Areej Le Doré - Civet de Nuit

اریج لی دوری سیوت د نویت

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-52735
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی آلدهیدی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اریج لی دوری
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2022
کد کالا : ATR-52735
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 4
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Areej Le Doré Civet de Nuit - اریج لی دوری سیوت د نویت

محصول سال 2022 می باشد و در گروه بویایی گلی آلدهیدی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. و عطار آن راشن ادم، سلطان پاشا می باشد . از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به آلدهید ، گل آفتاب پرست، مشک زباد ، گل یلانگ ، یاس شب تاب، لوبان ، مشک ، خزه درخت بلوط ، لابدانیوم، تنباکو ، عنبر، بوته وحشی جاوی ، صمغ کندر ، فیبر بیدستران، چوب صندل میسور اشاره کرد.

برند اریج لی دوری
عطار راشن ادم، سلطان پاشا
سال عرضه 2022
گروه بویایی گلی آلدهیدی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه آلدهید ، گل آفتاب پرست
اسانس میانی مشک زباد ، گل یلانگ ، یاس شب تاب
اسانس پایه لوبان ، مشک ، خزه درخت بلوط ، لابدانیوم، تنباکو ، عنبر، بوته وحشی جاوی ، صمغ کندر ، فیبر بیدستران، چوب صندل میسور
نمره کاربران
Civet de Nuit-اریج لی دوری سیوت د نویت
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
عطرگرام
نظرات کاربران (3 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
با عرض سلام خدمت دوستان عزیزم:
Civet de Nuit مخلوقی با کیفیت و پیچیده از دو عطار چیره دست در دنیای عطر سازی است. همانطور که امیر محمد عزیز هم توضیح دادند ، کیفیت و خلوص متریال در این عطر موج می زند و شفاف ترین و واقع گرایانه ترین نت ها و روایح در این عطر به کار گرفته شده است.
شروعی گرم و معطر با خراش هایی آلدییدی ، فلورال ، تیز و بالزامی که شامه مخاطب ( خصوصا مخاطب عام) رو از هستی ساقط خواهد کرد.
بلافاصله و خیلی سریع نتی غالب و کاملا با کیفیت از Civet با حسی مشک سان و انیمالیک فضای اصلی و قلب کار رو به دست خواهد گرفت. این مرحله از عطر رو به هیچ عنوان برای شامه های غیر حرفه ایی پیشنهاد نخواهم کرد چون یقینا بازخورد و عکس العمل خیلی عجیبی رو شخصا از مخاطب عام در مورد این عطر دیدم.
آکوردهای فلورال بسیار تیز و لبه دار و در اوج شدت در این عطر فرموله شدند و رایحه ایی بسیار غریب رو از خودشون بروز می دهند.
یه شیپغ جذاب و سنگین با حال و هوایی عجیب و خفه از نت های انیمال که الحق بسیار نیش و با وسواس زیادی فرموله شده.
میدل نت کار آکورد قوی و شارپی از روایح پودری و شیرین رو نمایش خواهد داد که تنها تلخی آن گزش هایی پراکنده از تنباکویی خشک است.
عطر رایحه ایی بسیار جا افتاده ، خاص و به اعتقاد شخصی من اورینتال دارد.
این عطر واقعا آزادانه و فارغ از هرگونه ملاحضات تجاری فرموله شده که نهایت خلاقیت و کیفیت رو به رخ مخاطب خواهد کشید.
Civet de Nuit کاری بسیار کمیاب و گرانقیمت و بسیار بسیار خاص است که برای عطربازان و نیش پسندان خیلی جالب و لذتبخش خواهد بود. من روی کلمه خاص باز هم تاکید میکنم چون اگر دوستان خواستند این عطر رو چه به صورت دکانت و یا خود باتل اصلی سفارش بدهند، بدونند با یک عطر عادی طرف نیستند و حتما باید با شامه ایی تربیت شده و بسیار منعطف و پر تجربه سراغ این کار بروند و در غیر اینصورت در برخورد با رایحه این عطر ممکنه دچار دلزدگی و شوک بشوند.
در آخر هم باید عرض کنم خدمتتون که قدرت پخش، ماندگاری و پرفومنس کار نیز در بالاترین سطح از دنیای عطر سازی و روایح قرار دارد.
شادمانی و سلامتی رو برای همگی آرزومندم.

