narciso rodriguez - Narciso Poudree

نارسیس رودریگز پودری

زنانه
کد کالا : ATR-32568
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی گلی مُشکی
عطار :
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : نارسیسو رودریگز
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-32568
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 135
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
6,850,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    25
  • نمی پسندم
    11
  • - 25 سال
    3
  • + 25 سال
    23
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    13
  • رسمی
    12
تعداد رای های ثبت شده : 140
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

narciso rodriguez Narciso Poudree - نارسیس رودریگز پودری

محصول سال 2016 می باشد و در گروه بویایی چوبی گلی مُشکی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. سبک بویی این عطر معتدل می باشد از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به رز ، یاس، شکوفه پرتقال ، مشک ، دانه تونکا ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند نارسیسو رودریگز
طبع معتدل
سال عرضه 2016
گروه بویایی چوبی گلی مُشکی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای بانوان
مناسب فصل پاییز
اسانس اولیه رز ، یاس، شکوفه پرتقال
اسانس میانی مشک
اسانس پایه دانه تونکا ، نعناع هندی ، خس خس ، سدر
نمره کاربران
Narciso Poudree-نارسیس رودریگز پودری
رایحه
7.9
28 رای
ماندگاری
7.8
28 رای
پخش بو
7.6
27 رای
طراحی شیشه
8
27 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند نارسیسو رودریگز
نظرات کاربران (40 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام دوستان من این کار رو تهیه کردم از جای معتبری هم بود تو جعبه و پلپ ولی نهایت یک ساعت بخش بو ماندگاری داره بعدش باید حتما سرم بگیرم تو داخل لباس تا بوش بشنوم و کسی کنارم باشه نمیفهمه ادکلن زدم یه ماه قبل دو هشصتد گرفتم بو روی لباس میمونه تا چند روز ولی پخش بو اصلا نداره خیلی کم مخصوصا بعد سه ساعت رد بو که اصلا و در کل اون لذتی رو که باید ازش ببرم نمیبرم اصلا بنظرتون فیکه؟دوستانی که استفاده کردن میشه بگید چجوره؟
چون من بشدت عاشق بوش هستم
12 دی 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : ع میرزایی فاطمه فیضی
سلام الهام جان این عطر رو باید تعداد پاف زیاد بزنی( حداقل ۸ تا ۱۰ پاف) و به فاصله دو ساعت بعد دوباره تمدید کن بعدش پخشش خوبه ولی کلا چون عطر ملایم و کاملا پودری هست اصلا انتظار پخش و ماندگاری عطرهای چرمی و ادویه ای رو نباید داشت. ولی من هر وقت این عطر رو پوشیدم بازخوردهای خوبی دیدم بخصوص از طرف اونایی که سردرد دارن یا عطرهای غلیظ دوست ندارن. پس میشه گفت در کل عطر ملایم و همه پسند و بی آزار و البته با پخش و ماندگاری متوسطیه.
13 دی 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Cat ماری
من هم هفته گذشته حدود ٣ تومن از جای مطمئن گرفتم البته قبل از خرید تست نکردم فقط پیروو مشخصات و ریویو های خارجی که دیده بودم عطر دخترونه پودری و قدرتمندی. متاسفانه به نظرم عطر دلچسب و جذابی نیست دخترونه هم نیست سنگینه به شمام من و ماندگاری صفر داره. شیشه بسیار سنگینش هم مانع این میشه بتونه همه جا در کیف بذاری.
18 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ROSA ع میرزایی

