DOLCE & GABBANA - Pour Homme Intenso

دولچه گابانا پورهوم اینتنسو (دولچی گبانا پور هم اینتنس)

مردانه
کد کالا : ATR-31850
نوع عطر : ادو پرفیوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی معطر
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دولچه گابانا
کشور مبدأ : ایتالیا
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-31850
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 85
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
4,250,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    4
  • نمی پسندم
    17
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    3
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    2
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 46
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

دی اند جی پور هوم اینتنس.

آمیزه پور هوم اینتنسو با نت‌های آبزی‌ـ‌دریایی و باطراوت در کنار سویه‌های سبز ریحان و اسطوخودوس شروع می‌شود. آکورد جدید برگرفته از چوب درخت موپل که در آفریقای جنوبی یافت می‌شود هم نت‌های میانی را از جلوه‌های لوکس خودش سرشار کرده است. مایه‌های گل‌فام، بالسامیک و عسلی هم نت‌های میانی را غنی‌تر می‌کنند. نت تنباکو اما سویه‌های خشک نت‌های سبوس و یونجه خشک را عمیق‌تر کرده است. غلظت و نیرومندی آمیزه پور هوم اینتنسو نیز از لابدانیوم، چوب صندل و سرو سرچشمه می‌گیرد.

این ادکلن نسخه اینتنس ادکلن دی اند جی پورهوم است که توسط برند دلچه گابانا چند ماه پس از ارائه پور فم اینتنس معرفی و عرضه شده است. این محصول طبعی معتدل و چهارفصل داشته و از رایحه‌ای شیرین برخوردار است.

اینتنسو محصول سال 2014 خانه ادکلن سازی دلچه گابانا را با معرفی عطرافشان به خانه ببرید.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند دولچه گابانا
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی چوبی معطر
کشور مبدأ ایتالیا
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه اسطوخودوس ، ریحان ، شمعدانی ، آب ، گل جعفری
اسانس میانی تنباکو ، سالویا اسکلاریا، سبوس، میوه درخت موپل، یونجه خشک
اسانس پایه مشک ، کهربا، چوب صندل سفید ، لابدانیوم، سرو
نمره کاربران
Pour Homme Intenso-دولچه گابانا پورهوم اینتنسو (دولچی گبانا پور هم اینتنس)
رایحه
6.9
17 رای
ماندگاری
7.3
22 رای
پخش بو
6.9
22 رای
طراحی شیشه
7.8
16 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دولچه گابانا
اخبار برند دولچه گابانا
نظرات کاربران (24 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
با سلام
كاملا يك عطر صابوني و افترشيوي، حقيقتا هيچ حسي از تنباكو نداشتم. به نظرم يك كار كاملا معمولي كه جعبه و شيشه هيچ ربطي به به رايحه نداره و حتي اسمش. انتخاب هاي بهتري تو رنج قيمتش ميشه داشت.
25 مهر 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : میثم جهانگیری مجید

7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
دولچه گابانا اینتنسو رایحه مناسبی برای مردان خوش لباس با تیپ رسمی و نیمه رسمی هستش. برخی از منتقدان این عطر رو به ضعف پخش و ماندگاری متهم می‌کنند، اما بنظرم من این دو فاکتور بخوبی در این عطر در نظر گرفته شده و کافی هست.با توجه به حجم و کیفیت رایحه، مقرون به صرفه و با ارزش خرید بالا هستش. عملکرد خوبی داره. به هر حال من به استفاده ازش ادامه خواهم داد! چطور میتونم از رایحه تنباکوی نابی که داره صرف نظر کنم !
این رو هم اضافه کنم که، به عقیده من عطر معتدل و چهار فصلی هستش..حداقل برای من!
12 مرداد 1402 پاسخ تشکر
10 تشکر شده توسط : میثم شفیعی nazanin

