AMOUAGE - Lyric for women

آمواج لیریک ( آمواژ )

زنانه
کد کالا : ATR-32192
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2008
کد کالا : ATR-32192
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 15
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
650,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    3
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 11
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

آمواج لیریک زنانه گلبرگ‌های شکوفای گل جاودانه رز را با ظرافت‌های قرمز به تصویر می‌کشد. سرود تصنیف‌شده این عطر با نت‌های ترنج در کنار ادویه‌ها شروع می‌شود ــ زنجبیل، دارچین و زعفران در نت‌های آغازین. گل رز هم منتظر نت‌های میانی می‌ماند، دقیقا مانند ادیشن مردانه لیریک. در لایه میانی است که گل رز به سنبل ختایی و زمینه گل‌فام برگرفته از یاس، ‌گل یلانگ، شمعدانی و ریشه زنبق پیوند می‌خورد. نت‌های پایانی هم از خزه درخت بلوط، سویه هوس‌انگیز مشک، آکوردهای چوبی، نعناع هندی، خس‌خس، چوب صندل، دانه تونکا و روایح دودی شکل می‌گیرند.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
طبع خنک
سال عرضه 2008
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه ترنج ، هل ، زنجبیل
اسانس میانی رز ، شمعدانی ، ریشه زنبق، یاس، گل یلانگ ، سنبل ختایی
اسانس پایه دانه تونکا ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، خس خس ، چوب صندل سفید ، روایح چوبی، روایح دودی
نمره کاربران
Lyric for women-آمواج  لیریک ( آمواژ )
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
عطرگرام
نظرات کاربران (5 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
از دوستان عزیز آقای ایکاروس .حسن کبیری .سام و فریال و بقیه دوستان که حضور ذهن ندارم ولی مطمئنم میتونن منو راهنمایی کنن میخوام که اگه فرصت شد چند عطر هم برای من معرفی کنند. توضیحات در متن های قبلی خدمت دوستان عرض شده . ممنون
20 مرداد 1395 پاسخ تشکر
با درود ,خانم صیادی محترم,,

ممنون که نظر من رو هم در انتخابتون سهیم کردید, اما من متاسفانه شناختم روی عطر های زنانه بسیار محدود هست.
ایکاروس عزیز تنها شخصی هستند که میتونند پیشنهاد دقیق به شما بدند.
20 مرداد 1395 پاسخ تشکر
با احترام خانم فریبا صیادی گرامی

من فکر میکنم طیفی برای شما تعریف میشه که یک طرفش رو شنل چنس تندر باید قرار داد و سر دیگر‌این طیف الیزه از‌ رنسه‌ . که دامنه ی انتخاب رو هم محدود کرده باشیم. اینها همگی در تهران بفروش میرسن منتها ممکنه تعداد کمی از فروشگاهها اینها رو داشته باشن.
Ananda micallef
Mon parfum Gold micallef
Hermes jour de hermes gardenia
Amouage honor women
Amouge sunshine
Dior jadore l absolu
La vie est belle intense
Cartiere la panthere
Hermes l ambre des merveiles

از کارهای خیلی خاص زنانه که معدود فروشگاههای در‌تهران اونها رو دارند :
Gardenia issabey panouge
Roja dove - lilac
Nacre blanche - antonio alesandria
Verpes siciliennes - MDCI
La bele helen - MDCI
Kurkdjian amyris pour femme
Chanel coromandel