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
6
طراحی شیشه
یه انتقادی که به بازار عطر امروز ایران هست و واقعا نمیدونم چرا جدی گرفته نمیشه؛ اینه که «چرا ۹۰ درصد مواقع بزرگترین و گرونترین سایز هر عطر وارد میشه و به فروش گذاشته میشه؟!»
خیلی پارادوکس داره این قضیه! یعنی قاعدتا تو ایران با این وضع فجیع باید سایز های اقتصادی تر وارد بشه ولی برعکس همه ۱۰۰ میل و ۹۰ میل و فول سایز!
بفرض همین مکعب های نارسیسو سایز۵۰ میل دارن ک حداقل یک تومن ارزون تر میشه قیمتش. از بس عطرای فول و گرون پر شده تو فروشگاها، و تگ قیمت مینیاتوری ها انقدر خنده دار شده که بساط عطردوست ها شده پر از دکانت های ۱۰ میل با نشنی که ابدا هم بصرفه نیست. واقعا مایه تاسفه. ای کاش یکم مشتری مدارانه تر برخورد بشه و سایز های کوچکتر عطرها هم منصفانه تر قیمت گذاری بشن. عطری ک ۱۰۰ میلش ۳ میلیونه ۱۵ میلش با یه شیشه ی زشت و بدترکیب شبیه شامپو ، نباید ۱ میلیون باشه قاعدتا و این فقط تو ایران عزیزمون صورت میگیرد.
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
53 تشکر شده توسط : Cat zero
اکثرا حجم های بالا تر به صرفه تر هستند ، به عنوان مثال sauvage edp در سایز 100ml هر یک ml حدود 50 هزار تومان و در سایز 200ml هر یک ml حدود 36 هزار تومان در میاد. یا versace dylan blue رو میشه با حدود 850 هزار تومان هزینه بیشتر با حجم 2 برابر تهیه کرد. (22آذر) از طرفی کسی که در این شرایط اقتصادی همچنان بودجه ای چند میلیونی برای عطر داره ( بازار هدف عطر ایران) در صورت نیاز می تونه این تفاوت هزینه جزئی بین حجم های مختلف رو هم پرداخت کنه. البته تکمیل بودن موجودی محصولات بحث دیگری است که در بازار های ایران کم کم داره آرزو میشه و مختص بازار عطر نیست...
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : علیرضا ر رضا یگانه
سلام فاطیما جان من این موضوع قبلا به سایت عطر افشان گفتم البته تو پیج اینستاگرامشون که چرا اکثر عطراشون ۱۰۰ میله کاشکی عطرای ۵۰ تا ۳۰ میل شارژ کن که خرید برای ماه راحتر میشد
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Maxxine ملورین
سلام سرکار خانم فاطیما.
ببینید. نکته ای هست که واقعا خیلی ها ازش مطلع نیستن متاسفانه در کشور ما نسخه های ۳۰ یا ۵۰ میل هر برندی اصلا به صرف در نمیاد و بارها دیدم که به فرض مثال عطری ۱۰۰ میل به قیمت ۵ میلیون ت ۵۰ میل اون عطر داره در بازار به قیمت 3/800فروخته میشه واقعا به صرفه نیست و ارزش خرید نداره وقتی با یک میلیون ت بیشتر میشه نسخه ۱۰۰ میل تهیه کرد و هیچ چیز رعایت نمیشه و خیلی ناراحت کنندس که انقدر راحت هر کسی هر چقد بخواد قیمتو بالا میبره و هیچکس نیست که رسیدگی کنه به این موضوع
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : رضا یگانه Hani
ببینید شخصا نمیام اینجوری حساب کنم که بر حسب میل چند تومنه، چون منطقا هیچ برندی نمیاد ۵۰ میل رو بصرفه تر قیمت گذاری کنه و یه کردیت ای میده به ۱۰۰ میل اش تا سود کنه.
اما بفرض من میخوام یه عطر رو داشته باشم و هر از چندگاهی بزنمش، خب نمیخوام قد یه فول سایز هزینه کنم، ترجیح میدم هزینه کمتری بدم و یه عطرو داشته باشم با حجم کمتر، بحث اصلا ارزندگی نیست و اتفاقا ۵۰ میل ۲ میلیونی خیلی بصرفه تره برای شخص من تا ۱۰۰ میل ۳/۵ تومنی. حداقل برای شخصی مثل من که عطرای متنوع داره و مصرف میکنه.

