MOSCHINO - Cheap & Chic I Love Love

موچینو چیپ اند شیک آی لاو لاو

زنانه
کد کالا : ATR-32267
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : گلی چوبی مُشکی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : موسکینو
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2004
کد کالا : ATR-32267
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
550,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    2
  • نمی پسندم
    2
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    4
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 24
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

MOSCHINO Cheap & Chic I Love Love - موچینو چیپ اند شیک آی لاو لاو

محصول سال 2004 می باشد و در گروه بویایی گلی چوبی مُشکی که عطرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است، قرار دارد. سبک بویی این عطر خنک می باشد و عطار آن الیور کرسپ می باشد . از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به پرتقال، لیمو ترش، گریپ فروت ، انگور فرنگی سرخ، رز ، گل برف ، دارچین ، قند، نی ، بوریا، مشک ، سدر ، روایح چوبی اشاره کرد.

نوع عطر ادو تویلت
برند موسکینو
عطار الیور کرسپ
طبع خنک
سال عرضه 2004
گروه بویایی گلی چوبی مُشکی
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه پرتقال، لیمو ترش، گریپ فروت ، انگور فرنگی سرخ
اسانس میانی رز ، گل برف ، دارچین ، قند، نی ، بوریا
اسانس پایه مشک ، سدر ، روایح چوبی
نمره کاربران
Cheap & Chic I Love Love-موچینو چیپ اند شیک  آی لاو لاو
رایحه
7.4
7 رای
ماندگاری
6.6
7 رای
پخش بو
6
7 رای
طراحی شیشه
7.1
7 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند موسکینو
عطرگرام
نظرات کاربران (10 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
مرکباتی.تازه.خنک.ترش و شیرین.ملس.ملایم.فانتزی.
بهش میخوره زیر سی سالش باشه.بوی جدیدی نداره.مثل اکثر کارهای مرکباتی هست.ولی بهشم نمیاد تولید بیست سال پیش باشه.هنوز به روز هست.
دختر جدی نیست‌.
شخصیتش ایناس: ناز.هیجان انگیز.شاد.خندون.انرژی مثبت.
29 بهمن 1402 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : ROSA Golnoosh
شکیبا جون چه تشبیه زیبایی برای موشینوی ناز بکار بردید واقعا بعضی از عطرها هم مثل آدمهای مهربون و اصیل زیبا و تو دل برو هستند آدمهایی که دل بزرگی دارند و با وجود مشکلات و گرفتاریهای روزمره خودشون و خستگی هاشون هر چی بهشون میگی جز چشم گفتن چیزی نمیشنوی از اینها چقدر کنار اینطور آدمها بودن لذتبخشه چقدر وجود و داشتنشون تو زندگی ات انرژی بخشه چقدر این آدمها خواستنی و دوست داشتنی اند من عاشق این آدم با این خصوصیات مثبت شخصیتی اشم و همینطور عاشق این ادکلن، سفارشش دادم ولی هنوز دستم نرسیده دل تو دلم نیست کی برسه و بوش کنم و رایحه شو حس کنم با تمامِ احساسم..
شاد و پر انرژی باشید بمانندِ موچینو🥂
29 بهمن 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : احمد شجاعی ROSA
قربون تو عزیزم. پیشاپیش بهت تبریک میگم. به شادی استفاده کنی.عطری که اتفاقا به چهره تو خیلی میاد.ناز مهربان خندان😘🌹
30 بهمن 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ایرن کامیار فخر
فدای تو بشم شکیبا جون
شما قلبِ مهربان و نازی دارید که سیمای دیگران را به این شکل می بینید ممنونم عزیزم اگه خریدی ایشالا مبارک شما هم‌ باشه گلی خانوم💚💙
30 بهمن 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : احمد شجاعی محمد جواد گلستانی

این عطر و اکلت لانون و لایت بلو دولچه گابانا خواهران سه قلوی همسان هستند .در لایت بلو رایحه سیب غالبه و کمی شیرین تره . در اکلت رایحه های گلی برتری دارند و موسکینو مرکباتی تره . از نظر پرفورمنس موسکینو بهتره ولی به هرحال یه عطر خنکه و انتظارزیادی نباید ازش داشت .
18 بهمن 1402 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : ROSA سورنا مقدم

