AJMAL - Shadow II pour Homme

اجمل شادو 2 پور هوم

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-51165
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : اجمل
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2010
کد کالا : ATR-51165
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    2
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 8
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AJMAL Shadow II pour Homme - اجمل شادو 2 پور هوم

که اولین بار در سال 2010 به بازار عرضه شده است. و در خانواده عطری چوبی معطر قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، زعفران ، خس خس ، سدر ، شکوفه پرتقال ، مشک ، کهربا، نعناع هندی اشاره کرد.

برند اجمل
سال عرضه 2010
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، زعفران
اسانس میانی خس خس ، سدر ، شکوفه پرتقال
اسانس پایه مشک ، کهربا، نعناع هندی
نمره کاربران
Shadow II pour Homme-اجمل شادو 2 پور هوم
رایحه
9
2 رای
ماندگاری
8.5
2 رای
پخش بو
7
2 رای
طراحی شیشه
9
2 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند اجمل
نظرات کاربران (6 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
در حقیقت این چیزایی که تو ایران دارن به نام اجمل به ما قالب میکنند ۹۵ درصد اسباب بازیه!
من اینو تست کردم و واقعا جذاب و خوب بود در حد و اندازه اجمل…
رایحه ی جذابی داشت و قطعا برای عطر دم دستی از بهترین گزینه هاست… از کیفیت شیشه تا رایحه همه چیز زمین تا آسمون فرق میکنه…
اصلا به نظرم عطرها ی اجملی ک تو ایران هست قابل اعتماد نیست
تست ورژن اصلی این عطر و از دست ندید
واقعا میارزه
04 آبان 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : احمد شجاعی TIMELESS

بچ کد ۲۰۲۱ :
رایحه که عالی بود و توضیحات کامل رو آقای اسعدی داده اند.
ماندگاری متوسط رو به پایین
پخش بوی پایین
ماندگاری و پخش راضی کننده نبود اصلا.
06 بهمن 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : سالمی بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای بندار عزیز، البته فکر کنم شما عطر اجمل شادو (آبی رنگ) رو خریدین که برای اجمل شادو ۲ (سبز رنگ) نظر رو ثبت فرمودین. در خصوص عطر اجمل شادو آبی رنگ که زمانی غوغای ماندگاری و پراکنش بود با رایحه ی عالی، متاسفانه باتوجه به قوانین ایفرا همین عطر هم دچار تغییرات در پراکنش و ماندگاری شده. که البته باز هم نسبت به سایر عطرهای هم قیمت خودش بنظرم ماندگاری و پراکنش خیلی بهتری داره. یکم تعداد پاف ها رو بیشتر کنید تا ماندگاری و پراکنش خوبی داشته باشه. خودم که همین کار رو میکنم و ماندگاری و پراکنش تقریبا راضی کننده میشه. اما رایحه ی این عطر واقعا دلنشین هست بخصوص وقتی بعد تن‌پوش سرمای سوزان به پوست گردن برخورد می‌کنه. واقعا حیف، من سال ۱۳۸۷ اولین بار این عطر رو خریدم که اولین بچ کدهای خط تولید بود، آنقدر ماندگاری داشت که بعد ۵ روز هنوزم روی پیراهن بوش حس میشد با پراکنش بسیار عالی که همه اطرافیان متوجه عطر میشدن که برای شامه ی من نهایت رایحه تبدیل شده بود اما متاسفانه پرفورمنس رو بر حسب قوانین تغییر دادند ولی باز هم بنظرم به این قیمت ارزش دارد نسبت به سایر هم قیمت های عطرها.
انشالله در سلامت کامل تن‌پوش کنید و حتما تعداد پاف ها رو بیشتر در نظر بگیرین.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی....
07 بهمن 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : سالمی مسیح بسته شده
با سلام و ارادت فراوان
بله. دقیقا همینطور که شما می فرمایید، نظر رو به اشتباه در صفحه اجمل شدو ۲ ثبت کردم و مربوط به اجمل شدو ۱ است.
