ARMAF - Black Infinity

ارماف بلک اینفینیتی

مردانه
کد کالا : ATR-225165
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : خنک
مشخصات تولید
نام برند : آرماف
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2024
انتخاب
حجم
وضعیت
کد کالا : ATR-225165
check icon ضمانت اصالت کالا

لطفا برای استفاده از امکانات کامل سایت، وارد حساب کاربری خود شوید

غیر قابل خرید
رای کاربران
  • عاشقشم
    9
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    4
  • رسمی
    1
تعداد رای های ثبت شده : 26
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

ARMAF Black Infinity - ارماف بلک اینفینیتی

محصولی شیک و جذاب که در سال 2024 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام آرماف به بازار عرضه شد و رایحه آن خنک می باشد . و در دسته عطر های چوبی معطر قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به ترنج ، لیمو ترش، فلفل ، رز ، روایح چوبی، گل‌های سفید ، کهربا، تنباکو ، روایح چوبی اشاره کرد.

برند آرماف
طبع خنک
سال عرضه 2024
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه ترنج ، لیمو ترش، فلفل
اسانس میانی رز ، روایح چوبی، گل‌های سفید
اسانس پایه کهربا، تنباکو ، روایح چوبی
نمره کاربران
Black Infinity-ارماف بلک اینفینیتی
رایحه
8.4
15 رای
ماندگاری
7.9
15 رای
پخش بو
7.3
15 رای
طراحی شیشه
8.9
15 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند آرماف
اخبار برند آرماف
عطرگرام
نظرات کاربران (15 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
9
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
10
طراحی شیشه
امروز چهار تا دکانت تست کردم که یکیش اینفینیتی آرماف بود چون دکتر اسعدی به این عطر نمره ده داده بودن و از اونجایی که انگاری سلیقه یکسانی داریم دکانت این عطر رو خریدم
واقعا رایحه دلنشینی داره منو واقعا به وجد آورد
به شامه من این عطر ترکیبی از بلو شنل و ساواژ دیور ، رز ، تنباکوعه در کل یه عطر خنک شیرین با فضای جذاب تنباکویی داریم که میشه همه جا پوشیدش تنها نکته منفی اینه که یه مقدار سنتیکه و رایحه خطی داره پخش و ماندگاری هم متوسط نه ضعیف نه قوی
این عطر به من حس تمییزی حس ژل مو حس افتر شیو میده
نمره من به این عطر 9


04 خرداد 1405 پاسخ تشکر

7
رایحه
6
ماندگاری
5
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود بر همگی
دکانت این کار رو با توجه به هایپی که شده گرفتم تا شخصا خودم تستش کنم!
اینجا به میانگین ماندگاریش نمره 8 دادن!! جدا؟ این کار در بهترین حالت میتونه نمرش 6 باشه!!
رایحه؟ کاملا آشنا و همه پسند
پراکنش؟ مثل اکثر کارهای خانواده اینگونه روایح نباید بالا باشه و برای اینفینیتی حداکثر 5 از 10!

در کل یک عطر همه پسند و قابل استفاده برای استفاده های روزمره و محیط کاری هست ولی نباید اغراق کرد!
بیایید برای ایجاد شفافیت و اینکه مرجع مطمئن و خوبی برای دوستان علاقه مند به این حوزه باشیم از دادن و بیان
نظرات اغراق آمیز پرهیز کنیم! الان وقتی بمیانگین نمرات برای موندگاری اینکار نمره 8 گرفته! سوالی که مطرح میشه
اینه اون وقت کاری مثل آمبر نومد یا دسیژن یا پرپس 50 باید نمره چند بگیره! خوب اینجا ماکسیمومش 10 هست!
پس اگر بخوایم منصفانه نگاه کنیم باید به این کارا نمره 50 بدیم لابد! خب نمیشه و باید بین 1 تا 10 دسته بندی کنیم
پس قبول کنیم نمراتمون واقعی نبوده و اغراق کردیم!
03 خرداد 1405 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : فرهاد Mahmod Akrami

