dunhill - Pursuit

آلفرد دانهیل پورسویت

مردانه
کد کالا : ATR-31701
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : شرقی چوبی
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : دانهیل
کشور مبدأ : انگلستان
سال عرضه : 2006
کد کالا : ATR-31701
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 40
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
1,890,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    1
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    4
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    4
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 27
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

با افشانه‌های جذاب عطر دانهیل پورسویت، روزتان را از اشتیاق و هیجان سرشار می‌کنید. این عطر که آمیزه‌ای جذاب از نت‌های ترنج، چوب صندل، وانیل، چوب سدر، خس‌خس و اسطوخودوس دارد، محصولی را خلق می‌کند که یکی از گزینه‌های ایده‌آل و بی‌نقص برای موقعیت‌های کژوال و رایج محسوب می‌شود. دانهیل پورسویت از زمان معرفی‌اش در سال 2006، ادکلن کاربردی و راحتی را در اختیار مردان قرار داده است که می‌توان از آن در همه موقعیت‌ها استفاده کرد؛ از برنامه ناهار با خانواده تا وقت‌گذرانی‌های شبانه با دوستان.

نوع عطر ادو تویلت
برند دانهیل
عطار میشل ژیرا
طبع گرم
سال عرضه 2006
گروه بویایی شرقی چوبی
کشور مبدأ انگلستان
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه مشک ، کهربا، ترکیبات سبز ، سدر ، چوب صندل سفید ، برگ درخت نارنج، روایح دودی
نمره کاربران
Pursuit-آلفرد دانهیل پورسویت
رایحه
8.1
8 رای
ماندگاری
7.1
10 رای
پخش بو
6.8
10 رای
طراحی شیشه
7.9
8 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند دانهیل
اخبار برند دانهیل
نظرات کاربران (7 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
7
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
7
طراحی شیشه
روی خوش بویی اش میشه حساب کرد اما روی پرفورمنس اش نه!

یک شروع سبز-مرکباتی(میوه ای)-دودی که رایحه ی برگ نارنج بسیار واضح و دلبرانه حضور داره و سبزی بسیار قدرتمند ای رو به نمایش می گذاره.

بخش دودی عطر بسیار ضعیف و گذرا هست به طوری که در ابتدای اسپری حضور داره و چند دقیقه بعد کاملا به حاشیه رونده میشه.

بخش دوست داشتنی این عطر برای من حضور حس سبز و مرکباتی تا اواخر عمر عطر هست به این صورت که رایحه ی پرتقال(شبیه به نوشیدنی های پودری قدیمی) با رایحه ی گرم و شیرین مشک و کهربا؛یک ترکیب خوشمزه و باحال رو رقم زده اند که نمیشه گفت خیلی با کلاسه اما به دل میشینه.

یک وایب چرمی هم توی درای داون به مشام می رسه که اتفاقا قوی هم هست و شبیه چرم های پودری و خشک کار شده که با صندل،هم نشینی بسیار خوبی داره.

مجموعا رایحه خوبی داره اما خاص و عمیق نیست و از کیفیت قابل قبولی برخورداره.
بیشتر مردانه است و مناسب 4 فصل.
ماندگاری متوسط و پخش نسبتا ضعیفی داره.
ولی خوش قیمت هست نسبتا!

مخلص
09 دی 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : Ali.A Mahan

با درود، عرض احترام، آرزوی سلامتی، سرزندگی و آزادی

ادکلن دانهیل پرسوویت یکی از اون کار های کلاسیک مردونست که حقیقتا مناسب مردان کلاسیک میخوره... گاهی‌ عدد سن که برای روایح قائل میشیم، درست گویای منظورمون نیست، چرا که در مثالی گویا، من پسرخاله ای دارم بسیار خوش استایل،(بی ربط) ادکلن باز و از قدیم برند باز که متولد ۱۳۶۰ هست، الان ۴۲ سالی سن داره ولی کاملا اسپرت پوشه و بجز مراسم رسمی ندیدم استایل کلاسیک بزنه، این رایحه را براش کمی "سن بالا" ارزیابی می کنم و حدس می زنم با همین توجیه انتخابش نکند ...
در نتیجه بهتره بگیم این ادکلن دانهیل رایحه ای کلاسیک مردونه داره که آمیزه ای تند و شیرین از کهربا، آمبر و به نظر کمی پرتقال است که در عین حال تِم ضعیف و غریب دارک دودی داره که من از این خصیصه ش بیش از همه چیزش خوشم میاد...
همونطور که از نام برند دانهیل و طراحی جذاب شیشه و درب زیبا ی این ادکلن برمیاد، رایحه ای جداً کلاس بالا و البته با کیفیت داره که به خوبی تلفیق شده است. روی درب این ادکلن شکل قطب نما کار شده که زیبایی ظاهری رو دو چندان کرده...
از لحاظ ماندگاری و پخش بو، متوسط است، البته نمره قبولی را قطعا میگیرد، برای هوای سرد مناسب تر است، برای استفاده روزمره در محل کار نیز (البته برای شخصی که به استایل کلاسیکش بنشینه).
گزینه ی خوبی برای خرید بدون تست نیست و احتمال اینکه دوستش نداشته باشید (به ویژه بخاطر همین حس کلاسیک و اُلد فشن ی که داره) کم نیست.

