AMOUAGE - The Library Collection Opus XIII Silver Oud

آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 13 سیلور عود

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-57340
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-57340
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 370
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
18,500,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    5
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    4
  • روزانه
    2
  • رسمی
    5
تعداد رای های ثبت شده : 29
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

سیلور عود 
عطر «سیلور عود» که سرزنده‌ترین و باشکوه‌ترین تجربیات زندگی در لحظات سختی و استقامت را بازتاب می‌دهد، همچون یک نقاشی خاص نمایان می‌شود؛ نقاشی خاصی در قلمروی روایح و بوها، یک نقاشی ویژه از رمان «سرخ و سیاه» (رمان فرانسوی مشهور در قرن نوزدهم، نوشته استاندال)، همان رمانی که قهرمان جاه‌طلب و باهوشی به نام ژولین سورل داشت. سسیل زاروکیان با عطر «سیلور عود» می‌خواهد به امضای خاص کمپانی سازنده که با سنت داستان‌سرایی پیوند دارد، ادای احترام کند؛ یک عطر ادو پارفیوم با سرشت چوبی و کهربایی که به گران‌بهاترین نت‌های عود در عالی‌ترین شکوه آنها حیات می‌بخشد و آنها را به تصویر می‌کشد. 
«سیلور عود» که از مضامین نهفته در رمان «سرخ و سیاه» الهام می‌گیرد (مخصوصا مفاهیمی مثل سردرگمی، اشتیاق و ویرانگری)، تنش‌های خاص میان ایدئالیسم و رئالیسم را به تصویر می‌کشد؛ تناقض میان اندیشیدن و حس کردن، و البته قدرت ویژه‌ای که در میل به داستان‌سرایی وجود دارد. 
این عطر که با تقطیر مولکولی نعناع هندی، عصاره ناگارموتا و عصاره سدر ویرجینیایی شروع می‌شود، نت‌های آغازین غیرمنتظره‌ای می‌آفریند که شما را سردرگم می‌کند. در ادامه، طیف وسیعی از نت‌های چوبی نمایان می‌شوند تا از یک روند تکاملی عمیق خبر بدهند. در نت‌های میانی این مخلوق خاص، عصاره عود آسام با کیفیت نابش به رقص درمی‌آید و به عصاره عمیق و ناب وانیل ماداگاسکار پیوند می‌خورد تا رقص دوتایی زیبایی از نت‌های متضاد را داشته باشیم. درنهایت هم نت‌های کهربای خاص آمبراروم، عصاره چوب درخت قان، عصاره چوب گایاک و فیبر بیدستران به‌خوبی روی پوست حک می‌شوند و پخش بوی تیره و عمیقی را به‌وجود می‌آورند، درحالی که نت‌های چوبی و دودی هم در چرخش پایانی به این نت‌ها اضافه می‌شوند.

برند آمواج
عطار سسیل زاروکیان
طبع گرم
سال عرضه 2022
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه نعناع هندی ، سدر ، گیاه ناگارموتا
اسانس میانی وانیل ، عود
اسانس پایه چوب گایاک، چوب درخت قان ، فیبر بیدستران، نوعی کهربا
نمره کاربران
The Library Collection Opus XIII Silver Oud-آمواج د لایبرری کالکشن اپوس 13 سیلور عود
رایحه
8.4
14 رای
ماندگاری
9.2
14 رای
پخش بو
9.1
14 رای
طراحی شیشه
8.9
14 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (14 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
7
طراحی شیشه
عود فوق العاده تلخ و خشن و سنگینیه.از نظر من که کمتر موافق لیبل زدن های جنسیتی روی عطرها هستم و بیشتر کارهای معروف به مردانه رو یونیسکس میدونم این کار به شدت مردانه است و البته آقایون عطر باز اون هم برای مراسم و مجالس رسمی در شب. کمتر خانمیه که بتونه چنین عطری رو استفاده کنه.
03 دی 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : جواد وزیری rick

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
من تا قبل از تست این عطر، وقتی میفهمیدم یک عطری از نوع انیمالیک هست، از ۷ فرسخی هم به اون نزدیکتر نمیشدم!! تا اینکه این عطر شاهکار رو اتفاقی و بدون دانستن نتهایش، تست کردم.
من صدها عطر نیش تا حالا تست کردم، ولی وقتی این رو بوییدم، گفتم: وااااااو، این خودشه همون عطری که سالها در انتظار بوئیدنش بودم بلاخره زاده شد! خوشحال شدم که برند محبوب من هم یک همچین شاهکاری رو فرموله کرده.