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
"حذف"

[EDITED] 1405/02/24 01:01
23 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : هاشم پور Huseyin_taheri_official
سلام خدمت MR x
جسارتا تو نظرات دیدم به آبادان سفر کردید و گفتید یک فروشگاه عطر هاشو زیر قیمت بازار عرضه میکنه بنده آبادانی هستم خواستم بدونم اسم فروشگاه چی هست و آدرسشو بی زحمت بفرمایید ممنونم
26 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official Legend
سلام ارادت.
فروشگاه سر.اند.یب در بازار پارچه فروش ها، لاین اول
البته قبلا زیر قیمت بازار عرضه می‌کرد آخرین بار که رفتم دیگه اونجوری نبود، باز قیمت بگیرید امیدوارم که دوباره به حالت قبل برگشته باشن.

[EDITED] 1405/02/26 16:16
26 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : broken علی متقی پور
سلام وقتتون بخیر
کارهاش اورجینال هست؟
26 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی موسوی
راجب لیکویید بران (که فیکش تولید شده) و آکوا عود که ازشون خریداری کردم و سایر عطر های اماراتیشون بله موردی نداشتن اما راجب ادکلن های اروپاییشون اطمینانی ندارم. ولی یادمه قیمتاشون همیشه کف بازار بوده چه اروپایی چه اماراتی.
26 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : broken Huseyin_taheri_official
فکر کنم یه بار سر زدم به فروشگاهشون. خیلی هم انسان باشخصیتی هستن. یادم نیست قیمتاشون چجوری بوده.
ولی متاسفانه کلا بازار اینجا یه جوری شده هر چی می‌خوای بخری باید قیمتش دستت باشه چون بدجوری گرون فروش شدن.
26 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official علی موسوی
بله دقیقا، به نظرم نباید به یکی دو فروشگاه وابسته بود، فعلا یه فروشگاه شیرازی پیدا کردم که قابل اعتماد و منصفه اما متأسفانه اکثر محصولاتش اماراتین، ولی مثلا دانهیل آیکون که تو سایتا دوازده میلیون قیمت خورده رو هفت میلیون زده.
همیشه باید گشت دنبال همچین فروشگاه‌هایی، البته تشخیص اصالت کالا هم بددردسریه..
26 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : عسل خلیلی Eric Revo
ممنونم از شما
26 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : shima a Legend

9
رایحه
9
ماندگاری
9
پخش بو
10
طراحی شیشه
اینفینیتی رو چند روز پیش خریدم واقعا بوی عالی داره ، موندگاری و پخش هم تو کار های اماراتی واقعا خوبه ، متاسفام برای دوستانی که تو این شرایط اقتصادی کامنت هایی میذارن که باعث ناراحتی عده زیادی از هموطن هامون میشه ، من خودم از برند ysl و کارولینا هررا هم ادکلن اورجینال دارم ولی دلیلی نداره بخوام یک طرفه نظر بدم ، تو سایتی مثل fragrantica که معتبر ترین سایت بحث در مورد ادکلن ها تو دنیا هست مثلا در مورد همین ادکلن نمره بالای 4.5 میگیره ( از خیلی از برند های فرانسوی بالاتر ) چون اونا منطقی بررسی میکنن ( نه مثل بعضی دوستان با غرض ) و تقریبا اکثر کامنت ها هم مثبت هست اونوقت بعضی دوستان اینجا ... در مورد بحث سلامت هم مطمئن باشین استاندارد های اروپا و آمریکا ضعیف نیست وقتی تو اون کشور ها این ادکلن ها دارن استفاده میشن کاسه داغ تر از آش نشین
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : میثم زارعیان مهریار
اینفینیتی سیلور خریدید یا اینفینیتی بلک ؟
23 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official
اینفینیتی مردونه کلا یک نمونه هست ( رو شیشه هم دقت کنید فقط Infinity نوشته شده ) حالا تو بعضی سایت ها میگن بلک تو بعضی سایت ها میگن سیلور !
23 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : maziar علی موسوی

