HUGO BOSS - Boss Number One

هوگو بوس نامبر وان

مردانه
کد کالا : ATR-32531
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : معطر فوژه
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : هوگو بوس
کشور مبدأ : آلمان
سال عرضه : 1985
کد کالا : ATR-32531
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 70
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
3,480,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    10
  • نمی پسندم
    4
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    1
  • رسمی
    9
تعداد رای های ثبت شده : 55
توضیحات

«بوس نامبر وان» برای مردانی است که هرگز به چیزی کمتر از بهترین‌ها راضی نمی‌شوند. این عطر جذاب با رایحه طراوت‌بخش و روح‌افزای جوز و هل شروع می‌شود و در نت‌های میانی با رایحه‌های نعناع هندی و چوب صندل جان می‌گیرد. آکوردهای گرم و فریبنده بالزامیکی هم نهایتا سرشتی متمایز و شاخص به این عطر می‌بخشند. بنابراین با اضافه کردن «بوس نامبر وان» به کلکسیون عطرهای خودتان، عطر متفاوت و جدیدی را در اختیار خواهید داشت. یک نکته پایانی هم بگوییم: بسته‌بندی این عطر دارای ورقه‌های سلفونی محافظ نیست.

نوع عطر ادو تویلت
برند هوگو بوس
عطار پیر وارنیه
طبع گرم
سال عرضه 1985
گروه بویایی معطر فوژه
کشور مبدأ آلمان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، سیب ، ریحان ، گریپ فروت ، هل ، گیاه درمنه، زیره، جوز ، سرو کوهی
اسانس میانی رز ، اسطوخودوس ، سالویا ، شمعدانی ، ریشه زنبق، یاس، گل برف ، عسل
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، سدر ، چوب صندل سفید ، دارچین ، تنباکو
نمره کاربران
Boss Number One-هوگو بوس نامبر وان
رایحه
7.7
18 رای
ماندگاری
7.6
18 رای
پخش بو
7.5
18 رای
طراحی شیشه
7.6
18 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند هوگو بوس
عطرگرام
نظرات کاربران (13 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستان بین مدل جعبه قدیم ۱۲۵ میل و مدل جدید ۱۰۰ میل که در همین جا هم موجوده تفاوتی به لحاظ ماندگاری و پخش وجود داره آیا؟
16 فروردین 1403 پاسخ تشکر
بله کاملا تفاوت مشهوده... البته فاکتور تاریخ مصرف و قدیمی شدن هم ممکنه تاثیر منفی رو ورژن قدیمی داشته باشد.
17 فروردین 1403 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin آرش
درود بر شما
قطعا که این دو حجم تفاوت دارند هم در رایحه و هم قدرت پراکنش و ماندگاری. من نسخه ۱۲۵ میل داشتم.
ولی موضوع اصلی همونطور که آقای دانیال عنوان کردند جنس و ماهیت رایحه هست که اگر زیر ۴۰ سالتونه که از عکستون هم مشخصه به احتمال بالا مورد پسندتون نیست.
نه که بدبو باشه اصلا. خیلیم خوشبو هست ولی این بو برای یک زمانه ای بود که این جنس رایحه را میپسندید.
بصورت کلی یک ترکیب آروماتیک گیاهی عسلی و کمی تنباکویی هست.
بنظر من با این قیمت بسیار دست بازی در انتخاب دارید. طبق سلیقه تان بگردید و قطعا پیدا می کنید.
17 فروردین 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : nazanin مرتضی ع

8
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود دوستان ، هزاران حیف به این عطر فاخر قدیمی که متاسفانه غیر از پک و شیشه به لطف ریفورموله شدن تقریبا چیزی ازش باقی نمونده ، این نمراتی که هم که ثبت کردم برای ورژن قدیمی قبل از ریفورموله شدن بود والا کارای جدیدش به هیچ وجه ارزش خرید نداره .
22 مهر 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سعید هاشم پور

