john varvatos - Star USA

جان وارواتوس استار یو اس آ

مردانه
کد کالا : ATR-32660
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی ادویه ای
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : جان وارواتوس
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2011
کد کالا : ATR-32660
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 50
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
2,560,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    1
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 5
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

پس از عطرهای خاصی همچون آرتیسان و آرتیسان بلک، جان وارواتوس مردانه و زنانه، وینتیج و راک ولیوم وان، جان وارواتوس عطری کاملا متفاوت عرضه کرد که بطری متفاوتی هم دارد و اصلا شبیه به عطرهایی قبلی او نیست. این عطر جدید «جان وارواتوس استار یو اس آ» نام دارد که به‌عنوان اولین عطر از کالکشن «استار یو اس آ» معرفی شده است.

اولین عطر کالکشن مدرن «استار یو اس آ» با همکاری الیزابت آردن ساخته شده است و در سپتامبر 2011 روانه بازار شد. هدف اصلی جان وارواتوس از ساخت این عطر، خطر کردن و گام گذاشتن به راهی تازه بود که دستیابی به محصولی کاملا متفاوت از سبک همیشگی عطرهای مشهور و قبلی‌اش را امکان‌پذیر می‌کرد. آقای جان وارواتوس در مصاحبه‌ای درباره این عطر گفته است: «مجموعه عطرهای ما واقعا فوق‌العاده و بی‌نظیر هستند، اما اکنون دیگر به تکرار همان سبک نیاز نداریم. درواقع ما خودمان را در آن سبک خاص ثابت کرده‌ایم و اکنون باید خطر کنیم و با تمام قوا به‌سوی خلق محصولات متفاوت حرکت کنیم».

عطرهای کلاسیک و مشهور جان وارواتوس همیشه برای مردان شیک و خوش‌استیل و رسمی‌پوش ساخته می‌شد، اما این عطر جدید برای مردان شهرنشینی طراحی شده است که جین می‌پوشند، حتی لباس‌های نامتعارفی دارند و از زندگی لذت می‌برند.

آمیزه این عطر ساخت رودریگو فلورز روی است، اما ایده اولیه آن را آقای جان وارواتوس ارائه کرده است. ایده جان وارواتوس این بوده که چیزی غیررایج به عطرسازی مدرن عرضه کند که اگرچه به مُدهای روز توجه دارد، اما کیفیت ویژه‌اش بتواند آن را برای مدت‌های طولانی در جهان عطرسازی پابرجا نگه دارد. فلورز روی می‌گوید ایده وارواتوس این بود که عطری بسازد تا طرفداران و مشتریان عطرهایش را به فکر کردن عمیق‌تر در جهان عطرها وادار سازد. آمیزه «جان وارواتوس استار یو اس آ» در نت‌های اولیه شما را با رایحه‌های زنجبیل سرخ لائوسی، دانه سرو کوهی و بالنگ آشنا می‌کند و در نت‌های میانی هم به عصاره ناب هل، کاج نوئل و عصاره اوسمانتوس می‌رسد. رایحه‌های خس‌خس، تونکا ونزوئلایی و بلامبر (از مولکول‌های ساخت ژیوادان) نیز در نت‌های پایه جای می‌گیرند.

وارواتوس می‌گوید که بطری و بسته‌بندی این عطر برای او یادآور عطرهای قدیمی است. درپوش فنری بطری با الهام‌گیری از بطری‌های عتیقه آبجو ساخته شده و بخش سکه‌مانند و گرد روی بطری هم با الهام‌گیری از بلیت‌های قدیمی ترن‌های شهری ساخته شده است. درواقع ایده اصلی در طراحی بطری این عطر، استفاده از سازه‌های مردانه و زمخت بوده است.

چهره تبلیغاتی این عطر، استفن نیدزویسکی و عکاس حرفه‌ای آن هم آنتونی کاتسیساس بوده است. در یکی از تصاویر تبلیغاتی اصلی این عطر، دستی که عدد 2 را نمایش می‌دهد به‌عنوان نمادی از صلح کاملا نمایان است. شعار اصلی «جان وارواتوس استار یو اس آ» و کمپین تبلیغاتی‌اش هم این است: «عطری جدید برای حس ششم شما».

برند جان وارواتوس
عطار رودریگو فلورز روی
طبع معتدل
سال عرضه 2011
گروه بویایی شرقی ادویه ای
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه زنجبیل ، دانه سرو کوهی ، بالنگ
اسانس میانی هل ، روایح چوبی، گل اوسمانتوس
اسانس پایه دانه تونکا ، کهربا، خس خس
نمره کاربران
Star USA-جان وارواتوس استار یو  اس  آ
رایحه
7.5
2 رای
ماندگاری
6.5
2 رای
پخش بو
6.5
2 رای
طراحی شیشه
8
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند جان وارواتوس
نظرات کاربران
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
آیتمی جهت نمایش وجود ندارد
Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