Bruno Fazzolari - Cadavre Exquis

برونو فاتزولاری کاداوره اکسکوییس

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-47124
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
مشخصات تولید
نام برند : برونو فاتزولاری
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2016
کد کالا : ATR-47124
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 0
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
0 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    0
  • نمی پسندم
    1
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    0
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    0
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 2
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

Bruno Fazzolari Cadavre Exquis - برونو فاتزولاری کاداوره اکسکوییس

محصول سال 2016 میلادی بوده و توسط عطاری مستعد و مطرح به نام آنتونیو گاردونی، برونو فاتزولاری ساخته شده است . و در دسته عطر های شرقی وانیلی قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به لوبان ، وانیل ، شکلات ، مشک زباد ، گل یلانگ ، سرو ، بادیان ختایی ، پرتقال خونی ، گل جعفری ، خشکبار ، کافور اشاره کرد.

برند برونو فاتزولاری
عطار آنتونیو گاردونی، برونو فاتزولاری
سال عرضه 2016
گروه بویایی شرقی وانیلی
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه لوبان ، وانیل ، شکلات ، مشک زباد ، گل یلانگ ، سرو ، بادیان ختایی ، پرتقال خونی ، گل جعفری ، خشکبار ، کافور
نمره کاربران
Cadavre Exquis-برونو فاتزولاری کاداوره اکسکوییس
رایحه
0
بدون رای
ماندگاری
0
بدون رای
پخش بو
0
بدون رای
طراحی شیشه
0
بدون رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (1 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.

...
در محله ی ما ، حوالی غروب دیروز ، دیدم که دو دیوانه در کناره ی خیابان نشسته بودند. از آن دیوانگان یکی به چهره اش عکس قرص کامل ماه نشسته بود و از گوشش صدای گلوله بیرون می آمد . دیدم که صبح در پشت پای دیوانه ی دیگر آب به بدرقه اش میریخت. اما عصر دیدم که تصویر دیوانه ی دیگر بر شیشه ی سکوریت قصابی افتاده بود که پشت ویترین بر ستیغ ِ یخچال آویزان بود و از چشمهاش به بیرون نور میتابید. در خیابانی که در آن زندگی میکنم ، دو دیوانه بودند . یکی چون ماه بود و دیگری خورشید. صبح یکی به یدرقه ی دیگری آب ریخت و دیگری شب دیگر بازنگشت. و دیروز ، شب ، صبح نشد.
...

لابد میدانید اگر ۶ سال قبل دنبال کننده ی صفحه ای بودید که دیگر وجود ندارد. این عطر امضای من بود. لابد اگر از قدیم با من بوده اید میدانید من هر شب خودم را با این بالا می آورم. رنج انسان بودنم را. و لابد بخاطر هم دارید که بزرگ مینوشتم: افسوس که انسانیم. چرا که بر آن مداوایی نیست‌ . اما در عوض، بر آن سنگری ست. مردم، سنگر مردم اند. کاش اگر میدانستیم. خط بعدی.
..
از ۶ سال پیش تا کنون وقفه نداشته است بوییدنش ، تمدید کردنش و بالا آوردن آنچه در روز باید دید و در شب میبایست کابوسش را. هرچند به مرور از آن سلطه اش بر من کم شد. این تقصیر "مرور" است.
...
رایحه چیست :
اندام، چوبی-معطر-نیمه اسپایسی. چهره: نیمه شیرین، نیمه تاریک، نیمه حیوانی. در قفسه ی گورماند مینشیند و ایضا توامان انیمالیک و همچنان هیچکدامشان نیست‌ . اتمسفر پیرامون: نیمه متراکم، افیونی، کافوری .
دمای پیکره اش نیمه گرم است. مدام واژه ی "افیونی ِ مطلوب و ملایم" را لابلای هر کلمه ای که میگویم خودتان بگذارید. تاریکی شیرین را کنارش بگذارید. تاریکی ِ ما بین حزن و شادمانی . برزخ آن لحظه ی آشوب. برزخ ِ دمادم ِ تبدیل حزن به شادی. لحظه ی "میبینم آن شکفتن شادی را" ببینید. عطری مستور لابلای حواس.
...
تغییر نام داده است ؟ خیر ولی corpse reviver را بهمین نام میفروشند. این یکی بوزی تر ، شیرین تر و کم جان تر است‌.

