AMOUAGE - Decision

آمواج دسیژن

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-225196
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : آمواج
کشور مبدأ : عمان
سال عرضه : 2025
انتخاب
حجم
وضعیت
کد کالا : ATR-225196
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    11
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    5
  • + 45 سال
    3
  • روزانه
    4
  • رسمی
    6
تعداد رای های ثبت شده : 48
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

AMOUAGE Decision - آمواج دسیژن

عطری مردانه - زنانه و جذاب و اغوا کننده می باشد که توسط عطرساز برجسته کوئنتین بیش ساخته شده است .

این عطر در سال 2025 به بازار عرضه شده است .

این عطر با رایحه گرم در دسته گروه بویایی رایحه های چوبی قابل‌طبقه‌بندی است.

از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، دانه سرو کوهی ، صمغ کندر ، وانیل ، سدر ، صمغ درختچه مر اشاره کرد.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند آمواج
عطار کوئنتین بیش
طبع گرم
سال عرضه 2025
گروه بویایی رایحه های چوبی
کشور مبدأ عمان
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ترنج ، دانه سرو کوهی
اسانس میانی صمغ کندر
اسانس پایه وانیل ، سدر ، صمغ درختچه مر
نمره کاربران
Decision-آمواج دسیژن
رایحه
7.8
27 رای
ماندگاری
9.2
27 رای
پخش بو
9.1
27 رای
طراحی شیشه
8.6
27 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آمواج
اخبار برند آمواج
نظرات کاربران (19 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
دسیژن عزیزم زمانی که دکانت ۵میلت دستم رسید،انتظار اینو داشتم که تو خیابون به اون صورت سر و صدا به پا کنی تا جایی که مجبور باشم منشی استخدام کنم که به جای من به بقیه بگه کادوئه نمیدونیم اسمش چیه،آخه رو تو حسودم در جریانی که؟
ولی دیگه انتظار اینو نداشتم در عرض یک هفته در صفحه اختصاصی عطرافشان از راه نرسیده علاوه بر سر و صدا اینطور زخم های کهنه رو باز کنی و همه رو به جون هم بندازی،
حالا که مثل ماهی که از آب به دور مونده دکانتم در حال جون دادنه،امیدوارم هم بتونم تورو شارژ کنم و هم صفا و صمیمیت رو زیر صفحه اختصاصیت ببینم دسیژن جان🤍
نقطه میذارم❤.
15 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : مرتضی غزال
با سلام سبحان جان
اتفاقا تمام مکالمات در کمال ادب و رعایت حریم نزاکت ادا شد .اتفاقا خوبه که ازین بحثها هر از گاهی باشه .از انشا و تقریر خیلی عزیزان بهره مند شدیم بدون اینکه ذره ای الفاظ رکیکه باشه.اتفاقا برای روشنگری امثال بنده لازمه.
معطر به دسیژن باشید
15 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
24 تشکر شده توسط : فرهاد هاشم پور

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
خدایا شکرت،بالاخره تلاشام مفید واقع شد،اونقدر تو پرسش و پاسخ ها از دسیژن گفتم و پرسیدم که بالاخره مدیر محترم پس از مدت ها صفحه مربوط به دسیژن رو تو عطر افشان ایجاد کرد😂😎،بهترین عطر تاریخ،بهترین عطر جهان،زیرین جهان،میان جهان،بالا جهان،بچه های بالا و پایین و اطراف و حومه،هر روز بعد از دو شات اسپرسو یک شاتم دسیژن میل کنید حتی در تابستان با ضمانت من!....🦍
08 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : غزال Mahdisss

10
رایحه
10
ماندگاری
10
پخش بو
10
طراحی شیشه
امان از زمانی که اولین بار بوش میکنی ، زندگی ادم قشنگ تر میشه ، رایحه ای داره که داد میزنه من قراره بهترین عطری باشم که تا الان تستش کردی، بی نظیره
پخش و موندگاری رو که نگم براتون روی پوست دوازده ساعت موندگاری و راحت تا شیش ساعت پخش
اما روی لباس ماندگاری ابد و یک روز و پخش کار راحت یک روز
استفاده کنید و لذتش رو ببرید
08 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : عسل کامبیز سخی

عطر در همون بافتی قرار میگیره که پرپس و گایدنس در اون هستند.همچنین دور از ساخته‌های دیگرِ بیش نیست.صمغی اما از نوع شیرین.
عطر دوز نسبتا بالایی از فرانکینسنس در خود داره که کمی زیرمایه رزی و عربی هم محسوسه و با میوه ژونیپر ترکیب شده و حس و حال کوئنتین بیشی و امواژی ایجاد کرده.اطلاعی از حضور اکیگالاوود ندارم و بینیم تفکیکش نکرده در این عطر.
عطری نسبتا خوردنیه.رایحه با شیشه خوشرنگ‌وزیبای شیری رنگ هارمونیک و از عطرهای خوب برند امواژ محسوب میشه.
بازخورد آور با فریاد بلند فرانکینسنس با کیفیت عمانی که به شعاع بالا در فضا منتشر میشه ،جوون پسند مناسب روزهای سردتا نچندان گرم.
11 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Legend Abed

