال آزور
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
10
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
یه توضیحی راجب خودم تو قسمت آیریش نازارنا همین برند دادم.
اما دلم نیومد اینجا این رو هم نگم. من وقتی این عطر رو به قول دوستان می پوشم دیگه اینجایی که هستم نیستم شاید تو بهشتم، شاید خلاء نمیدونم کجاست هر چی هست انگار نامرئی میشم. من به جز بیرون هر از چند گاهی شب ها موقع خواب میزنم رو دستم برای من از تمام خواب آورها یا شاید آرامش بخش ها قوی تره حتی انگار دارم خواب میبینم اما بیدارم. بدون هیچ خاطره ای از جایی یا از کسی تا حدی که اشک از چشم هام بیاره درونم احساس شور و شعف ایجاد میکنه. بعضی وقتا احساس میکنم تو یه دنیا پر از زامبی ها که همه هجوم آوردن به سمتم، من بدون نگرانی بدون ترس بدون شک و تردید از بین تمامشون عبور میکنم ...
من مثل آشپزها یا متخصص های عطر نیستم که بتونم چشم بسته دونه دونه اجزا رو با اسم بگم و بدونم اصلا این نت ها چی هستن و هیچ ادعایی در این مورد ندارم اما یه چیزو میدونم بخاطر مشام و حس بویاییم مطمئنم قدرت لمسو درک تک تک اجزاء و نت ها و یا شباهت هاش با چیزهای دیگه میشم بدون اینکه بدونم چی هستن ! و میدونم این عطر تک تک نوت هاش من رو زنده نگه میداره ...
07 مهر 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : داود پقه آماتور 2

من عاشق برتراند دوشافو هستم ولی متأسفانه این کار نتونست نظر منو جلب کنه.
کار بخوری متوسطی هست و اصلاً ارزش قیمت ۶۰۰ هزار تومن نداره.
برتراند دوشافو این قدر شاهکار داره که خیلی راحت میشه این کارش رو ندید و فراموش کرد!
26 شهریور 1396 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Ss.ss Ali lotfi


Aedes de Venustas
copalazure

راستش من اصلا از طرفدارای دوشافو نیستم. ولی خب اگه طرفدارش هستید حسابی بهتون خوش میگذره چون علی رغم پلت فرم های مشابه (وودی-بالزامیک ) تجربیات مختلفی رو داره نمایش میده‌. کوپال آزور مثل اکثر‌کارای دوشافو دارای یک‌ کلید ورودی سنتتیک و یونیک هست که در اینجا بخور کندر اینکارو میکنه. آرمانی دی جیو پروفومو و کوپال آزور در لانگ شات یک هدف رو دنبال کردن. یک عطر اوزونی ِ خنک و بخوری و شیک. اما هر دوشون واضحا موفق نمیشن. استفاده از بخور تمیز کار نویی هست. بخوری که از کندر حاصل شده تا بتونه زوایای رزینی و گرمی رو به عطر بده‌ ولی در کنار خودش اکورد اوزونیک خیلی غلیظی رو میبینه که باعث میشه حس انتشار جوهر در یک سطل اب خیلی تمیز و خنک رو دریافت کنید. این خنک ترین و خوشمزه ترین و تمیز ترین بخوری هست که تا به حال دیدم. با این حال بستر‌ این کار کاملا گیج و آشفته ست. با خودم میگم : هل سنتتیک؟؟؟ بخور تمیزمون خیلی ارام توسط طعم اسپایسی و شیرین هل خیلی بدمزه ای که اکورد وانیلی-بنزوئینی (آکورد امبری) اون رو شیرین تر هم میکنه و یکسری رایحه ی مبهم (گیاهی -دارویی) بلعیده میشه. این بی نظمی در فصای عطر رو قبلا در آشوکا از نیلا ورمیر و حتی در ترایه هم دیده بودیم. با این حال این عطر اقیانوسی-شیرین-بخوری-اسپایسی مفرح و شیک و با کلاسیه که خیلی خیلی راحت میشه تابستون توی دمای پنجاه درجه هم پوشیدش. ارزش خرید نسبت به قیمت پنج و نیم. پخش بو پنج. ماندگاری شش. رد بو بعد از ترک محل چهار. ورساتیلیتی شش و نیم.
اما کاری به امتیاز من نداشته باشین. تستش کنین.
15 مرداد 1396 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : آماتور 2 Salman Ketabchi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