سلام و عرض ادب
حکایت عطرهای عربی حکایت خودروسازی هست. اینکه بگیم همه اماراتی ها بد هستند لزوما درست نیست. بله قیمتهای کذایی که الان برای این عطرها داره توی سایتها اعلام میشه رو شخصا قبول دارم و انتظار ندارم عطری که کپی شده و پرداختی بابت حق ثبت اون رایحه و... پرداخت نمیکنه و از کشور نزدیک خودمون به ایران قاچاق میشه اینقدر قیمت بخوره.
ولی مگر چیزی ثابت بوده توی قیمت. اورجینالی که 10 تومن بوده رسیده به 30 یا 50 تومن بطور متوسط بعد توقع داریم امارتی 1-2 تومنی نرسه به 5-6.
قیاس درستی نیست این مدل بررسی کردن. تورم شامل همه اقلام زندگی ما شده تنها چیزی که تورم منفی داشت ریال بوده :-)
گفتم مثل خودروسازی. دلیل چی بود!؟؟
خیلی از دوستانی که به اماراتی ها ایراد میگیرن سوار خودروهای داخلی هستن یا در بهترین حالت چینی. (بحث اون اقلیتی که سوار برند آلمانی و ژاپنی میشن و توان هزینه کردن براش رو دارن جداست چون اونا دغدغه اینکه بیان بگن عطر امارتی بده ندارن، البته اون دسته از عزیزانم فاکتور بگیرید که یه خودروی برند خریدن خوابوندن توی پارکینگ و با یه خودروی معمولی داخلی کل ایامشون رو سپری میکنن)
بخوایم قیاس کنیم میشه این:
خودروی داخلی X رو میگفتن مشابه خودروی y ژاپنی هست ولی سوار شدم دیدم آشغاله و همین متن رو برای چیزهای دیگه ادامه بدید برید جلو در خصوص بقیه آیتمها.
بله توان خرید پایین اومده و جدای اینکه الان خیلی از همون برند سوارها هم چینی سوار میشن و میگن نسبت به 10 سال قبل چین واقعا رشد کرده. چه از نظر ایمنی خودروهاش چه از نظر آپشن و کیفیت. (همونم ارزون به من و شما نمیفروشن ولی چاره چیه فعلا من و شما تصمیم گیرنده نیستیم که چی با چه قیمتی وارد بشه)
حال اونایی که توان خرید دارن بخرن سوار بشن، بخرن تن پوش کنن لذت ببرن. اتفاقا بیان مقایسه کنن نه مسخره و راه گشا باشن برای بقیه که نمی تونن خرید اورجینال داشته باشن. (خواهشا نگید یدونه اورجینال بخر بجای 5 تا عربی، اگر عشق رایحه باشی میدونی این برای دوستدار عطر کارساز نیست چون دوست داره کارهای جدید تست کنه، دکانت هم کارو درنمیاره تجربه من حداقل اینو میگه)
مورد دوم بحث سلامتی هست: اگر بصورت علمی و آزمایشگاهی ثابت بشه که اماراتی ها مضر هست بله حرف خیلی از دوستان صادق خواهد بود که فعلا جایی چنین چیزی ثبت نشده. ضمنا وقتی توی شهری زندگی میکنی که آلودگی صوتی، تصادف ، مصرف دخانیات، مواد غذایی غیراستاندارد و.... هر روز داره بهت ضرر میرسونه واقعا اون دو یا 5 پاف عطر اماراتی اینقدر مضر هست؟

