سومین سال و سومین فن دی فندی.
در سال 2012 بود که اولین ادکلن مردانه با نام فن دی فندی توسط برند ادکلن سازی فندی معرفی و روانه بازار شد. یک سال پس از آن و در سال 2013 آن فن دی فندی آکوا بود که ارائه شد و این سومین نسخه از فن دی فندی است که با نام اسولوتو در سال 2014 معرفی شده است.
این محصول جدید بهعنوان عطری بسیار غلیظ، پُرهیاهو، پیچیده، مخصوص افراد خاصپسند و سرشار از نوآوریهای جسورانه عرضه شده است. همه چیز در این ادیشن خاص دورتادور محور شدتمندی، غلظت، پویایی و پیچیدگیهای ردهبالا میچرخد. این عطر بهخوبی ذات مردانی که الگوی علاقهمندان به عطرهای فندی هستند را نشان میدهد. شخصیت جذاب و مغناطیسی «فندی پور هوم اسولوتو» بهواسطه سبک ایتالیایی و شیکش بهتر شده و نیرویی ویژه را به شما انتقال میدهد تا همه محدودیتهای رایج را پشت سر بگذارید.
طراحی شیشه و جعبه مشابه با نسخههای قبلی است و اینبار رنگ نارنجی بر شیشه نشسته است. این محصول سال 2014 فندی را با معرفی عطرافشان به خانه ببرید.
نوع عطر | ادو تویلت |
برند | فندی |
طبع | گرم |
سال عرضه | 2014 |
گروه بویایی | چوبی ادویه ای |
کشور مبدأ | ایتالیا |
مناسب برای | آقایان |
اسانس اولیه | هل ، فلفل صورتی |
اسانس میانی | نعناع هندی ، سالویا ، خس خس ، عود |
اسانس پایه | دانه تونکا ، مرکبات ، اوپوپوناکس |
میتونم بگم جزو مطمئنترین و عاقلانهترین خریدهامه
ترکیب اغواکننده دارچین و چوب جادوی این کار هست
چقدر برام لذتبخشه کشف عطرهای باارزشی که ده برابر قیمت اقتصادیشون میارزن.
بنده که قسم خوردم همواره از این لاین رایحه یدونه حتما کنارم داشته باشم برای همیشه