همینطور که میفرمایید، رایحه بسیار دانشین و شامه نواز است، امیدوارم که با افزایش تعداد پاف ها، از ماندگاری و پراکنش، بهره بیشتری ببرم.
سپاس از وقتی که بابت ارسال پاسخ گذاشتید.
سلامت و خوشحال باشید، پر از رایحه های دانشین.
07 بهمن 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : بابک مهدی مددی

سلام وعرض ارادت خدمت دوست بزرگوار جناب اسعدی،
علاوه بر جایی که خرید داشتم ۲ جای دیگه هم رفتم و متاسفانه عطر مورد نظر اجمل آکورد بویس رو نداشتن، بقول یکی از فروشندها که بسیار کم یاب هست و کاملا بصورت تصادفی میشه پیداش کرد،
بابت تاخیرم عذر خواهی میکنم دوست بزرگوار
07 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 رضا عطردوست
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای محمد بزرگوار از لطف و مهر شما کمال سپاس دارم و از بابت زحمتی که به شما متحمل شدم از محضر شما پوزش میخوام.
سپاس از همراهی و همدلی شما دوست گرامی....
07 دی 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : سالمی سعید زند

آقای اسدی بزرگوار به نظر شما اجمل شادو آبی رایحه ش خوبه وعالیه یا اجمل بویس کورد؟؟خواستم دوبرند تهیه کنم اجمل شاد قبلا داشتم واقعا شاهکاری تو برند اجمل ولی اون برند بویس کورد نمی‌دونم ویه سوال دیگه دوستان عطر افشانیم شما هم مثل من هرچند وقت میرین سراغ عطراتون یکی یکی بو میکنین و برانداز میکنین ادکلهاتونو ؟؟من هروقت این کارو میکنم توی خانه بهم میگن بازم اسباب بازیهاشو آورد. سرگرم شد مثل بچه ها ؟ههههههه واقعا لذتی داره عطربازی دیوانگی داره این دنیای روایح ؟دوستان عزیز شماهم مثل من عشق بازی میکنین با عطراتون ؟؟
04 دی 1401 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : مجید جوادی Shahrokh
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای ایرانی بزرگوار، اجمل شادو (آبی رنگ) برای من هم مثل شما شاهکاری در روایح نه فقط در برند اجمل بلکه در دنیای روایح هست. اجمل اکورد بویس از مردانه ترین عطرهاست که با بوی تند فلفلی و تلخی و تاریکی قهوه واقعا مردانگی محض را برای مخاطب تن‌پوش کننده تداعی می‌کند. اگر پیدا کردین حتما خرید کنید قطعا پشیمان نخواهید شد.
در مورد فرموده شما برای بونوازی یکی یکی عطرها، حداقل من خودم مثل شما هستم و هر روز بعد از فراغت از کار روزانه و نگارش یه تایمی رو اختصاص میدم برای بونوازی تک تک عطرهام و حافظه خاطراتی رو براش دوباره سازی میکنم. به نظرم این حرکت شما اصلا اشکالی نداره و خانواده های ما شاید بخاطر مسن بودن و تعلق داشتن به زمان های دهه ۴۰ و ۳۰، طبیعیه که براشون این حرکتها کودکانه محسوب شوند. البته ما هرگز نمی‌توانیم احساسات خودمان رو نسبت به عطرها یا هر چیز دیگر که برای ما محبوب هستن به خانواده های زمان قدیم خود، منعکس کنیم تا بتوانند درک شایسته ای از عواطف ما داشته باشند. من این حرکت شما را تحسین میکنم چراکه تفریحی بسیار سالم و شایسته هست و باعث خلوتی در خود و بازگشت به زمانهای از دست رفته میشه تا بتونیم یادآوری کنیم برای خود که کجاها خطا رفتیم و اکنون چگونه میتوانیم آن خطای گذشته را به شایسته ترین حالت، جبران کنیم اگر قابل جبران است و اگر نیست حداقل دوباره آن خطا را تکرار نکنیم...
سپاس از همراهی و همدلی شما دوست گرامی....