شخصا عطر اورجینال دارم، امارتی هم میخرم، ایرانی هم حتی میخرم و تست میکنم. مصرف عطر من متوسط هست ولی اونقدر نیست که مطئن باشم برای سلامتی خودم و دیگران اونقدر ضرر داره. پول لویی ویتون خریدن ندارم و ایرادی هم نمی بینم بجاش کپی از اماراتی ها بخرم.
راه حل احتمالی:
عطرافشان هم محلی برای صحبت هست در مورد عطرها. اونایی که می تونن اورجینالش رو بخرن و کامنت بزارن اونایی هم که نسخه های اماراتی رو دارن و میان کامنت میزارن منصف باشن و حتما اشاره کنن که براساس نسخه اورجینال نظر نمیدن. همین نکته جا بیوفته مشکل حل میشه. انتخاب رو به خود افراد واگذار کنیم. بلاگرهای اینترنتی دروغ زیاد میکن و تبلیغات کذب زیاد میکنن اصلا جای شکی نیست. خودم چندبار تجربه کردم.
اما اینم که بزور اینجا بخوایم به بقیه بقبولونیم اماراتی آشغال هست و از این کلمات استفاده کنیم فکر نمیکنم خیلی جالب باشه. شما دوست داشته باشی یا نداشته باشید عده ایی بنا بر شرایط اقتصادی و یا هر چیزی انتخابشون اونها هست پس توی بکار بردن واژه ها کمی وسواس بیشتر بخرج بدیم.
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : مهریار کامبیز سخی
کلا منطق یسریا اینه من از رایحه بولگاری تایگار،لهوم اولتایم خوشم میاد ولی وسعم نمیرسه پس چیکار کنم برم سراغ دوپ ولی یسری دوستان میگن نه سراغ اینا نرو بجاش برو اورجینال بخر از برند های لالیک و یا جگوار!خب یزید من الان چی بگم
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : Ghazal علی موسوی
دیگه نیازی به گله کردن نیست.
کم کم دیگه وسعمون به همین اماراتی ها هم نمیرسه و همه راحت میشیم.
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : امیر  ضیایی علی موسوی
در ابتدا بگم مشکلی با عطرای اماراتی ندارم خودم چندتا ازشون دارم ولی یه سوال از شما داشتم به فرض اگر از طراحی کیف های هرمس، کفش های بلنسیاگا یا عینک های سلین خوشتون بیاد میرید سراغ فیک و دوپ یا برند های زارا، آدیداس و پلیس و انتخاب میکنید؟
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : محسن ر فاطمه فیضی
اگر قیمتش به کیفیت بیارزه چرا که نه
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : محرض علی موسوی
هادی جان سلام ‌و احترام
جسارت میکنم دخالت میکنم من مثلا بالنسیاگا رانر رو دوس دارم
نمیتونم ۸۰ ت هزینه کنم میرم ۱۰ تومن میدم چینی میگیرم ولی حس و حال اون مدل رو بهم بده چون تو برند آدیداس و زارا و نایک و باقی برندا نمیتونم عین اون رو‌داشته باشم از لحاظ ظاهر که همونه کیفیتم که الان خیلی خوب کار میکنه چین تو کتونی
عطر هم تقریبا همینطوره شما حتما از بنده بیشتر میدونی یه سری رایحه هارو نمیشه تو برندای اورجینال خوش قیمت پیدا کرد پس میره سراغ دوپ تا حس و حال اون رایحه رو‌ از نزدیک لمس کنه حتی با اینکه کیفیت کمتری داره . بازم پوزش بنده رو بپذیرید 🙏
22 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مهریار محمدرضا  رابعی نیا
وقتی کسی از یه ساعت گران قیمت خوشش اومده چه مشکلی پیش میاد که از کپی اون استفاده کنه؟
آیا غیر از اینه که از طراحی و ظاهر و رنگش و اینجور چیزا خوشش اومده و کپی هم تا حدودی اینکارو براش می‌کنه؟

(حالا اگه کسی که همون ساعت گران قیمت اورجینال رو داره بیاد چپ و راست به این و اون و شما بگه ساعت این مدلی داشتن که جز اولویت زندگیت نیست! پس بهتره بجای کپی از اورجینال های ارزان قیمت دیگه استفاده کنی .هدفش چیه؟)

