PAPILLON ARTISAN PERFUMES - Hera

پاپیون آرتیزان پرفیومز هرا

زنانه
کد کالا : ATR-57339
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
عطار : لیز مور لیز مور
طبع :
مشخصات تولید
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-57339
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

PAPILLON ARTISAN PERFUMES Hera - پاپیون آرتیزان پرفیومز هرا

که اولین بار در سال 2022 به بازار عرضه شده است. عطار آن لیز مور می باشد و در خانواده عطری رایحه های گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به مشک ، رز ، ریشه زنبق، یاس، گل یلانگ ، نرگس ، شکوفه پرتقال ، گل آفتاب پرست، گل ختی اشاره کرد.

برند پاپیون آرتیزان پرفیومز
عطار لیز مور
سال عرضه 2022
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه مشک ، رز ، ریشه زنبق، یاس، گل یلانگ ، نرگس ، شکوفه پرتقال ، گل آفتاب پرست، گل ختی
نمره کاربران
Hera-پاپیون آرتیزان پرفیومز هرا
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
هيرا-هِرا- به قطع تجربه اي عاشقانه است. اما عشقش هيجاني نيست؛ با انفجار و فرياد شروع نمي شود و حضورش را بانگ نمي زند. محجوب است و سر به زير. محجوبي كه مجذوب زيبايي و قدرتش مي شويم. بسيار گرم، جاذب و در عين حال لطيف. بازتاب ظرافتي زنانه و مجلل. لحظه اي مجال نمي دهد بيني ام را از محل اسپري عطر دور سازم. مقهور اين جذابيت و عاشقانگي اش مي شوم. اين عاشقانگي نوعي معصوميت هم در خود دارد و از اين رو، هيرا شرور نيست.

زنبق در اينجا برايم بسيار واضح تر از ساير عناصر عطر است. يك حالت روغني- كره اي بسيار جذاب - با فضايي به شدت پودري- ايجاد شده كه شايد عجيب باشد؛ اما خيلي كم، من حالتي متوهم از چرم را هم حس مي كنم. مشك در اين عطر آن حس عاشقانه ي انساني خاص را تقويت مي سازد. رُز هم كمي در دراي داون برايم قابل تشخيص است.

ماندگاري كار بسيار بالاست، اما عملكرد پخش بو، به نظرم معمولي است. معمولي بودن پخش بو در راستاي عاشقانگي و سر به زيري عطر، منطقي مي نماياند.

هيرا عطري پودري- فلورال و ايضا مُشكي است. بي شك عطري مخصوص بانوان است؛ اما اگر براي مردي آن قدر وسوسه كننده بود كه او را مجبور به پوشيدنش سازد، من به آن مرد - احيانا عاشق پيشه!- خُرده اي نخواهم گرفت!
27 آبان 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : شکیبا nazanin