[EDITED] 1401/09/22 12:58
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : Cat حبیب جوانشیر
درود خانم فاطیما
در کشور های اروپایی مثل آلمان اغلب مصرف کنندگان عطرهای ۳۰ یا ۵۰ میل خریداری میکنن، و جالب تر اینکه گاهی اوقات در سایت های فروش عطر، قیمت باتل ۱۰۰ میل تخفیف خورده و کمتر از قیمت ۵۰ میل شده!
اما در ایران بالعکس، شرایط اقتصادی و افکار مصرف کنندگان اینطوره که وقتی عطر ۵۰ میل ۲ میلیون و ۱۰۰ میل ۲۷۰۰ هستش من با ۷۰۰ تومان بیشتر اون عطر حجیم تر رو میخرن.
البته حقم دارن!
اغلب مردم جامعه ی ما متاسفانه به واسطه اسانس فروش ها،شرایط اقتصادی و عوامل دیگه با ماهیت هنر عطرسازی آشنا نیستن.
اسانس فروش ها با حقه و کلک، بساط دروغ، ریا و مکر ذهن جامعه رو به سمت اسانس بهتر از ادکلن( به قول خودشون، اسم اسانس های روغنی آشغال رو عطر میذارن) کشوندن.
در نتیجه طیف گسترده ای از مردم ما متاسفانه مصرف کننده اسانس و فیک ها هستن.

اقلیت باقی مانده که اطلاع از ماهیت هنر عطرسازی دارن، اما شرایط اقتصادی باعث میشه تا کارهای اقتصادی بگیرن و تنوع عطرهاشون از دو عطر فراتر نره، که این عزیزان با توجه به شرایط اقتصادی و مالی بسیار بسیار خوب ما:) ، اکثریت مصرف کنندگان عطر رو شامل میشن... خب قابل قبوله که دنبال کار های ۱۰۰ یا ۱۵۰ میل باشن.
اما دسته آخر کسانی که تنوع طلب و علاقه مند به عطر هستن، بنظر من هم باید عطر های ۳۰ و ۵۰ میل کمپانی ها موجود و به قیمت خوب فروخته بشه اما به این دلیل که طیف گسترده ای رو شامل نمیشن، برای فروشندگان هم منفعتی نداره.
یکی از رسالت های ما عطردوستان فرهنگسازی و وصف هنرعطرسازی برای مردم عزیزمون هست.
بنده به دنبال عطر های ۵۰ میل یکسری برند ها از جمله نارسیسو رودریگز و دانهیل لاین آیکون گشتم متاسفانه اگر هم پیدا بشه همون رویه تکراری ۲۰۰ تومن ارزونتر از ۱۰۰ میل رو دارن که راغب به خرید ۱۰۰ میل میشم.
لازم به ذکره که این اختلاف قیمت بین دو حجم در سایر کشور ها بسیار بالاست و عطر ۵۰ میل چیزی حدود ۶۰ درصد قیمت عطر ۱۰۰ میل رو داره!
شاید فروشندگان ما هم باید کمی از سود خودشون بگذرن و امیدوارم که اگر روزی همچین اتفاقی افتاد و حجم های مختلف موجود شدن از حاشیه سود بالایی که مصوب کردن بگذرن!