23 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : مهدی کنعانی جعفرنژاد
اگر مثال ساعت و زدید که به عطر برسید به نظرم مسیر درستی رو نرفتید.
هر محصولی گروه خاصی از مصرف کننده ها رو هدف میگیره اینو از نحوه بازاریابی همون کمپانی میشه فهمید مثلا فروختن اون ساعت به خریداران قبلی و نه افراد جدید پس گروه هدف مثلاً برند پتک فیلیپ افراد نسل اندر نسل پولداره ولی اوبلو دنبال افراد تازه پولدار شده است؛ هیچ موقع کاسیو همچنین سیاستی نداره چون بازارش افراد معمولیه، پس قرار نیست همه محصولات قابل دسترس برای همه باشه.
ساعت فیک برای آدم فیکه؛ چون به ظاهر اونچه که نیست و به نمایش میذاره حالا بماند که استاندارد آلرژن نبودن و سلامتی و به درستی نگذرونده و قطعا هر چقدرم کیفیت کپی بالا بره بازم به جزئیات و ظرافت جنس اصلی نمیرسه یا سو استفاده از کودکان و دادن حداقل دستمزد برای ساختن کپی ها از مشکلات دیگست. حالا همه این ها رو تعمیم بدید به عطر.
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : پرینکی هانی Legend
با سلام و احترام
ببینید قرار نیست هر کالایی که ساخته و بازاریابی میشه قابل دسترس برای عموم مردم باشه مثلا برند بربری کالا های باقیمانده و معدوم میکنه ولی آف نمیزنه چون ارزش برند حفظ بشه، بالنسیاگا هم برای همه قابل دسترس نیست ولی خواستنیه.
اینکه ما بخوایم عین اون جنس غیر قابل دسترس و داشته باشیم به مقدار زیادی برمیگرده به همون قضیه بازاریابی که اول گفتم، به وجود آوردن عطشِ خواستن و خاص بودن.
با هر بودجه‌ای میشه رایحه های جذاب و با کیفیت درخور همون هزینه پیدا کرد با این حال اصرار بر شبیه شدن به سایرین به نظرم ناشی از این قضیه است نه مثلا ویژگی خاص اون محصول.
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Mahmod Akrami Legend
هادی جان ساعت فیکو تنها به عطر فیک و های کپی میشه تعمیم داد، وگرنه برندی مثل آرماف (مثال) که زیرمجموعه یه هلدینگ هلندیه و بیش از ده ساله که تحت استاندارد های اروپایی کالاهاش در تمام نقاط دنیا فروش میرن قطعا از این قاعده مستثناس. در بهترین حالت شما میتونید اینجور دوپ هارو در دنیای ساعت به تشابه Tissot PRX و CASIO MTP-B145D تشبیه کنید که کاسیو با کیفیت پایینتر ولی استاندارد تجربه مشابهی رو با تیسوت با بودجه بسیار کمتر اعطا میکنه و مردم بیشتری توانایی خریدشو دارا هستن. موفق و پیروز باشید.

[EDITED] 1405/02/24 17:39
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : broken هاشم پور
دوستان چقدر بحث میکنید .
بیشترین این موضوعات رو ی نفر میگه می‌ره بقیه دنبالش رو میگیرند و بحث به انحراف و هجویات کشیده میشه .
از قدیم گفتند هر کس رو تو قبر خودش میزارند
یکی دوست داره آت لوکس روژا داو ۳۰۰ ملییونی بخره یکی هم دوست داره عطرهای اماراتی و کپی ...
اگه ازتون نظر و کمک خواستند ورود کنید وگرنه جایز نیست انقد بهم الکی گیر بدید سر موضوعاتی که فاقد اهمیته .