به شخصه از دوست داران برند دانهیل هستم و این کار هم منِ به نسبت سختگیر را مایوس نکرده، ولی به تحسین هم وا نداشته... مایلم به دانهیل پرسویت نمره ۵.۵/۱۰ بدم و بعد از این شیشه کوچک که به عنوان هدیه ای با محبت به دستم رسیده، به احتمال فراوان آن را مجدد نخواهم خرید
11 مهر 1401 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : nazanin ارژنگ بوترابی

نمی دونم چرا ولی برای من تداعی کننده ی طعم و بوی نوشابه ی فانتای پرتقالی هست! یا شایدم من اشتباه میکنم؟
29 بهمن 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران آلالیتا

8
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
دانهیل پورسویت

یه عطر امبری، میوه ای، چوبی و کمی دودی

اپنینگ این کار یه رایحه امبری مرکباتی دلنشین هست که کمی تم دودی هم داره.البته اینجا میوه نداریم ولی نت پتیت گرین تا حدی تم مرکباتی داره.این رایحه تا حد زیادی کارای دولچه گابانا لاین دووان رو به یاد میاره و جالبه که سال لانچش قبل از اوناست.
به مرور تم دودی کمرنگ میشه و کار از کارای لاین دووان فاصله میگیره و صندل با یه تم پاک کن مانند و کمی جیری وارد کار میشه و یه کار امبری، چوبی و کمی جیر مانند ایجاد میشه که کمی فندی فندی رو به یاد میاره. و البته سال تولیدش از فندی هم قبل تره.
کار جالبیه و رایحه همه پسند و همه کاره و چهارفصلی داره‌. قیمت خیلی خوبی هم داره و البته پرفورمنسش متوسطه.
19 دی 1400 پاسخ تشکر
27 تشکر شده توسط : nazanin Sajjad

دانهیل پرسویت
چوب سرسبز و لطیف

فضای غالب دانهیل پرسویت، فضای چوبی مطبوع برخاسته از صندل وود هست که با نت های برگ سبز و برگ درخت نارنج، حالتی شاداب و انرژی بخش و تا حدی تمیز خلق میکنه. با گذر زمان، نقش امبر پر رنگ تر میشه که فضا رو گرم و تا حدی شیرین میکنه. مشک در زمینه فضا رو تلطیف میکنه و سدر تا حدی کار رو چوبی. احتمالا روایح دودی هم کار رو تا حدی بالانس میکنن تا جدیت کار پابرجا بمونه و به سمت کارهای خشک و شیرین نره. تمامی این نت ها با عث ایجاد حالتی چوبی آغشته با سرسبزی و طراوت میشه که در فضایی نسبتا گرم و شیرین، حال و هوایی لطیف و دلپسند فراهم میکنه.
این عطر تقریبا مردونه بوده و مناسب سنین 25 سال به بالا هست. پخش و ماندگاری متوسطی داره و با توجه به قیمتش، گزینه ای بسیار مناسب جهت استفاده در بهار و شاید پاییز هست.

نمره 7 از 10
ارزش خرید 9 از 10
24 آذر 1400 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : محمد☆mm مهدی ارجمندی

با سلام ، عطر دانهیل Pursuit رو تست کامل گرفتم ، عطری چوبی کهربایی که تم شرقی و کلاسیکی داره و بوی خوب و مردانه ای داره و از نظرخانمها هم بوی خوب و تمیزی داره ، رایحه ای چوبی همراه با عطر کهربا و کمی مرکبات تلخ و شیرین و مشک که در اول اسپری شدن بوی شیرین و چوبی و کهربا وکمی مشک باضافه کمی ترشی برگ پرتقال شروع میشه و آرام آرام چوبی میشه و همچنین شروع میکنه به تلخ شدن همراه با تم دودیِ بسیار خوشبو که تا انتهای ماندگاری به همین شکل میگذره ، پخش بوی متوسطی داره با 4 بار اسپری تا 1 متری و ماندگاری متوسط بین 4 الی 6 ساعت روی لباس و 2 الی 3 ساعت روی پوست ، یه کم از نظررایحه شبیه ادکلن Lagerfeld Classic هست ولی جدیدتر و غیر از تابستان در همه فصول قابل مصرفه ، با وجود ظرف شیشه ای شیک و قیمت مناسب ارزش خرید داره ، با تشکر .
30 دی 1395 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Amirhossein یک آدم معمولی

بوش فلفلی هست و گرم.دوسش دارم.
18 شهریور 1393 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : علی جمشیدی

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