...
امتیازت به این عطر :
۷ از ۱۰
20 آبان 1401 پاسخ تشکر
64 تشکر شده توسط : کاوه زهره جلالیان
ایکاروس عزیزم سلام و عرض دلتنگی بسیار و حال خوش بابت اینکه میتونم بخوانمت اینجا...
بله تقریبا همون 6 یا 5 سال پیش بود ک گفتی من مخاطب گفت و گوها و حرف زدن هام اندک هستند برای گفت و گویی ک دنباله داره باشه، چراکه اندیشه و ذهن درونت چیز دیگری ایست(چیز دیگر نه بابت فخر فروختن بلکه بابت اینکه جنس ذهنیات و حال ذهنیات دور هست او گاها بعید.. بابت اینکه زاویه ی دید و دریچه ات برای نگاه کردن ها بعیده و کمی دور.. ک به زعم خودم بسیار بعید و دور) اون روز ها گفتی هم صحبتی با من سخت و خسه کننده است و فقط یک استاد آستین که از مصاحبت با یک دیگه خسه نمیدین... چند روزی هست کامنت ت رو دیدم و نگاه کردم و دیدم واقعا هم صحبتی نیست.. اومده بودم بنویسم ک مردمون توی زمانه ی اکنون، آغوش هم هستند.. پناه همدیگه هستند اما توی جمع اماری کوچک خودمون دیدم مردم از مردم سنگر میسازن.. پشت هم سنگر میگیرن و دور میشن از جاذبه ی افکار و ذهنیات و خو‌ش نوشته های بعید تو
24 آبان 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : رضا یگانه Melody
سلام و عرض ارادت