آقای مسیح سلام شما این عطر رو امتحان کردید؟ چرا از عطر های مربوط به خانم ها کم نوشتید به نظرم ننوشتن شما با این احساساتی که دارید از عطر خانم ها بزرگترین نقدیه که میشه بهتون وارد کرد. امیدورام ببینید و ای کاش عطرافشان قابلیت تگ کردن اعضا رو هم داشت
24 تیر 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  nazanin
باتو بودم ای پری روزی که عقل از من گریخت...! درود / هیرا معصومانه‌های یک مادر است که به جنونِ مالکیت رسیده. نامی که درون خود یک تضاد و چندین ایهام دارد؛ و زئوسِ فریب‌کاری که گاهی شادمانی را از هیرا می‌گرفت! سرانِ واقعه این‌بار سراغ اسطوره‌شناسی و ایزدبانوی آسمان‌ها رفته‌اند و می‌خواهند به جهانِ خدایانِ اساطیری و قدیسه‌ها سرک بکشند. عطری که شبانه‌های لیز و دخترش؛ در گذشته‌های از دست رفته را مابین مویرگ‌های خوش‌خیال خود پنهان کرده. خدشه‌ی لبه‌های تیزِ انتزاع بر سینه‌ی گل‌های رنگارنگ و بروزی خرده حیوانی گیاهی. گریزی طبعی از لیز مورز که این‌بار نه به‌دنبالِ خون‌آبه‌های اطرافِ تراژدیِ سالومه است؛ نه تمایل به چرم‌ِ دوده گرفته‌ی انیوبس یا جریان سرخ و شرقیِ بنگال روژ دارد. جهانی که با انفجاری بوکه مانند یا به‌اصطلاح ملغمه‌ای فلورال نیمه ایندولیک‌ با لمسی از وانیل به شریانِ غلیظ شده‌ی خیالات شما داخل می‌شود و تشریحِ پنهانِ رزین و سبزهای محزونِ رها برروی تکه چوبی خجالتی را در گوش‌تان نجوا می‌کند. چکیدن امبرت و لبدانوم بر جان اثر دورنمای مبسوط حیوانی تیره را درکنار اتمسفری پودری لاکتونیک مشکی و ناگرفته به‌جای می‌گذارد و گذری رقیق از دود؛ کمی آن‌طرف‌تر شاید آلدهید زندگی می‌کند که با ویژنی عجیب و زودگذر از تنباکو غیرشیرین به قلب توهمات تو چنگ می‌زند. رسیدن به استنباطی از ریشه‌ی زنبق و تفاهم‌نامه‌ای جدید بر سر کلیدواژه‌ی گل و بوییدنِ دگرگونه‌های یاس که این‌بار در مدلی متمایز پشت و پهلویَش را احساسات جیری می‌پوشاند و عجایب است که پشت سرهم رخ می‌دهد! اگر نوازش صبحگاهیِ یک مادر بر گیسوان ژولیده‌ی دخترش عطر داشت لابد می‌توانست هیرا باشد. [با درنظر گرفتن همه‌ی جوانب؛ عقبه‌ی آرتیزان و به دور از تمایلات شخصی و با تاکید برروی بازی مسخره‌ی اعداد می‌توان به این عطر نمره‌ی شش یا هفت را اختصاص داد!]