05 دی 1401 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : سالمی سعید کرمانی

سلام و عرض احترام
یک همسایه بازنشست دارم تقریبا ۴ سالی هست که هرموقع عطرش تموم میشه کارت عابرش رو بهم میده و ازم میخواد به سلیقه خودم یک عطر ارزون و خوشبو براش بگیرم،

البته هم همیشه بدون اینکه خودش بفهمه نصف مبلغو از خودم حساب میکردم، یک مبلغ کاملا ناقابل،

هفته گذشته هم طبق روال تا داخل عطر فروشی رفتم مستقیما این عطر خوشکل خورد به چشمم هیچ شناخت یاتستی ازش نداشتم و پلمپ بود، اینجاست که اقای اسعدی عزیز یادم اومد ویاد کامنتشون در مورد این عطر،، وبا اینکه حضوری خریدمش ولی کاملا، بلاندبای بود،،
بعداز خریدش، وحساب کردن،، جعبه رو باز کردم و ۴ تا اسپری کردم به قسمت ساعد وبازو که بعداز ۵ دقیقه خشبویی عطر شروع شد
خلاصه امروز همسایه محترمم که برای چایی خوری اومده بود سمتم عجب خوشحال و ذوق زده بود بابت عطر و کاملا راضی،

که لازم دیدم از دوست محترم اقای اسعدی تشکر کنم بابت معرفی این عطر خوشبو،،

البته دوستانی که عطر باز و یا عطر دوست حرفه ای هستن وغرق در روایح هستن مسلما این عطر چیزی براشون نخواهد داشت،
منتهی دوستانی که عطرهای محدودی دارن و از عطرهای بخوری، چوبی، وتلخ خوششون میاد میتونن از این عطر لذت ببرن،
02 دی 1401 پاسخ تشکر
22 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 Shahrokh
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای محمد بزرگوار از مهر و لطف شما کمال سپاس دارم و امیدوارم مورد پسند شما و همسایه محترم عطردوست باشد این عطر. فقط یه نکته: آقای محمد بزرگوار آیا این عطری که در اسکرین عطرافشان هست رو خریدین یعنی شادو ۲ از اجمل رو خریدین یا شادو اجمل؟ چون باهم متفاوت هستند، اجمل شادو ۲ مایع داخلش به رنگ سبز هست با جعبه مشکی و بسیار تلخ و دودی بخوری اما اجمل شادو مایع داخلش به رنگ تقریبا آبی هست با جعبه آبی نیلی با رایحه ای تلخ و چوبی دودی و بخوری که بسیار خوشبو هست.
شایان ذکر است که اجمل شادو ۲ بسیار نایاب هست در ایران و اگر همین شادو ۲ رو خریدین خوشا به سعادت همسایه محترم که عطری بسیار نایاب رو براشون خریدین.
در هر حال، هر دو عطر از محبوب های ابدی من در روایح هستند و ماندگاری و پراکنش خوبی دارند.
سپاس از همراهی و همدلی شما دوست گرامی ‌......
02 دی 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : سالمی آرامیس
جناب اسعدی اجمل شادو۲از چه جهت نایاب میباشد ؟؟؟ بنده شناختی از این عطر ندادم در صورت امکان در خصوص رایحه توضیحاتی بفرمایید
03 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه TIMELESS
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جوانشیر بزرگوار، متاسفانه در اغلب موارد انتخاب عطر برای وارد شدن به ایران براساس معیارهای خود تاجران هست و تاجری از شهد عطری که ناشناخته هم باشد خوشش نیاید، اون عطر رو وارد ایران نخواهد کرد. عطر اجمل شادو ۲ هم بخاطر تلخی زیاد و خوشبوتر بودن عطر اجمل شادو (مایع ابی رنگ) در کشور ایران خیلی کم وارد شد و مهجور ماند.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی.....
