SERGE LUTENS - Serge Noire

سرج لوتنس سرج نویر

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-54573
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : سرج لوتنس
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2008
کد کالا : ATR-54573
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

SERGE LUTENS Serge Noire - سرج لوتنس سرج نویر

نخستین بار در سال 2008 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه - زنانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به کهربا، نعناع هندی ، دارچین ، ادویه گل میخک ، روایح چوبی، روایح دودی، ادویه جات معطر، چوب آبنوس اشاره کرد.

برند سرج لوتنس
عطار کریستوفر شیلدریک، سرج لوتنز
سال عرضه 2008
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه کهربا، نعناع هندی ، دارچین ، ادویه گل میخک ، روایح چوبی، روایح دودی، ادویه جات معطر، چوب آبنوس
نمره کاربران
Serge Noire-سرج لوتنس سرج نویر
رایحه
7
2 رای
ماندگاری
7.5
2 رای
پخش بو
7
2 رای
طراحی شیشه
7
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
بخور و میخک؟ دوستان عزیز عطرافشانی کسی تست داشته این کار رو؟ یه توضیح کوچیک در مورد رایحه میخواستم.ممنون
24 خرداد 1401 پاسخ تشکر
با درود خدمت خدمت شما امیدوارم سلامت باشید، در مورد این عطر تا جایی که بیاد دارم میتونم توضیحی خدمتتون عرض کنم چون قبلا این عطر رو داشتم و متأسفانه با کمیاب شدن عطرهای سرج لوتانس موفق به شارژ مجدد نشدم. این عطر از سرج جزء عطرهایی بود که در ابتدای تست باعث پشیمانی از خرید شد!! ولی از اونجا که هرگز به تست ابتدایی اکتفا نمیکنم تصمیم گرفتم تا صبر کنم و به عطر و بویاییم فرصتی مجدد بدم تا ببینم نتیجه چطور میشه چون کسایی که با عطرهای سرج ارتباط برقرار میکنن خوب میدونن که این برند معمولاً روایح همه پسندی نداره و در بیشتر مواقع عطرهایی ساختار شکن با فضایی تاریک و غمگین رو وارد بازار میکنه،البته نه در همه ی مواقع، یکی از نت های امضا در خیلی از عطرهای سرج نت میخک هست،که در این عطر نقش اصلی رو داره و در ابتدای رایحه با فضایی همچون مواد دندانپزشکی مواجه میشید که دقیقاً همین قسمت هست که نیاز به زمانی داره تا بتونید بهش عادت کنید برای کسایی که به نت میخک در عطر علاقمند هستند بهیچ عنوان آزار دهنده نیست کمی کمتر از ده دقیقه فضای بوخوری عطر ظاهر میشه که البته این فضای بوخوری حالت کلیسایی نداره، از بیست دقیقه الی نیمساعت به بعد روایح ادویه ایی وارد فضای عطر میشن این فضای ادویه ایی چیزی مشابه ادویجاتیست که برای ترشیجات از آن استفاده میشود یا شبیه غذایی پر ادویه و در حال سرخ کردن! که کم کم با همراهی نتهای چوبی با فضایی ملایم و دوست داشتنی تبدیل میشه و عطر را تا پایان همراهی میکند. ولی از اونجایی که عطرهای سرج لوتانس کاراکتر شخصیتی خاص خود را دارند برای عادت به فضای آنها اندکی حوصله نیاز هست و بهیچ عنوان بلاند بای رو توصیه نمیکنم. امیدوارم که حافظه تا حدودی یاری کرده باشه و کمکی شده باشه برای توصیف عطر
ارادتمند
مانا باشید 🥀
25 خرداد 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : ندا Dapper
دوست عزیز ممنون که وقت گذاشتی، بله نظرتون کمک کننده بود و تا حدودی مجسم کردم رایحه رو احتمالا رایحه کمتر شنیده شده ای باشه ، البته به قول دوستان و باتجربه های سایتِ خوب عطرافشان اصلا عطر بد وجود نداره، به هیچ وجه، ولی خب سلایق متفاوته. بلایند بای کردن بنظرم خیلی تفریح جالبی هست البته اگه قیمت براتون مهم نباشه. شاید خیلی ها مخالف باشن ولی من خودم اکثراً عطر های نیش و ایندی نیش رو بلایند بای میکنم به دو دلیل اول اینکه " جا خوردن از شنیدن رایحه ای که هیچ وقت تو زندگیم استشمام نکردم" خیلی برام لذت بخشه و احساس میکنم اون لحظه برای چند ثانیه پرت میشم تو یه دنیای دیگه. دوم اینکه این عطرها شما رو خیلی جذاب تر میکنه چون مشتری های خاص خودشون دارن و عامه پسند نیسن. البته فقط در مورد نیش ها و خصوصا ایندی نیش ها.
شرمنده سرتون رو درد آوردم . موفق باشید♡

[EDITED] 1401/03/25 22:25
25 خرداد 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Dapper IRRO
درود بر شما و سپاس از توجهتون با نظرتون کاملاً موافقم بلاند بای الخصوص در مورد کارهای خاصِ نیش یا ایندینیش لذت خاص خودش رو داره و چون در اینچنین کارهایی با فضا سازی و طراحی های خاص و ساختار شکن روبرو هستیم و با این روایح ذهن و حافظه ی بویایی به چالش کشیده میشه و بسیار لذت بخش است رویارویی با چنین روایحی!! جمله ی از بلاند بای پرهيز کنید رو در اکثر مواقع در چنین مواردی در شرح عطرها عنوان میکنم چرا که ممکن هست متن مورد مطالعه ی افرادی تازه کار یا افرادی که بدنبال عطرهای متداول هستند قرار بگیرد و با آب و تاب شرح عطر ریسک کنند و اقدام به خرید بدون تست کنند و با رایحه ای عجیب و غریب مواجه شوند و با این قیمتهای نجومی متضرر شوند چون نمی‌پسندم باعث ضرر عزیزان باشم وظیفه میدونم با توجه به توضیحات که صرفاً برداشت شخصیست در انتها این تذکر رو عنوان کنم.
ارادتمند پایدار باشید🥀
25 خرداد 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : ندا Dragon
جناب اردشیر عزیز قطعا توصیه به بلایند بای نکردن بنا بر حرفاتون منطقیه و کاملاً درست. خوشحالم که افراد با درک زیادی در این جمع هستن.

[EDITED] 1401/03/26 00:49
26 خرداد 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی رشوند مهدی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