برای خرید عجله نکنید.‌میشد این لیست رو تا صدها عطر ادامه داد. منتها اینگونه انتخاب سخت میشه. هر‌کدوم از فروشگاههای مادر در تهران‌ شماری از اینها رو برای تست دارن. و همگی در ایران یافت میشن.
20 مرداد 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فرید شعبانی  Someone Out There Saba
ایکاروس عزیز سلام
خواهش میکنم اگه امکانش هست یه مقایسه ای بین این ۳ کار کهربایی بفرمایید:
۱-Lubin Akkad
2-d'Empire Ambre Russe
3-Bois 1920 Vento Nel Vento
ایکاروس جان منم مثل شما به نت کهربا علاقه ای ندارم ولی به هر حال نمیشه منکر کارهای خوبی شد که با این تم ساخته میشوند.خیلی دوست دارم بدونم از دیدگاه تخصصی تون به این ۳ کار چه نمره ای میدید.
پیشاپیش از حضور و مهرت بینهایت سپاسگزارم
21 مرداد 1395 پاسخ تشکر
فریار جان سلام
ازم خواستی ۵ کار برتر آمواج رو از دیدگاه خودم معرفی کنم.بدون موفق شدن به تست جوبیلیشن زنانه که مطمئن ام شاهکار یست،این پنج کار خیلی نظرم رو جلب کردند:
۱-Epic For Men
2-jubilation For men
3-Beloved Man
4-Lyric For women
5-Op 9
که البته به غیر از اپیک هیچ کدوم کارکتر من نیستند ولی در نهایت زیبایی و شکوه و استحکام فرم و ساختار هستند.فریار جان تا نرفتم جوبیلیشن زنانه رو بلایند بای کنم ،قربون دستت برو تستش کن و خبرم کن.نذار تجربه ی سامسارا گرلن سرم تکرار بشه....این حرفها م رو شوخی جدی و در هم حساب کن...
راستی نوید ابوطالبی قدمت مبارک باشه...کجا بودی این همه مدت؟
نمیدونم چرا Ssh نیستش.انشااله هر جا هست خوب و سلامت باشه.
سام عزیز ،کامنتهات رو با علاقه و عشق دنبال میکنم.دم همه تون گرم باشه و آخر سر ایکاروس عزیزم هر جا هستی شاد.پیروز و بهروز باشی که خیلی دلتنگت هستیم همه مون.یا حق
25 مرداد 1395 پاسخ تشکر
به دوستان متأهل و عزیزم فریار و Ssh
آقا من یک شاهکار زنانه کشف کردم بنام Ostara از برند penhaligon's
اثر عطار کبیر برتراند دوشافو
یه کار سبز و فلورال محشر و بینظیر انگار عید نوروز به باغی رفته اید در روز سیزده به در و بوی درختان بارون زده و گل و گیاه شما رو سرمست طبیعت و بهار کرده.این کار این قدر دوز زنانگیش بالاست که مشکل بشه برای مردی تصورش کرد.اگر میخواهید همسرانتون رو در سالگرد تولد و ازدواج سورپرایز کنید ،این کار رو از دست ندهید.یا حق
25 مرداد 1395 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شکیبا  Someone Out There Saba
حسن جان کبیری درود برشما. بابت اظهار نظر راجع به آمواژها بسیار سپاسگزارم. کبیری جان شرمنده شما هستم. این روزها مشغله کاری بسیاری دارم و این موضوع باعث شده عهد شکن جلوه کنم.ان شااله تا 31 مرداد از خجالت شما در خواهم آمد. از بابت معرفی ostara از برند پنهالیگونز شاکرم. حتما تستش خواهم کرد و در روز واقعه به همسرم هدیه خواهم داد.سپاس و باز هم سپاس. دلشاد باشی.
25 مرداد 1395 پاسخ تشکر
سپاسگزارم جناب کبیری عزیز ,,

بی صبرانه منتظرم که نظرتون رو در مورد Bois du Portugal بدونم.
ارادتمندم .
25 مرداد 1395 پاسخ تشکر
قربان شما حسن جان. ی چن تا مسافرت و رفت و برگشت. یه مدت دسترسی به اینترنت نداشتم. از محضر دوستان دورشدیم.
مشالا جمع دوستان جمعه و محفل گرم
این ابیات هم از سعدی تقدیم به همه دوستان
چون دل ز هوای دوست نتوان پرداخت
درمانش تحملست و سر پیش انداخت
یا ترک گل لعل همی باید گفت
یا با الم خار همی باید ساخت
26 مرداد 1395 پاسخ تشکر

از عطرافشان عزیز میخوام ،حالا که اینقد نگاه به راحیه ها و عطرها علمی و دقیق تر شده برای ایجاد نظم و حذف موارد ناهماهنگ با موضوع یه بخشی هم برای کاربرانی در نظر بگیره که سوال دارند ولی نامرتبط با موضوع بنظر میاد . مثل خود من ... یه مشورت میخوام یا یه مشاوره برای خرید عطر ....کجا باید مطرحش کنم ؟ میام مثلا تو این صفحه ... ولی مطمئیا این عطرو من نمیشناسم . بودجه ام هم نمیرسه .
حالا جهت مشاوره از شما دوستان بزرگوار من یه عطری میخوام بهم معرفی کنید که نشان دهنده خود و شخصیت اصلی من نیست . میخوام به شخصیت های رو بهم بده که ندارم . من دوست دارم با اعتماد بنفس تر جلوه کنم . مورد توجه واقع بگیرم . منو قوی و اجتماعی نمایان کنه ولی حس لطافت زنانگی هم توش باشه .به نظر انسان مستقلی وانمود کنم . البته ببخشید که اینا رو گفتم یه لحظه حس یه ادم درغگو و متظاهر بهم دست داد. چون من تو این موارد خیلی ضعف دارم . میخوام عطر برام جبرانش کنه شاید کم کم تونستم بدستشون هم بیارم . تقریبا 30 سالمه- متاهل . کارمندم ظاهری ساده و معمولی . اغلب اوقات خونه ام .اهل بیرون رفتن نیستم اصلا. برنامه های مستند زیاد میبینم .نویسنده های لاتین دوست دارم. نمیدونم اینا که گفتم بدرد میخورد یا نه .....مرسی از سایت خوب شما.....
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
درود بر همه دوستان عزیز عطرافشانیم. حسن جان کبیری از اظهار محبت شما بی نهایت سپاسگزارم. گرفتاری های کاری اجازه نمیده مرتب به سایت سر بزنم. در اولین فرصت ممکن مواردی رو که فرمودید تست میکنم و نتیجه را به اطلاع شما خواهم رساند. از حضور مجدد سام عزیز بی نهایت خوشحالم. دلشاد باشید. یا حق.
19 مرداد 1395 پاسخ تشکر
به خانم فریبا صیادی
راستش من فکر میکنم عطر نمیتونه چیزی که در کسی نیست به اون فرد بده فقط میتونه اون خصوصیت شخص رو تشدید کنه.
کمی مورد شما سخته برام،بهترین کسی که میتونه راهنمایی تون کنه ،ایکاروس عزیز هستند که امیدوارم کامنت تون رو ببینند و جواب بدهند.
20 مرداد 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : paris1  Someone Out There Saba