یه عطر بسیار خوشبو و تا حدودی باربرشاپی، بوی پودری لطیفی داره و مناسب قرار دو نفرست، پخش بو تهاجمی نیست اصلا و موندگاری هم در حد معقول و برآورده کردن توقع، با اینکه شبیه به عطر خاصی نیست ولی بوش اصلا جدید نیست، کاملا مناسب واسه هدیه دادنه و برای بهار و پاییز عالیه یا شبای خنک تابستون،گرم تر از دیلن بلو و لایت بلو ولی نمیشه خیلی عطر گرم حسابش کرد، در مجموع عطر دوست داشتنی ایه و نظر برخی دوستان که این عطرو میکوبن شیخ را به فکر فرو همی برده
25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : میثم شفیعی دانیال

سلام
سمپل این عطر رو تست کردم ،شروع این عطر تند وُ خنک وُ کمی تلخ هست و یاداور روایح افتر شیوی هست ، رایحش تا ته مغزم نفوذ میکنه مثل اینکه برگ درخت نارنج رو توی دستت له کرده باشی، شروع نافذی داره .بعد از پانزده دقیقه تندی و خنکی رایحه فروکش میکنه و تنباکو سوار کار میشه در حالی که به ارامی اکورد چوپی و کهربا در بک گراند ظاهر میشن و رایحه کمی گرم و شیرین میشه و تا انتها همینطور ادامه پیدا میکنه.از اون دسته عطرایی هست که بعد از حمام حال ادمو سرجاش میاره. ماندگاری روی پوست من متوسط هست و نشر بو هم ضعیفه. اگر شرایط مالیم اجازه میداد به عنوان افترشیو میخریدمش :)
11 تیر 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : nazanin seyed yaghob mousavi

این کار ی رایحه خنک و باربرشاپی داره .نهایتا معتدل با کمی اغماض.دیگه گرم که اصلا نیست.پخش و ماندگاری ناااامید کننده.
نمیدونم چرا اصلا با این برند حال نمیکنم هرچی میام ی کار ازش داشته باشم جور نمیشه ی حس انگار کلاه گشاد داره سرت میره دارم بهش.
19 آذر 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : محسن محمدی معین هاشمی
سلام و ارادت
از همین برند، the one royal night یا همون لیل ملکی رو تست بفرمایید. امیدوارم کمی از گشادی این کلاه کاسته شود.
30 بهمن 1401 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : بابک
توقعات دوستان خیلی هیجان انگیزه، برند دولچه گابانا و کل طرح و طراحان رو با دو تومنی که دادند و احساس کردند ماندگاری ٤٨ساعته و پخش ٢٤ ساعته اسیدی نداره رو میبرن زیر سوال و متهم به کلاهبرداری میکنند، اگر همچین چیزایی مد نظرتونه من همین اساس فروش های داخل مترو رو پیشنهاد میدم کلاهم سرتون نمیره با ٥٠..٦٠ هزار کار رو میبندین،پیشاپیش سال نو مبارک!
28 اسفند 1401 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : میثم شفیعی سعید سعید
افتضاحه .
25 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : مجید