03 دی 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : سالمی نازی جاوید
سلام وعرض ادب خدمت اقای اسعدی بزرگوار

بله همین شادو ۲ بود که خرید داشتم جعبه دودی متمایل به مشکی و خود مایع بین سبز و ابی بود، میشه گفت رنگش سبزابی هست،، رایحه ای تند تلخ بخوری و چوبی داشت و خیلی هم خشبو
بازم متشکر و قدر دان شمام هستم دوست عزیز ومحترم
03 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Perfumex نازی جاوید
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جوانشیر بزرگوار، این عطر از اجمل بسیار خوشبو و تلخ مردانه هست که فقط و فقط بایستی روزهای سرد زمستان بخصوص اواسط دی ماه تا اواخر بهمن ماه که سرمای بیشتری رو تجربه می‌کنیم، تن‌پوش شود. رایحه بخوری و دودی و تلخ و گرم و سنگینی داره که حداقل برای من خیلی مورد پسند هست و تلخی اینگونه را در عطر دیگری از عطرهای تلخ و گرم سراغ ندارم.
اما عطر اجمل شادو (آبی رنگ) که در ایران موجود است، یکی از عطرهای بسیار خوشبو از نوع گرم و تلخ ادویه ای و چوبی و بخوری هست که رایحه اش آنقدر خوشایند هست که حتی بانوان هم تن‌پوش میکنن. ماندگاری و پراکنش بسیار بالایی داره حداقل برای بچ کدهای ۲۰۱۵ اما تولیدات جدید یعنی بچ کدهای ۲۰۲۱ از پرفورمنس این عطر مثل تمام عطرهای دیگر، کاسته شده ولی بازم تا ۴ الی ۵ ساعت براتون ماندگار هست اما نسخه های ۲۰۱۵ یا پایینتر بسیار عالی بودن از نظر پرفورمنس که واقعا تعجب همگان رو در برداشت.
اجمل شادو و اجمل شادو ۲ و اجمل شادو زرد رنگ زنانه و اجمل شادو آمور زنانه و مردانه، واقعا کیفیت خوبی دارند و رایحه بسیار زیبایی دارند با پرفورمنس خوب از نظر قیمت این عطرها در این روزگار گرانی ایران.
شاید برخی از عزیزان عطرافشان بر این عقیده باشند که چرا من این عطرهای اجمل را معرفی میکنم، در این خصوص عارضم: متاسفانه بخاطر افزایش هزینه های زندگی بطور وحشتناک در ایران و عدم افزایش درآمد ماهیانه براساس همین افزایش قیمتها، دیگر برای خیلی از عزیزان میسر نخواهد بود تا عطرهای اروپایی را خرید کنند، به همین دلیل چه اشکالی داره بتونیم به همدیگر کمک کنیم تا با هزینه کمتر همه عزیزان بتونن عطری خوشبو و باکیفیت داشته باشند. من اینجا عطرهای اجمل رو معرفی کردم چون واقعا کیفیت خوبی دارند و هرگز مدعی نشدم که عطرهای اجمل از عطرهای کرید یا کلایو کریستین یا پیور دیستنس یا خیلی از عطرهای اروپایی کیفیت بالاتری دارند، من فقط اینها رو معرفی کردم تا خودم که استفاده میکنم همه عزیزان هم بتونن با هزینه کم صاحب عطری خوب باشند، چراکه با همین قیمت های عطرهای اجمل، عطرهای دیگری هم موجود هستند که از نظر من قیمت اون عطرها بایستی ۵۰ هزار تومان باشد نه اینکه هم قیمت عطرهای اجمل باشند چون واقعا بسیار کیفیت پایینی دارند. من فکر نمیکنم کسی با هزینه کردن برای عطرهای اجمل بخصوص محبوب های اجمل دچار پشیمانی بشه و بگه پولم هدر رفت، چون واقعا روایح خوشایند و پورفورمنس خوبی دارند. حداقل نسبت به کارهای شرکتی مانند فراگرانس ورلد و جانوین و رصاصی و حتی الحمبرا، از کیفیت بهتری برخوردار است. الحمبرا هم کیفیت واقعا خوبی داره و خیلی از عطرهای نامدار و گران قیمت جهانی را کپی قانونی کرده اما برخی از همین عطرهای الحمبرا با تمام کیفیت خوبی هم که دارند، نبایستی به پوست پاشیده بشن چراکه بخاطر مواد سنتتیک و الکل استاندارد ارزانتر از عطرهای کیفیت بالا، پوست را دچار کمی سوزش میکنن بخصوص بعد از شیو کردن صورت و پوست گردن، برخی عطرهای الحمبرا به محض برخورد با پوست گردن بعد از شیو شدن، دچار حالت سوزشی میشه که حداقل عطرهای اجمل این حالت رو ندارند و خیلی کم برای چند ثانیه سوزش احساس میشه. اما باز هم عطرهای الحمبرا رو هم پیشنهاد میکنم که بسیاری از عطرهای گران قیمت جهان مثلا تام فورد بیتر پیچ یا تام فورد لاست چری یا تام فورد رز صورتی و خیلی دیگر از تام فورد ها رو کپی کرده که رایحه بسیار مشابه همان اورجینال ها هستن و با قیمت مناسب و کیفیت خوب به فروش می‌رسونه.
