AJMAL - Verde

اجمل ورد

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-51184
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2020
کد کالا : ATR-51184
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 6
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Verde - اجمل ورد

محصول سال 2020 میلادی بوده و و در دسته عطر های چوبی ادویه ای قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، زنجبیل ، فلفل ، یاس، صمغ گالبانیوم، سدر ، چوب صندل سفید ، چرم اشاره کرد.

برند اجمل
سال عرضه 2020
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، زنجبیل ، فلفل
اسانس میانی یاس، صمغ گالبانیوم
اسانس پایه سدر ، چوب صندل سفید ، چرم
نمره کاربران
Verde-اجمل ورد
رایحه
7
2 رای
ماندگاری
8
2 رای
پخش بو
7
2 رای
طراحی شیشه
6
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
با احترام
عطر اجمل وِرد یکی از عطرهای جدید و جالب برند اجمل با طبع گرم در بستر تند و تیز تلخ میباشد که بر روی پوست و پارچه از نظر درک رایحه ها، متفاوت عمل میکند و مناسب تنپوش آقایان در روزهای سرد زمستان میباشد. شروعی بسیار طوفانی از تُندی و تیزی فلفل و زنجبیل در بستر تلخی ترنج که شاید برای هر شامه ای در این لحظه خوشایند نباشد که بعد از 30 ثانیه این طوفان تلخ و تُند فروکش کرده و به آرامشی از لطافت گل یاس اما همچنان با تیزی خفیف شیفت میکند که حدود 30 ثانیه ی بعد رایحه ای از حالت دودی و چرم در تِمِ چرم گیاهی مانند یا چرم سبز تداعی میشود. برای شامه های آشنا به روایح دودی و سبز در بستر چرم شاید رایحه ی این عطر آشنا به نظر برسد و در ابتدای بونوازی بسیار مشابه عطر آمواج اینترلود هست اما با بمبارانی بسیار دودی که بعد از نشست کامل ذرات گستره ی عطر بر روی پوست، رایحه ای مشابه بلک افغان نیز یادآوری میشود و از روی پارچه رایحه ای بسیار مشابه تام فورد نویر آنترسایت یادآوری میشود.
رایحه ی اجمل وِرد جزو آن دسته از روایحی است که یا متنفر میشوید و یا تا حد جنون عاشقش میشوید و این بستگی به شخصیت ژنتیکی و حافظه ی ژنتیکی شما دارد که این عطر را چگونه درک و تفسیر کنید. برای مخاطبن همراه نیز شاید اغلب آنها با بونوازی این عطر از شخص تنپوش کننده، متنفر خواهند شد اما اگر در مکان زمان مناسب خودش و به مقدار درست روی پوست یا پارچه تنپوش شود، قطعا بسیار مورد پسند مخاطبان همراه خواهد بود.
رایحه ی این عطر شبیه به فضای باتلاق یا مُرداب است که جلبکها یا خزه های سبز یا پوشش گیاهی کاج مانند در کناره های این باتلاق یا مُرداب خودنمایی میکنند و شاید این خودنمایی نوعی فریب باشد تا با یک قدم بیشتر در این باتلاق، شما را به کام غرق شدن در خاک گِل و لای مرطوب هدایت کند. گِل و لایی که حسِ چرمی را برای شامه ایجاد میکند چراکه اگر انسانی بمیرد و جسدش داخل باتلاق انداخته شود بخاطر محیط بسیار اسیدی گستره ی باتلاق با آب مرطوب و خزه های گیاهی ادغام میشود، و پوست بدن انسان خشک و به حالت چرم تبدیل میشود که تا هزاران سال هم میتواند در همین حالت باقی بماند. این عطر نیز مشابه همین فضایی از پوست چرم شده توسط باتلاق در کناره های جلبکها یا خزه های سبز یا پوشش گیاهی کاج مانند را تداعی میکند.
عطری باکیفیت خوب با ماندگاری دو بار حرکت زمین به دور خود روی لباس های ضخیم و حداقل 10 ساعت روی پوست گردن و سینه و شانه ها با پراکنشی بسیار خوب در ساعت اولیه ی تنپوش و متوسط تا خوب در 3 ساعت بعد از تنپوش. مناسب تنپوش آقایان برای روزهای سرد زمستان و بخصوص برای آقایانی که آمواج اینترلود، بلک افغان و تام فورد نویر آنترسایت را میپسندند، قطعا این عطر از اجمل را نیز پسند خواهند کرد. شاید بهتر باشد ابتدا مکان مناسب و سجایای اخلاقی مخاطب همراه را در اولویت قرار بدین و بعد از ارزیابی این موارد، اقدام به تنپوش این عطر کنید.
سپاس از همراهی بزرگواران.......
19 خرداد 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : غلامرضا نیک پور 🄼🄾🄽🄰

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