دوست عزیزم من کامپیوتر خوندم ولی خیلی از رفقام بودن با اینکه بسیار بچه‌های با استعدادی هستن و میتونستند
رشته های تاپ حتی تو بهترین دانشگاه خارج از کشور بخونند ادبیات و فلسفه رو انتخاب کردند،من با اکثر رفقای دانشگاه در ارتباطم ،ولی یه چیزی که خیلی اذیتم کرد این بود که کسانی که از 10 سالگی باهاشون دوست بودم و به اندازه یه دفتر صدبرگ با هم خاطره و عکس داریم بعد از درس و دانشگاه و خوندن چند تا کتاب شعر،ادبیات و فلسفه دیگه منو همصحبت خودشون نمیدونستند اصلا حرف زدنشون تغییر کرد! دنیا رو غیر قابل تحمل و تاریک میدیدن، بعد از اینهمه سال شناخت از نظرشون شدیم یه آدمی که نوک دماغشو میبینه! شدیم سطحی و خنثی،شوخیهامون براشون عذاب آور شده بود و کم کم روابط بسیار بسیار کمرنگ شد... خواستم عرض کنم که اون دنیای آرمانی که خیلی از عزیزان و دکتر ازش صحبت میکنند هیچ وقت وجود نداشته،نداره و نخواهد داشت
زندگی و دنیایی که توش هستیم همینه میتونیم گل گلخونه ای باشیم میتونیم کاکتوس باشیم پدربزرگم همیشه میگفت زندگی جنگ هر روزست زندگی راحت نیست اگه راحت بود همه عاشقش بودن، ما به عنوان انسان هزار تا مشکل رو حل کردیم دوهزار تا مشکل بوجود آوردیم...
این کامنت شما منو برد به خاطرت نه چندان دلچسب با رفقایی که سی سال است میشناسمشون یعنی میشناختم!
24 آبان 1401 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : مسلم محسن زاده رضا یگانه
سلام و وقت بخیر به جناب بهروز عزیز😊
بابت اینکه خاطرتون رو مکدر کردم عذرمیخوام از صمیم قلب جناب بهروز.
ایکاروس برای من عزیز هست فرای تمام فراز و نشیب هایی ک داشته و داره و مطمئنا باز هم خواهد داشت. اما اینکه بخوایم بگیم این نشیب ها و فرود هاشون در بودنها و پاسخ دادن هاشون و... نشات گرفته از چند سال فلسفه و ادبیات خوندن هست برای ایشونن صدق نمیکنه، چرا ک ایشون همون 6 سال پیش ک اوج ایکاروس در دنیای عطر بود در کمال آرامش و از وقت خودشون زدن، وقت میزاشتن و جواب 80 درصد کامنت های پست های پیج و همینطور در عطر افشان رو میدادن، در صورتی ک توی اون بازه دوره ی فلسفه خوانی و ادبیات خوانی و هنر خوانی شون باعث اون حجم از کشش به سمت کامنت ها و حرف هاشون میشد، کمااینکه اونطور ک میدونم توی اون بازه فراغت از دوره ی تحصیلی توی شاخه هاشمختلفی ک انجام میدادن بوده.نکته ی بعدی این هست ک اینکه من الان توی همین نقطه یه نرم افزار خوانده ی خانه دار هستم و شما احتمالا نرم افزار خونده ی شاغل در حیطه ی خودتون و ایکاروس پزشک یا هنر شناس یا کسی ک فلسفه و ادبیات خونده.... این اتیکت های کنونی نمیتونن هرگز هرگز و باز هم میگم هرگز مسیری که طی شده تا به این اکنون برسیم و اینجا توی همین نقطه از زمان و مکان و جایگاه شخصیتی باشیم، رو نشون بده... مسیری ک آدم ها طی میکنن همون ذره ذره هایی هست ک شخصیت تو رو میسازن نه اتیکت تو رو... کمااینکهگفتم توی کامنتم کفتم که دکتر میگفتن مصاحبت یا من خسه کننده و کسل کننده است و این جنبه مطمئنا دو طرفه است کمااینکه زاویه دیدهای متفاوت نیرو و انرژی مازادی رو از دو طرف میگیره، چه بهتر ک هرکس پی مخاطب خودش برای همکلامی باشه.... من اصلا دلم نمیخواست باعث ناراحتی شما بشم عذر خواهی میکنم.من اون کامنت و پاسخ رو نوشتم، یعنی داشتم می‌نوشتم و اون کامنت ادامه دار بود اما بعد پشیمون شدم ک دکمه ی ثبت نظر رو بنویسم اما به هر حال خطای من بودونصفه ارسال شد... امیدوارم جاهای خالی برای همدیگه از خودمون برای خودمون نسازیم.اما خوشحالم ک ایکاروس فراغت پیدا کرده و می‌نويسن اینجا، خواندنشون رو دوست دارم. کسی ک از درد مینویسه به جان میشینه این ن شته ها، خودش درد رو لمس کرده... اینکه این لمس رو پیش از اینکه من خودم شخصا باهاش مواجه بشم بتونم از این طریق لمس کنم برای من به شخصه جذاب هست و کشش داره برای به انتظار نشستن تا قلمشون بچرخه😊.