درضمن برندهای آمارف و لطافه و افنان و ... که میشنویم انقد زیاد شده که فیک نیستند ...
اینا همشون خط فکری و سیاسی خودشون رو دارند که روایح رو اقتباسی می‌سازند .
حالا گاهی تو اینا یکی دو مورد خوب از آب درمیاد .
قرار نیست که ی کالای ۱۰ دلاری بیاد عین کالای ۱۰۰۰ دلاری بشما عطری رو عرضه کنه ‌...
مخلص کلام اینکه از هرچیزی اندازه بهای خودش توقع داشته باشید ...
اگر فکر میکنید استاندار هاتون این قبیل برندها رو قبول نمیکنه سمتشون نیاید و انقد نقد نکنید ...🙌
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
26 تشکر شده توسط : broken محمدرضا ملکشاهی
سلام بله جناب اکس با فرمایشات شما موافقم من هم در جواب اون عزیز که ساعت و مثال زدن این موارد و عرض کردم در کل هم با هیچ محصولی به خاطر تولید در کشوری خاص مشکلی ندارم، و همیشه مخالف بت‌سازی یا تخریب محض هستم. ممنون از توجهتون.
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official Legend
سلام و درود
دیدم که تو نظراتتون نوشته بودین عطر فیک اماراتی یا جمله ای که گفته بودین چیز فیک برای ادم فیکه خواستم بگم دقیقا با حرفتون موافقم ولی شما اینجا یچیزیو کاملا اشتباه متوجه شدین اون هم تفاوت دوپ ها با فیک هاست بین این دوتا یک دنیا تفاوت هست بنظرم اگر درباره معنی دوپ بیشتر تحقیق کنید تمام شک و شبه ها از ابتدای نظراتتون برطرف بشه✨🙏
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Huseyin_taheri_official آلالیتا
ارادتمندم هادی جان همیشه نظراتتونو میخونم و براشون ارزش قائلم مطمئنم دیدگاهاتون همیشه واقع بینانه بوده. جسارت بنده رو ببخشید ❤️
24 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : broken Venus

درود و وقت بخیر خدمت همه عطر دوستان
در بحث خرید و دیدگاه همه عزیزان مختارن اینجا مسله مهم انتخاب بهتر و کاربردی تره
23 سال عطر بازی میکنم چه اون موقع که تهران رو زیر و رو میکردم و از فروشگاه های معتبر عطر تست و خرید میکردم چه الان که بعضآ 150 کیلومتر میام و با عشق و علاقه به کارم ادامه میدم
کسی در خصوص قیمت پایین صحبت نکرد اتفاقا در حال حاضر به لحاظ منطقی خرید عطر اماراتی که میانگین قیمت شون شده بین 5 تا 8 میلیون بصرفه و صلاح نیست
دوست عزیز شما وقتی از برندهای مختلف و عطار سرشناس و بازار شون اطلاع کافی داشته باشی کلی وقت و هزینه صرف کرده باشی مطالعه کرده باشی ، نمیری سراغ گزینه دم دستی که تو فلان جا فقط تبلیغش دیدی ( بلاگر هر جای دنیا که باشه مال هر کشوری باشه پول میگیره تبلیغ می‌کنه ) محض اطلاعت
کل برندهای اماراتی که کلا ۳-۴ تا عطر خوب داشته باشه اصلا قابل دفاع نیست ( حالا لوکاس سوزاک ریر ریف افنان و کوئینتین بیش تریاق لطافه رو ساخته اونم جز همون خوب ها که شما گفتی بقیه شون دیگه هیچی نگم بهتره... ) بحث مقایسه ش که کلا شوخی ش هم خنده داره ...
ما نمی تونیم خودمون گول بزنیم
عینک سبز به چشم بزنیم بیابون رو سرسبز ببینیم !!!!!
یا عینک آبی بزنیم کویر رو پر آب ببینم !!!!!!
برندهای اروپایی و آمریکایی با اصالت مثل گس ، دانهیل ، جگوار ، لالیک ، بنتلی ، جکس بوگارت ، جوپ ، نوتیکا ، سالواتوره فراگامو ، نیکوس و...که عطار مشهوری همچون میشل آلمیراک ، ناتالی لارسن ، موریس روسل ، اولیویه پولژ ، انه آیو ، صوفی لابه ، جرام اپینت و ... سازنده و عطار این برندها هستن
بله درست خوندی لطفا دوبار بخون ... تقریبا برابر و حدود قیمت همون عطرهای اماراتی ...
سعدی می فرماید :
من آنچه شرط بلاغست با تو میگویم
تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال
و البته بقول دوست عزیزم ارژنگ بوترابی ، عطری که عطار نداره ، هویت نداره ..والسلام
خوش بو و معطر باشید و آرزوی داشتن بهترین ها