با آرزوی روزی که کمد عطر، ساعت و لباس همه ی ملت بزرگ ایران پر از تنوع و اجناس درجه یک و اصل باشه تا دیزاین استایلشون با شخصیت مهربان، منصف و اصیلشون همخوانی داشته باشه، چرا که مردم ایران لایق بهترینِ بهترین ها هستن.
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : ع میرزایی آناهیتا کیان
سلام، دقیقا حرفتون درسته، با خرید حجم بالاتری از محصول، افراد با تصور محاسبه قیمت هر واحد از کالا و بصرفه تر بودن، هزینه کالایی رو پرداخت می کنن که هرگز استفاده نخواهند کرد. چون تاریخ انقضا تعیین کننده هست و گاهی حتی اگر شما کل محصول رو هم مصرف کنید، از یه تاریخی به بعد در واقع یه عطر منقضی شده و با کیفیت پایین که همون پسماند هست رو مصرف می کنید. مخصوصا در مورد عطر که هرچی مایع کاهش پیدا می کنه و حجم هوای داخل عطر بیشتر می شه سرعت انقضا بالا می ره. بنظر من هم خرید محصول با حجم پایین بصرفه تر و هوشمندانه تر هست. البته یه مورد استثنا داره و اون مصرف زیاد یک نوع عطر در مدت زمان محدود (مثل عطر امضا و عطر روزانه آفیس) هست.
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : محسن رضا یگانه
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای علوی بزرگوار و سرکار خانم فاطیمای محترم کاملا متین و صحیح فرمودید و تمام مسائلی را که در این مورد مطرح فرمودین واقعا دغدغه همه عطردوستان حداقل در این جامعه هست.
فلذا یک مورد رو هم بایستی در نظر بگیریم که تفاوت قیمت عطرهای ۵۰ میلی با ۱۰۰ میلی همان برند نبایستی دقیقا نصف قیمت باشند یعنی اگر یه عطر ۱۰۰ میلی به قیمت ۵ میلیون تومان باشه دیگه این تفکر که حجم ۵۰ میلی همان عطر بایستی به قیمت ۲.۵ میلیون تومان فروخته بشه صحیح نیست چراکه در خود همان عطر ۵۰ میلی هم بلاخره هزینه ساخت شیشه و باکس عطر خرج شده است و حتی در بین همان قیمت های اصلی فروشگاه های اروپایی یا آمریکایی هم مشهوده که تفاوت قیمت ۵۰ میلی با ۱۰۰ میلی حدود ۳۰ درصد می‌باشد نه ۵۰ درصد. بنابراین با اینکه من هم مثل شما عزیزان خواهان قیمت نصف برای یه عطر ۵۰ میلی در قیاس با ۱۰۰ میلی همان عطر هستم، اما سیاست قیمت گذاری بر مبنای شیشه و باکس عطر ۵۰ میلی موردی هست که حداقل می‌تونه برای نصف نشدن قیمت ۱۰۰ میلی عطر، موجه باشه اما اگر کمتر از ۳۰ درصد تفاوت قیمت باشه اینجا دیگه رعایت انصاف در حق اقتصادی مشتری انجام نشده.
سپاس از همراهی شما بزرگواران....
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : nazanin Amirhossein
درود فاطیمای عزیز ، به مورد خوبی اشاره کردی ، دوستان هم لطف کردند و هر کدام نظرشان را بیان کردند که اغلب بحق و بجاست .
اما جا داره اشاره ای کنم که چرا در بسیاری از برندها حجم پنجاه میل اختلاف قیمت چندانی با حجم صد میل ندارد .
ببینید دوستان بسیاری از برندها ، بخصوص برندهای مین استریم بجای اینکه روی کیفیت مواد اولیه و خلوص اسانس تمرکز کنند ، بیشتر میرن روی کیفیت شیشه و پکیج تمرکز و هزینه میکنند .
چنین برندهایی هزینه اسانس یا همون مواد اولیه رومتریال براشون خیلی گرون در نیامده و به همین دلیل تفاوت قیمت حجم صدمیل شان با پنجاه میل خیلی چشمگیر نیست که مثلا نصف قیمت باشد .
برخی برندها مثل له لابو روی شیشه های لاکچری و پکیج لوکس سرمایه گذاری نکرده و رفته روی کیفیت مواد خام هزینه کرده ، همچین برندی اگه بیاد حجم صد و پنجاه میل عرضه کنه بی شک اختلاف قیمت دوتا حجم چشمگیر خواهد بود .
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
30 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 کاوه
درود ، احسنت آقای اسدی به نکته بسیار خوبی اشاره کردید، و صحیح هم فرمودید.
همونطور که گفتم ۶۰ درصد مبلغ هزینه صد میل و برای نصفش پرداخت میکنن که البته این بسته به سیاست برند ارائه دهندست. گاهی بیشتر گاهی کمتر،
اما نکته جالبی که هست داخل ایران ۶۰ درصد قیمت ۱۰۰ میل یا ۳۰ درصد رو پرداخت نمیکنیم، به طور مثال از عطری که خبر دارم نارسیسو رودریگز بلو نواغ ادوتویلت هست، که صد میل ۲ تا ۲.۵ میلیون و پنجاه میل ۱۹۰۰ به فروش میرسه! یعنی کسی ۱۰۰ هزار تومن بیشتر پرداخت کنه صد میل میخره،
اما در فروشگاه های آلمان درباره زنانه نارسیسو ها دقیقا ۶۰ درصد قیمت ۱۰۰ میل روی کار ها لحاظ شده بود،
آیا شرکت ها/برندها با قیمت ذهن مارو فریب میدن یا فروشنده ها با این حقه کسب درآمد میکنن؟...
من میگم هردو اما کدوم بیشتر؟؛)
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Perfumex آرامیس
با احترام و عرض ادب
بله با فرموده شما موافقم و متاسفانه حداقل در ایران رعایت انصاف در حق اقتصادی مشتری ارائه نمیشه. البته همه ما ایرانی ها به این چیزها در اینجا عادت کردیم چراکه هیچ چیز در ایران اونجور که به نظر میاد نیست چون اونجور که هست اصلا به نظر نمیاد.....
سپاس از همراهی شما
22 آذر 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Fatimah nazanin
تمام دوستانی که قبل و بعد این پیام برای خانم فاطیما استدلال اقتصادی کردید. حرف ایشون و بنده و خیییلی از خانمها اینه که مهم نیست که گرون تره و غیر اقتصادیه!