حسن جان کبیری درود بر شما. ممنونم از لطفت . عجله ای نیست برادر عزیزم. کبیری جان پس از تغییر و تحولات یک ماه و اندی گذشته نمیدونم چه بر سر عطرافشان اومد که انقدر دچار افت شد. واقعا دلم برای اون روزهای زیبا تنگ شده. واقعا حیف و صد حیف. وقایع اتفاقیه موجب شده انگیزه حضوردوستان از جمله خود شما، سام مهربان،ssh عزیز و در راس همه صاحب نظران ایکاروس فرزانه به حدقل برسه. بیخود نیست که گفته اند " مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق آورد "با وجودی که حرف و سخن برای گفتن بسیار است اما مع الاسف دوره گسست موجب پراکندگی دوستان گردید. اگر وضع بر همین منوال باشد پس از چندی دیگر "نه از تاک ، نشان باشد و نه از تاک نشان". عطرافشان چاره ای بیندیش. کبیری جان خیلی عزیزی.بهروز و پاینده باشی. یا حق.
15 مرداد 1395 پاسخ تشکر
* حداقل
15 مرداد 1395 پاسخ تشکر
فریار جان سلام و قربون لطف و صفات
راستش من همیشه هستم ولی این برداشتن بخش فروش از سایت باعث شده که تعداد بازدید کنندگان کم بشه و لاجرم روی تعداد نظرات و کامنتها هم اثر منفی بذاره.
به هر حال ما چند نفر باید قدر هم رو بیشتر بدونیم.نمیدونم چرا سام و Ssh کم پیدا شدند.
Ssh جان ما رو از گزارش تست سمپل هات بی نصیب گذاشتی هان!
راستی فریار جان با اجازه ی همه تون و بخصوص ایکاروس عزیزم ،هفته ی گذشته یه بلایند بای داشتم.حقیقتش دلم واسه یه بلایند بای لک زده بود.
Samsara Guerlain کار چوبی و پودری خیلی خوب و عالی که متاسفانه رایحه ی کارهای قدیمی رو داره و بیشترین درصد نت درش ،چوب صندل هست.میخواستم ببینم یه کار بر پایه ی چوب صندل چه جوریه.کار خیلی خوبیه ولی رایحه ی قدیمی ش آزار دهنده ست.خواهشا برو فروشگاه یه تستی از Lorenzo villoressi sandalo داشته باش که من حالا حالاها جرات بلایند بای ندارم.
سامسارا از گرلن کاریه که به لیریک زنانه هم قرابت داره.فکر کنم بخاطر تاثیر مشترک چوب صندل و فضای فلورالشون باشه ولی این کجا و آن کجا؟
لیریک زنانه واقعاً تفاوت کیفیت فاحشی با سامسارا داره.لوکس،شیک،رایحه ای مدرن و هماهنگی و بالانس فوق العاده بین تک تک نتهاش.
من کارهای رزی زیادی تست داشتم مثل portait of a lady یا Lumiere pour homme و Femme هر دو از کورکجیان و اولی از فردریک مال ولی با قاطعیت میگم این لیریک زنانه ی آمواژ از همه سرتر هستش.تنها کار رزی که رقیب سر سختش میدونم و اون هم فوق العاده لوکس و جذاب و محشر میدونمش و اصلاً رزش آزار دهنده نیست:Tom FordNoir de Noir
که اگر مساله ی قیمت رو هم دخیل کنیم باز برد با لیریک زنانه ست با نصف قیمت نویر د نویر.
شاد و پیروز باشی فریار جان و با امید دیدار دوستان عزیزم Ssh و سام و بخصوص ایکاروس عزیزم که فرصت و وقت پیدا کنه ما رو از دریای دانش لایزالش سیراب کنه.یا حق
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
ایکاروس جان سلام و قربونت برم
داشتم کامنت قبلی رو مینوشتم که شما هم در حال نگارش بودی و زودتر از من.
ایکاروس جان ازت خواهش میکنیم اگر برات مقدوره بیشتر بیا و مطلب برامون بنویس.مثلا خیلی دوست دارم رویوی شما رو از این لیریک زنانه بدونم.البته خیلی خوب میدونم که این کار کاراکتر من نیست ولی حقیقتاً لوکس و اشرافیه.
ایکاروس عزیزم یه خواهش دیگه داشتم که برامون توضیح بدی که چطوری میشه که کارهای نیش کاراکتر بالایی دارند و کارهای دیزاینر کمتر.ممکنه این مسئله بخاطر متریال و مصالح استفاده شده باشه؟ درست مثل موسیقی پاپ و کلاسیک؟
در پایان از دیدن دوباره ت سر شوق اومدم ایکاروس جان.شاد ،پیروز و دلشاد باشی
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba
جناب کبیری عزیز لطف دارید به بنده بنابر عادت همیشگی‌ تون. خب حضرتعالی کارهای نیشِ اکثرا طبیعی رو بیشتر تست میکنید‌. نت های طبیعی ناخالصی هایی دارن. برای مثال وقتی شما از برگاموت اسانس تهیه میکنین، علاوه بر برگاپتن (ماده موثره ی ایجاد کننده ی رایحه برگاموت) مواد و مولکولهای دیگری رو هم خواهید داشت‌. مثل سیترونلال‌. ولی در حالت سنتتیک که شما در محیط آزمایشگاه میخواین یک نت سنتتیک و آزمایشگاهی بسازین ، این ناحالصی ها رو بهش توجه نمیکنید‌. و فقط رایحه بر گاپتن رو میسازین. در واقع رایحه در نت های سنتتیک مستقیم‌تره‌. مثلا اسانس رز طبیعی حدود بیست ماده ی موثر با غلظت های متفاوت داره. حال آنکه رز سنتتیک فقط سعی میکنه شبیه به رایحه ی ماده ی موثره ی اصلیش ( استریپتینین و گرانیول) باشه. مثال ساده تر: در طبیعت شما ممکنه یک رنگ سبز لیمویی ببینین . ولی اگر بخواین با کمک جعبه ی مداد رنگی این رنگ رو نقاشی کنین از رنگ سبز معمولی استفاده میکنین. نه سبز لیمویی‌. نت سنتتیک در اینجا رنگ سبزه. و نت طبیعی سبز لیمویی. در واقع ناخاصلی های رنگ سبز رو هم در حالت طبیعی میبینین. در عطرهای نیشی که اغاب حضرتعالی تست میکنین از نت های طبیعی استفاده میشه‌ .‌این باعث میشه ارتباظ قوی تری شکل بگیره‌ چرا که جانمایه ی اون رایحه رو خام و برهنه و بدون دستکاری باهاش مواجه میشین. و ارتباط ریشه دارتری باهاش میگیرین. در کارهای دیزاینز عموما یا ازنت های سنتتیک استفاده میشه یا از نت های طبیعی با کیفیت پایین تر.
یک نکته ی ی دیگر هم شیوه ی ساخت این عطرهاست. تجاری سازی در کارهای دیزاینر باعث شده که تفاوتی نظیر غذای رستوران با انواع خانگی داشته باشین.