9
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
7
طراحی شیشه
هوگو باس نامبر وان و آرامیس قهوه ای ، دو عزیز کلاسیک دوست داشتنی
با فضایی نسبتا مشابه ، البته نامبر وان گرمای کمتری نسبت به آرامیس به خصوص در ابتدا داره و آن رایحه مرکباتی لیمویی ابتدایی کمی فضا را نسبت به آرامیس خنک تر و اسپرت تر میکنه ، فضای چوبی صابونی معطر ادویه ای تقریبا مشابه در نتهای میانی و انتهایی دارند که نامبر وان کمی به خاطر نت عسل شیرین تره و کمی آرامیس خشن تره . در نتهای پایه چرم هردو خفیف و پس زمینه است . و هر دو به من یک احساس شادمانی و طراوت و تمیزی می دهند. هر دو عطر پخش بو و ماندگاری مناسب داشتند ( از کیفیت نسخه های چند سال اخیر اطلاعی ندارم ) ماندگاری آرامیس مقداری بیشتر بود .از هردو اکثرا بازخورد مثبت می گرفتم
اما خاطرات من با این عزیز ، این عطر را هم در تولد 20 سالگی هدیه گرفتم ، رایحه اش را بسیار دوست داشتم و با دی ان ای بیژن وقتی همزمان می پوشیدم ترکیب عجیب و پخش بو چندین برابر می شد .
من و پدرم از عطر های هم استفاده می کردیم که اوایل من از دوران دبیرستان از عطرهای او استفاده می کردم و بعدها او بیشتر از عطر های من ! البته من در حد 2-3 پاف و پدرم هیچگاه به کمتر از فول ور رضایت نمی داد و ته بسیاری از عطر های من را همینگونه در آورد . این عطر هم از عطر های مورد علاقه اش بود و با تیپ رسمی که اکثرا می پوشید ، انصافا این عطر به او بیشتر می نشست . در بعضی مراسم شلوغ با بوییدن خط بوی این عطر می توانستم به راحتی پیدایش کنم و من هرگز چنین خط بویی و ماندگاری را وقتی خودم این عطر را می پوشیدم حس نکردم .
انگار همین دیروز بود . قدر پدر و مادر و لحظه ها رابیشتر بدانیم. عمر زود می گذرد ، در حال حاضر پدرم چند سالی است که آلزایمر دارد و آن مرد شوخ و خندان بذله گو که همیشه خدا گرمش بود الان نحیف و به شدت سرمایی و کم حرف شده و چشمانی که همیشه براق و شاداب بود ، بی حال و کم رمق . هر وقت می بینمش دلم می گیرد.
13 تیر 1402 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : هاشم پور آرش
آقای جوادی عزیز قسمت آخر نظرتون دلم رو خون کرد .امان از گذر عمر .ای کاش هیچوقت پیری وجود نداشت.من از همون چشمهای نا امید و کم رمق و خیره شده به زمین میترسم .بارها این چشم‌ها رو توو پارک ها بین افراد مسن دیدم و فقط روم رو برگردونم چون یاد آور نگاه بهترین و عزیزترین شخص زندگیم بود .به هر حال شما تنها نیستید .امیدوارم عمر لحظه های خوشتون بیشتر باشه .این نیز بگذرد .بعضی عطرها ای کاش دیگه وجود نداشت چون بعضیاشون مرور خاطرات تلخ و شیرین از دست رفته س که یاد اوریشون گاهی شکنجه میده شخص رو .
