Abdul Karim Al Faransi - Amber Ash-Sheikh

عبدالکریم الفارانسی امبر اش شیخ

مردانه
کد کالا : ATR-50781
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-50781
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Abdul Karim Al Faransi Amber Ash-Sheikh - عبدالکریم الفارانسی امبر اش شیخ

محصولی شیک و جذاب که در سال 2014 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام عبدالکریم الفارانسی به بازار عرضه شد عطار آن انتونی عبدول کریم مرمین می باشد و در دسته عطر های رایحه های شرقی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به کهربا، خاک زمین، مشک ، روایح چوبی، روایح شرقی، کهربا، عود اشاره کرد.

برند عبدالکریم الفارانسی
عطار انتونی عبدول کریم مرمین
سال عرضه 2014
گروه بویایی رایحه های شرقی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه کهربا، خاک زمین
اسانس میانی مشک ، روایح چوبی، روایح شرقی
اسانس پایه کهربا، عود
نمره کاربران
Amber Ash-Sheikh-عبدالکریم الفارانسی امبر اش شیخ
رایحه
10
1 رای
ماندگاری
10
1 رای
پخش بو
9
1 رای
طراحی شیشه
7
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
7
طراحی شیشه
این روزا دلت با ما نیست ... نگفتم چرا
توی ساحل رویِ شن ها
قایقی به گِل نشسته
یکی با چشمون گریون گوشه ای تنها نشسته
نگاه پُر اضطرابش به اُفق به بی نهایت
ساکته اما توو قلبِش داره یک دنیا شکایت
تو چِشاش حلقه ی اَشکه توی قلبش غَمِ دنیا
مُنتظر به راهِ یاره تا بیاد امروز و فردا
باورش نمیشه عشقو همه دنیاش زیر آبه
تنها مونده توی ساحل زندگی براش عذابه
تنهایی براش عذابه
خاطرات لَبِ دریا دیگه از یادش نمیره
همه دنیاش زیر آبو خودشم به غَم اَسیره
دست بی رَحمِ زمونه عشقشو بُرده به دریا
حالا از خودش میپرسه میادِش آیا و آیا؟
عاشقی که تنها باشه تویِ دنیا نمی مونه
دل عاشق رو شکستن شده کارِ این زمونه
خاطرات لبِ دریا دیگه از یادِش نمیره
همه دنیاش زیر آبو از غمِ دوری می میره
هرگز از یادِش نمیره
از غمِ دوری می میره
.......... عاشقِ تنها....................
غولی از عطرهای روایح شرقی جهان که شامه های کهن مردانه را فرا می خواند. رایحه ای بسیار عظیم که بر پوست مردان کاردان، همچون سکوتی از خشم و عصیان را در خود نهفته است. رایحه ای کثیف و صنعتی در بستر عود و ادویه جات معطر از فلفل های تند و تیز و زعفران و دارچین که بر خاک زمین ریخته شده اند و دوباره آنها را از خاک جمع آوری کرده و داخل روغنی معطر و صنعتی ریخته اند که شهدی بسیار غریب را تداعی می کند که در هیچ شامه ای تابحال تجربه نشده است، چراکه عطری سُنتی در قالب صنعتی در خود نهفته است. رایحه ای که اصلا برای مردان جوان اسپورت پوش یا بازیگوش مناسب نیست و فقط برای مردان درشت پیکر، صنعتی مانند مکانیک یا تراشکار که همواره دستهای آنها بخاطر شرایط کاری، آغشته به لکه های روغن سیاه یا هیدرولیک است و بر جداره های ناخن های انگشتان آنها رگه هایی از سیاهی صنعتی برچسب شده است. روایح این عطر بخصوص نت های خاک زمین برای من یادآور شن درمانی یا ماسه درمانی برای برخی اختلالات سایکولوژیکی است.