علل متعدد بسیاری داره‌ بهرحال. که بایستی هرکدام رو در جای خودش بهش بپردازیم. یعنی ذیل عطر مورد نظری که اون خصوصیت رو داره صحبت کنیم تا نسخه ی عمومی نپیچیم.
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد  Someone Out There Saba
یک آماری تقدیم تون کنم که دونستنش خالی از لطف نیست:
برای اینکه یه عطر "دیزاینر" رو خریداری کنین هزینه ای میپردازین. این هزینه ها مربوط به چه مواردیه ؟
اگر عطری صد دلار قیمت فروشس در فروشگاه باشه :
- ۱۵ دلار صرف مخارج مختلف تولید کننده (هزینه ی سوخت و برق و پرسنل)
- ۴ دلار هزینه بسته بندی عطر اعم از بسته بندی
- ۶ دلار هزینه ی شیشه
- ۶ داار هزینه یی کمیسیون و مالیات
- ۴دلار هزینه ی مجوز و لیسانس
- ۸ دلار هزینه ی تبلیغات و مارکتینگ
- ۱۵ دلار سود تولید کننده
- ۴۰ داار سود فروشگاه
تا اینجا شد چقدر ؟ ۹۸ دلار . اون ۲ دلار (یا دو درصد) ما بقی هزینه ی چیه؟
بله. از صد دلار فقط دو دلار صرف مایع درون عطر میشه!!!!
خب فاجعه آوره‌ . تحلیل های بسیار زیادی از این آمار و ارقام‌میشه استخراج کرد و حتی به علل پولشویی و فیک سازی میشه پی برد. از اونها میگذریم. نکته ای که وجود داره این هست که در یک عطر نیش‌شما عملا هزینه های پرسنل و بازاریابی رو نمیپردازین و این هزینه صرف مایع درون شیشه میشه عموما‌ . یک اونس برگاموت حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان قیمت داره‌. یعنی گرمی ۲ هزار تومان حدودا. برای ساختن یک‌کولون‌تابستونی با کیفیت متوسط به پایین و خیلی ابکی شما حداقل باید ده هزار تومان پول برگاموت بدین. یعنی دو درصد میشه ده هزار تومان. پس انتطار بایستی داشته باشین یک‌کولون سطح پایین ابکی برگاموتی طبیعی بایستی ۵۰۰ هزار تومان تمام بشه. یا برای مثال وقتی عطری رو به مبلغ ۱۵۰ هزار تومان خریداری میکنین کمتر از سه هزار تومان پول مایع درون عطر بوده. حالا این رو نادیده میگیریم که چقدر هم سود وارد کننده و واسطه روی قیمت محصول اضافه شده. در این شرایط شخصا ترجیح میدم عطر های نیش رو خریداری کنم.
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بهزاد معصوم نژاد  Someone Out There Saba
این رو هم البته بایستی بهش اشاره کرد که خرید عطر نیش در ایران هم یکجور خودزنی اقتصادی محسوب میشه.
تحریم ها بر شرایط اقتصادی مردم بسیار مهلک بود. اما مهلک تر از اون برخی هموطنانمون هستن که در این شرایط بجای کمک و همراهی با مردم از آب گل‌آلود و اشفتگی بازار سواستفاده کردن و حباب های قیمتی رو ساختن که از حباب تبدیل به سیاهچاله شد. عطری که در خارج از کشور ۲۳۰ یور قیمت داره (محصولات ام دی سی آی ) در داخل کشور ۱۵۵۰ هزار تومان قیمت گذاری میشه. این بی رحمیه و یکی از عللی که ما نتونیم در هیچ رده ای از محصولات با کیفیت بهره ببریم.جالب اینجاست که واردکننده ها عموما با یک‌سوم قیمت فروششون اون محصول رو وارد میکنن. این رو از کجا میشه متوجه شد. از اونجایی که عطری رو که در بین فروشگاههای مختلف توزیع میکنن براش حداقل ۴۰ درصد retail در نظر میگیرن . حال آنکه خودشون هم از جانب تولید کننده ۴۰درصد سود ریتیل گرفتن. قصد ندارم ذهنیت ها رو به خرید عطر منفی کنم. منتها من فکر‌میکنم نیاز جدی هست که در ایران مستقیما خود تولید کننده های خارجی فروشگاههایی رو احداث کنن. کما اینکه بسیاری از عطارها در کویت و دوبی اکنون فروشگاه دارن.
از سمت مسولان با کالایی نظیر عطر در ظاهر به عنوان یک کالای لوکس برخورد میشه و به تولید کننده ش روی خوش نشان داده نمیشه اما در عمل میبینیم که این نگاه منفی باعث شده واسطه گری افزایش پیدا کنه‌ . حذف واسطه در این کشور از اوجب واجباته. ما واقعا نمیدونیم تا کی بایستی هزینه ی واسطه ای رو بپردازیم که نمدونیم کارش این بین چیه؟ هماهنگ کردن کامیون ها داخل مرز ؟ وارد کننده ها در این کشور چه کاری میکنن که لایق این سود بالای اقتصادی هستن ؟ به مدد کدام دانش یا لیاقت شغلی یا خدمات‌ رسانی ؟بعضا (نه همه) افرادی که براشون ابدا فرقی نمیکنه عطر وارد کنن یا ابزار آلات و پوشاک و یراق و کفش؟ فکر‌میکنم حال که مسولین قصد اصلاح این روند واردات رو ندارن خیلی جدی لازم باشه که خود مردم با اصولی که تعبیه میکنن این شرایط رو اصلاح کنن. چرا بایستی محصولی ۸۰ درصد گران تر از کشورهای دیگه به دست مردم برسه؟ من شخصا منتقد قاچاق هستم منتها مخالف خرید با قیمتی بالاتر از ارزش واقعی هستم. من در ایران عطر نمیخرم از این به بعد. مگر‌اینکه واقعا شاهد این باشم‌که با قیمتی مناسب در اختیارم قرار بگیره. نهایتا یک اختلاف بیست تا بیست و پنج درصدی با خارج از ایران‌. ولی هشتاد تا صد درصد ابدا توجیه پذیر نیست‌.
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط :  Someone Out There Saba  Hani
ایکاروس جان سلام
این مسئله ی قیمت ها که فرمودید در تمامی محصولات مصرفی ما ایرانیان مصداق داره.بطور مثال کف قیمت یک پیانوی یاماها ۳۰۰۰ دلاره ولی ما باید ۳۰ میلیون تومن پول بپردازیم.یا کف قیمت یه ماشین خوب خارجی ۲۰ هزار دلاره و ما باید ۲۰۰ میلیون بپردازیم!
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
به فریاز خوش سخن