13 تیر 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : Mercedes مهریار
به چهار خط پایانی که رسیدم از شدت اشک دیگه چشمام ندید‌... پدر منم خیلی گرمایی بود بطوریکه زمستونا یواشکی بخاریها رو کم یا خاموش میکرد و همیشه باهاش داستان داشتیم، شده بودیم سوژه فامیل همه میگفتن ایشالله بعد از عید تا اول پاییز میایم خونتون
وقتی بیمار شد بحدی سرمایی شده بود که آب خنک هم نمیخورد
منم به تبعیت ازین حالش فقط آب شیر میخوردم تا اینکه برای همیشه رفت و این داستانهاش شد خاطره 😔
13 تیر 1402 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : منوچهر آرش
یک مقدار در این قسمت که فرمودید "بعضی عطر هاای کاش دیگه وجود نداشت چون بعضیاشون مرور خاطرات تلخ و شیرین از دست رفته س که یاد اوریشون گاهی شکنجه میده شخص رو." نگاه من متفاوت است . به هر حال همه انسانها یک روز به دنیا می آیند و یک روز از دنیا می روند ، روزهای کودکی ، جوانی و اوج خواهند داشت و در سیر طبیعی روزگار به پیری و زوال خواهند رسید . ترجیح می دهم که با قطعه عکسی یا ترانه ای و یا استشمام عطری پدرم و سایر عزیزان را در روزهای اوج و خوبشون به یاد آورم و همچنین عزیزان از دست رفته را . و سرمایه واقعی که برای هر شخصی می ماند، همان خاطرات است
13 تیر 1402 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : Mercedes سالمی
خانم سولماز زمانی انسان پیر میشه که خودش باور کنه پیر میشه. وقتی انسان دلخوشی نداشته باشه یا دلخوشی رو ازش بگیرن ممکنه بشکنه و حتی زودتر از سنش پیر بشه. اما انسانهای محکم و امیدوار مقاومت میکنن و همیشه جوون میمونن. من هر وقت تنها میشم یا دلم میگیره به چیزهایی که شادم میکنه فکر میکنم. میرم سراغ مثلا همین کلکسیون ادوکلن هام. فکر میکنید چرا من بعد چندین سال هنوز وان من شو یا دریک میزنم؟ چون با بوی این عطر این احساس بهم دست میده که هنوز همون دوران و همون عیدنوروز سال ۷۲ هست. با زدن این عطرها و گوش دادن آهنگهای همون دوران، زمان رو برای خودم متوقف میکنم. نگه داشتن و کار کردن با وسائل قدیمی سالم و درحال کار خودش به آدم اینو القا میکنه که انگار امروز هم مثل دیروزه و چیزی تغییر نکرده و فردا هم همینه. به نظر من این کلمه مضحک مُد و تغییرات غیر ضروری هست که هم گذر زمان رو نشون میده و هم از لحاظ اقتصادی به آدم فشار مضاعف میاره و آدم رو پیر میکنه. به هر حال امیدوارم همه انسانهای خوب همیشه شاد و جوان و زنده دل بمونن. ببخشید که طولانی شد. شاد باشید.
09 مرداد 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Mercedes آرش