همه چیز پول نیست. من یه خانومم. باید عطرم تو کیفم باشه و خیلی چیزهای دیگه.// ۵۰ میل واقعا برای ما ضروریه.// این ضرورت قیمت رو توجیه میکنه.

بخدا تو نظریات اقتصادی هم در باب قیمت و ارزش میشه این رو پی گرفت. هزینه فقط پول نیست. وقتی اون لحظه که باید عطرم پیشم نیست یا یه بطری ۱۰۰ میل دست بر قضا تو کیفم میشکنه و خیلی چیزای دیگه، اونجا معلوم میشه هزینه فقط پول نیست.

یه چیزایی هست آدم نمیخواد به شما آقایون بگه خب اینقدر چونه نزنید دیگه😉 شما نمیدونید وقتی یه خانم بیرون عطر مکعبی شکل ۵۰ میلش رو درمیاره و در مشت ظریفش یواشکی یه پاف دوپاف میزنه چه حسی برای خودش داره و چه معنایی به بینندگان منتقل میکنه. حالا تصور کنید یه استوانه صد میل گنده بد سایز که فقط به درد جلو آینه میخوره رو بیرون دربیاره تاپ و تاپ بپاشه به خودش. چه قدر تو ذوق میزنه؟؟؟ چه قدر ضایع؟؟؟ خب دریابید دیگه عاخه😊 حالا دیدید میصرفه؟😆😊

عطر افشان جان. دهها دلیل زنانه دیگه هم پشت عطر ۵۰ میل هست که میزارم در گنجه رازهای زنانه باقی بمونه. شجاع باش. بیا و تو اولین باش. ۵۰ میل بیار و ببین سود به چی میگن. خصوصا ۵۰ میلهایی که با کرم بدن همراهن.

سپاس
11 فروردین 1402 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : Cat آماتور 2
خانم النا
چقدر حرف منم بودن اینا. عطرافشان عزیز لطفا در نظر داشته باشید این درخواست ما رو
12 فروردین 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : ع میرزایی 🄼🄾🄽🄰
دقیقا توی هفته گذشته ۲ تا از پسرخاله های بنده هم دنبال حجم های پایین تر عطرهای مورد علاقشون بودن که من هرچی گشتم توی سایت پیدا نکردم
خیلی خوب میشه اگه موجود کنین،فکر کنم الان طالب زیاد داشته باشن میل های پایین به خاطر قیمت ها
چونکه بعضی ها فقط برای مهمانی استفاده میکنن از عطر
12 فروردین 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Cat 🄼🄾🄽🄰
سرکار خانم النا احسنت احسنت ....چه استدلالی و چه منطقی چه کولاکی کردید من خودم شخصا متقاعد شدم ..درود بر شما که بخشی از استدلالها رو گفتی و بخشی رو نگفتی ...حسب الامکان ناگفته بخش دوم رو هم بگو قطعا منطق بی بدیلی پشتش هست ..البته اگه دوست داستی ......
12 فروردین 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Mahmod Akrami