21 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : عقیل محمدرضا ملکشاهی
تا ابد با این کامنت موافقم
یه زمانی عطر دوپ عربی حدود 1-2 تومن بود
امروز شده 6-7 تومن
چرا باید این قیمت رو بدم به یک عطر صرفا کپی اونم بی کیفیت تا وقتی میشه عطرهای معتبر از برندهای خوبی که اشاره کردید خرید
حداقل یک شخصیت مستقل داره و یک پشتوانه تاییدیه های بهداشتی
21 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : Ghazal 🄼🄾🄽🄰

چون زیاد حوصله ندارم و ادم کم حرفی هستم اینجا به نمایندگی از چنتا عطر عربی و این عطر یک نظر کامل مینویسم.
حدود 4 میلیون دادم برای 20-22 تا دکانت 2 میل از عطرای ترند عربی دوپ
اگر این پول رو پاره میکردم خیلی بیشتر لذت میبردم تا خرید این زباله ها
واقعا چیه این عطرهای بی کیفیت
مقصر هم خودمم با این همه ادعا به کامنت هایی که بیشتر تو سایت های دیگه از شکوه و جلال این عطرها تعریف میکردن دلبستم
یا دوستان تا حالا عطر تست نکردن یا واقعا ارزشی برای حس بویایی خودشون قائل نیستن
جایی نوشته بود لطافه شریف خوده خوده مارلی گیرینلیه!!!
اخه مسلمون گرینلی کجا اون فاجعه کجا
کیفیت و ساختار عطر ها تماااما در حد عطرهای روغنی گرمی زیرگذر مترو تئاترشهر بود
این ارماف اینفنیتی هم همون ترکیب تکراری شاورژل های مردونه
دیگه از خانواده اودیسه نگم که چه کرد با خاطرات عطری من
اخ اخ اخ از افنان
شبیه کابوس هایی که بعد از پرخوری بهتون دست میده
ثوراثی و ثوراثی الکتریک شبیه شب اول قبر بود
یه نامردی گفته بود ثوراثی الکتریک مشابه بلو تلیسمانه من با هیچکس کاری ندارم جز اون ادم
اخه بلو تلیسمان
وای وای از عطرهای زنانه
دقیقا شبیه یک ملغمه ترشیده نوچ همه و همه خود گودگیرل بود به همون شدت شیرین و زننده
اون 4 تومن صدقه سر بچه های عطرافشان من این اشتباه رو کردم شماها خواهشا پول به این دوپ ها ندید
خدا دیویدوف کول واتر رو برامون حفظ کنه
از این ساعت بیرون کسی بهم عطر دوپ عربی پیشنهاد بده قطعا جواب سختی دریافت میکنه