شِن درمانی یا ماسه بازی درمانی، یک رویکرد درمانی است که برای افرادی استفاده می شود که یک رویداد آسیب زا مانند سوء استفاده یا یک حادثه فاجعه بار را تجربه کرده اند. اگرچه این نوع درمان بیشتر در مورد کودکان استفاده می شود، اما بازی شن و ماسه درمانی نیز می تواند برای نوجوانان و بزرگسالان مفید باشد. هنگام استفاده از این روش درمانی، روان درمانگران از سینی های شنی برای ارزیابی، تشخیص یا درمان انواع بیماری های روانی استفاده می کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که شن‌درمانی می‌تواند به افزایش بیان عاطفی کمک کند و در عین حال ناراحتی روانی را که ممکن است از بحث در مورد رویدادها یا تجربیات آسیب‌زا ناشی می‌شود، کاهش دهد. شن درمانی بر این مفهوم استوار است که اگر یک درمانگر فضای اَمنی را در اختیار مراجع قرار دهد، بیمار از شن یا ماسه برای ایجاد راه حل برای مشکلات خود به تنهایی استفاده می کند. پس از اینکه بازی شنی کامل شد، درمانگر و بیمار معمولاً درباره آنچه مشاهده شده صحبت می کنند، اسباب بازی هایی که انتخاب شده اند، نحوه چیدمان آنها و هرگونه معانی نمادین یا استعاری.
محققان نشان داده اند که درمان شن و ماسه برای مسائل زیر مفید است:
اختلال کمبود توجه/بیش فعالی (ADHD)
پرخاشگری
مدیریت خشم
اختلالات اضطرابی
اختلال طیف اوتیسم
افسردگی
طلاق
اندوه و فقدان
عزت نفس پایین
ناتوانی های جسمی و یادگیری
مشکلات مربوط به مدرسه
معضلات اجتماعی
تروما و بحران
تحقیقات نشان می‌دهد که شن درمانی علائم بسیاری از مسائل مربوط به سلامت روان را کاهش می‌دهد و تاب‌آوری را افزایش می‌دهد. از آنجایی که درمان شن‌بازی ساختاری ندارد، بنابراین به بیماران اجازه می‌دهد تا شفا را از طریق فرآیند شن درمانی تجربه کنند. بیماران در حین بازی درمانی با ماسه یا شن خود را از احساسات منفی عمیق رها می کنند، زیرا می توانند افکار درونی خود را بیان کنند در حالی که احساس می کنند توسط درمانگر پذیرفته شده اند. بازی شنی همچنین ممکن است به درمانگران کمک کند تا مفاهیمی را که بیماران ایجاد می‌کنند و با نظارت بر تعامل آنها با اسباب‌بازی‌ها یا نمادهایی که برای بازی با آنها انتخاب می‌کنند، به تجربیات خود اختصاص دهند. علاوه بر این، شن درمانی اغلب یک تجربه حسی لذت بخش است که بیان طبیعی احساسات را تسهیل می کند و ممکن است به عنوان بخشی از درمان فردی، گروهی یا خانوادگی استفاده شود. مطالعات نشان می دهد که شن درمانی روشی موثر برای درمان انواع مشکلات است و می تواند در بسیاری از جمعیت های مختلف استفاده شود. مطالعه ای در کُره جنوبی نشان داد که بازی شن درمانی به عنوان بخشی از مشاوره مدرسه منجر به بهبود عزت نفس و تغییرات قابل توجهی در مشکلات عاطفی در کلاس چهارم و پنجم می شود. مطالعه ای که بر روی کودکان 4 و 5 ساله با مشکلات رفتاری بیرونی انجام شد، نشان داد که این کودکان پس از 30 دقیقه شن بازی گروهی، رفتار پرخاشگرانه کمتری از خود نشان دادند. آنها دو بار در هفته و به مدت 16 جلسه در شن درمانی شرکت کردند. مطالعه کوچک دیگری در کره جنوبی شامل سه کودکی بود که شاهد خشونت خانگی بودند. این نشان داد که موسیقی حمایتی و تصویرسازی همراه با بازی