عزیز جان منم با شما موافقم، واقعا عطرافشان مثه گذشته نیس و بنظر میرسه تغییرات اخیر باعث شده خیلی از دوستان از اینجا یا کوچ کنن و یا بازدیدشون از سایت به حداقل برسه و از طرفی تغییرات آنچنانی هم شاهد نبودیم که منم امیدوارم عزیزانمون در مجموعه عطرافشان چاره ای بیاندیشند.
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
کبیری جان درود بر شما. برادر عزیزم پوزش من رو بابت تاخیر در پاسخ گویی و همینطور عدم پایبندی به قولم جهت مراجعه به فروشگاه پذیر باش.این روزها به واسطه مشغله کاری خیلی گرفتار شدم. در اولین فرصت ممکن به فروشگاه سر میزنم و خدمتتون گزارش کار ارائه خواهم کرد . کبیری جان خرید عطر جدید رو خدمت شما تبریک عرض میکنم. مبارکت باشد. بابت بلایند بای samsara Guerlain غم به دل راه مده برادر. خوشا به سعادت برادر زادگان خوش شانس شما که عموی عطر باز سخاوتمند سخت پسندی چون شما دارند. کبیری جان عالم عطربازی تلخی و شیرینی بسیار داره. حتی زمانی که درست میزنی به هدف و عطر مورد علاقه ت رو میخری خالی شدن جیب مبارک یه کم روان آدمی رو قلقلک میده. با این قیمت های نجومی عطر در ایران ، عشق به عطر نوعی جنون ادواری محسوب میشه. وقتی که خویشتن داری می کنی و عطر نمیخری غمگینی یا به اصطلاح برادران "اهل بخیه" خمار هستی. وقتی که به فروشگاه میری عنان از کف میدی و بیش از حد مخمور و سرمست میشی . پات رو که میگذاری بیرون "عطرکده "میگی چقدر زیاده روی کردم. خدایا توبه دیگه اینطرفا پیدام نمیشه. تا یک هفته توبه ت رو سفت و سخت نگه میداری بعد از یک هفته دچار سر درد و پا درد و بدن درد میشی . /روی آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست/ پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست/نرگست عربده جوی و لبت افسوس کنان/ نیمه شب دوش ، عینهو دائم الخمرها دوباره راه میکده ببخشید عطر کده رو پیش میگیری و باز همون " دور و تسلسل باطل" تکرار و تکرار میشه. به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم/ بهار توبه شکن می رسد چه چاره کنم/ سخن درست بگویم نمی توانم دید/ که می خورند حریفان و من نظاره کنم. و البته چون به این بیت از رباعی ابوسعید ابوالخیر رجای واثق داریم از توبه کردن و آنگاه توبه بشکستن هراسی به دل راه نمی دهیم. این درگه ما درگه نومیدی نیست/ صد بار اگر توبه شکستی بازا . کبیری جان فکر میکنم عنقریب اهل بیت دست و پایمان را بگیرند و به زور و عنف ببرند کلینیک ترک اعتیاد نیش که مهلک ترین و خونه خراب کن ترین نوع اعتیاد عطریست بستری کنند. بهروز و پیروزباشی. یا حق.
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی
*پذیرا باش
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
درود بر دوست عزیزم شرلوک هولمز. امیدوارم با حضور روزافزون و تشریک مساعی دوستان خوبی چون شما و چاره اندیشی مدیر محترم عطرافشان اوضاع به روال سابق خود بازگردد. خیلی عزیزی. پاینده باشی. یا حق.
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
حسن جان کبیری درود مجدد. داشتن دوستان عزیز و فهیمی چون شما،ایکاروس فرزانه، ssh گرانمایه، سام مهربانم و البته سایر دوستان که اخیرا سایه شون کمی سنگین شده برای من مایه افتخار و مباهی است. غیبت سام و ssh داره طولانی میشه. امیدوارم هر کجایند خدایشان به سلامت دارد. جهت رفع دلتنگی و نگرانی از ایشان تقاضا دارم چنانچه میسر باشد با تحریر جمله ای هر چند مختصر و کوتاه حضور خودشون رو اعلام فرمایند. سپاس بیکران.
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
فریار جان سلام و قربان لطف وصفات
دمت گرم با این کامنت های پر از مهر و صفا و صمیمیت،انصافا حالم رو خوب کردی.
فریار جان این اعتیاد به رایحه و عطر یک راه چاره بیشتر نداره و اون هم اینه که پس اندازت رو تبدیل به چیزی غیر از واحد ریال بکنی!
خدا رو شکر من مقدار زیادی از پس اندازم رو به ارزهای دیگه تبدیل کردم که نتونم باش عطر بخرم.
ولی با این حال این کار تفریح و سرگرمی منه و لذت میبرم.ناراحت بلایند بای سامسارا نیستم.عطر خوبیه ولی رایحه ی قدیمی داره و یحتمل ببخشم به برادر زادگان یا خواهر زادگان که حقیقتاً با این بذل و بخشش عطر بشون بیش از پیش عاشقم شده اند.
راستش فریار جان من دیگه دارم به این نتیجه میرسم که خرید عطر دیزاینر اشتباهه اونم برای مثل مایی که تجربه ی بالایی داریم.واقعاً ارزش داره آدم دو برابر یه کار دیزاینر پول بده و در ازاش کیفیت تحویل بگیره مگر کارهای دیزاینر ی که برای استفاده ی روزانه و دم دستی بخوایم.
نمیدونم ssh و سام چرا نیستند؟انشااله هر جا هستند خوب و سلامت باشند.
خدا رو شکر ایکاروس عزیز هستش که انشااله حضورش پر رنگ تر بشه.
فریار جان ببخش دوباره گویی میکنم :
دو کار رو خواهش میکنم برو فروشگاه تست کن:Lorenzo villoressi Sandalo
و Amouage jubilation for women
این دو کار رو نتونستم سمپل تهیه کنم.ساندالو کاری بر پایه ی چوب صندل و جوبیلیشن زنانه بر پایه ی صمغ مر که ایکاروس عزیزم بم توصیه کرد تستش رو.
باقی کارهای آمواج سمپلشون در دسترسه بغیر از جوبیلیشن زنانه.انشااله تا دو هفته ی دیگه اگر تو هم بتونی گزارشی از تست جوبلیشن زنانه بم بدی ،کلا پرونده ی برند آمواج رو میبندم.
قربونت برم و خدا حافظت باشه
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
ارادت به دوستانِ عزیزم،،

