Dior - Miss Dior Blooming Bouquet

میس دیور بلومینگ بوکت (کریستین دیور میس دیور بلومینگ بوکه)

زنانه
کد کالا : ATR-32032
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های گلی
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : دیور
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-32032
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 5
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
200,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    24
  • نمی پسندم
    7
  • - 25 سال
    12
  • + 25 سال
    10
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    21
  • رسمی
    2
تعداد رای های ثبت شده : 132
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

بلومینگ بوکت با رایحه رز.

در عطر «میس دیور بلومینگ بوکت» نت‌های انبوهی از گل‌های صدتومانی و رز به‌واسطه نت ترنج کالابریایی به درخشش بیشتری رسیده‌اند و سپس با بازی‌های ظریف و دوسویه نت مشک سفید جلوه‌ای آراسته‌تر یافته‌اند. سرشت گل‌فام این عطر درواقع ادای احترامی به عشق افسانه‌ای و قدیمی کمپانی دیور نسبت به گل‌ها است.

نت ترنج کالابریایی درخشش خاصی را به نت‌های آغازین بخشیده و در نت‌های میانی هم لطافت و ظرافت خاصی براساس آکورد گل صدتومانی و رز دمشقی خلق شده است. درون نت‌های پایانی هم بازی دوسویه و ظریفی جریان دارد که از مشک سفید سرچشمه می‌گیرد و امضای گل‌فام و بهاری این عطر را تکمیل می‌کند.

در ادامه تولید محصولات متعدد سری میس دیور، ادکلن میس دیور بلومینگ بوکت با رایحه ای گلی توسط برند کریستین دیور معرفی شد. این محصول از رایحه ای خنک برخوردار بوده و شیرین است.

میس دیور بلومینگ بوکت محصول سال 2014 خانه ادکلن سازی دیور را با معرفی عطرافشان به خانه ببرید.

نوع عطر ادو تویلت
برند دیور
عطار فرانسوا دماشی
طبع خنک
سال عرضه 2014
گروه بویایی رایحه های گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
اسانس اولیه نارنگی ماندارین
اسانس میانی رز ، گل صدتومانی، هلو ، زردآلو
اسانس پایه مشک
نمره کاربران
Miss Dior Blooming Bouquet-میس دیور بلومینگ بوکت (کریستین دیور میس دیور بلومینگ بوکه)
رایحه
8.8
29 رای
ماندگاری
5.7
32 رای
پخش بو
5.5
32 رای
طراحی شیشه
8.4
29 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دیور
اخبار برند دیور
عطرگرام
نظرات کاربران (32 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
دوستان و مدیریت عزیز شبیه ترین عطر(بوی رز و مرطوب این کار رو خیلی میپسندم)به میس دیور بلومینگ‌بوکه رو میشه بهم معرفی کنید؟ایا zara nude bouquet شبیهشه؟
19 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
عطری که رایحه اش نزدیک به اینکارباشه میشه به ورساچه برایت کریستال(ورساچه صورتی)اشاره کرد.
19 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : Maxxine آیدا

7
رایحه
5
ماندگاری
5
پخش بو
6
طراحی شیشه
بوش شبیه حریره. یه حریر صورتی که روش گل ریختن:)))
دقیق تر، عطر میس دیوری که سبک و تر و تازه شده و بوی گل رز خیس و نم دار گرفته. ماندگاریش نسبت ب نسخه اصلی خیلی کمتره. پخش کمی هم داره. درسته خنکه ولی با توجه به قیمت بالاش، تو کار های خنک و ملایم عطر با پرفورمنس بهتر هم میشه خرید. نمیدونم چرا نمیتونم هیچوخت دید مثبتی نسبت به مدلایی داشته باشم ک پونصد تا فلکنر دارن ! :))))
29 بهمن 1399 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : Pluie Maxxine
دقیقا انگار رز خیس هست و شکل حریر
02 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Marie Titi
آخه اینجا نوشتید ک شبیه اش زیاد هست من دوست دارم یه بوی شیک و دخترونه داشته باشه شبیهش نباشه یه چیز دیگه من بوی این لاو لانکوم رو هم خیلی دوست دارم درکنار اون بخام داشته باشم این دیور بهتره یا اون کلوهه؟
04 دی 1400 پاسخ تشکر
من اگر بودم، کلویی لاو استوری رو میخریدم با این تفاسیر.
اما اگر براتون قیمت مساله نیست مارلی سافاناد و مارلی کاسیلی هم عطرای دخترونه ای هستن که مشابه اشون از نظر کیفیت و ظرافت بنسبت کمتره همه پسندم هستن تقریبا. اما بلایند بای کردن هیچ عطری رو اصلا توصیه نمیکنم.
تو قیمت مناسب تر ها هم very irresistible Edt از ژیوانشی یه عطر دخترانه و خوشبوعه که خودمم پیش بیاد میخرمش و تو لیستم هست.
امیدوارم عطرتون رو پیدا کنید و خوشحال بپوشیدش ؛)
04 دی 1400 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Maxxine غزال