برقرار باشین جناب بهروز عزیز و باز هم پوزش برای به خاطرات تون آوردن خاطرات و دوستی ها و فاصله و..
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : رضا یگانه ژیوان
بهروز عزیز عرض سلام و ارادت
در تایید و تکمیل نظر صحیح ات یک نکته را عرض کنم تا از دوستان ات دلگیر نباشی بلکه درک کنی ایشان را و از پشت عینک ایشان دنیا را بنگری تا کل قضایا برایت مدروک شود !
چند روز پیش اتفاقا نوشتم که کسانی که به مقصد میرسند از دید دیگران عقل درست و حسابی ندارند !
تفاوت های بنیادین میکنند ، عجیب جلوه میکنند و رنگشان دیگرگون میشود از رنگ جماعت !
دوستان ات شعر ، ادبیات و فلسفه خوانده اند ، و دقیقا این سه اگر درست تحصیل شوند مقصد و مقصودی متفاوت دارند و کسی که میرسد خسته و گرسنه نیست که مجنون و تشنه است !
آنها از تو فاصله نگرفته اند که از خود گرفته اند ، از جماعت جدا میشوند خواهی یا نخواهی ، و تشنه و مجنون در پی ی وصال اند و لیلی میجویند !
آنچنان عمیق است این جنون که شیخ های صنعان میسازد :)
مجلس و صحبت من و تو در خصوص دیزاینرهای ملون ، زیبا و خوشبو ( دنیا ) برای ایشان که به مقصد و مقصود نیش ( عشق ) رسیده اند جالب نیست و توجه ایشان را جلب نمیکند و بقول صحیح خودشان ، منظرگاهی دورتر دارند !
البته ، برخی یا نرسیده اند یا اصلا توان رسیدن نیست ایشان را و هرگز نخواهند رسید لیک ادای رسیدن می آورند ! این تقلید کنندگان در همه جای دنیا پراکنده اند و پشت بسیاری از درب ها ایستاده اند و ورود را وانمود میکنند !
آنکس که رسیده است دیگران را از نرسیدن تمسخر نمیکند که اتفاقا از علائم نرسیدن ، همین است ! رسیدن را قواعد ، قوانین و نشانه هائیست که بر هوشیاران و رسیدگان آشکار است . جوینده یابنده است هرچند برخی ادای رسیدن را بر تحمل رنج گنج یابی برگزیده اند .
خدا را چه دیده ای ؟ شاید سهم تو بزرگتر و اولاتر باشد !
ایضا پولدار بودن نه هنر است و نه ارزش که هرچه هست از آن ِخداست ، میدهد و میگیرد به نوبت و قضا اما چیزی که اکتسابی ست و اخذ اش هنر است و ارزش ، ثروت ( دانش ) است که هر دو دسته را نشانه هائیست هویدا .
نه هر که سر بتراشد قلندری داند !
آشنایی دارم که پدرش متمول بود و آنچه عطر درین دنیا بود از خارج برایش می آورد و سپس ارث بزرگ رسید به او و اکنون هرآنچه نام عطر بر او هست دارد لیک در بین دیگر عطردوستان احترامی ندارد زیرا شیشه ها احترام نمیخرند بلکه شخصیت صاحب ایشان !
و اما گل کاکتوس زیباترین ِ گلهاست آنچنان که گلهای ناز غبطه میخورند بر آن !
اما بقول درست شما برخی آنقدر خار و تیغ بر دیگران میزنند در ارتباط که مخاطب مجال دیدن و بوییدن گل وجودشان را ندارد و تنها خارشان را در ارتباط تجربه میکند !
گل رز هم خار دارد لیک کسی خارش را به یاد ندارد هرچند حضور دارد ، بلکه تنها لطافت و خوشبویی اش در خاطرات مثبوت است :)
انشاله همه رز گونه باشیم و حضور ما باعث زندگی ی بهتر و خوشبویی ی بیشتر دیگران باشد
عطر گل رز تقدیم به همه ی دوستان 🌹
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Rezvani
سلام و عرض ارادت