سلام خدمت همه ی دوستان
من این کار رو هنوز تست نکردم اما یه موضوعی برام خیلی جالب بود،اینکه گویا این کار به شدت مورد علاقه ی خانم های ایرانیه،سرکار خانم فیضی،fatima خانم،marry خانم و هر فروشنده خانمی که راهنمایی خواستم این کار و بقیه ی عطر های این لاین رو پیشنهاد دادن اما آقایون بیشتر flower bomb و la vie est belle که جالب اینه که خانم ها بدشون میاد.
من کارایی که فرمودین رو تست میکنم ،اگر هم به نظرتون تا ۴ تومن میشه کارای خیلی بهتری گرفت باز هم ممنون و شرمنده میشم اگه چندتا کار دیگه هم پیشنهاد بدین.
16 شهریور 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Shaghayegh ژیوان
با سلام. من اتفاقا عطرهای برند نارسیسو رو اصلا دوست ندارم. شاید بخاطر اینه که مشک وقتی غالب باشه در عطری سردرد میگیرم. و درست میفرمایید سلیقه خانمها و آقایان در مورد عطرهای زنانه کاملا متفاوته. عطر bonbon از victor and rolf رو هم تست بفرمایید. برای فصل پاییز و زمستان مناسبه
16 شهریور 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : ROSA آرمان
سلام.من از این برند مدل فورهر ادوپرفیوم روو میپسندم.عطرهای سری مون گرلن رو هم تست بفرمایید.و ژدور ادوتویلت کار گلی میوه ای خوبیه.الی صعب ها رو هم یک تست کنید.مخصوصا له پرفیوم.پرادا کندی هم کار دوست داشتنی و با کلاسی هست و تم پودری داره.اگر هم ملایم و کمی گلی پسند هستند هیپنوز لنکوم خیلی توراری نیست و زیباست.اگر هم با تم قهوه و گمی تلخ مدنظرتون هست بلک اپیوم هم خوبه.و کمی تلت تر جاسمین نواق بولگاری کار شکیلی هست.از عطرهای سی پشن ارمانی و سی ارمانی هم بد نیست تست بفرمایید.
17 شهریور 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : دزیره محسن
خیلی ممنون هدیه خانم
قبلا کار های الی صعب رو خریدم براشون.
اما حتما بقیه ی کار ها رو تست میکنم خیلی لطف کردین.
17 شهریور 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Hediye alireza .xx
سلام عرض شد
بله سلیقه ای هست دنیای عطر،نمیشه با اطمینان گفت همه یک عطر رو دوست دارن،خیلی ممنون که نظرتون رو فرمودین،چونکه وقتی همه نظرات مثبت باشن انتظار از عطر بالا میره و ممکنه مشتری ها بدون تست خرید کنن و پشیمون بشن.
خیلی ممنون به خاطر پیشنهادتون،حتما تستش میکنم
17 شهریور 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : محسن Hediye

5
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
در بین عطرهای زنانه تنوع بالایی ندیدم و اکثرا حول یک محور در حرکت هستند.
این برند عطرهای زنانه خوبی داره
درمورد باقی عطرها ریویو هایی در آینده برای بانوان به اشتراک میذارم.
در ابتدا با بمب رز و مشک یاس رایحه آغاز میشه
کمی تند و گیرا
در ابتدا احتمال بالایی وجود داره که باهاش ارتباط برقرار نکنین
ولی حدود چند دقیقه از گذشت اولین اسپری رایحه رز، مشک تونکا و پچولی حاکم میشه و تا آخر کار هست.
ترکیبی اغواگر و جالب، صد البته پودری
کاملا پودری
من جز احساس پودری و وارم اسپایسی چیزی ازین عطر دریافت نمی‌کنم.
صد البته بازخورد های خوبی خواهد داشت و به عنوان یک عطر ساده و خطی رایحه گیرایی داره.
قیمت این کار کمی زیاده روی بود و بنظرم باید ارزش پایینتری داشته باشه چرا که در این محدوده عطرهای بهتری وجود دارن با پرفورمنس و خلاقیت رایحه بیشتر و تازه تر.
مشابه این بو رو میتونین توی لوازم آرایشی و بهداشتیتون پیدا کنین،
بوی رژ لب های آغشته به اسانس معطر و کرم پودر میده.
طراحی باتل زیبا و ماندگاری و پخش بوی بالایی داره.
و حتما در فصول سرد استفاده بشه.
برای تمام سنین مناسبه ولی بهتره کسانی که رفتار بالغی دارن ازش استفاده کنن به همراه یک استایل رسمی و شاد.
کاملا دوست داشتنی
17 فروردین 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : آیسان شادی نو 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
قبلا درباره اش نوشته بودم. شیشه دوم رو خریدم و جزو عطرهایی شده که همیشه یکی ازش دارم. پیشنهادم برای افرادی که دنبال عطر با کیفیت و قیمت نسبتا مناسب هستن اینه که نارسیسو ها رو تست کنن حتما. واقعا عطرهای ارزنده ای داره به نظرم.
26 اسفند 1400 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : ROSA سمیرا بکتاش
موافقم
این و نارسیسو رژ بین عطرهای زنانه بسیار شیک و خوش بو هستن (البته برای طرفداران روایح پودری)
رژ فوق‌العادس!
26 اسفند 1400 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Marmar 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
من رژ رو یک تست فوری کردم حالا که میفرمایید حتما دوباره تستش میکنم ممنون.
26 اسفند 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : مانی والی‌زاده neda