2
رایحه
5
ماندگاری
7
پخش بو
9
طراحی شیشه
سلام من این عطر رو چند روز پیش تست کردم و بنظر من فقط حس کردم یه شامپو یا صابون خاص رو دارم بو میکنم بیشتر از اینکه به من حس یه عطر رو بده مخصوصا
با ظرفی به این شیکی که قبل از تست فکر میکردم یه رایحه چرمی یا چوبی یا حتی ادویه ای و با توجه به رنگ ظرف که قهوه ای با نوشته هایی که از نظر رنگبندی عالی دیزاین شدن توقع داشتم یه بوی گرم و سیاه رو حس کنم بنظر من این بو باید تو یه ظرف آبی و سفید قرار میگرفت و شاید اگر رنگ شیشه درست انتخاب میشد انقدر تو ذوقم نمیخورد
19 آذر 1400 پاسخ تشکر
9 تشکر شده توسط : مجید Sajjad
دوست عزیز جناب نورالدین فخری
سلام . با شما موافق ام راجع به رنگ شیشه .
اما برخی انتخاب ها ناگزیر است و چاره نمیگذارد !
خصوص در سالهای اخیر .
برخی روایح که بصورت سنتتیک و در آزمایشگاه بصورت مصنوعی ساخته و پرداخته میشوند بسیار در برابر نور حساس اند . حتی نور لامپ ها . و پس از دریافت نور واکنش انجام داده و به ماده ای دیگر با بوی دیگر تبدیل و یا خاصیت پخش عطر خود از دست میدهند و به قولی فاسد میشوند .
درین صورت عطاران و طراحان ناگزیر به انتخاب شیشه های تاریک و نورناپذیر میشوند .
البته همیشه اینچنین نیست . یک رایحه با فرمولی خاص میتواند باعث نگرانی شود .
موفق باشید انشاله
19 آذر 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : عباس بهرامی orang
درود بر شما دوستان محترم و کامبیز عزیز .
این قسمت رو با اجازتون کمی بازتر کنم، اینکه ادوتویلت ، ادوپرفیوم و کلا عطرایی که با هفتاد تا هشتاد و پنج درصد اتانول و حلالهای دیگه ادغام شدن ،در برابر نور مستقیم و مداوم به مرور زمان دستخوش تغییراتی میشن کاملا درسته ولی اینمورد نه فقط برای مواد سینتتیک بلکه در هردو مورد سینتتیک و طبیعی صدق میکنه ، نور مداوم ، نوسان دما و‌ فضای مرطوب در کوتاه مدت تاثیری ندارند ولی در بلندمدت برای عطر بسیار مضرن بخصوص نوسان دما ، اینو قطعا اکثره شما عزیزان کلکسیونر میدونید و بخوبی از عطراتون مراقبت میکنید ‌، عطر اگه درست مراقبت بشه نه تنها خراب نمیشه بلکه در اثر کهنگی مثل ش ر ا ب جا افتاده تر میشه . بر اثر کهنگی اصولی در فضای تاریک و دمای ثابت جایی مثل کمد ، تاپ کار کمرنگ ، بیس اصلی و قسمت خوشبوی عطر غلیظ و پرفورمنس تاحدودی قویتر میشه .

در برخی برندها رنگ شیشه در رابطه با نوع رایحه طراحی میشه مثلا ابی روشن روایح فرش و دریایی ، سبز معمولا روایح اروماتیک و فوژه ، صورتی عطرای بلومینگ ، کرمی عطرای مشک دار و پودری ، سرخابی ها معمولا عطرای فلورال فروتی گرومند و ابنبات مانند ، رنگ مشکی و تیره عطرای مجلسی ، سرخ و شرابی معمولا عطرای هات و محرک و... ، در بعضی برندهام رنگ و شکل شیشه هیچ ربطی به نوع رایحه ندارد ، نازوماتو را میشه مثال زد که هم تمام سینتتیک و از نوع غلیظش هست و هم شیشه های روشن، ساده و یک شکلی دارد که هیچ ربطی به رایحه ندارند .
بهتره عزیزان بغیر از رنگ شیشه به نت ها و گروه بویایی هم توجه کنند و از روی هرم و گروه بویایی حدودی بسنجن که با چه رایحه ای قراره روبرو بشن ، مثلا وقتی در هرم عطری ده دوازده تا نت ثبت شده و در قسمت گروه بویایی شرقی فوژه قید شده، میشه حدودی تشخیص داد که در اون عطر یه بیس باربرشاپی و نیمه صابونی از ترکیب ترنج ، لاوندر و کومارین هست که قراره توی یه بستر گرم، شرقی و ادویه مانند که اکثرا کهربا ، وانیل ،هل ودر مراتب پایینتر ادویه های فلفلی دارچینی هست باز بشه، الباقی نت ها در این گروه حکم چاشنی رو دارند و اکثرا ترنج ، لاوندر، کومارین ، کهربا یا وانیل محور اصلی این گروه بویایی رو شکل میدن .
اگه عزیزان سعی کنند بیس هر اکورد را حتی اگه شده دست و پا شکسته در حافظه بویایی شون ذخیره کنند ، هنگام خرید میتونن حدودی تشخیص بدن که قراره با چه نوع رایحه ای روبرو بشن و اینطور ریسک خریدهای بدون تستشان خیلی پایین تر میاد.