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
با احترام
یکی از فانتزی ترین عطرهای خنک مرکباتی در بستر گلی ادویه ای خیلی ملایم که واقعا رایحه ی فانتزی و خوشبویی داره. البته من نسخه ی مینیاتوری این عطر را در حجم ۵ میلی لیتر خریدم که در یه شیشه ی شبیه به تیله های قدیمی سبز آبی مات هست و بسیار ناز که حتی درپوش نارنجی رنگ اش هم حس نوزادهای دختر که با حرکات نمایشی بزرگسالان، یهو چهره ی حالت خنده پیدا می‌کنند رو تداعی می‌کند. کل بستر رایحه ی این عطر بیشتر به سمت مرکباتی خنک هست در شامه ی من و روایح گلی و چوبی آشکار نیستند اما همین روایح مرکباتی، خیلی دلنشین و خوشبو هستند. یه حس تمیزی رو تداعی می‌کند که فکر نکنم برای هیچ شامه ای آزار دهنده باشد. البته یکم قدیمی یا نوستالژیک به نظر می‌رسد اما در همین نوستالژیک بودن هم انگار مدرنیزه بودن را حفظ کرده است، مثل گوشنوازی به ترانه های ۵۰ سال پیش از حافظه ی هارد کامپیوتر یا حافظه ی موبایل. در ضمن، رایحه ی این عطر خیلی جوان هست و بیشتر مناسب دختر خانم های زیر ۲۰ سال می‌باشد و البته که بانوان مسن تر هم می‌توانند از این عطر تن‌پوش کنند و لذت ببرند. این عطر برای آن دسته از بانوانی که با سن بالای ۳۵ سال، تفکری بسیار جوان و زیر ۲۵ سال دارند نیز بسیار مناسب است و دقیقا این عطر یکی از فاکتورهایی است که وقتی بانویی آن را تن‌پوش کرده است و تیپ پوششی دخترانه ی جوان دارد، موقعی که حرف می‌زند متوجه می‌شوید سن این بانو با این تیپ پوششی و عطری، نزدیک به ۴۰ سال است. در واقع می‌خوام این مطلب رو مطرح کنم، که حتی رایحه ی عطرها نیز می‌توانند ضریب سنی انسان اعم از آقا یا بانو را پوشش دهند که البته نیازمند هارمونی با تیپ پوششی پوشاکی نیز هست. اما وقتی بانویی مسن یا میانسال از این نوع عطرها استناد می‌کند، حتی نوع حرف زدن و یا گزینش واژگان برای انسجام جمله های مکالمات روزمره هم، تغییر می‌کند که به نوعی یک هارمونی بین همین عطر و شخصیت اخلاقی و اجتماعی بانوی تن‌پوش کننده ایجاد می‌کند. شاید متوجه باشید که بانویی با ضریب سنی میانسال وقتی بوی عطری مثل همین عطر را از خودش آشکار می‌کند، حتی لباس های بیرون از منزل و داخل منزل و رنگ اون لباس ها هم دقیقا با رایحه ی این عطر هماهنگی دارد و این انتخاب عطر فانتزی بسیار جوان برای همین بانوی میانسال، شاید در اغلب موارد بصورت ناخودآگاه انجام گرفته است که این نشان دهنده ی نقش حافظه ی ژنتیکی در ترجمه و تفسیر روایح عطری برای انتخاب جهت مصرف موضعی می‌باشد، چراکه معنای هر رایحه با مفهوم همان رایحه، در حافظه ی ژنتیکی هر انسانی متفاوت خواهد بود که این مفهوم اگر در برخی انسانها قرابت داشته باشد، نشان از شخصیت ژنتیکی و سجایای اخلاقی مشترک در اغلب موارد زندگی اجتماعی است.
.........
عطری با کیفیت شفاف و شاداب با ماندگاری متوسط تا خوب حداکثر ۴ ساعت روی پوست و پراکنش متوسط که حجم مینیاتوری آن، خیلی ناز هست و داشتن در ویترین معطر، خالی از لطف نیست.
سپاس از همراهی بزرگواران.....
28 خرداد 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : سورنا مقدم علی باقری
سلام ممنون از توضیحات خوبتون.من هم یکبار توی فروشگاه تست داشتم نت اولش بسیار شاداب بود. اما چون در حد یکبار تست بود نتونستم کامل آنالیزش کنم. و جدیدا به دنبال بوی خیلی تازه مرکبات هستم. بدون هیچ ترکیب دیگه ای که اونو از تازگی و طبیعی بودن دور کنه. پری روزا ی خانمی از کنارم رد شد.چنان بوی مرکبات نازی میداد که انگار یه درخت نارنج با میوه های شیرین و رسیده داره از بغلم رد میشه. دلم اون مدل عطرو میخواد.به نظر شما موسچینو لاو میتونه راضیم کنه؟ اگه عطری میشناسید لطفا بهم معرفی کنید.🌹❤
18 بهمن 1402 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : سورنا مقدم کامیار فخر
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند از همراهی و عنایت شما سپاسگزارم. در خصوص فرموده ی شما عارضم که این عطر از موشینو واقعا بسیار لذت بخش هست چراکه بوی خاص مرکبات در باغ های مملو از پرتقال و لیمو و گریپ فروت جوان بر شاخه های درختانش در انتظار دستان مهربان شماست تا آنها را لمس کنید و لبخندی مهرانگیز بر پوست شما تراوش کنند... بسیار رایحه ی شادابی دارد، من هر موقع از روی درپوش این عطر را بونوازی میکنم حس طراوت و جوانی و جنب و جوش را درک میکنم.
من فکر میکنم این عطر برای شامه ی شما نیز مورد پسند باشد، پرفورمنس آنچنان بالایی ندارد اما رایحه بسیار شامه نواز و پوست نواز است. بانوی ارجمند من سالها از عطرهای نامی اروپایی و آمریکایی برای آرشیوم استناد کردم اما همیشه به دنبال شرکتهای کیمیاگر بودم که بتوانند رایحه ها را با کیفیت خوب در قیمت های مناسب تولید کنند که در این راستا فقط برخی شرکتهای اماراتی را بر این منوال یافتم و بسیار هم راضی هستم از این شرکتها. فلذا من نمیتوانم به شما ظلم کنم و عطرهای اروپایی را معرفی کنم که در حال حاضر قیمت های کذایی دارند با رایحه های ریفورموله شده یا پرفورمنس ضعیف و هر چه در آرشیوم از عطرهای اروپایی یا آمریکایی دارم اکثرا از سالها قبل مانده اند.
بانوی ارجمند من این عطر از موشینو را فقط بر مبنای رایحه میتونم پیشنهاد کنم براتون نه بر مبنای پرفورمنس یا برچسب قیمتی....
بهترین ها برای شما و تمامی بزرگواران..........
18 بهمن 1402 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Golnoosh Mehran
سلام این عطرها هم مرکباتی و تازه و مناسب فصل گرما هستند :
Tous L’Eau Eau de Toilette Tous
Un Jardin Sur Le Nil Hermès ( مرکباتی و سبز خیلی شبیه بوی شامپوبدن گلرنگ سبز با اسانس لیمو وچای سبز )
L'Eau par Kenzo pour Homme Kenzo ( مردونه ست ولی کاملا قابل استفاده برای خانم ها هم هست)
Versense Versace
Green Tea Elizabeth Arden ( بوی سبز بر مرکبات غالبه )