یک بوی خیلی خیلی تکراری که مشابه اش توی خیلی از کرم ها و شامپو ها هست و در حد انتظار آدم از دیور نیست
27 بهمن 1399 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : شکیبا مهدی رشیدی
به نظر شما هم خیلی بوی صابونی و پودری داره؟ مثل بوی لوازم ارایش. لطفا دوستان اگه موافقن بگن. من دکانتشو گرفتم. اونقدر که دوستان گفتن رز خیس و طبیعی و... نبود.
18 بهمن 1402 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : آلالیتا کامیار فخر
گمون کنم شما از فروشگاه معروف اصفهان دکانتشو گرفته باشید. اونی که اخیرا آقای ش..انی آورد نسخه 2023بلومینگ بوکه بود که با نسخه 2014 تفاوت داره. مهمترین تفاوت ظاهری هم پاپیونشه که مال 2014 پلاستیکیه و نسخ2023 پارچه‌ای.
19 بهمن 1402 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : بابک شکیبا
دکانتی که من گرفتم اصلاً صابونی نبود. کاملا بوی رزی که روش آب پاشی شده توی گلفروشی رو میداد. فک میکنم زیباترین رایحه ای بود که از گل رز بوییدم.چون اصلاً بوی گلاب رو دوس ندارم.
واقعا عین حریر لطیف و ملایمه.
19 بهمن 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری مرتضی ع
من بلومینگ بوکه ۲۰۲۳ رو خریدم که متاسفانه شباهت بسیار کمی به نسخه قبلی داره. نسخه قبلی یه عطر رزي بسیار ملیح و حریرگونه است ولی نسخه جدید یه عطر رزي خنک و کاملا شارپه. و اون حالت حریرگونه و ملایم بودن دیگه توش دیده نمیشه
20 بهمن 1402 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : derrick marjanmohamadi
اره مال منم بوش ترش و کمی شارپ هست.به هوای اون نسخه قبلی که توی فروشگاه تست کردم دکانتشو خریدم.ولی
اصلا سلیقم نبود. بوی لوازم ارایش میده. و منو دقیقا یاد یه عروس میندازه. عطریه که بوش برای عروس واقعا عالیه و روی تنش میشینه.ولی خب ماندگاری و پخشش دقیقا مثل همون نسخه قبلیش هست. در هر صورت هیشکدوم واس جلب توجه و به نیت پخش بو مناسب نیستن. تازه بوش هم بعد از یه ربع ناپدید میشه.در کل هیچکدوم از نسخه هاش به خاطر پخش بو ارزش خرید ندارن. ولی دیشب یه تستی کردم که خوشم اومد‌. این عطرو با ورساچه برایت لیر کردم .نتیجه خوبی داد.وقتشه کم کم پرفیومر بشم🤭
20 بهمن 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : کامیار فخر مهربد
چه هوشمندانه 👌👌👌
20 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : شکیبا سالمی

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
دیور - میس دیور - بلومینگ بوکِیْ (دسته پر از گل)
«ملیح و خانومانه»

رایحه اصلی این عطر، گل رز + گل صدتومانی هست که رایحه هلو و زردآلو نیز همراهیش میکنن و همه اینا در بستری از مشک سفید قرار دارن.

حس و حالِ کلی که این عطر میده خیلی خوبه و یک حالتِ بسیار ملایم، شفاف، لطیف و روح نواز داره؛ دقیقا انگار توی یک روز خنکِ بهاری پس از بارشِ بارون، وقتی که تازه هوا صاف شده و آفتاب افتاده، دارید توی یه باغ پر از گل و درختانِ هلو قدم میزنید و هوایی یکم خنک و تر و تمیز که با بوی ملایمی از گلها و درختان میوه ترکیب شده به آرامی به سمتتون میوزد.