حامی عزیزم، بنده ذره ای مکدر نشدم کاملا درک میکنم که
دریچه نگاه هر شخص مختص خود اوست اما نگاه کمال گرایانه و عاصی از همه چیز و همه کس رو نه من بلکه هیچکس درک نمیکنه...
اکثریت دوستان عطرافشانی تحصیلات عالی دارن و بسیار فهیم هستند،راحت با هم گفتگو میکنیم،میگیم،می‌خندیم
جالبه که اصلا همدیگر رو نمی شناسیم، بنده بواسطه روابط فامیلی خانمم بارها با استاد فرشچیان ساعات طولانی گفتگو کردم ایشون نگفتند برو دنبال کارت بچه جون!!!
یعنی بنده جوان بی تجربه رو مخاطب قرار دادند، اینکه میفرمایید هر کس دنبال مخاطب خودش باشه پس شاید جناب سخی گرانقدر که بسیار باتجربه هستند و نوشتن شیوایی دارن نباید اصلا بنده و امثالهم رو قابل بدونن...
25 آبان 1401 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : بابک حسن کبیری
بهروز عزیز سلام مجدد خوشحالم ک دارم باهاتون گفت و گو میکنم😊این ایموجی حال الان من هست، گذاشتم تا بدونین با ارامش و حال خوب گفت و گو میکنم و مینویسم براتون. و خ شحالم ک باعث تکدرخاطرتون نشدم.
من چندبارخوندم تا بتونم انشالله ایندفعه ترتیب جملاتم باعث القلی حس بد و توهین شاید به کسی نشه ک هیییچ گاه در قامت من توهین و کوچک شمردن نبوده و نیست و مرده باد آن روزی ک زمانه این خصیصه رو از من بخواد ببینه.من از اونجایی شروع کنم ک فرمودین من گفتم هرکس به دنبال مخاطب خودش برای گفت و گو باشه و...، این جمله ی من اصلا و ابدا نشات گرفته از این نبود ک من شما یا هرکس دیگری نمیتونیم در جایگاهی باشیم ک مخاطب فلان کس قرار بگیریم چراکه بالاتر است از ما. این جمله ی من ک نیاز داشت به خط اتصالی تا درک بهتری رو از منظور من به جمله ی قبلیم در همون متن ایجاد کنه، برمیگرده به اونجایی ک گفتم آدم هایی با زاویه دید های متفاوت چه بسا بسیار متفاوت برای برقراری ارتباط و گفت و گو باهم انرژی بسیاری رو باید صرف کنن، تا بتونن یک نقطه ی مشترک پیدا کنند برای استپ زدن در اون نقطه و گفت و گو کردن، کمااینکه خسته کننده بودن و کسل شدن اصل ماجرا که همون همصحبتی باشد مزید بر این علت میشه.نکته ی دوم مبنی بر کمال گرا بودن و نگاه کمال گرایانه دکتر و هرکسی... من موافق صد در صدی وجودداشتن این خصیصه هستم، چراکه چرخش و حرکت در یک مسیر مستلزم وجودداشته یک پله دو پله و حتی صد ها پله بالاتر از جایگاهی هست که من درش هستم.. این کمال گرا بودن باعث میشه تا به سمت اون نقطه و اوج گرفتن و بیشتر فهمیدن و دانستن و بزرگتر شدن حرکت کنم. کمااینکه چرخ حرکت و استارت عطرهای نیش و ایندی نیش با خود دکتر خیلی ساکت و مسکوت و کم کمک زده شد، همین خصلت کمال گرایانه چرخه ی حرکت رو مداومت میبخشه. از نگاه من انسان های کمال گرا هم دونوع هستند کمال گراهای با خصیصه ی خساست و خودخواهی که نتیجه می‌شود خودبرتربینی و. این بسیاار بد است. و کمال گرایی ک خالی از خساست و خودخواهی است کمال گرایی ک رشد و به کمال رسیدن دیگران او رو سرحال میاره و میدونه با این کار چیزی از او کم نمیشه(من دکتر رو در این دسته میبینم). اما در مورد وجود داشتن خصلت عاصی از همه کس و همه چیزبودن دکتر از نگاه شما برمی‌گردد به شخصی ترین مسائل درونی هر فرد از بدو تولد تا اکنون و من هیچگاه حق قضاوت هیچ کسی رو در این گونه موارد ک برمی‌گردند به درونی ترین های انسان ها نمیدم. از نام بلند و والای جناب سخی همه چیز هویداست نیاز به تایید من نیست چرا که نام خانوادگی ایشون اینه ی درونشون هست و این بسیار عالی ایست حضور و هم کلامی و همراهی شون باعث افتخاره امیدوارم همیشگی باشه حصورشون و برقرار. در مورد حصور و غیاب و پاسخ یا عدم پاسخ دکتر همین ر و میگم ک شما برای نوشتن کامنت و پاسخ تون چقدر زمان صرف کردید، حالا به این فکر کنید ک آقای دکتر اگر قرار به پاسخ به همگان باشه ک از مخاطبان و همراهان قدیمی گرفته تا اعصا جدید و عزیز عطرافشان که الان من دیدم حدود 50 نفر نظرشون رو لایک کردن که مابقی بماند. اگر قرار بر نوشتن 50 پاسخ در صورت کامنت گذاشتن عزیزان باشه چه زمانی رو باید اینجا باشند😊.کسی ک امسال توی دانشگاه هارواردداره دوره ی تحصیلی شو ارتقا میده و یکی از برترین های پزشکان ایران هست در رشته ی خودش واقعا نمیتونه این حجم از زمان رو اینجا باشه.. یعنی این برای من قابل درک هست و همین که دکتر نظری رو ثبت میکنن باعث خوشحالی من میشه ک پاره وقتی پیدا کردند و به یاد اهالی عطر افشان هستند، من خوشحالم ک به جاها و حفرها و نقطه هایی خالی تبدیل نشدیم و هنوز عطرافشان ها نبض دارند در زندگی دکتر😊
بسیار عالی هست مصاحبت با استاد فرشچیان و خوش به سعادت ن ک روابط فامیلی برای مصاحبت با استاد این شرایط رو برای شما فراهم کرده، بسیار عالی هست احتمالا استاد هم یکی از کمال گراهای با نگاه از بالا به پایین نیستند، و به همین واسطه شدن استاد فرشچیان🙏انشالله ک تونسته باشم منظور و احساس و ارزش و دیدی ک به دکتر دارم و برای این دید و ارزش گزاریم کامنت و نظرم رو نوشتم و باعث سو برداشتی شده احتمالا تونسته باشم رفع کنم، چراکه گفت و گوهامون داره سمت و سویی میره ک در حین گفت و گو داریم در مورد فرد سومی صحبت میشیه ک توی این بحث نیست و این خوشایند خلق من نیست😊برقرار باشین جناب بهروز خوشحالم که عضو کوچکی در جمع بزرگی از عالی ترین ها و متعالی ترین ها هستم.