بعد از تست 10 میل عطر از برند سمام پیس ایون که مشابه این عطر هست می تونم بگم عطری خوشمزه با طعم آدامس کندر برای من و گاهی بوی کمپوت های خارجی. رایحه جدید بود و عطری توی فضای این کار تست نکرده بودم. به نظرم میتونه جذاب باشه اما برخلاف اکثریت عطر همه پسند نیست (منظورم اینه که ممکنه عطری نباشه که خیلی ها بخوان بخاطرش هزینه کنن وگرنه نوع رایحه تقریبا بی آزار هست)
سمام کار رو بهتر از خمار درآورده و پخش و ماندگاری بهتری هم داره. چون خمار ریویژن رو هم تست داشتم. اما بگم نمونه سمام به اون هیولایی که در مورد این رایحه گفته میشه نیست اما در دسته خیلی خوب قرار می گیره.
26 خرداد 1405 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : مرتضی ع Huseyin_taheri_official
خمار‌ رو من تست داشتم از نظرم بوی شربت ابلیمو یا فالوده میده نظر شما چیه برا سمام هم اینجوریه؟
26 خرداد 1405 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official Legend
برای من این حالت تداعی نشد، شاید همون مشابه بوی کمپوت خارجی برای من توی شامه شما بوی آبلیمو و فالوده میده.
اگر توی ریویژن این بو رو حس کردید قطعا توی سمام هم همینطوری خواهد بود چون کلا رایحه بوی خوشمزه ایی داره.
26 خرداد 1405 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مرتضی ع Huseyin_taheri_official

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
خوشبو و تند و شیک، کمی تم عربی داره و گه گاهی به خاطر نت وانیل شبیه عطرهای خانمها میشه ولی در کل بیشتر مردانس، شیرینیش یه کوچولوی کوچولو کمتر بود خیلی بهتر میشد

[EDITED] 1405/02/12 10:30
11 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : Eric Revo امیر رنجبر

ایها الناس
پولهاتون رو الکی خرج نکنین
سرسپرده های آمواژی
دسیژن جدید توی راهه
دسیژن 42
چ شود….
05 خرداد 1405 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : فرهاد امین رضا صانعی

درود و احترام خدمت همه دوستان
من این عطر رو یکبار تست کردم برای من شباهت زیادی به آمواژ سرچ داشت که خودم دارمش و از خرید دسیژن منصرف شدم
الان برای عزیز دیگری که از عطر سرچ خوشش اومده میخوام خریداری‌ کنم به این علت که هم جدیدتره و هم خودم خیلی از ماندگاری سرچ راضی نیستم
سوال من از شما عزیزان اینه آیا برای شما هم این دو عطر شبیه هم هستن یا اینکه شامه من در یکبار تست به بیراهه رفته
ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
04 خرداد 1405 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : فرهاد Legend
درود بر شما
خیر متفاوت هستند شاید فقط در تاپ نت و همچنین وجود فضایی صمغی از کندر در هر دو باعث شده شما رو به یاد هم بندازه سرچ فضایی مرکباتی دودی و سبز داره ولی دسیژن چوبی وانیلی و دودی بخوریه
سرچ فضای فرش و معتدلی داره ولی دسیژن گرمه و خنکی تو کارش نیست و به جز شب ها در مناطق کوهستانی و سردتر اقلیم ایران، قابلیت پوشیدن در فصل تابستان رو‌ نداره
سرچ دودی تر از دسیژن هست و دسیژن همچنان با وجود فضای رزینی و بخوری عطر لطیف تری به نسبت سرچ هست
سرچ به تعبیری مثل باغی مرکباتی سبز در حال سوختن و فضای دسیژن بنظرم مثل این میمونه که شما در یک کلبه چوبی کنار شومینه ای روشن همزمان با سوختن کندر مشغول میل کردن کیکی وانیلی هستین

پی‌نوشت: من واقعا درک نمیکنم چطور بعضی از بلاگرها در فضای مجازی دسیژن رو با تعداد بالا به خودشون پاف میکنند
در حالی که یک یا نهایتا دو پاف کافیه
27 خرداد 1405 پاسخ تشکر
23 تشکر شده توسط : مرتضی ع Huseyin_taheri_official

مشابه این عطر بنام خمار ریویژن به بازار اومده که اونم طبع خنک و تند داره رایحه بیشتر بوی کندر میده
14 خرداد 1405 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official Telecaster

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