اینجا شما با یک عطر سوپرپینکِ ملوس که گل را با اغواگری‌های فیزیکال خلط می‌کند طرف نیستید. بیشتر به 'چرا' می‌ماند! سوال است؛ گنگ، پرابهام و غبارآلود. تماشای یک منظره‌ی زیبا از پشت پنجره‌ای که شیشه‌هایش نم و بخار به خود دیده! شبیه به سکوتِ کش‌دارِ یک مادر که به دختر تازه عروس شده‌ی خود نگاه می‌کند و به یاد می‌آورد روزی را که برای اولین بار تنِ عریان، کبود و کوچکش به آغوش کشید. حس گذر عمر و پیر شدن. شاید تماشای ثمره‌ی یک باغ! دوست دارید هیرا در کنار شالیمار مادر عطرها باشند؟ چرا که نه. بگذارید لالایی بخوانند تا شاید غصه‌های این دورانِ سراسر درد تمام شود و به قصه برسد. شاید خوابی راحت‌ و دیدن رویایی آبی‌رنگ از یک زندگیِ ملس! هیرا بو بکشید و سپس به‌همراه فروغ مرور کنید... این منم؛ زنی تنها در آستانه‌ی فصلی سرد؛ در ابتدای درکِ هستیِ آلوده‌ی زمین. و یأس ساده و غمناکِ آسمان، و ناتوانیِ این دست‌هایِ سیمانی؛ زمان گذشت... چه ابرهای سیاهی در انتظار روزِ میهمانی خورشیدند...!
24 تیر 1401 پاسخ تشکر
36 تشکر شده توسط : nazanin  Someone Out There Saba
تشبیه استعاره قصار فضاسازی فقط میتونم بگم خیلی احترام براتون قائلم و ممنون که توجه کردید. من این عطر رو بو کردم و با نمره ی 7 تقریبا موافقم فقط یک سوال تنباکو حس نکردم البته نوشتید گذرا و اینم میدونم که هر کدوم از ما میتونیم از عطر ها رایحه ای دریافت کنیم که برای دیگران ناشناخته هستش ولی اگر دوست داشتید در مورد همین قسمت یکم توضیح بدید ممنون
25 تیر 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : nazanin رضا یگانه
درود. 'چشم‌اندازی عجیب و زودگذر از تنباکوی غیرشیرین' این شبه جمله به‌نوعی ایراد تاویلی داره [البته آگاهانه!] و ابهامی که برای تو ایجاد شده کاملا به‌جاست! / وقتی به این کلمات رسیدی تصورت چه‌چیزی بود و مغزت تورو به‌سمت کدام‌یک از فایل‌های ذخیره شده‌ در حافظه‌ات هدایت کرد؟ عربسک، توباکو وانیل، ناکسوس، توباکو بوکلت؟ شاید شوکرانِ گزنده‌ی لوتانس یعنی شغگی و از این دست گورمندهای تیپیکال با ماهیت و کیفیت‌های مختلف. من می‌گم شغگی رو برای همیشه و باقی رو موقتا فراموش کن و بیا باهم بریم به مزارع تنباکو در جنوب لبنان! تنباکویی اونجا رشد می‌کنه که برگِ سبزش ماقبل خشک‌شدنِ کامل ملغمه‌ای گس، گنگ، خشک، هربال، نیمه اسپایسی (میخک‌گون) و خاکی از خودش بروز میده و به‌وقت سوختن میره به‌سوی خاطرنشان کردنِ حسِ دودی و سوخته‌ی سیج و کاه! هنگام استشمام هیرا دریافت‌های گیاهیِ اون تنباکو برای من هایلایت شد. البته برای جلوگیری از اَلکن شدنِ مفهوم بهتر بود این توضیحات رو ضميمه‌ی نوشته‌ی اصلی می‌کردم اما چون صرفا یک دریافت بطنی و به‌نوعی تله‌پاتی با خودِگذشته‌ام بود ازش عبور کردم و ازطرفی اگر به‌این اصل می‌پرداختم فرم و محتوای نوشته تغییر می‌کرد که اصلا دوست نداشتم این اتفاق بیوفته :) خلاصه مقصودم لمسی از بُعد علفی، سبز، خاکی و تاریکِ گیاه تنباکو بود نه عطرهای تنباکویی که با سوءمصرفِ وانیل، دارچین و عسل اوردوز می‌کنن و همه‌ی دنیا رو اشغال کردن! ناگفته نماند من در کنار عود از تنباکو هم فراری هستم. البته این قانونِ دوری‌گزینی تبصره‌هایِ لغوی داره که مثلا وقتی به عودملکیِ عالی‌قدر، عود پیکانته اریج له دوری، سانداونر تاور، عود دیوان روبر پیگه، عود یوسف و سانتال سلطان انصار عود، ایگنس آنجلا چامپاینیا و... می‌رسه فعال میشه. جاداره از یک آقای بامزه‌ هم یاد کنم که چندوقت قبل می‌گفت ترور ان مگنیفسنس، رباتِ سورئال و دودزای بوفرت؛ تنباکوی میوه‌ای کلاسیک داره! فکرها سست و تخیل‌ها عجیب :)
25 تیر 1401 پاسخ تشکر
35 تشکر شده توسط : nazanin آماتور 2
هیچکس نیست که در کوی تواش کاری نیست. چه سرچشمه ی جوشانی خوشا به حال ما. واقعا ممنونم
26 تیر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : nazanin شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh


" زنی که خدایش را عاشق کرد و با او ازدواج کرد "

دریایی عمیق و زیبا از زنانگی در خلقت خدای آن زن با موج هایی استوار و رقصان به سمت تشکیل خانواده و ازدواج با خدای عاشق خودش ، هدیه ای است که لیز مور دوست داشتنی به ما هدیه داده است . فرصتی عجیب برای اشنایی با اوج زیبایی زنانگی و اغاز زندگی با مخلوقی زیبا به اسم زن .

هرا بهترین عطر زنانه ای هست که تست کردم . لطافت ، زیبایی ، نگاه هایی خالصانه و مجذوب کننده تنها در یک باتل ساده ولی عجیب . رایحه ای در ابتدا پودری ، کرمی و لطیف با حالتی شیپغ مانند و یاداور سالومه عزیز ، هم قدمی نت های فلورال در ادامه و رو نمایی از روایح نیمه انیمالیک در قعر رایحه خلاصه هرا میباشد .
هدیه ای ستودنی از لیز مور به دخترش در مراسم ازدواجش که به تمامی خانم ها پیشنهاد میشه با تست کردنش به سمت مستی قدم بردارند . صد البته که هر مرد عطربازی که با این برند خو گرفته باشد را نیز شدیدا ارضا خواهد کرد . 10/10
22 تیر 1401 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : شکیبا  Someone Out There Saba
سلام. آیا مشابه کوکو نویر شنل هست؟ آیا
23 تیر 1401 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