مشکلاتی که در صورت عدم شناخت یا توجه نکردن به اکورد ها و گروههای بویایی بوجود میاد خریدهای اشتباه و پرریسک هست که در پایین به یک نمونه آن اشاره میکنم👇👇👇
مثلا ممکن شخصی عاشق بیس تنباکو باشه و همینکه در هرم عطری تنباکو را دید سریع بعنوان یک عطر تنباکویی اون کارو سفارش بده ، بعد که تحویل گرفت و تست کرد بجای یک عطر تنباکویی ، با بستری اروماتیک ، چوبی ابزی یا شبه شیپغ مواجه و از خریدش بشدت پشیمان میشه.
تنباکوهای تاپ رو بیشتر در اکورد شرقی و گروه بویایی شرقی اسپایسی ها و‌ یا زیرمجموعه های دیگر شرقی و در مراتب بعدی چوبی اسپایسی و اروماتیک فروت ها میشه پیدا کرد و اگه در گروه بویایی مثل اروماتیک ، اروماتیک ابزی ، چوبی اروماتیک یا چوبی شیپغ ، نت تنباکو حضور داشت اون عطر خیلی تنباکویی نیست و بیس توتون بیشتر در پس زمینه قرار دارد و باید با زره بین پیداش کرد .
20 آذر 1400 پاسخ تشکر
33 تشکر شده توسط : Shahrokh سعید سعید
علیرضای عزیز سلام
کاملا درسته .
البته من خیلی کلی گفتم و مختصر تا فقط اشاره ای کرده باشم و شما مثل همیشه دقیق ، کامل و مفید گفتید .
متشکرم بابت اطلاعات مفید .
پر لذت باشی انشاله درین مسافرت
20 آذر 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : عباس بهرامی yasin
جناب سخی واقعا به خودم میبالم و در پوست خودم نمیگنجم وقتی میبینم هنوز جوانان فرهیخته و ادب آموخته ای همچون علیرضا .مسیح.سلطان.خانم فاطیما.خانم ماری خانم آلالیتا آقای شوشتری آقای ذبیحی و.......تقریبا تمامی افراد حاضر و غایب درین جمع درین کشور هستند که چرخ علم و ادبیات و فرهنگ و عقلانیت این کشور میچرخانند.وقتی که نا امیدی وجودم را در بر میگیرد از نامردمی هایی که میبینم فکر کردن به این عزیزان در هر نقطه این کشور در کالبد من پیرمرد روح تازه ای دمیده میشود که:خدایا شکرت هنوز هستند این جوانان و بهد از آنان هم خواهند برای این کشور
در پناه خدا
20 آذر 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Rezvani Masood kermani
ارژنگ عزیز
من نیز همین میگویم
دو سه روز پیش که در قسمتی از فرمایشت گفته بودی من نمیتوانم چون مسیح بگویم یا نویسم برایت نوشتم که منی که تمام عمرم از پنجمین سال کودکی که با خیام و سعدی و شاهنامه و حافظ و شمس و مولانا و پورسینا و دیگران بزرگ شده ام و اینگونه شکل گرفته ام باز قدم به قدم در خواندن برخی نظرات دوستان چون مسیح و سلطان و پیش تر ایکاروس پیش میروم و تا درک آن جمله نکنم متنرکز بر دیگری نمیشوم . و خواندن درست نظرات ایشان ، که درک موضوع حاصل شود به طول می انجامد .
مثلا نظر سلطان خطاب به خفن ترین عطرباز که حقیر نیز نظری درین خصوص بر آن الحاق کردم با وجود روان بودن درک موضوعی سخت دارد که لبالب استعاره ست و ایهام !
و تا مسلط شدم بر معنی ، کدورت کنار رفت و روشن شدم به نور حقیقت و چندین زنده باد فرستادم بر او !
چند جمله ی ابتدا ، قسمتی از آن بود و چون ترسیدم حمل بر خودستایی ی این نادان شود ، خواهش بر حذف کردم .
همه ی تقصیر از بیسوادی ی ما نیست !
قسمتی نیز بر گردن نبوغ ایشان است :)
و دیده اید چه لذتی دارد حضور در خانه ای که در آن سراپای مهر و ادب و احترام موج میزند ؟
بخدا عطر همین است
بخدا عطرباز اینانند
این خانه تعلق به ایشان دارد ، صاحب ِ آنند و ما مستاجران و میهمانانیم !
بیاییم از عطر بیاموزیم
که سراپای وجودش عشق است .
عجب مهری هدیه میکند بر ما !
و بر تقدیم مهر ، تا به آنجا پیش میرود که بر تن ما ، میمیرد !
خود فدای شادی و سرور و لذت ما میکند !
ازو بیاموزیم
عطرباز عیب جو نیست . کس مسخره نمیکند به ناتوانی
که خود میداند چنان بد بوی است که توسل بر عطر دارد !
بخدا عطر مرتبط است با دیگر اقسام هنر
با سینما با شعر با حکمت که در خاطرات نهفته ست با موسیقی که اصلا ، همان است !
مگر مدیر ما ننوشت در اروپا نقاشی با بوییدن عطر ، میبینند ؟ همگی خواندیم آن مقاله ی درست را .
لیک در تفهیم عمیق نمیشویم و عبور میکنیم و بسنده به شنیدار .
عطری که ایشان می پراکنند ، بوئیدنی ست که سراسر لذت می بارد بر ما
امید که زنده باشند و شایق بر عشاق
و امید که زیاده شوند در تعداد تا فخر این خانه بر ایشان زیاده گردد
با حضور این همه استاد در لطافت و مهر و معطر
این خانه بر قله ی شعف و افتخار ایستاده ست
پایدار و پر ستون انشاله
و تخریب اش نکنیم با پتک بی مهری
امید به لبخند بر ساکنین معطر و پر دانش :) با ارادت
21 آذر 1400 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : عباس بهرامی ایمان اجاقلو
سلام و عرض احترام و سپاس بیکران از لطف و بزرگی شما ارژنگ خان بزرگوار
21 آذر 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Masood kermani neda