درد و دل بود مدیر جان لطفا تاییدش کن....
بله عطر گرون شده اما دلیل نداره بخاطر گرونی به خودمون توهین کنیم
20 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : Ghazal پرینکی هانی
درود جناب neroli
گل گفتی دقیقا ، چند هفته پیش هم یادآور شدم به دوستان چیزی که اهمیت بیشتری داره ارزش سلامتی بعد از اون هم ارزش تک تک ریالی که هزینه میشه اون هم تو این اوضاع که به سختی هستش
20 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Neroli پرینکی هانی
درود بر شما
البته برند افنان رو من می‌بینم که خیلی از خارجی ها روشون صحبت میکنند و تست و بازخورد میدن مثل Steven gavrielatos ... منم یکی دوتا از جمله همین electric (اسمش خیلی ضایع است) رو تست کردم چیز فاجعه‌ای نبود بنظرم و جایی هم (ویدیو خارجی) دیدم نوشته الهام گرفته شده از بلو تالیسمان ... اینکه همه برندهای اماراتی رو با هم کوبیدی بنظرم درست نیومد ولی خوب بالاخره یه سری استانداردها رو همه برندهای عطرسازی باید رعایت کنند تا در بازارهای جهانی پذیرفته بشن و این عطرها وقتی وسط اروپا تست میشن پس قطعا مشکل سلامتی رو برای مصرف کننده ندارند، پس ربط دادن قیمت پایین شون به مبحث سلامتی هم آدرس غلط دادن هست اگر این موضوع اثبات نشده باشه.
21 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط : کاید امیر محمد ا
سلام و عرض ادب
توی خانواده عطر افشان خیلی ها از جمله من هستند که هم کارای اورجینال دارند هم کارای اماراتی و به شخصه همچین دیدگاهی که شما دارین رو حتی با شدت کمتر هم من توی این سایت ندیدم
موفق و موید باشید
21 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : محمد ا   Neroli
اتفاقا مشکل منم همین بلاگرهای بین المللی هستن
طرف یکجوری تو یوتیوب از شباهت افنان توراثی الکتریک با بلو تلیسمان گفت که من گفتم امکان نداره تفاوتی داشته باشن
بعد از تست توراثی الکتریک فقط یک رایحه شبیه زارا سند رایس برای 20 دقیقه همراهم بود
اصلا نباید به این حرف های بلاگرها و کامنت نویسانی مثل من توجه کرد
با این قیمت ها فقط خودت باید بپسندی و اصلا به سمت کامنت های مردم نریم
21 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : Sajjad Qaedi فرهاد

7
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
عرض ادب
یه عطر سیف ، معتدل ، اشنا و بدون کمی و کاستی و یا داشتن حرف اضافه برای گفتن
رایحه خیلی اشنایی داره شاید ده ها بار بوش رو شنیدن ولی هنوزم دوست داشتنیه
معتدل و چهار فصله ولی بیشتر برای پاییز و بهار میتونه مناسب باشه
نسبت به قیمتش ارزش خرید بالایی داره و پرفورمنس قابل قبولی هم نداره ؛ نه غول نه محو
در کل همه چیش در حد نورماله ، هم رایحه هم قیمت هم کیفیت
بخرین و لذت ببرین ❤️
20 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : مهریار پرینکی هانی

8
رایحه
8
ماندگاری
8
پخش بو
9
طراحی شیشه
آرماف اینفینیتی یک عطر سیف و همه پسند از بهترین کارهای برند آرماف
مناسب عاشقان بلوشنل
پراکنش خوبی داشت و فراتر از انتظارم ظاهر شد
خرید موفقی بود با قیمت مناسب و ظاهری زیبا برای کلکسیون
13 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مهریار محمد ا

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
دوستان قیمت واقعی این کار در حال حاضر بین 5 الی 6 میلیونه که منطقیش هم همینه که نهایتا 20% از لاین اودیسی گرونتر باشه. بحث دکانت فروشا جداس اونا سودشون از همین چند درصد گرونتر بودن در میارن..
ولی برخی سایت ها رو میبینم متاسفانه از هشت تا یازده ف میلیون قیمت زدن! خواهشا گول این افراد سودجو رو نخورید..
09 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : Eric Revo محمد ا
سلام جایی سراغ دارین که بشه با 5 - 6 تومن خریدش و اصل هم باشه ؟
12 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
زیادن
Chilp...fume
Emp....ume
12 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : هاشم پور Eric Revo
دومی رو که اصلا پیدا نکردم ، اولی هم یه جا دیدم قیمتشو زده 3 تومن ! ( مشخصه آپدیت نشده ) اگه ممکنه فارسی بنویسید که بشه پیداشون کنم
12 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
اینستاگرام جفتشون فعالن الان نمیدونم کجا سرچ کردید.
اولی کانال بله داره اسمش چیل پرف..یوم (chill) 4.900 میداد کردش 5.700 که قطعا میتونید تخفیف خوبی ازش بگیرید به بهونه افزایش قیمت یه روزه
دومی فکر کنم فقط اینستاگرام هستن ای ام پرفیوم ، ایشونم 5.900 دارن میدن


12 اردیبهشت 1405 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : هاشم پور Eric Revo

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