11 شهریور 1402 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : محمد جواد رضوانی Mehran
سلام جناب شوشتری
منکه با توضیحات کامل شما گو اینکه خود این عطر را تست کرده ام،
بسیار زیبا توصیف کرده اید و قابل درک.
ممنون از توضیح زیبایتان
14 شهریور 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : nazanin بابک
سلام جناب نیک پور:
بسیار ممنونم از لطف شما و سپاسگزارم از نگاه پر مهرتون.
14 شهریور 1402 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : امیر علوانی محسن

با سلام ،،، جناب مدیر امکان موجود شدن این محصول وجود نداره؟ کاش عطرافشان همچین برندهایی رو هم با قیمت منصفانه پوشش میداد که کاربران از سایت‌های دیگه خرید نکنن،،، سپاس
02 شهریور 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Perfumex کامیار فخر
پاسخ مدیر : سلام محصولاتی که موجود نیست واتساپ بفرمایید بررسی می شود

***
" نفس خالق "

شب بود و سکوت همه جا را فرا گرفته بود . قیرگون و تلخ . دنبال نور در دل تاریکی بود . توانی نداشت . در حد یک دم و بازدم جون داشت . خالقش را فراخواند . بی هیچ حرف و حدیثی او را از توهمی به نام زندگی خارج کرد . وارد دنیایی شد که هیچ چیز مثل قبل نبود . همانی بود که همیشه داخل ذهنش تکرار میشد . موجودی را از دور دید که به سمتش حرکت میکرد . جیغ کشید ، انگار آدم دیده ... به او نزدیک شد . دستش را گرفت و از او خواست تا لحظه را درست درک کند . ادم بودنش را فراموش کند . آنقدر حس آزادی در ذهنش داشت که حتی نمیخواست پلک بزند . میترسید تا اگر چشمش را لحظه ای ببند دیگر در این دنیا باز نکند . رشد کرد و قد کشید . از موجودات آن دنیا خسته شده بود . انگار خسته شدن را در گل آفرینشش گذاشته بودند . خالقش را فراخواند . بر وجودش دمید و او از خواب بیدار شد . وارد توهم شد . یا شاید هم در همان دنیا به خوابی عمیق فرو رفته بود که در خوابش بین ادم ها زندگی میکرد ؟ گله هایش پای چشم خالقش اشکی کاشت ...
دمیدن و خارج شدن از توهم ، هدیه ایست که به محض اسپری از این عطر دریافت میکنید . خارج از توهماتی که در ذهن ما بت شده اند .

شروع این عطر با رایحه ای استثنایی از سیوت در دریایی از مشک است که تصورات شما را از مشک و سیوت تغییر خواهد داد . وقتی صحبت از سلطان پاشا و راشن ادام باشه باید باکیفیت ترین متریال و هنرمندانه ترین ترکیبات در ذهن شما نقش ببنده . چنان شیئغ با اصالت و پیچیده ای هست که با بوییدنش از این دنیا خارج میشم .
سیوت رایحه ای مانند پنیر کپک زده داره که در بهترین دوز خودش بکار گرفته شده . اوکموس و تنباکو در طی این مسیر شما را بیشتر هیجان زده میکنند اما بازهم تاکید میکنم که رایحه دریاییست بی کران پیچیدگی هایش تمومی نداره و با هر بار بوییدن و پوشیدن جلوه های بی شمار دیگری ازش دریافت میکنید . مثل رایحه چرکین کاکائویی که عجیب در دل سرما دلبری میکند.
شیشه بسیار زیبایی داره رایحه درون آن به واسطه پیچیدگی هایش از همان لحظه اسپری به شما چک خواهد زد .
ارزندگی بسیار بالایی داره و تجربه ای بسیار جدید و سطح بالا خواهد بود برای شما .

" نمره دادن در شأن این عطر نیست "
عکس این شاه عطر در عطرگرام تقدیم نگاه سرشار از عشقتون .


02 شهریور 1402 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : Mehran آماتور 2

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