هوگو باس نامبر وان : بطور خلاصه ترکیب صابون و موم.
تم صابونی در این عطر شباهت به صابونی های هم دوره اش داره: ترکیب خزه بلوط و پچولی و لاوندر وپررنگ ترین هستند.
در کنارش یک نوت موم واقع گرایانه هم حضور داره که به تدریج غالب میشه طوری که بعد از حدود نیم ساعت عملا فقط موم رو حس میکنید. این موم با حالت کهنه و مشکی مانندش، کمی یادآور آرامیس قدیمی هم هست و برای من حس خاصی نداره. در واقع اینجا عسل به معنی شیرین و چسب ناکش رو نداریم (مثلا مثل عطر آوانگارد لانوین) بلکه این موم هست که تداعی کننده عسل هست. این ترکیب تا حدی تداعی کننده برگهای خشک تنباکو (مثلا تنباکوی برازجانی) هست اما خیلی واقع گرایانه نیست.

عطر متعادل و بی آزاری هست و تا حد زیادی یونیک. اما من احساس خاصی نسبت بهش ندارم.
پخش و ماندگاری متوسط داره.
06 دی 1401 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : منوچهر کامبیز

8
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
7
طراحی شیشه
نیشِ کلاسیک

وقتش رسیده ، هوا کم کم داره سرد میشه ، یه آغوش گرم با نفس های معطر ، طعم شیرین عسل ، طعم تلخ تنباکو ، رایحه گرم دارچین ،

بدون شک و شبهه و تردید ، بدون جستجوی نت و آکورد تنباکو در فرگرنتیکا ، بوی عسل و تنباکو و دارچین رو در این کلاسیک بی ادعا ،با قیمتی مناسب حس کنید و لذت ببرید ، هنوز هم رایحه این ادوکلن با اینکه پخش و ماندگاری قبل رو نداره ، لذت بخش هست و به عنوان ادکلنی با فضای تنباکویی عسلی به دوستان عزیز پیشنهاد میشه.( البته روی لباس اسپری بشه ۷ تا ۸ ساعت ماندگاری داره )

باس نامبر وان شما رو به روزهای رویایی و خوشحال دهه هفتاد میبره ، همان روزهایی که jet airliner رو گوش میکردیم و باهاش حس میگرفتیم ،
یادش بخیر ...

[EDITED] 1401/08/12 00:39
11 آبان 1401 پاسخ تشکر
32 تشکر شده توسط : منوچهر شهریار

8
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
6
طراحی شیشه
هگو بوس نامبر وان،،،

دنيای عطورات هم مثل دنیای ترانه ها تبدیل به ویرانه شد،

قبلا یک ترانه را تا سالها گوش میدادی وهیچ وقت برات تکراری یا خسته کننده نمیشد،

مثل ترانه های بانوان هایده، مهستی، حمیرا و،،،،
واقایان معین،، یساری،، ابی و بقیه،،،

ک تا بحال هم شنیدنشون چه لذتی داره بعداز ایییین همه سالهااا،

الان جدیدا چی،،،

ترانه ها شدن دقیقا یک بار مصرف،،

عطورات فی السابق برندها کمتر بودن ولی کیفیت بسییییار زیاد و بالا،

که همیشه انتخابها آسانتر،، خیلی آسانتر بود،

ساده ترین عطر رو هم انتخاب میکردی برات یک روز کاری کامل جواب گو بود، اونم با ۴ یا نهایتا ۵ پاف،

دقیقا مثل همین شاهکار دوران خودش،

که افسوس همچین بلایی بسرشان امد،

الان انتخاب یک عطر،،، که البته با قیمت منصفانه،، که بتونه ارزوهات رو برات براوده کنه جدا سخت شده،
15 مرداد 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Dr.J منوچهر

3
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
"رایحه تند و تیز که مقداری حس ترش لیمویی، گیاهی سبز و تلخ در آن حس میشه به علاوه رایحه شیرین شبیه عسل و کمی متمایل به گل رز که مقداری پودری گونه شده و انگار کمی رایحه حیوانی کثیف گونه به آن اضافه شده. به مرور حسی تباکویی چوبی هم شروع به قوت گرفتن می کنه. رایحه گرم هست و حس تلخ و شیرین در آن حس میشه. هر چند که حسی
خنک، سبز و باطراوت به طور کم حضور دارد. پخش و ماندگاری مناسبی داره. مخصصوص هوای خنک و شاید سرد هست."
13 اسفند 1400 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : منوچهر مانی آدامیان
با سلام و درود خدمت گرامیان.
من این عطر را یکبار در نوجوانی هدیه گرفتم و برای من یک نوستالژی زیبا بود. در میانسالی و ۲ سال قبل بیاد گذشته این عطر را خریداری کردم. از نظر طراحی بسیار بطری اصیل و کلاسیکی دارد. از نظر بویایی بنظرم سلیقه ای اما تقریبا همه پسند و قابل احترام است.یک عطر کاملا رسمی با ماندگاری متوسط و پخش بوی تقریبا خوب که در دیدارهای رسمی قابل استفاده ترست. از نظرم عطری موقر و مخصوص سنین بالای ۴۰ سال است. بوی شیرین عسل در آن مشهود است و تند و تیزی جذابی دارد اما عطر خنکی نیست. مخصوص پاییز و زمستان و در هوای سرد و باز بیشتر پراکندگی دارد.انتهای بویایی نتهای تنباکویی در آن مشهود است. یک عطر موقر و کلاسیک که از نظرم دوستداران مخصوص خودش را دارد اما عطر امضا نیست و همچنان عطرهای بسیار جذابتری با همین قیمت در بازار وجود دارند.
05 مهر 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : منوچهر وحید