استاد ایکاروسِ عزیز، جناب کبیری بزرگوار ، فریارِ بسیار عزیزم، ssh مهربان.

بنده رو بابتِ غیبتم ببخشید لطفا. چند روز کاملا شیفتِ کاری داشتم. ، فقط امکانِ دیدنِ سایت رو داشتم و متاسفانه پیامی نمیتونستم بگذارم. عرضِ ارادتِ بسیار دارم خدمتِ دوستانِ عزیز، پر مهر و با معرفت .

به دنبالِ فرمایشاتِ دوستان در رابطه با افراط در خرید،، رفقا،،ترکِ این عادت بسیار مشکله !! :)اوایلِ این قصه ، یکبار یکی‌ از دوستان ا به من گفت، وقتی‌ به مرحله‌ای رسیدی که بیشتر از ۱۰ میل از یک عطر استفاده نکردی و سراغِ خریدِ بعدی رفتی‌ بدون که داری وارد دایره ی قرمزِ این عادت میشی‌ !! و چقدر درست میگفت ! من اوایل تصور می‌کردم این فقط یک سندرم مثلِ هیجانِ صبحِ کریسمس یا باز کردنِ کادویِ نوروز هست ! اما بعد متوجه شدم این هیجان فقط برای blind buy میتونه باشه ! برای ما که عمیق تر به عطر نگاه می‌کنیم این عادت و کشفِ یک ارتباطِ تازه ی روحی‌ ، بسیار عمیق تر هست ! اما یک نکتهٔ‌ای که من تجربه کردم اینه که، ما تویِ کورانی " مقطعی" از گرایشِ خرید قرار میگیریم ، که اگر توجه به آیتمی دیگه کنیم . این مقطع رو به سلامت میگذرونیم lol مثلِ خریدِ لباس، ساعت، و و ! اینطوری هم شانسِ شناخت و زندگی‌ کردن با عطر‌های توی قفسه مون رو بدست می‌آریم و هم اگر خریدی کنیم ، گزیده تر انجام میدیم. من خودم شدیداً دارم تلاشم رو می‌کنم :) از بازی با روغن‌های essential گرفته تا عمیق تر شدن روی عطر‌هایی‌ که دارم و حذفِ یک سری از اونها که هیچوقت استفاده نمی‌کنم.
17 مرداد 1395 پاسخ تشکر