[EDITED] 1402/11/18 15:20
18 بهمن 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : سورنا مقدم امیر علوانی
خیلی ازتون ممنونم. احتمالا اول سمپل یا دکانت تهیه کنم ازش و بعد بخرم. واقعا لطف کردین🌹❤
18 بهمن 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کامیار فخر TIMELESS
ممنون حتما تست میکنم
18 بهمن 1402 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کامیار فخر سالمی
سلام خانم شکیبا.
منم مثل شما دنبال عطری ترجیحا مرکباتی برای تابستون هستم. متأسفانه بیشتر کارای این سبک بویایی مردانه یا یونی متمایل به مردانه هستن. من مشکلی با عطرای مردونه و یونی ندارم ولی ترجیحم اینه عطری که می زنم بیشتر یا مطلقا به عنوان عطر زنونه شناخته بشه. نظرات اخیرتون خوندم دیدم در مورد چند کار خنک دیگه هم نظر دادین. امیدوارم عطر مورد نظرتون پیدا کرده باشین. اگه تا الان به جمع بندی رسیدین، ممنون می شم منم راهنمایی کنید.
23 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شکیبا
سلام شایسته جون. من راستش همیشه ده تا دکانت و سمپل میگیرم از بین اونها یکیشو واس فصل انتخاب میکنم و صد میلشو میخرم. برای بهار تابستان امسال موسکینو فانی رو خریدم. بوی پوست مرکبات و چای.تازه و جوون و دخترونه. اصلا نمیتونم ببینم که یه اقا فانی و همین آی لاو رو بزنه به خودش.کاملا زنونه هستن. عطرهای مرکباتی خیلی زیادن. من هم مثل شما سراغ تست عطر های یونی نمیرم. چون نمیتونم تصور کنم عطرم رو یه اقا هم بزنه.و اینکه طبق تجربه توی عطرهای یونی گاهی یه نت ضمخت و مردونه سرشو میاره بیرون نمیزاره از وجهه زنونش لذت ببرم .(مثل نت چرم یا خس خس و...)
فعلا واس امسالم همین فانی انتخاب شد.لاو هم عالیه ولی بوی مرکبات فانی از لاو طبیعی تره.
یه عطر دیگم هست به اسم لانوین ا گرل این کاپری.تست نکردم ولی در برنامه خرید بعدیم هست.
شمام اگه مثل من اهل ریسک نیستی اول چند دکانت و سمپل بگیر بعد کاملشو بخر.امیدوارم عطر مورد علاقتو پیدا کنی.🌹❤
23 فروردین 1403 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : مهریار nazanin
ممنونم از پیشنهادتون🙏 حتما سمپل یا دکانت این دو موردو جزو خریدم قرار می دم. البته من قبلا آی لاو لاو رو پوستم امتحان کردم که حقیقتا واکنش خوبی نداده ولی مجدد می خوام امتحان که ببینم رو لباس چه بویی می ده.
تست فانی واجب شد مخصوصا اینکه نت چایی می پسندم😄

