House of Matriarch - Black No. 1 (Fka Blackbird)

هاوس آف متریارک بلک نو 1 فکا بلک برد

مردانه
کد کالا : ATR-49295
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : رایحه های چرمی
طبع :
مشخصات تولید
نام برند : هاوس آف متریارک
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-49295
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    0
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 0
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

House of Matriarch Black No. 1 (Fka Blackbird) - هاوس آف متریارک بلک نو 1 فکا بلک برد

نخستین بار در سال 2012 روانه بازار شد به عنوان عطری مردانه و بسیار جذاب و شیک معرفی شده است . و در دسته عطر های رایحه های چرمی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به چرم ، جلبک دریایی، درخت کاج ، درخت نراد، عود، شاهدانه اشاره کرد.

برند هاوس آف متریارک
عطار کریستی مشل
سال عرضه 2012
گروه بویایی رایحه های چرمی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه چرم ، جلبک دریایی، درخت کاج ، درخت نراد، عود، شاهدانه
نمره کاربران
Black No. 1 (Fka Blackbird)-هاوس آف متریارک بلک نو 1 فکا بلک برد
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (2 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.


هفتم ژانویه برایش روز هولناکی تلقی میشد . از بچگی میدانست که در هفتم ژانویه دیگر رنگ این دنیای بی رنگ را نخواهد دید . او بزرگ نمیشد و فقط در همان بچگی رشد میکرد . چیزی که مانعش بود ، ترسی بود که هر سال در شروع ماه ژانویه داشت و تن و بدنش را میلرزاند .
از نور بیزار بود . معمولا پس از غروب افتاب به جنگلی تاریک پناه میبرد . جنگلی خالی از سکنه . جنگلی که تنها صدای پرندگان آنهم به طور خوفناکی شکننده مرز بین ساعات شب هایش شده بود . در جنگل قدم میزد ، در تاریکی رشد میکرد و در ماه ژانویه برای خودش عزا میگرفت . سالها کارش همین شده بود . پیش ساحری که در اطراف شهر زندگی میکرد ، درخواستی را داد برای فهمیدن اخرین سال عمرش . هم ماهش را میدانست هم روزش را ، اما سالش را نه . ساحر به او سال 2012 را اعلام کرد . کت چرمی مشکی ، بوت های چرمی بلند و لباسی مشکی به تن کرد . به داخل جنگل قدم زد . آتشی از هیزم های اطرافش روشن کرد اما آتش زیاد دوام نیاورد چرا که بارانی تند مهمان ناخوانده عزای او شده بود . بله ، هفتم ژانویه بود . خودش را اماده مرگ کرده بود . روی گیاهان خیسی که در اطرافش وجود داشت با همان کت چرمی دراز کشید . خودش را تسلیم کرده بود . سکوت در جنگل اوج گرفته بود که هر از گاهی صدای پرندگان نحسی به گوشش میخورد . بوی عجیبی در ذهنش تکرار میشد . بوی کت نو چرمی اش ، بوی گیاهان و درختانی که خیس شده بودند ، بوی دود هیزم هایی که با باریدن باران به خاموشی قدم گذاشته بودند . انقدر این بو برایش ارامش بخش و عجیب بود که تن به خواب عمیقی داد بدون آنکه به فکر مردن باشد . انگار به آرامشی عجیب رسیده بود . انگار به انچه در همه این سالها میخواست دست یافته بود . چشمانش بست و خوابید . با نور آفتاب بیدار شد . فراری بود و نمیدانست باید از کدام طرف حرکت کند . فقط میدانست که هفتم ژانویه تمام شده بود و او همچنان زنده بود . در سالهای بعد زندگی شروع به بزرگ شدن کرد و آن بوی عجیب و مسحور کننده او را به سمت شهری میبرد که دیگر کودکی نداشت .
ان مرد اسیر ذهن تاریکش شده بود . بازیچه توهمات بی معنا و بی پرده ذهنش . همانند پرنده ای سیاه دل در قفس ذهنش حبس شده بود تا اینکه آن بوی عجیب و محسور کننده از طبیعی ترین منشا ممکن به شامه اش رسید و چنان ارامشی به او داد که همه ان سالها از او بخاطر ترس از زنده نبودن دریغ شده بود و کلیدی شد تا آن پرنده پر بکشد و به اسمان ها پرواز کند .

بلک برد عطریست بسیار عمیق و عجیب . عطری که با هر دفعه بوییدنش دریچه هایی جدید از روایح را برای ما باز میکند . توجهاتی از چرم در واپسای فضای هربال اما خیس . زیباترین بالانس بین روایح گیاهی چوبی خیس و چرم و صمغ در کنار اندک نگاهی از فضای اسموکی . عطر بسیار محترمیست و درک چنین کاری به زمان نیاز دارد . کیفیت نت ها در بالاترین حالت ممکن قرار دارند . دوستش دارم و برایش ارزش قائلم .
24 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
19 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 حکایت دوست
به به از این ریویو و این شوق نوشتن،چه عطری رو نشونه گرفتی امیرجان با روح آدم بازی میکنه،رایحه ای پیچیده و دوست داشتنی با شفافیتی مثال زدنی،ارزش تست بالایی داره
24 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی ارژنگ بوترابی
ارادت دارم فواد جان ، حقبقتا برای کسی که دنبال تست روایح طبیعی هست این گزینه یکی از بهترین هاست .
25 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Dragon شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

بلک برد

چرمی،عودی و سبز،رایحه ای غنی و مسحور کننده،جوهری اسرار آمیز،کمی شیرین در ابتدا اما خیلی زود شیرینیش محو میشه،با رایحه سنگین و تیره چرم و عود باز میشه،نت جلبک با نهایت ظرافت و طنازی کار شده که باعث شده سنگینی کار به اعتدال برسه و رایحه ای خاص رو خلق کنه،در ادامه کاج و صنوبر خیلی زود سر میرسن و تا انتها با درایت کامل به نقش آفرینی میپردازن،تک تک نت ها یکرنگ و بدون تداخل نقش خود رو ایفا میکنن و یه شاهکار رو رقم زدن،!برندی قابل احترام و دوست داشتنی
22 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 Dapper

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