به هر حال خودتان از اساتید عطر شناسی هستین و بهتر میتونین تشخیص بدین.
سپاس از همراهی و شکیبایی شما بزرگواران.....
03 دی 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : MissJuve رضا عطردوست
ضمن عرض ارادت خدمت دوست گرامی جناب اسعدی ...خدمتتان عارضم بنده چند سایت معتبر برسی کردم موجود نداشتن عطر مورد نظر )شادو۲) بنده با این تفاسیر شما راغب به خرید شدم در صورت امکان اگر دسترسی دارید اعلام بفرمایید تهیه کنم ....ضمنا شادو ابی به نظرتون اشتراکات زیادی با ازارو ویزیت نداره؟؟؟
04 دی 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : wz فاطمه فیضی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جوانشیر بزرگوار، واقعیتش عطر اجمل شادو ۲ واقعا خیلی کمیاب هست و دوست عزیزمان جناب آقای محمد که این عطر رو خرید داشتن من فکر میکنم اون اجمل شادو ۲، از سالها قبل در اون مغازه بوده و از سری های اول خط تولید این عطر بوده. چراکه بچ کدهای جدید این عطر فکر کنم وارد ایران نشدن، اما باز هم شما از آقای محمد عزیز درخواست کنین تا بتونین این عطر رو تهیه کنین. من فکر میکنم اگر شما اجمل شادو آبی رو تا بحال نداشتین ابتدا اجمل شادو آبی رو در ویترین معطر خودتان تعبیه کنید و از روایح آن لذت ببرید سپس عطر اجمل شادو ۲ رو تهیه فرمایید. چراکه اجمل شادو آبی هم بسیار خوشبو گرم و تلخ و چوبی ادویه ای هست و مخصوص فصل زمستان و جالب اینکه برای همین عطر اجمل شادو آبی یکی از عزیزان کامنت نوشته که این عطر در گرما بیشتر خودشو نشون میده در حالیکه این ممکن نیست و اگر این عطر در فصول گرم تن‌پوش بشه هم خود مخاطب تن‌پوش کننده اذیت خواهد شد بخاطر طبع گرم و تلخ و بخوری این عطر و هم اینکه خیلی سریع تبخیر میشه و ردپایی ازش باقی نمی مونه. آقای جوانشیر اگر اجمل شادو آبی نسخه های قدیمی رو پیدا کردین و دیدین تاریخ تولید نداره زیر جعبه و یا لیبل زیر شیشه نداره، تنها راه اطمینان حاصل کردن از نسخه قدیمی بودن این عطر، درپوش پلاستیکی روی افشانه عطر هست که تا بچ کدهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ این درپوش روی عطرهای شادو وجود دارند و در نسخه های جدید درپوش رو حذف کردن. قبلا در ایران عطرهای نایابی که نمیتونستم پیدا کنم شماره تماس های فروشگاه های شهرهای دیگر رو پیدا میکردم و زنگ میزدم برای استعلام موجودی این عطرها، برای شما هم فکر کنم اهل شهر تبریز باشین لطفا به فروشگاه های محل سکونت خودتان بخصوص اگه اشتباه نکنم فروشگاه آذری در پاساژ تربیت (پاساژی که کلا لوازم آرایشی) می‌فروشند مراجعه کنید و نسخه اصلی رو بصورت حضوری پیدا کنید. در خصوص عطر اجمل شادو ۲ هم فکر کنم باید زحمتش رو به دوست ارجمند جناب آقای محمد واگذار کنید چون واقعا این عطر نایاب هست و زحمت زیادی رو برای یافتنش باید متحمل بشین.