[EDITED] 1403/01/24 03:59
23 فروردین 1403 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : شکیبا

بوی لیمو و خنکی و تازگی میده
11 شهریور 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : آرامیس سالمی

4
رایحه
2
ماندگاری
2
پخش بو
7
طراحی شیشه
من وارد یه بخش جدیدی از دنیای عطربازیم شدم
تو این عطر که احساس آب بودن بهم میداد یعنی خیلی بی بخار بود اومدم تو سه میل ازین نیم میل کلوهه دی پرفیوم (قدیمی) زدم همون که یه رایحه گلی تند کلاسیک داره …
هیجان انگیز بود
حالا استفاده میکنم نظرمو میگم
28 تیر 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سولماز سعیده دهرویه

سلام دوستان میشه بین این عطر و عطر فانی از همین برند و لایت بلو اگه تست داشتین مقایسه انجام بدین؟
18 تیر 1400 پاسخ تشکر
سلام مهسا جان.این عطر و لایت بلو بسیار به هم شبیهن(خنک و لیمویی و کمی شیرین شبیه بوی فالوده شیرازی) حتی ای لاو لاو پخش و موندگاریش مقداری بهترم هست نسبت به لایت بلو با اینکه قیمت پایین تری داره...فانی هم به نسبت قیمتش خیلی عطر خوبیه. اون هم یه عطر خنک و باطراوته... رایحه غالبش برگ تازه چای هست به همراه نارنج و گلهای ملایم با شاخ و برگشون در بک گراند و شیرینی کمتری داره نسبت به ای لاو لاو...پخش و موندگاری هردو عطر موسچینو در یه حده و متوسط...هردوشون خنک و فرش و ملایم و انرژی مثبتن و مناسب برای فصول گرم و انتخابشون دیگه سلیقه ای میشه که کدومو ترجیح بدید
18 تیر 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سالمی شکیبا
سلام خیلی خیلی ممنونم عزیزم
19 تیر 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی Maary

Ati جان من امروز جفت شو با هم تست كردم اين عطر يه سروگردن هم از لحاظ ماندگاري هم از لحاظ پخش و هم تركيب روايح از لايت بلو بالاتره
06 تیر 1398 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سالمی آیدا
بله موافقم باهات مخصوصا موندگاریش
27 تیر 1398 پاسخ تشکر

خيلي شبيه لايت بلو D&G ولي بوي مركباتش بيشتره
02 آذر 1396 پاسخ تشکر
به نظرتون این بوش بهتره یا لایت بلو؟
09 خرداد 1398 پاسخ تشکر
خیلی شبیه هم هستن ولی این فرش تر و لیمویی تر هست موندگاری بالاتری هم داره
27 تیر 1398 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : آیدا

موافقم... رایحه فرش از مرکبات و در پس زمینه روایح چوبی
12 مرداد 1396 پاسخ تشکر

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
بوی میوه ای باحالی داره. حدود پنج سال پیش استفاده میکردم البته.رایحه فرش و باطراوتی داشت.موندگاریش معمولی و نسبتا خوب بود.یاد قدیم بخیر
29 آذر 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