ماسه درمانی، سازگاری عاطفی و رفتاری را پس از شش جلسه فردی بهبود بخشید. در همین حال، مطالعه دیگری به ارزیابی شن بازی زنان مهاجر در کره جنوبی پرداخت. محققان دریافتند که درمان گروهی بازی با شن و ماسه باعث ایجاد ابراز مثبت و کاهش ابراز منفی می شود در برخی زنان می شود بخصوص آنهایی که تجربه طلاق داشتند. محققان این نظریه را مطرح می‌کنند که بازی شن‌درمانی ممکن است به کودکان آسیب‌پذیر و پیش‌کلامی مبتلا به تروما کمک کند، و آن را به یک استراتژی خوب برای آنهایی تبدیل می‌کند که خیلی جوان هستند و نمی‌توانند درباره تجربه آسیب‌زای خود صحبت کنند. مطالعه ای در حمایت از این نظریه بر روی یک کودک یتیم 3 ساله مبتلا به ویروس نقص ایمنی انسانی (HIV) انجام شد. محققان دریافتند که ماسه بازی درمانی از کودک حمایت عاطفی می کند.
شایان ذکر است که برخی افراد درمان با شن درمانی را گیج‌کننده و وقت‌گیر یا بیش از حد وابسته به تخصص بالینی درمانگر می‌دانند و توجه دارند که تفسیر تصاویر ماسه یا شن ممکن است مبُهم یا بی معنی باشد. علاوه بر این، بزرگسالانی که فاقد خلاقیت هستند ممکن است نسبت به این شکل از درمان مقاوم باشند. عجیب نیست که تعجب کنیم که چگونه استفاده از اسباب بازی های مینیاتوری در ماسه به حل مشکلات کمک می کند. اما ماسه‌بازی درمانی می‌تواند به درمانگران نگاهی درونی به چیزهایی که ممکن است بیماران را آزار می‌دهد ارائه دهد. به ویژه برای افرادی که در برقراری ارتباط در مورد عوامل استرس زا مشکل دارند مفید است. هنگامی که درمان با شن بازی به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی مورد استفاده قرار می گیرد، درمانگر ممکن است یک سینی شن و ماسه تهیه کند و سپس به دنبال مضامین مشترکی باشد که نشان دهنده ناامنی یا رفتار پرخاشگرانه و همچنین انعطاف پذیری و ابراز احساسات مثبت باشد.
روایح این عطر با نت های خاک زمین و روغنی صنعتی شاید بتواند برای بزرگسالانی که از اختلالات روان شناختی مانند پرخاشگری یا اندوه و غم رنج میبرند و بر این رفتار خودشان کنترل مناسبی ندارند، مفید باشد. چراکه برخی مواقع شاید خود یک فاکتور خشم یا طغیان بتواند خشم پنهان را کنترل کند. بعبارتی روایح این عطر که مطلقا مردانه هستند و رایحه ی خشنی هم دارد ممکن است در کنترل مردان مبتلا به پرخاشگری موثر باشد درست مانند دود کردن سیگار که معمولا مردانی که دچار خشم یا اندوه می شوند سریع یک نخ سیگار را دود می کنند که واقعا سیگار با محتوای نیکوتین می تواند تسکین دهنده ی خشم یا اندوه باشد اما افراط در آن، باعث آسیب های جدی در طول زمان خواهد شد.
عطری بسیار باکیفیت، بسیار کثیف، بسیار مردانه و بسیار خوشایند به مانند اینکه زیباترین و خوشبوترین گلها در سیاه ترین خاکها می رویند.... با ماندگاری 5 بار حرکت زمین به دور خود روی لباس و 12 ساعت روی پوست گردن و و پشت گوش و پراکنشی بسیار عالی در ساعات اولیه ی تنپوش برای مخاطبان همراه تا فاصله ی 1 متری.
سپاس از همراهی و شکیبایی بزرگواران..................
28 بهمن 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : zero 🄼🄾🄽🄰

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