عطر آزارو ویزیت یه رگه های با اجمل شادو آبی مشترک هست. اما برای من اجمل شادو آبی فراتر از آزارو ویزیت هست هم از نظر رایحه و هم از نظر پرفورمنس.
سپاس از همراهی شما دوست گرامی
04 دی 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Perfumex رضا عطردوست
اجمل شادو . ی آکورد شبه کلاسیک اروماتیک وودی فوژه هست . فضای شیک و مردونه ای داره . کیفیتش هم نسبتا خوبه . پرفرومنس هم قابل قبوله .
از نظر شباهت بخوای بدونید به ادکلن دانهیل ادیشن خیلی نزدیکه .
در ضمن سایت الیزا پرفیوم هم داره . خیلی تو آنلاین شاپها گیر نمیاد ‌‌. تو فروشگاه‌های محلی پرس و جو کنید حتما پیدا میکنید .
در کل کار خوب و خوش قیمتیه .
04 دی 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Fatimah Hani
با احترام و عرض ادب مجدد
جناب آقای جوانشیر بزرگوار یه مطلب یادم رفته بود بهتون مطرح کنم، لطفا دقت فرمایید در سایتهای ایران حتی اگر عکس اجمل شادو ۲ رو هم گذاشته باشند و قیمت رو درج کنند، شک نکنید که به احتمال خیلی زیاد اون عطر همون اجمل شادو آبی رنگ هست یعنی اگر خرید آنلاین کنین و به دستتون برسه می‌بینید اجمل شادو آبی رنگ رو ارسال کردن که البته عمدی در کار نیست چراکه خود فروشگاه ها بخصوص آنلاین ها هم هر دو عطر اجمل شادو و اجمل شادو ۲ رو یکی میدونن در حالیکه با یکدیگر متفاوت هستند از نظر رایحه. بنابراین اگر شما راغب به داشتن اجمل شادو ۲ هستین بایستی از یه فرد آشنا که این عطر رو خودش داشته خرید کنین تا بهتون اشتباهی عطر دیگه ای را ارسال نکنند. اما من خودم عاشق اجمل شادو آبی رنگ هستم که رایحه ای واقعا مردانه داره و دسترسی بهش هم آسان هست.
سپاس از همراهی شما....
04 دی 1401 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Perfumex رضا عطردوست
با سپاس از رهنمود و عنایتتان .....جناب اسعدی این فروشگاه و منطقه ای که در تبریز اشاره کردید مستلزم اشراف کامل به ان منطقه دارد ...دوست عزیز بنده که هرسال حداقل ده بار به تبریز در امد و شد میباشم و پاساژ تربیت رو به کرات رفتم از وجود این فروشگاه بی
اطلاعم بسیار عالی و جالب بود برایم تسلط شما ..و قطعا بااین تفاسیر تعلقاتی در ان کهن دیار دارید؟؟ اینطور هست ؟؟
04 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : بابک مهدی مددی
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای محمد بزرگوار، یه زحمتی داشتم براتون: لطفا هر موقع وقت آزاد داشتین و از همان مسیر عطر فروشی عبور کردین، اگر مقدور هست یه بار دیگه به همان عطر فروشی برین و بپرسین اجمل آکورد بویس رو دارند یا نه. دقیقا مانند شیشه اجمل شادو هست منتهی شیشه دودی رنگ داره و جعبه کاملا مشکی با شماتیک طلایی رنگ و رایحه ای بسیار تلخ قهوه و فلفل که مردانگی محض رو داره. خیلی زحمت میشه واستون ببخشید.