سلام به همه ی دوستان عزیزم
همه تون خوب میدونید که من چقدر از رایحه ی رز بیزارم ولی تا حالا کاری بر پایه ی رز تست نداشتم که مثل این لیریک زنانه ،تونسته باشه رضایت منو جلب کرده باشه .
بسیار نتهاش بالانس خوبی دارند و بخور و چوب صندل خیلی خوب تونستند رایحه ی رز رو مهار و کنترل کنند.نتیجه ی ترکیب این ۳ نت باعث بوجود اومدن یه کار لوکس ،زیبا و ماندگار شده که صد در صد ارزش خرید داره.این کار با تضمین من صد در صد یونی هست.تازگی ها دارم به این نتیجه میرسم که کارهای زنانه ی آمواج از کارهای مردانه کیفیت بهتر و بالاتری دارند و عنوان زنانه یک اشتباه و سوءتفاهم هست و تقریباً تمام کارهای زنانه ی این خانه یونی هستند.
15 مرداد 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : nazanin مهدی رشیدی
حسن کبیر عزیز سلام.در خانه ی عطر امواج کانسپت ابتدا بر اساس ورژن زنانه بنا میشه. سپس نسخه ی مردانه ایحاد میشه. بارها خودم هم عرض کردم که نسخه های زنانه به مراتب غنی تر‌از نسخه های مردانه ست. لیریک زنانه و جوبیلیشن زنانه دو کار متفاوت از دیگر‌مجموعه امواج هستن. متفاوت نه به معنای بهتر. به این معنا که الگو گیری از فضای کلاسیک یا معاصر به فصای آینده نگر تبدیل میشه. لیریک عطری شبیه به نوستالژی های قدیمی یا حتی معاصر نیست‌. پیشرو تره. جوبیلیشن زنانه یکی از پیچیده ترین عطرهای کنونی دنیاست. با دیاگیلو روژا داو مقایسه میشه و از نظر من از دیاگیلو پیچیده تره . کیفیت بالای نت ها در محصولات امواج (منهای فیت و رفلکشن زنانه) برای قیمت های ۲۰۰ دلاری جای شگفتی داره‌. با اینحال امواج هنوز بر دیوار گالری ها بایستی نقش بندی بشه و هنوز هم برای استفاده بر پوست شاید با سخت گیری هایی همراه باشه. شخصا محصولات امواج رو برای استفاده بر پوست نمیپسندم(رفلکشن، جوبیلیشن، اپیک و اپوس ۸ استثنا هستند) اما در مقام عطرهایی شخصی کم بدیل هستن‌. متنی بر myth جدیدترین کار امواج و متنی بر هومیج (بهترین کار امواج) نوشتم که بعد از یکسری اصلاحیه اینجا قرارش خواهم داد‌
16 مرداد 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Mahtab nazanin

