سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟
Fragrance World Bouquet of Euphoria - فراگرنس ورد بوکت اف ایفوریا
محصولی شیک و جذاب که در سال 2024 میلادی عرضه شده است. این عطر توسط برندی مطرح به نام فراگرنس ورد به بازار عرضه شد و در دسته عطر های رایحه های گلی قرار می گیرد. از اسانس های بکار برده شده در این عطر می توان به گل آفتاب پرست، میوه آبنباتی، چوب صندل سفید ، یاس، گاردنیای یاسمنی، مشک ، وانیل ، کارامل اشاره کرد.| برند | فراگرنس ورد |
| سال عرضه | 2024 |
| گروه بویایی | رایحه های گلی |
| کشور مبدأ | امارات متحده عربی |
| مناسب برای | بانوان |
| اسانس اولیه | گل آفتاب پرست، میوه آبنباتی |
| اسانس میانی | چوب صندل سفید ، یاس، گاردنیای یاسمنی |
| اسانس پایه | مشک ، وانیل ، کارامل |
رایحه این عطر بیشتر از همه، به Scandal Le Parfum ژان گوتیه تشبیه شده. من نسخه Le Parfum اسکندل که سال ۲۰۲۲ اومده رو بو نکردم، از Scandal اصلی اصلاً خوشم نمیاد؛ برام بیش از حد شیرینی چسبناکی داره. با این حال فلنکرهایی مثل So Scandal و By Night رو میپسندم و نتهای نسخه Le Parfum هم بیشتر به So Scandal نزدیک میان تا نسخه اصلی...
خب، اما در مورد این عطر: رایحه نسبتاً گرم و شیرین کاراملیای داره که کمی نمکی بودن، اما نه از نوعی که بد باشه، بیشتر چیزی متعادلکننده، درون کاراملش حس میشه.
رایحه کاملاً خطی نیست، ولی پیچیدگی خیلی زیادی هم نداره. خوشمزه اما شیک، گورماندی که به خاطر گلها، تعادل مناسبی بین شیرینی معصومانه و خنثیای اغواگرایانه رو حفظ میکنه و بیش از حد خوراکی نمیشه؛ در حدی که خیلیها شیرینی رو متوسط میدونن و عطر رو گلی!
من نسبت به شروع تیز خیلی حساسم و نمیتونم تحمل کنم، اما شروع این عطر اصلاً تیز و آزاردهنده نیست و بوی الکل (و اون رایحه چرب فیکساتور عطرهای اسانسی که شبیه بوی صندلیهای چرم مصنوعی ماشینه و حس تیز اولیه اغلبشون رو شبیه هم میکنه.) حس نمیشه.
انتهای رایحه برای من، کمی حس Hypnotic Poison رو میده و این بخش رو خیلی میپسندم. اما نه زیاد، در کل شباهتشون زیاد نیست و این عطر خیلی روشنتره.
با اینکه رایحه کلی خیلی خاص نیست، نمیتونم به عطر خاصی تشبیهش کنم. حسی مشابه بعضی از عطرهای Victoria Secret و Ariana Grande رو میده، همون فضاها رو داره و احتمالاً عطری که بیشتر از همه بهش شبیه دونستند، Scandal Le Parfum.
رایحه رو طوری میدونم که خیلی بعید میدونم کسی ازش بدش بیاد و یا اذیت شه، از این نظر، واقعاً امن و مناسبه.
طبق کامنتهای فرگرنتیکا، برای محل کار و دانشگاه مناسبترین انتخابه، اما من به شخصه خیلی مناسب نمیدونم. البته عطر امروز به دستم رسیده و شاید نظرم تغییر کنه.
همچنین معتدل محسوبش میکنند، اما برای من بیشتر گرم محسوب میشه. البته خیلیها حتی Viva la Juicy Juicy Couture رو هم معتدل متمایل به خنک میبینند...
من چندان به ماندگاری و پخش بو اهمیت نمیدم و راستش بیشترین استفادهم از عطر توی خونه و اتاقم، موقع کتاب خوندن یا فیلم/سریال دیدنه؛ اما به نظرم پخش و ماندگاری این عطر با توجه به نوعش، ضعیف و ناامیدکننده بود.
تعداد زیادی از عطرهای پنجاه میلیلیتری فرگرنسورد که نسخه مشابه عطرهای دیگه هستند و قیمتشون اغلب خیلی پایینه رو دارم، اما به شکلی عجیب، پخش و ماندگاری همه اونها از این یکی عطر که به نوعی محصول اورجینال شرکت محسوب میشه، خیلی بهتره.
این بزرگترین ناامیدیم از این عطر بود و شاید چیزی که در چشمم «معمولی»تر جلوهش میده، چون اون قدر سریع رایحه محو شد که به خودم شک کردم.
چون اون عطرهای ارزون فرگرنسورد واقعاً ماندگاری و پخش بهتری دارند و وقتی قبل از خواب به بدنم دو بار اسپری میکنم، فردا بوش به مشام میرسه. اما این یکی... نه حتی یک ساعت.
باید باز هم امتحانش کنم تا مطمئن شم.
اما راستش بدترین نکته این عطر رو، باتل اذیتکنندهش میدونم. نه فقط بابت زشتی و دادن حسی اشتباه، بلکه خیلی خیلی سنگینه، اونقدر که وقتی میخوام اسپری کنم، حس میکنم ممکنه با فشار انگشتم، بطری از دستم بیفته.
احتمالاً با استفاده مجدد در روزهای آینده، نظرم رو ویرایش میکنم.