یکی از نکاتی که باعث شده خیلی ها سمت این عطر نرن، مانور بیش از حدِ بعضی افراد روی پخش و ماندگاریِ کم اون هست! که بنظرم گاهی این افراد همه جوانب کار رو درنظر نمیگیرند؛ به عنوان مثال در جامعه عده زیادی هستند که آسم دارند و روایح غلیظ واسشون آزار دهندست و یا عده زیادی آلرژی دارن به بعضی روایح و به سبب آلرژی از حس بویایی چند برابر قوی تر از بعضی افراد برخوردارن که باز روایح عادی واسشون تند و آزار دهنده به نظر میرسه، عده دیگه ای هم نیز کلا روایح ملیح و شفاف رو میپسندن.
بنظرم ملایم بودن و غلیظ نبودنِ این عطر بخشی از عیبش نیست و بلکه بخشی از کاراکترش هست! در سایتِ دیور هم در بخش intensity از ۴ نمره، نمره ۱ واسه این عطر در نظر گرفتن، و اینم متنِ فرانسوا دماشی عطارِ ثابت دیور و عطارِ این عطر هست : «این یک عطر حساس و لطیف است با نرمیِ و لطافتی شیک؛ این عطر یک دعوت مستقیم نیست بلکه بیشتر یک هاله و تشعشع هست».
خلاصه اینکه اینجور نیست که این عطر پخش و ماندگاری نزدیک به صفر داشته باشه، بلکه بنظر من ماندگاریش متوسطه و پخشش به اندازه ای هست که بقیه متوجه شن، فقط اینکه توی اون بازه پخش شده از لحاظ غلظت، ملایم و شفاف هست؛ اما اگه دنبال عطری با پخش و ماندگاری بالا و اعلام حضورکننده هستید، این عطرِ شما نیست.

خب تا اینجا که همه چی خوب بود، بریم سراغِ نکاتِ منفی! :)

یکی از نکاتِ منفیِ این عطر بنظرم اینه که حدود۲۰ درصد رایحه یه بوی مصنوعی و غیر طبیعی مانند داره؛ مثلا ۱۰ درصدش بویی مثلِ آبنبات های ِکم کیفیت هست که عکس روش شکل توت فرنگیه اما نه مزه آبنبات میده نه توت فرنگی و صرفا انگار پلاستیک شیرینه؛ ۱۰ درصد دیگش هم بویی مانند بویی که در اتوشویی ها میاد، هست؛ البته شاید همه حس نکنن این موارد رو.

جمع بندی : میس دیور بلومینگ بوکِیْ عطری ساده و مینیمال با طبعِ معتدل و تا حدی خنک، تقریبا ۴ فصل و با ارجعیت استفاده در بهار و پاییز هست که خانوم هایِ بین ۲۰ تا ۴۰ ساله با شخصیتِ آرام، متین، خانومانه، مهربان و لطیف که دید روشنی به زندگی دارن و از آسیب های روحی به دور بودن و خودشون رو در معرضِ افکار تاریک قرار نمیدن؛ میتونن خودشون رو واسه تست و یا خریدِ رایحه گمشدشون آماده کنن.
17 بهمن 1399 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : شهرزاد.ق غزال

اگر پولدار بودم بدون شک میخریدمش.ولی حیف که نیستم.بوی بهشت میده.خنک و بوی ملایم رز.ان قدر ملیحه که فقط خودت متوجهش میشی .البته من تست داشتم‌و پافهای زیادی نزدم.عالیه‌ملایم پسندها دوسش خواهند داشت.
13 آذر 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : غزال فاطمه فیضی
دکانت بگیر راه خوبیه
17 بهمن 1399 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : آیدا Hediye

9
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
رایحه بی نظیرررررر
رز در این عطر رو بسیااااار پسندیدم
شاید فقط بتونه مشام خودتون نوازش کنه البته
02 آذر 1399 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : غزال مریم

لطیف و خوشبو.بوی زیبای گل میدهد.حیف که ماندگاری و پخش متوسطی داره.وقیمت واقعا بالا
22 آبان 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : غزال مهدیا

با بوئیدن این عطر انگار موقع بهار وارد یک باغ پر از بوته های رز و شکوفه های درخت هلو شدید یک عطر تازه و بهاری اما حیف که ماندگاری چندانی نداره و بعد از ساعاتی بوئی که از بجا میمونه یادآور فضای اتوشوئیهاست. مشابه این کار میتونم اویدانس ایوروشه رو معرفی کنم با ماندگاری بهتر
08 شهریور 1399 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی مهسا ریاحی
من‌ایوروشه رو تست کردم.ولی دقیق نه.یعنی چند درصد حالت رز و ملایم مثل این عطر داره؟
19 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر

من عاشق فضای روشن و صاف و بدون ابر این عطر هستم. یک رایحه یک دست و خوب کار شده که فقط قیمت کمی بالاش ممکنه مجابم کنه که سری بعد نخرمش دوباره
02 بهمن 1398 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : شیدا ترابی مهدیا

با سلام به ايكاروس عزيز، اگر امكانش هست ميشه رايحه اين عطر رو تشريح كنيد و بگيد مشابه اين بو با ماندگاري بيشتر چه عطري هست؟ من عاشق اين بو شدم و فقط به خاطر اينكه شنيدم خيلي ضعيفه نخريدم، به نظر من بوي بهشت ميده
24 مرداد 1395 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : Hediye sahar.m

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