[EDITED] 1401/08/26 08:26
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری ژیوان
سرکار خانم حامی نازنین
سپاسگزارم از لطفتون به این حقیر ناچیز .
عشقی که در کلام زیبای شما جاری ست ستودنی ست و اندیشه ی شما بر دوستی ها هویدا و زیبا . در کلام پیشین شما نیز علائمی بر توهین وجود نداشت و جناب بهروز نیز این نگفت بلکه تلاش به درک بهتر .
کمال گرایی خصیصه ی مردان و زنان خداست و گاهی منجر به سرخوردگی میشود زیرا زندگی ی ما بر این کره ی خاکی اینگونه تعریف نشده و کسی را سراغ نداریم که مدعی ی کمال شده باشد بلکه هرچه نزدیکتر میشود به زعم خود ، میبیند دورتر شده است :)
و دقیقا همین است که رکورد داران نزدیکی به کمال ، اعتراف به " هیچ " کرده اند در دانش !
آنچه فرموده اید صحیح است و مدروک .

جمع نمیشود دگر ، آنچه تو میپراکنی !
آفرین و زنده باد :) یک کتاب است این خط !
برایتان آرزوی رسیدن دارم .
با ارادت و احترام
26 آبان 1401 پاسخ تشکر
28 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Rezvani
سلام و عرض ادب و ارادت جناب سخی عزیز
وقت تون بخیر
بله هرآنچه ک در مورد شما گفتم از بزرگواریتون کاملا درست و بجا بود کمااینکه پاسخ دادن به کامنتم مهرتاییدی بود ک نشان می‌دهد ک حرفها از سر لطف نیست، بلکه حقیقت اشکاره🙏😊
پاسخ شما باعث خوشحالیم شد.
جمع نمی‌شود دگر انچه تو میپراکنی..... این زیبا نوشت بسم الله هر حرکت من هست،تا قبل هرحرکتی به خودم یادآور بشم ک، بعد اون حرکت اثرش هست ک میمونه، و برگشتی برای تغییر اون لحظه رفته و حرکت انجام شده نیست. همینه ک گوش به زنگم ک عطر باشم😊
و اما آرزوی قشنگتون ک خیلی زیبا به من رسید احساسش.ممنونم از محبت تون... . آرزوی من نیست اما، یعنی اصلا واژه ایی به این اسم و رسم نیست در ذهنیاتم.
من آدم خواستن برای رسیدن ها نیستم رسیدن ها رو دوست ندارم یعنی برام تعریف نشده.. برام خواسته نشده،رسیدن ها نقطه سر خط ها هستندو من همیشه آخر های بی پایان رو دوست دارم اونا ک به جای یک نقطه چند نقطه دارند 😊
برقرار باشه بزرگواریتون جناب سخی🙏🌷
28 آبان 1401 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Hani فاطمه فیضی
باعث افتخار است سرکار خانم حامی نازنین
این لطف زیبای شما و سلام
تو پراکنده شدی به معطریت تا رسیدن به دوست ( خدا ) را خود انتخاب کنی به وصال انشاله که یافته ای مسیر را به هوشیاری .
آرزوی حقیر این بود بر شما و امید به این طالع خجسته و قضای نیک که شما معطرید به حس لطیف و زیبا
با ارادت و لبخند و مهر 🌹

[EDITED] 1401/08/29 09:19
28 آبان 1401 پاسخ تشکر
14 تشکر شده توسط : عباس بهرامی Rezvani
سپاسگزار محبت تون هستم🙏🌷
ممنونم جناب سخی بازهم
و تکرار مجدداینکه کلمات و معناهای وصال و رسیدن و بخت و طالع و... بر قامت احساس من نمیتونه بنشینه، اجازه نشستن ندارن. انسان های ارزشمند بسیاری رو درکنارخودم دارم ک بر مبنای تاثیری که بر زندگی و راه و روشم داشتن برام عزت پیدا کردند و جناب ایکاروس توی دسته ی ارزشمندهای عزیز و با عزت انسان های پیرامونم هستند.ابتدا گذری نگاه کردم و پاسخ دادم اما پس از اون چیزی من رو به عقب برگردوند تا پاسخم رو کمی ادامه دار کنم.😊امیدوارم ک حس منفی از برداشت احساس خودم نصیبم شده باشه.
برقرار باشین 🌷

[EDITED] 1401/08/29 18:42
29 آبان 1401 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : Hani رضا یگانه
خوشحالم رویوهاتون رو دوباره می خونم 🍃🌺🙏🏻
09 اسفند 1401 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