8
رایحه
8
ماندگاری
5
پخش بو
6
طراحی شیشه
کلا از دلچه گابانا انتظار عطرهایی با موندگاری و پخش بوی عالی نداشته باشید فقط رایحه خوبی دارن…!
23 شهریور 1400 پاسخ تشکر
5 تشکر شده توسط : Masood kermani سعید بجنوردی

دولچه گابانا پورهوم اینتنسو
همونطوری که بقیه نظرات رو میخونیم متوجه یه تناقض میشیم:
در حالیکه این عطر جذاب نیست ولی بازخورد خوبی داره. چرا؟
شاید دلیلش اینه که گاهی اطرافیان شما برای چند دقیقه یا حتی کمتر از یک دقیقه شما رو میبینن و بوی عطرتون رو حس میکنن ولی خودتون برای بیش از دو ساعت رایحه این عطر رو استشمام میکنید. پس بنظرم برای یک برخورد دو سه دقیقه ای بد نیست ولی برای طولانی مدت اذیت کننده میشه...
بوی غالب این ادوپرفیوم، دقیقا همون بوی معروف صابونی هست که حالت تمیزی رو القا میکنه و برگرفته از اسطوخودوس (لوندر) هست. بوی ضعیفی از نت های دیگه هم میاد ولی این آکورد اونقدر قوی و ماندگاره که انگار جلوی دماغتون صابون گرفتن.
از نظر من که جذاب نبود و از بوی صابونی اون دلزده شدم.
نمره 5 از 10
16 اردیبهشت 1400 پاسخ تشکر
6 تشکر شده توسط : مجید آماتور 2

9
رایحه
7
ماندگاری
8
پخش بو
8
طراحی شیشه
سلام بر ایکاروس‌عزیز
می خواستم نظر شما رو راجب این عطر بدونم و اینکه جدا از. همه تعریفای بدی که راجب این عطر میشه تنها عطری هست که من ۱۰۰% بازخورد واو گرفتم می خوام‌نظر شما رو بدونم
04 مرداد 1399 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Masood kermani

عطر Pour Homme Intenso از برند DOLCE & GABBANA عطریست مردانه ، معتدل نزدید به خنکی ، دریایی ، تلخ و سبز ، صابونی ، شیرینی خیلی کم ، تنباکویی و گیاهی ، چوبی کم رایحه عطر شیک و نسبتا مدرن میباشد رایحه ساده و خوبی داره پخش بو و ماندگاری عطر ضعیف میباشد رایحه عطر ملایم و بی آزار میباشد
29 شهریور 1398 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