سلام به همه ی دوستان عزیز
واقعاً دارم به این خانه ی آمواژ بعنوان یک برند لاکچری و لوکس اعتماد و اعتقاد پیدا میکنم.پارسال در ابتدای کار عطربازیم با تست چند کار که شدیدا تم عربی داشتند،داشتم کلا این برند رو از علاقه م حذف میکردم.تا اینکه اپیک و جوبیلیشن رو تست کردم و بیلاود من و این لیریک زنانه که کاملاً یونی هستش و کاریه بر محور رز،بخور و چوب صندل که حاصل کار یه شاهکار شده.
رز در این کار اصلا شبیه کارهای زیارت اهل قبور نیست و با ترکیب بخور و چوب صندل با کارهای رزی معمول فاصله گرفته و یه کار خیلی متفاوت خلق شده.به کار اپیک زنانه نزدیکی و قرابت داره که در اپیک رایحه ی رز بیشتر حس میشه و دوز بالای ادویه ش آزار دهنده ست ولی این لیریک زنانه بسیار بالانس خوبی داره و استفاده از چوب صندل به جای زیره و فلفل،کار رو برای یکی مثل من بسیار زیباتر و دلپذیر تر کرده.
بی تردید یکی از بهترین کارهای برند آمواژه ولی چقدر ارزش خرید داره بستگی به شرایط و موقعیت داره.برای من هنوز زوده چون خیلی کارهای مهمتر در لیست خریدم هستند.
در آخر من از نمره ی ۱۰ به این کار نمره ی ۸.۵ میدم.
15 مرداد 1395 پاسخ تشکر
حسن جان کبیری درود بر شما . لطفا هر زمان تمامی کارهای مورد نظرت رو از برند آمواژ تست کردی. پنج عطر برتر این خانه رو به ترتیب اولویت از دیدگاه خودت معرفی کن.سپاسگزارم.
15 مرداد 1395 پاسخ تشکر
فریار جان سلام و قربانت
چشم عزیزم، دو هفته ای بم مهلت بده.ایکاروس جان از شما هم خیلی ممنونم که به ما یاد دادی دیدگاه مان به عطر مانند یک اثر هنری باشه.
15 مرداد 1395 پاسخ تشکر
اولا یک سوال از دوستان عزیزم کبیری و ایکاروس گرامی داشتم :با این توضیحات شما در مورد لیریک زنانه یعنی آقایون میتونن از عطرهای زنانه آمواج استفاده کنند؟
ثانیا میشه لیریک مردانه رو هم تحلیل کنید؟ ممنون شما هستم
06 آذر 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