8
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
7
طراحی شیشه
سلام
این کار رو تو دهه ۷۰ داشتم واقعا از زمان خودش جلوتر بود ، اون زمان رل یه کار نیش رو بازی میکرد ، خیلی بوی مدرن و شیکی داشت ، متاسفانه اینایی که الان تو بازار هست اون کیفیت رو نداره نه رایحه نه پخش بو نه ماندگاری ، دنبال یه کار جدید هستم با فضای بوی مشابه ولی با کیفیت و پخش و ماندگاری بالا .
16 آبان 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : منوچهر مجید جوادی
با سلام
فکر کنم فلوریس 1962 بتونه راضیتون کنه.البته دیسکانتینیو شده ولی من دوتا تستر اصلش رو از یک سایت معتبر خریدم.الان اگر بزنی اسم عطر رو سایتی که داره رو میتونی پیدا کنی.موجود داره و کیفیت پخش و ماندگاری و بازخوردش خیلی خوبه
16 آبان 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : alireza .xx IRRO
سلام جناب ارژنگ
ممنون از پیشنهادتتون
پیدا کردم
ولی نت ها تو هرم بویایی این کار با BOSS NUMBER ONE خیلی متفاوت هستند ( عسل رز شمعدانی دارچین تنباکو و چند نت دیگه تو کار پیشنهادی نبودند)
شما مطمئن هستید فضای بوی این دو کار یکسان هست؟
ممنون از وقتی که گذاشتید
16 آبان 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : alireza .xx ارژنگ بوترابی
با سلام کاملا صحیح میفرمایید
ولی فضای کار خیییییلی شبیه هست .نزدیکترین بویی که من به هوگو باس احساس کردم همین بود
16 آبان 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : محمد☆mm neda
اون بوی خزه اوک موس که در فضای هردو کار غالبه.فضایی شبیه بهم درست کرده
16 آبان 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : neda IRRO
جالبه همون سایت ، فلوریس۱۹۶۲ رو جایگزینی برای پلو سبز پیشنهاد کرده ، با مقایسه ای که من بین هرم بویایی اونا کردم ، متوجه شدم بوی نت های عسل و دارچین و تنباکو در کار BOSS NUMBER ONE برای من جذاب بوده که در فلوریس ۱۹۶۲ غایب هستند، بازم ممنون از راهنماییتون.
17 آبان 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی مسیح بسته شده

این کار هوگو بوس always green هست.در غالب زمان تمیگنجه یادگاری از گذشته برای تمام نسلهاست.بویی که الان هم بزنی همه ازت میپرسن چی زدی.من بالغ بر صد عطر از لاکچری و دیزاینری دارم ولی این کار یک مستر پیس تمام و کمال هست.حتما ازش ساده نگذرین
12 آبان 1399 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : nazanin مجید جوادی
با سلام اکثر عطرایی که آقای ابوترابی عزیز توصیه میکنن واقعا عطرای قابلی هستن
28 مهر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : nazanin سعید رضایی شوشتری

یه دکانت از این عطررو گرفتم؛ عطریه که واسه زمان خودش بسیار خوب بوده ولی درحال حاضر با این تم بویایی که به سمت گل و حرم میره واقعا جایی نداره. خیلی از عطرهای کلاسیک رو دوست دارم و هنوز میخرم و استفاده میکنم ولی این یکی رو میگم واقعا دوره ش تموم شده. ناگفته پیداست که پخش و موندگاری خیلی خوبی داره.
26 فروردین 1399 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