ARMAF - Odyssey Go Mango

آرماف اودیسی گو مانگو

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-225234
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی گلی
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آرماف
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2025
انتخاب
حجم
وضعیت
کد کالا : ATR-225234
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 3
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ARMAF Odyssey Go Mango - آرماف اودیسی گو مانگو

از عطر هایی با سبک بویی خنک و جذاب و به یادماندنی می باشد که اولین بار در سال 2025 به بازار عرضه شده است. و در خانواده عطری شرقی گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به لیمو ترش، زنجبیل ، فلفل صورتی ، گل‌های سفید ، دانه تونکا ، روایح چوبی، انبه ، مشک ، کهربا، وانیل ، چوب گایاک، نت های آجیلی (فندقی) اشاره کرد.

برند آرماف
طبع خنک
سال عرضه 2025
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لیمو ترش، زنجبیل ، فلفل صورتی ، گل‌های سفید
اسانس میانی دانه تونکا ، روایح چوبی، انبه
اسانس پایه مشک ، کهربا، وانیل ، چوب گایاک، نت های آجیلی (فندقی)
نمره کاربران
Odyssey Go Mango-آرماف اودیسی گو مانگو
رایحه
8
1 رای
ماندگاری
8
1 رای
پخش بو
7
1 رای
طراحی شیشه
5
1 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آرماف
اخبار برند آرماف
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
5
طراحی شیشه
انبه طبیعی، آبدار و تازه، این چیزیه که به محض اسپری باهاش مواجه میشیم و بنظرم این تازگی انبه در روند عمر عطر تبدیل به پختگی و رسیدگی میشه... کپی God Of Fire؟ خیر اصلا!. با قیمت خوبی میشه تهیش کرد، ارزش خرید خوبی داره و موندگاریش روی پوست من ۶-۷ ساعته که برای اکثر موقعیت ها کافیه. انبه‌اش نرم و خوش‌بوی، نه تیز و نه پرخاشگر...
تمرکزش روی بوی انبه باکیفیته تو این عطر نت‌های دیگه با همدیگه جفت و جورن و فقط کمک میکنن تو ارائه بهتره رایحه انبه...یه عطر تابستانی و پرجنب و جوش دیگه از لاین اودیس( قبل از اودیسی باهاماس)
شروع گو مانگو واقعاً محشره. من فکر کنم که یه نت یکم ترش و شیرین ملایم هم توی این عطر هست... تقریبا خطیه... پخش و ماندگاری خوبی داره و یک بطری که بدرد کودکستان میخوره! رایحه کاملا یونی هست، اگه از عشاق انبه و روایح میوه ای هستید قطعا انتخابتونه..موقعیت استفاده هم تعطیلات و موقعیت های غیر رسمی... شرایط رسمی هرگز، هرگز، هرگز!
25 خرداد 1405 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی متقی پور

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