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
یک رایحه پودری و ناز همه پسند اصلا پس نمیزنه و بسیار جذابه برای اونایی که بوی پودری و لوازم آرایش رو دوست دارن یا زده شدن از بوهای سنگین و دلشون آرامش میخواد . ماندگاری و پخش بو متوسط اما بازخوردهای خوبی خواهد داشت چون همه پسنده تقریبا .
23 آبان 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 مریم میربیک

سلام
بنظرتون این عطر و آقایان هم میتونن از استفاده کنند؟؟
من خیلی از بوش خوشم اومده
27 بهمن 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : س غ
به نظره من اصلا!!باز نسخه ی فور هر رو میشه یکاریش کرد ولی اینو اصلا!! :)))
27 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Titi س غ

درود، من بتازگی سمپل این عطر رو تهیه کردم در کل میتونم بگم رایحه ی شیرین و ملوس و حالت پودری اون بویی شبیه لوازم آرایش سایه چشم و کرم پودر های معطر و بوی مشک و رز خیلی غالبه .
30 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایرن س غ

با سلام . من این عطر و بتازگی سمپلش رو خریداری کردم . در یک کلام میتونم بگم بوی لوازم آرایشی میده . خوبه قابل پسنده
10 دی 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کیانا زندی    ثریا فرج زاده

دوستان عزیزی که در مورد نارسیسو رودریگز تجربه دارند کدام را پیشنهاد می کنید از نارسیسو رودریگز؟ این، نوع بدون پودرش، فلور یا رُژ؟
26 آذر 1399 پاسخ تشکر
فلورش فاااااجعه س...یکی از بدترین و بی کیفیت ترین روایحی که تا حالا تست کردم...ولی نارسیس رودریگز فور هر(هم پرفیوم هم تویلت) و نارسیسو پودر و نارسیسو روژ همه شون خییلی خوش ساختن...واقعا ارزش خرید دارن و ارزشمندن اگه مطابق سلیقه تون باشن...به نظرم حتما تستشون کنید(نارسیس رودریگز فور هر صورتی ومشکی، بیشتر از هرچیزی بوی مشک میدن که شرط خوش اومدنتون ازشون اینه که مشک دوست داشته باشید و یه حالت مخملی و نرم و ارامش بخش دارند.نارسیسو پودر در کنارمشک یه حالت وانیلی هم داره و تقریبا شبیه هیپنوتیک پویزون دیوره که پودری شده باشه.به ولنتینو پودر هم شبیهه و مقداری بوی پنکیک و کرم پودر در ترکیباتش حس میشه... نارسیسو رژ از بقیه پودری تره و بیشتر بوی رژلب میده و یه کم حالت بخوری و گرفته داره. عطریه با شخصیت ویژه و خاص...بوش تقریبا شبیه درای داون عطر ل ایستنت مجیک گرلنه) از نظر پخش همه در یک حدن تقریبا و متوسط...از نظر ماندگاری نارسیسو پودر ماندگاریش زیاده و بقیه متوسط
27 آذر 1399 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Maxxine بیتا فراهانی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