سپاس از همراهی شما
04 دی 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Perfumex بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای جوانشیر بزرگوار من متولد تبریز هستم و فروشگاه آ.ری در پاساژ تربیت باید باشد البته دوتا بازار به اسم تربیت وجود خواهد داشت یکی بازار تربیت و یکی پاساژ تربیت که من منظورم پاساژ تربیت هست.
سپاس از همراهی شما دوست فرهیخته و همشهری.....
04 دی 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : رضا عطردوست بابک
عرض ارادت مجدد ..بنده کاملا بی اطلاع بودم از این موضوع دوست عزیز و همشهری بزگوار ..البته ضمن ارادت تمام قد خدمت عطرافشانیهای عزیز...بسیار مسرورم از تعداد کاربران تبریزی جنابعالی واگه اشتباه نکنم سرکار خانم فیضی نیز از ان دیار میباشند
04 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
سلام خدمت اقای اسعدی عزیز و بزرگوار،
بر روی چشم قربان، هیچ زحمتی نیست،
اتفاقا باعث خوشحالی وافتخاره اگه بتونم کوچکترین کاری برای شما انجام بدم،
امیدوارم شرمنده نشم و عطری که دنبالشین رو بتونم پیداش کنم
04 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Perfumex بابک
با احترام
خیلی سپاسگزارم دوست بزرگوار...
05 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
سلام بر شما آقای جوانشیر و جناب اسعدی. بله بنده متولد و ساکن تبریز هستم و خیلی خوشحالم که همشهری هستیم .بالاخره تبریز است و حس ناسیونالیستی خاص خودش:) قصد دارم انشالله همین هفته یه سر به این فروشگاهی که آقای اسعدی معرفی فرمودند بزنم. بلکه بتونم محصولات اجمل رو پیدا کنم. جناب جوانشیر اگر خواستید عطری رو پیگیر بشم براتون و خرید کنم ؟ باز هم ممنون.
05 دی 1401 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : Perfumex مرتضی حسین نژاد
وقت بخیر سرکار خانم فیضی ..البته راضی به زحمت نیستم لذا در صورتی که قصد مراجعه به فروشگاه فوق را دارید ممنون میشم اگه اجمل شادو۲ را استعلام بفرمایید...باسپاس از عنایتتان
05 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
سرکار خانم فیضی .فقط عنایت بفرمایید در صورتی که عطر مربوطه موجود بود و تهیه فرمودید بفرمایید که چطور پرداخت رو انجام بدم .با سپاس مجدد
05 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
حتما و حتما اگر موجود بود براتون میخرم از طریق عطرافشان میفرستم آقای جوانشیر
05 دی 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : پيمان بابک
ممنون از لطف شما
06 دی 1401 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی بابک
سلام و احترام خدمت جناب اسعدی و تمام دوستان تبریزی. از دیدن نظرات ذیل این پست و آشنایی با همشهریان عطرافشانی ام بسی خوشحال شدم.
یاشاسین
06 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی TIMELESS
پاسخ مدیر : سلام سوال کلی در بخش پرسش و پاسخ می بایستی ثبت شود
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای حسین نژاد از همراهی و همدلی شما کمال سپاس دارم.
06 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مرتضی حسین نژاد پيمان
سلام جناب آقای جوانشیر و جناب آقای اسعدی
امروز رفتم اون فروشگاهی که دکتر اسعدی معرفی فرمودند . اول اینکه بسیار سپاسگزارم از معرفی تون. دوم اینکه اجمل شادو آبی رنگ رو یک عدد موجودی داشتن و خریدم.‌ شادو ۲ رو نداشتن متاسفانه اما سفارش دادم که اگه امکانش بود بیارن . هر لحظه که موجود شد حتما براتون میفرستم . فقط کاش عطرافشان گرامی موجود کنه همه اجمل ها رو که به راحتی و اطمینان خرید کنیم. بابت خرید اجمل شادو آبی رنگ بسی خوشحالم. ممنونم از عزیزان.
08 دی 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : پيمان حسن کبیری
با احترام و عرض ادب
بانوی فرهیخته و ارجمند سرکار خانم فیضی بزرگوار انشاالله عطر اجمل شادو آبی رنگ مورد پسند شما باشد و به سلامتی تن‌پوش کنید که فصلش دقیقا همین الان هست.