بعد از اطلاع از انیمالیک بودن و داشتن بوی کاستریوم در آن، به نمونه بوی کاستوریوم خالصی که مدتی قبل خریده بودم ولی جرات بوئیدنش رو نداشتم رجوع کردم و متوجه شدم که آمواژ با ترکیبی که حدودا ۶۵ درصد کاستوریوم و ۳۰ درصد عود هست چه موجود زیبائی رو خلق کرده، طرفدار پرو پا قرص عطرهای انیمالیک شدم ( یاد جووان ماسک فقیدهم به خیر). البته من در نمونه اسانسهای خالص خریداری شده ام، سیوت رو هم دارم، ولی با بوئیدن آن تا چند ساعت حالت تهوع داشتم ( با عرض پوزش) . دیگه خداییش با غلظت و درصد بالا طرف این یکی دیگه نمیشه رفت و همون درصد ۵۰۰ ppm برایش کاملا کافی و وافی است.

ولی خوشحال شدم که پس از چندین سال، بلاخره عطر محبوب و زمستانی امضایم رو کشف کردم.
30 آبان 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : امید علی حمیدی
سلام خیلی لذت بردم از توضیحاتتون ، فقط یک سوال همین عطر رو ر..ژا میده ۲۶ میلیون تومن ، البته که عطر افشان سایت معتبری هست ولی می خوام بدونم اینهمه اختلاف از کجا میاد واقعا گیج شدم
06 آذر 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک

بعد از خواندن کامنت ایکاروس درباره‌ی این عطر خیلی مشتاق تستش بودم. در یکی از فروشگاه‌های زنجیره ای معتبر روی بلاتر تستش کردم و هیچی نفهمیدم اینقدر که رایحه ضعیف بود....یعنی تستر فیک بود....؟
دوستان عزیزم خیلی مواظب خودتون و پولتون باشید . قیمت 24 میلیون تومان یعنی 8 میلیون گرون تر از عطرافشان....انشالله که خدا همه ی ما رو رستگار و بی نیاز کناد..‌‌..یاحق
24 مهر 1402 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : امیرحسین الله وردی سالمی

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
دو عطر "پرایوت لیبل" از جووی و "اپوس XIII – سیلور عود" از آمواج، دو پسر از یک مادر (سسیل زاروکیان) هر دو پر از "غنی" و پیچیده گی هایی دارند که مسیرشان را جدا میکند. دل نکندن سسیل از ترکیب عود-پچولی تجربه های موفقی را ایجاد کرده است.

پرایوت لیبل توسط جووی
- عطار: سسیل زاروکیان.
- آکوردهای: چوبی، چرمی و خاکی.
- نت‌ها: وتیور، چرم، پاپیروس، پچولی، صندل و لابدانوم فرانسوی.
- ویژگی‌ها: بسیار چوبی (سمباده کشیده و غیر خام) و خاکی-پچولی ، بانضمام گرمای چوبی-چرمی و ستونهای خشک صندل.

اپوس XIII – سیلور عود توسط آمواج
- عطار: سسیل زاروکیان.
- آکورهای: چوبی-عودی ، چوبی-دودی ، خاکی-پچولی و کمی اسپایسی-بخوری
- نت‌ها: پچولی، سیپریول، سدر ویرجینیا، عود، وانیل ماداگاسکار، کاستوریم، امبراروم و چوب گایاک.
- ویژگی‌ها: آکوردهای چوبی سمباده کشیده نیستند ، رگه های خاکی، خام ، روستایی ، طبیعی با پچولی ِ کمی شیرین تر که بارزتر است که در ترکیبِ نت‌های چوبی با وانیل شیرین-مایع ، لیکوری و عود قوی اما کنترل شده ، که درست در همین اتصال ساعت ِ عطر را به نیمه ی شب میبرد ، تاریک تر میکند ، راز آلود میکند و کاراکتر عطر را معتمد تر میکند. نیمه ی شب ، ناشناسِ قابل اعتماد. ماه میدرخشد . عطر اینجا به هایکو مبدل میشود‌.
■ مقایسه:
1. عناصر مشترک: سسیل یک کروموزوم ایکس از خودش و یک کروموزوم Y از بیتابی هایش را در قالب پچولی / عود را بارها آزموده است. دو فرزند پسر بالغ او اولی پرایوت لیبل ، باهوش ، وسواسی تر ، منضبط تر ، مدرن تر و بدون کوتاه آمدن از ضوابط و قواعد است که دیکتاتور منضبط و حائز اصولی ست . و دومی اپوس ۱۳ ، که در جهان پیش از این معتدل واژه ی "والی " ست. منعطف تر است اهل کاوش و کهن زمان و نیمه ی راست کره ی مغز است.

2. تفاوت‌ها:
- *پروفایل بویی*: "پرایوت لیبل" به سمت یک بوی چوبی و چرمی مستقیم و بی‌پرده که گرما دیده است ، صیقل و ثیقل و صیقل و سمباده کشیده شده است میل دارد، در حالی که "اپوس XIII" به جهان عطر شرقی سفر می‌کند، با ترکیبی که از لحظه ی اتصال وانیل و شیرینی انیمالیک-عودی-لیکوری با کاستوریوم میسازد و با خام تر بودن و رویتایی تر بودن ِ نت های جوبی که کمتر صیقل خورده اند و شیرین ترند.
اموس نسخه ی سیرین اما سیروپی -انیمالیک-وانیلی از از آکورد جرمی -چوبی-وتیوری پرایوت لیبل است.

- چرخش های بویایی: "اپوس XIII" به نظر می‌رسد پرخش های پیچیده‌تری داشته باشد، با شروعی گیج کننده از چوب‌ها و گسترشی که به سمت ساخت ترکیب عمیق و تاریک تر از عود و مزه ی وانیلی-سیروپی-انیمالیک تری از چرم دارد.

3. کاربرد :
- "پرایوت لیبل" ممکن است بیشتر به کسانی بنشیند که عطرهای مردانه، تاریک و خشک را ترجیح می‌دهند. منضبط اند و از راه انعطاف و مماشات و زبان چرب کردن حائز تسلط بر دیگران نمیشوند. دیکتاتور . در کشوری مدرن .
- "اپوس XIII" کمی شیرین و پیچیده‌تر و شرقی تر است. واژه ی "والی" تمام قد بر تن این عطر می ایستد چرا که شرقی تر است و خام تر ( خام : Raw) در عین حال که قوی و غنی ست.
والی ِ معتمد و کماکان چیره .


پرایوت لیبل : ۸ از ۱۰
اپوس ۱۳: ۸.۵ از ۱۰
15 مهر 1402 پاسخ تشکر
62 تشکر شده توسط : مجید جوادی Sepehr s
چه مبارک سحری هست و چه فرخنده شبی، علمی تر نوشتید و از سبک روایتی غالبتون بیرون اومدید و بهرحال من همچنان سوال دارم اگه بمونید بفرمایید برای محل کار یه خانم سی و چندساله و مدیر چی پیشنهاد میدید؟ از رایحه های مشابه گودگرل هیچ خوشم نمیاد...
15 مهر 1402 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : کامیار فخر nazanin
سلام به دوستان و ایکاروس عزیز.
سپاسگزارم که این عطر رو از شامه حرفه‌ای خودتون بازگو کردید.
مقایسه تجربه شما با تجربه من، نوعی ترجمه خوانی برای من به همراه داشت.
یعنی، با خوانش نظر شما،پی بردم که کجا و چرا بوی شیرین و شهدی حس کردم.
امیدوار هستم دوستان فرصت تجربه این بوهای {مع‌الاسف}گران را داشته باشند.
سپاسگزارم از عطرافشان که سمپل این عطر رو فراهم کرد.
15 مهر 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : nazanin بابک
سلام. یک عذر تقصیر را پیش فرض ِ تمام معذوریت های من در این سالها کنید. از دوستانی که همواره لطف دارند و شرمسار ِ محبت شان بوده ام. با اینحال امیدوارم همگی مرا ببخشند که نمیتوانم پاسخگوی سوالات این چنینی ِ احتمالی در آینده باشم.

■■ نکته ی مهم: این استایل ها ، استایلهای قطعی که باید با این عطرها ست شوند نیستند . اینها حسب خواست ایشان مناسب و مساعد برای بانویی با سن گفته شده بعنوان یک عضو مدیر در یک محیط اداری تا رسمی هستند که safe باشند وقابل دسترس.
قاعده بر اینست که بعنوان یک آقا از جزئیات میک آپ خانمها مطلع نباشم و اشکالاتی بر آن وارد باشد . حسب اینکه بخشی از فعالیت غیر تحصیلی ام در دوران دانشجویی (حوالی ده سال پیش) در همکاری با پرسونا دیزاینرها گذارنده ام و بخشی از تحصیلاتم را در پزشکی ِ زیبایی ، موارد را از دیدگاه خودم بر شمرده ام. حتما مورد اشکال و ایراد است که در اینصورت اصلاح میفرمایند خواهران عزیزم و خواهم آموخت از طبع و سلائق و پیشنهادهایشان .

1. Zerjoff Alexandria II:
- استایل: Alexander McQueen Grain de Poudre Wool Blazer and Pants
- کفش: Jimmy Choo Love Pumps
- سلبریتی: Natalie Portman
- میک آپ: Subtle Smokey Eye and Nude Lip

2. Roja Parfums Elysium:
- استایل: Stella McCartney Single-Breasted Wool Blazer and Trousers
- کفش: Christian Louboutin Kate Pumps
- سلبریتی: Rachel McAdams
- میک آپ: Natural Makeup with Softly Defined Eyes

3. Tom Ford cherry smoke:
- استایل: Victoria Beckham Tailored Crepe Blazer and Trousers
- کفش: Manolo Blahnik BB Pumps
- سلبریتی: Charlize Theron
- میک آپ: Soft Pink Lip with Elegant Eyeliner

4. Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 Extrait:
- استایل: Chloe’ Double-Breasted Grain de Poudre Wool Blazer and Trousers
- کفش: Gianvito Rossi Gianvito Pumps
- سلبریتی: Keira Knightley
- میک آپ: Radiant Skin with Light Contour

5. Chanel Coco Mademoiselle Intense:
- استایل: Max Mara Cashmere Reversible Coat with a Simple Sheath Dress
- کفش: Aquazzura Purist Pumps
- سلبریتی: Jessica Chastain
- میک آپ: Classic Red Lip with Minimized Eye Makeup

6. Tom Ford Velvet Orchid:
- استایل: Armani Collezioni Crepe Suit Jacket and Trousers
- کفش: Prada Pointy Toe Pump
- سلبریتی: Cate Blanchett
- میک آپ: Bold Brows and Soft Lip Color

7. Guerlain Shalimar Souffle Intense:
- استایل: The Row Sua Draped Stretch-Crepe Blazer and Pants
- کفش: Stuart Weitzman The Anny Pump
- سلبریتی: Anne Hathaway
- میک آپ: Light Smokey Eye and Glossy Lip

8. Dior J'adore Absolu:
- استایل: Gabriela Hearst Angela Double-Breasted Wool Blazer and Trousers
- کفش: Salvatore Ferragamo Vara Pumps
- سلبریتی: Amy Adams
- میک آپ: Subtle Highlight with Neutral Lip

.۹. Giorgio Armani Si Fiori:
استایل: Escada Dundas Stretch-Wool Suit
کفش: Armani Women's Suede High Heel Pumps
سلبریتی: Gal Gadot
میک آپ: Subtle Eye Liner and Light Pink Lip

۱۰. : Byredo Blanche
استایل: "Victoria Beckham" tailored white suit.
کفش: "Manolo Blahnik BB Pumps" in white or nude,.
سلبریتی: Natalie Dormer.
میک آپ: Minimalist makeup, emphasizing a clean and fresh look


1۱. Maison Francis Kurkdjian La Rose:
- استایل: Dior Wool Silk Blazer and Dior High-Waisted Trousers
- کفش: Dior D-Pointy Toe Pump
- سلبریتی: Marion Cotillard
- میک آپ: Gentle Pink Lip and Soft Eye Makeup

۱2. Hermes Jour d'Hermes: و علی الخصوص نسخه گاردنیا
- استایل: Max Mara Manuela Camel Coat with a White Silk Blouse
- کفش: Hermes Legend Wedge Sandal
- سلبریتی: Charlotte Casiraghi
- میک آپ: Light Lip Gloss and Soft Brown Eyeshadow

۱3. Atelier Cologne Rose Anonyme:
- استایل: Chanel Tweed Jacket and Matching Skirt
- کفش: Chanel Two-Tone Slingback Shoes
- سلبریتی: Audrey Tautou
- میک آپ: Subtle Rose Lip and Light Mascara

۱4. Guerlain Idylle:
- استایل: Louis Vuitton Capucines Blazer and Trousers
- کفش: Louis Vuitton Star Trail Ankle Boot
- سلبریتی: Mélanie Laurent
- میک آپ: Nude Lipstick and Soft Eyeliner

۱5. Frederic Malle Carnal Flower:
- استایل: Yves Saint Laurent Black Velvet Peak Lapel Jacket with Trousers
- کفش: Saint Laurent Opyum Pumps
- گردنبند: Bvlgari Divas' Dream Necklace in 18 kt White Gold with Diamonds
- روسری: Hermes Silk Scarf in a Light Floral Pattern
- سلبریتی: Lea Seydoux
- میک آپ: Soft Red Lip and Minimal Eyeliner
16 مهر 1402 پاسخ تشکر
48 تشکر شده توسط : مجید جوادی حامد عیوضی
درود و احترام مجدد .
با همان شرایط فوق (رسمی ، اداری ، کاراکتر مدیر ) اما برای سن ۳۵ تا ۴۵ سال :



۱. Tom Ford Soleil Blanc:
استایل: Balenciaga Hourglass Double-Breasted Blazer with Tailored Trousers
کفش: Valentino Garavani Rockstud Pumps
سلبریتی: Isabelle Huppert
میک آپ: Muted Lip Colour with a Hint of Blush

۲. Guerlain Mon Guerlain:
استایل: Prada Wool Suit with A-Line Skirt
کفش: Prada Pointy-Toe Pump
سلبریتی: Kristin Scott Thomas
میک آپ: Light Smoky Eye and Nude Lip

۳. Tiziana Terenzi Orion:
- استایل: Givenchy Double-Breasted Grain de Poudre Wool Blazer and Trousers
- کفش: Givenchy Elegant Studded Leather Ankle Boots
- سلبریتی: Isabelle Huppert
- میک آپ: Understated Elegance with Neutral Tones

۴. Acqua di Parma Peonia Nobile:
- استایل: Gucci Wool Silk Jacket with Matching Pant
- کفش: Gucci Leather Mid-Heel Loafer
- سلبریتی: Monica Bellucci
- میک آپ: Classic with a Bold Red Lip

۵. Jo Malone Velvet Rose & Oud:
- استایل: Bottega Veneta Wool Crepe Suit
- کفش: Bottega Veneta Leather Pump
- سلبریتی: Kristin Scott Thomas
- میک آپ: Effortless Chic with a Neutral Lip

۶. Byredo Rose of No Man's Land:
- استایل: Ralph Lauren Wool Gabardine Spencer Jacket and Pant
- کفش: Ralph Lauren Burnished Calfskin Platform Pump
- سلبریتی: Juliette Binoche
- میک آپ: Timeless Beauty with a Soft Eye

۷. Narciso Rodriguez Fleur Musc for Her:
- استایل: Fendi Peekaboo Wool Jacket and Pant
- کفش: Fendi Colibri Mesh Pumps
- سلبریتی: Carla Bruni
- میک آپ: Refined Simplicity with a Pinkish Nude Lip

۸. Lancome Idôle L'Intense:
- استایل: Dries Van Noten Wool-Blend Blazer and Trousers
- کفش: Dries Van Noten Leather Pumps
- سلبریتی: Sophie Marceau
- میک آپ: Youthful and Fresh with a Delicate Eye

۹. Chanel Coromandel:
- استایل: Dolce & Gabbana Double-Breasted Wool Crepe Blazer and Pant
- کفش: Dolce & Gabbana Devotion Pump in Nappa Leather
- سلبریتی: Emmanuelle Béart
- میک آپ: French Chic with a Slight Smoky Eye

۱۰. Giorgio Armani Prive Pivoine Suzhou Soie de Nacre:
- استایل: Emporio Armani Single-Breasted Jacket in Wool and Straight Leg Pants
- کفش: Emporio Armani Suede Heels
- سلبریتی: Juliette Binoche
- میک آپ: Light and Sophisticated with a Clear Lip Gloss
۱۱. Tom Ford Jasmin Rouge:
- استایل: Hugo Boss Slim-Fit Wool Suit
- کفش: Sergio Rossi Milano Pumps
- سلبریتی: Tilda Swinton
- میک آپ: Neutral Eyes and a Matte Red Lip

۱۲. Clive Christian No. 1:
- استایل: Bottega Veneta Wool Suit
- کفش: Fendi Colibri Slingbacks
- سلبریتی: Kate Winslet
- میک آپ: Soft Smokey Eye and Nude Lip

۱۳. Miller Harris La Fumée:
- استایل: Roland Mouret Crepe Jacket and Trousers
- کفش: Jimmy Choo Romy Pumps
- سلبریتی: Emily Blunt
- میک آپ: Defined Eye and Soft Coral Lip

۱۴. Puredistance M:
- استایل: Alberta Ferretti Wool-Crepe Suit
- کفش: Bally Point-Toe Pumps
- سلبریتی: Penélope Cruz
- میک آپ: Gentle Smokey Eye and a Nude Lip
16 مهر 1402 پاسخ تشکر
40 تشکر شده توسط : Sepehr s نگین داودی
سلام خدمت ایکاروس عزیز و دوست داشتنی(خیلی حرفه کسیو ندیده دوست داشتااا)
من هم پرایوت لیبل دارم هم سیلور عود
عطرایی بهم معرفی میکنی تو سبک و بویه اینا ؟ بهتر بود که چه بهتر
ممنونم ازت
29 مهر 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک محسن جمالیان

عطر از شامه آماتور؛
این عطر،آرامشی بود که به قیمت انزوا حاصل میشد.
دیوانگی با مناسبات زمانی تناسب دارد؟بله.
چون زمان بیانگرٍ ترتیب است و ترتیب بیانگر کیفیت فعل.
اما هر عدم تناسبی، دیوانگی هست؟ خیر، بایدمثالی بررسی کرد.
مثلا، اسپری این عطر در گرمای تابستان دیوانگیست؟ قضاوت با شما.
مرتبه اول، در ظهر یک پاف از سمپل به پوست زدم، گفتم خدای من چه کاری بود،فورا شستم.
همچنان بو حس میکردم. بعد روزها ارام آرام در سمپل رو باز میکردم و با احتیاط بو میکردم.
امشب که خنک شده،اسپری کردم.
اجازه دادم انفجار بخوابد ، تحمل سخت و شومی بود؛تنهامیل قوی‌تر سبب این تحمل شد. میل به کشف ادامه‌ش.
به طور شگفت‌انگیزی بوی ملایم و شیرین و خامه‌ای،مثل شهد، احساس کردم.
کمی بوی پلاستیک اسباب‌بازی یا پاک‌کن هم درونش حس کردم.
چوب مرطوب،اندکی دود.
این عطر،آرامشی بود که به قیمت انزوا حاصل میشد.
10 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : آماتور 2 🄼🄾🄽🄰
ضمیمه: کار های امواج آرام آرام در رگهایت جاری میشوند.
12 شهریور 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : آماتور 2 محمد جواد رضوانی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
عالی
09 شهریور 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : بابک محمدرضاسپهی

باشه ولی قیمتش شک ام رو به یقین تبدیل میکنه!😁
برند آمواژ بنظر من الکی گرونه محصولاتش رو من در حد برندممو میدونم در حالی که این برند حتی از آمواژ هم عطرای شیک و بروزتری تولید میکنه و قیمت هاش هم منصفانه است! با این پول یه آیریش و یه ایتالین باهم میتونی بخری!
07 شهریور 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : دانیال رادمنش امیر علوانی

10
رایحه
9
ماندگاری
10
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام
من سمپل ۲ میلشو گرفتم
فوق العاده اس
کسایی که فضای دودی -عودی دوس دارن شک نکنن تو انتخابش
محشره
07 شهریور 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : امیرعلی نجاتی پارسا

ترکیب رنگ و طراحی شیشه،هارمونی زیبایی داره که آدم رو ترغیب به تهیه‌ش‌ میکنه.
08 تیر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : داوود ساداتی کوروش

با سلام
این عطر بنده رو به شدت یاد عطر پرایویت لیبل جووی انداخت با توجه به اینکه هم این عطر هم پرایویت لیبل ساخته دست سیسیل زاروکیان هست آنچنان جای تعجب نداره که استاد عطر قبلی خودشون رو اینجا بازآفرینی (اگر نگیم کپی) کرده باشند
03 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : کامبیز سخی امیرعلی نجاتی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