سپاس از همراهی شما بانوی محترم...
08 دی 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : پيمان Hani
وقت بخیر خانم فیضی ...مجددا با سپاس از شما که قبول زحمت فرمودید
08 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : nazanin پيمان
بله عالی است . هزاران بار ممنون از شما و وقت و انرژی ای که اختصاص میدید به ما.
08 دی 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : nazanin پيمان
سلام خانم فیضی عزیز و دیگر عزیزان
دیروز این عطر رو تهیه کردم از فروشگاهی ک اولش *ا*ل*ی*س*ا هست
علی الخصوص دوستان تهرانی میتونن راحت تهیه کنن
09 دی 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : سعید بجنوردی پيمان
سلام جناب آقای علیرضا خیلی سپاسگزارم .
09 دی 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : رضا یگانه علیرضا ر
سلام و روز بخیر
من هم مدت هاست دنبال شادو ۲ میگردم اما هربار سفارش میدم شادو آببی برام میفرستن دوستانی ک اخیرا تهیه کردن شادو ۲ را ممکنه راهنمایی کنن
21 دی 1401 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : TIMELESS بابک
با احترام و عرض ادب
دوست فرهیخته و ارجمند جناب آقای ظهراب، متاسفانه بخاطر محبوبیت عطر اجمل شادو آبی رنگ، عطر اجمل شادو ۲ در ایران مهجور موند و بسیار اندک هستن تعداد این عطر در ایران. فلذا شما بایستی از طریق حضوری در فروشگاه های محل سکونت پیگیر باشین تا شاید بتونین پیدا کنین و در ضمن هر جا پیدا کردین حتی اگه تاریخ گذشته بود که قطعا تاریخ گذشته باید باشه، خرید کنین چراکه ماهیت خودشو حفظ کرده و متاسفانه بپاس سیاست های حفاظت از منابع طبیعی و سیاست حراست از حقوق اجتماعی کسانی که از عطرها دلخوشی ندارند و یا نسبت به برخی رایحه ها حساسیت بالینی دارند که بر حسب شکایات بالینی اعم از سردرد، حس سوزن سوزن شدن در قفسه سینه و برخی موارد دیگر، از پرفورمنس تمامی عطرها کاسته شده که این به حقوق اجتماعی عطردوستان لطمه بزرگی اعم از عاطفی و اقتصادی وارد کرده است، اما حاکمیت بالینی و حفظ منابع طبیعی در محیط زیست، این آسیب عاطفی و اقتصادی عطردوستان را مورد توجه قرار نمی‌دهد. در مورد شرکتهای تولید کننده عطرها هم من فکر میکنم هیچ شرکتی بخصوص برندهای نامی و بسیار نامی جهان، خودشان برای کاسته شدن پرفورمنس محصولات معطرشان رضایت ندارند چراکه با این کار و عدم کاهش قیمتهای محصولاتشان با پرفورمنس ضعیف، منجر به کاسته شدن تعداد خریداران خود در سطح جهانی شده اند و این موضوع بزودی اپیدمی گسترده تری را در پی خواهد داشت که شاید همین شرکتها با توسعه علم بیوتکنولوژی حداقل در مورد پرفورمنس اقدام به ویرایش محصولات خودشان کنند و رضایت مشتریان قدیمی و وفادار را دوباره جلب کنند.
سپاس از همراهی شما بزرگواران......
22 دی 1401 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : ظهراب رضا محمدی

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
عطری بسیار تلخ و دودی که واقعا مردانگی رو القا میکنه. پراکندگی و ماندگاری بسیار خوب و مخصوص روزهای سرد زمستان هست. به غیر از روزهای سرد یخی زمستان استفاده کنید، بخاطر گرمی و تلخی زیاد، آزار دهنده خواهد بود و شاید حس خفگی ایجاد کنه برای بعضی ها. در ایران متاسفانه موجود نیست. محبوب های مردهای شهرهای شمالی آمریکا و اروپا
15 مهر 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : نازی جاوید امیر رنجبر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