TOM FORD - Tobacco Oud

تام فورد توباکو عود (تنباکو عود)

مردانه - زنانه
کد کالا : ATR-31677
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : تام فورد
کشور مبدأ : ایالات متحده
سال عرضه : 2013
کد کالا : ATR-31677
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 310
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
15,400,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    19
  • نمی پسندم
    10
  • - 25 سال
    1
  • + 25 سال
    10
  • + 45 سال
    6
  • روزانه
    2
  • رسمی
    11
تعداد رای های ثبت شده : 87
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

محصولی دیگر از سری پرایوت خانه ادکلن‌سازی تام فورد که این بار ترکیبی از تنباکو و عود را در خود دارد. توباکو عود در ظاهری شبیه به همه محصولات کلکسیون پرایوت و در رنگی تیره ارائه شده است. نسخه 250 میل همچون سابق بدون افشانه و با درب گوی مانند تولید شده و نسخه‌های 50 و 100 میل دارای افشانه هستند. همچنین جعبه‌ها به شکل کشیده و همچون دیگر نسخه‌های پرایوت طراحی شده‌اند.

شرکت تام فورد این ادکلن را اینچنین معرفی کرده است: «توباکو عود برملاکننده تاریخ رمزآلود احساسات عربی است که از دل دانه‌های گرانبهای چوب عود و بخور معطر تنباکو پدید آمده است. این ادکلن رایحه مسحور کننده عود را به همراه دانه‌های مرغوب تنباکوی عربی و ترکیبی از گیاهان، گل‌ها و ادویه‌ها ارائه می‌نماید.»

تا کنون از ساختار هرمی ترکیبات توباکو عود اطلاع دقیقی به دست نیامده اما ترکیبات آن مشخص شده‌اند. در کنار تنباکو و عود که محور رایحه را شکل می‌دهند، ادویه‌جات، چوب صندل و نعناع هندی نیز حضور دارند.

.این محصول سال 2013 برند تام فورد را با سایت عطرافشان تجربه کنید.

 

برند تام فورد
طبع گرم
سال عرضه 2013
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ ایالات متحده
مناسب برای آقایان و بانوان
اسانس اولیه ویسکی
اسانس میانی گشنیز ، دارچین ، ادویه جات معطر
اسانس پایه لوبان ، وانیل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب صندل سفید ، تنباکو ، روایح دودی، عود
نمره کاربران
Tobacco Oud-تام فورد توباکو عود (تنباکو عود)
رایحه
8.7
11 رای
ماندگاری
8.8
17 رای
پخش بو
7.8
17 رای
طراحی شیشه
8.3
11 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند تام فورد
اخبار برند تام فورد
عطرگرام
نظرات کاربران (25 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام حال دلتون خوش
میخوام نظرم رو در مورد این عطر بگم هرچند صلاحیت بالایی در این زمینه ندارم اصولا برند تام فورد خیلی از عطرهاش بازخورد های متفاوتی داره بعضیا خوششون میاد و بعضی نه عطر توباکو عود برای افراد معمول بشدت زننده بنظر میاد تند تلخ و سنگین توسکان لدر واقعا پیش این عطر سنگینی نداره بشدت رایحه سنگینه گرمای بالایی داره بوی تنباکوی غالب و عود پشتش خیلی سخت با ادم ارتباط میگیره سرد ترین روز های سال رو کامل براتون گرم میکنه خیلی قوی هست رایحه اش غالبه به شکلی که در جایی باشید همه عطرای دیگه رو محو میکنه فقط و فقط در سرمای بالا استفاده کنید ماندگاری عجیب بالایی داره دو پاف زدنش واقعا کافیه با همین دو پاف همه عطرای اطرافشو محو میکنه پخش بو بالا رایحه خاص عزیزان واقعا سخت پسنده این عطر در ابتدا قدرت رایحه نمیذاره ارتباط بگیرید باهاش ولی بعد از حدود ۲ ساعت ملایم تر میشه و بوی زیبایی رو میده به هیچ وجه بدون تست کردن نخرید این رایحه رو فقط ادمهای خاص برای موارد خاص میگیرن با تیپ های رسمی برای محیطی که هوای سرد جریان داره و حتی المکان خارج از فضای بسته مورد استفاده قرار بدید چون مثل شمشیر برنده هست ولی با تیپ مناسبش و جای مناسبش بمب هست رایحه تنباکوی غالب و سنگینی عود و روایح مشروبی بنظرم باحاله اگر برای رایحه اطلاعات بیشتری نیاز دارید سئوال بپرسید تا بتونم کمکی اگر ازم بربیاد بهتون بکنم
10 دی 1402 پاسخ تشکر
15 تشکر شده توسط : حسین حقیقی علی
سلام آقا احسان
میشه بفرمایید به کدوم عطر دیگه از تام‌فورد شبیه هست؟ چون توباکو عود رو خیلی سنگین بیان کردید
21 بهمن 1402 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : سالمی بابک
توباکو وانیل
22 بهمن 1402 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حسین حقیقی
نزدیک ترین ها بهش عود وود و توباکو وانیل هست عوود وود رایحه عود به همراه چوب رو داره که مرد ها روایح چوبی رو میپسندن و دوسش داریم و توباکو وانیل که توباکو غالب اون هست و یه جورایی مافیایی تر هست که هر دو عالی هستن
30 بهمن 1402 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : حسین حقیقی 🄼🄾🄽🄰

10
رایحه
10
ماندگاری
9
پخش بو
8
طراحی شیشه
توباکو عود عطر گرم،تنباکویی،عودی و سنگین رایحه تنباکو مانندش همان طور که از اسمش مشخصه کاملا درش محسوس هست ترشی کمی داره که فکر کنم برگرفته از همین نت تنباکویش هست شیرینی جزئی هم داره.به شدت دوستش دارم کسانی که عطرهای سنگین میپسندن به سمت این کار میان فقط تاکید میکنم،فقط فقط مناسب فصل پاییز اونم هوای خنک و زمستان سوزان هست برای تابستون یا حتی بهار برا منی که دوستش دارم هم سردردآوراست موندگاری عالی حتی تا ۱۰روز هم روی لباس بوش حس میشه اگر از نزدیک اسپری شده باشه پخش بوش کمتره ولی در نوع خودش عالیه و رایحش قوی هست و از خودش خط به جا میزاره
12 خرداد 1402 پاسخ تشکر
18 تشکر شده توسط :  حسینی سالمی

سلام بر دوستان
سال نو رو بهتون تبریک‌میگم هرچند قبل از اینها باید تبریک میگفتم اما فعالیتی نداشتم و در حضور گرم بزرگان و اساتید نبودم عذر خواهی میکنم


سوالی داشتم اونم‌اینکه آیا توباکو عوود دیسکانت شده؟
20 فروردین 1401 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : سانیار ابراهيم عباسی راکی

سلام و عرض ادب خدمت عزیزان عطرافشانی.

توباکو عود جنتلمنی کاریزماتیکِ که بعد از یک روز کاری سنگین به ویلای لاکچری اش در خارج از شهر رفته ، روی مبلِ چرمیه‍ نزدیک شومینه لم داده و بعداز نوشیدن یک شات اسکاچ ، سیگار برگِ مونت کریستو همیشگی اش را آتیش میکنه ، اروم اسموک میگیره و دود تلخ ،نیمه شیرین و کاراملی سیگار برگ را روی زبونش با طعم الکلیک اسکاچ مزه مزه میکنه و خیلی نرم بیرون میده 😉.

بررسی 👇👇👇
توباکو عود بُعدی تلخ ، خشک ، نیمه شیرین و نیمه لاکتونیک از تنباکو را به تصویر میکشه که کمی فروتی و بشدت جنتلمن هست . این بعد تلخ و خشک از سه عنصر علفی ، شرقی و لاکتونیک تشکیل شده که به ترتیب کومارین ، وانیل و اوسمانتوس رو میشه ازش بیرون کشید.

شروع توباکو عود شروعی تلخ ، علفی و نیمه لاکتونی از حس گرمِ تنباکو هست که با تمِ بوزی و الکلیکِ اسکاچ همراه شده و روی بسترِ نیمه بالزامی آگاروود که در هاله ای از بخور احاطه شده فرود میاد .
بیس تنباکویی در ابتدا بخاطره تلخی و داغیِ ابتدایی عود و تمِ بخوری عطر، فضایی وهم آلود شبیه خاکستر سیگار رو تداعی میکنه ، این قسمتش ممکن کمی خوشایند نباشه ولی بهش زمان بدین تا رایحه ی عود کامل روی پوست باز و رگه های اینسنسی خاص و‌ اغواگرش نمایان بشه .

در پس زمینه ی بستر ، تمی گرم ، تند و ادویه مانند خوابیده که دارچین را نیز در بطن دارد ، دارچین سبب میشه بیس تنباکویی عطر یه کوچلو طعم البالو مانند بخود بگیره ، این طعم البالویی رو در ادامه ملغمه ی بنزویین و اتیل مالتول به حاشیه میفرسته و بُعدِ وانیلی تنباکو را بولد میکنه ، در اینجا اکوردی نرم و شیرین شکل میگیره که با تم علفی توتون ، بالزامِ عود و حسِ بوزی و الکلیکِ اسکاچ همبستر شده ، تمِ خاکسترمانند را محو و فضایی لوکس و بسیار بسیار شامه نواز را رقم میزنه .

با گذر زمان شاهده این هستیم که رایحه علفی و نیمه شیرین تنباکو و بیس بوزی و الکلیک اسکاچ نرم و آرومتر میشه ،
با اروم شدن فضا ، رگه هایی وودی از سدروس که با تمِ خاکی و نیمه کافوری پچولی اغشته شده نمایان و با رایحه ی نرم شده ی عودی ، تنباکویی و بوزی کار همبستر میشه و فضای مردانه و پخته ای را به بیس نتِ عطر میده .
عطر خوبیه ولی رایحه ی کاملا سیفی نداره حتی برای تنباکو پسندها ، توصیه میکنم بدون تست قبلی اصلا و ابدا بلایندبای نکنید .

(شهریار عزیز درود ، بزرگوار اسنشیال اویل ها بدستت رسید ؟ شرمنده داداش اگه حجم ها پایین بود ، باورکن مواد اولیه ای که داریم تهرانِ و فقط یه تعداده محدود کرمانشاه داشتیم که اونم در حجم های پایبن به دوستانی مثل خودت جهت تست هدیه دادیم ، انشالله اسفند ماه که کرمانشاه اومدم سعی میکنم تک نت های بیشتری و در حجم های بالاتر برات بیارم ).
با تشکر از عطرافشان 🌹🙏.
05 دی 1400 پاسخ تشکر
31 تشکر شده توسط : حامد.ج Farshid
با سلام
بله جناب اسدی عزیز، از برادر محترمتون که ایشون هم عضو عطرافشان هستن گرفتم و بسیار بسیار ممنونم از لطف و محبت شما، ۱۷ عدد اسنشیال اویل که واقعا برای من دوره جدیدی از عطربازی رو رقم میزنه چون به تفکیک نتهای درون یک عطر بینهایت کمک میکنه و مطمئنم بعد از مدتی میتونم موقع نوشتن در این سایت حرفی برای گفتن داشته باشم و با سواد بیشتری که مدیون شما هستم بنویسم،
عکسش رو امشب در عطرگرام آپلود کردم ولی هنوز تایید نشده،
همچنین برادر محترم سه تا سمپل بهم دادن و گفتن که توسط خودتون طراحی شده که این دیگه برای من جای تردیدی باقی نمیذاره که با یک استاد حرفه ای در مورد عطر طرفم و قطعا از این به بعد مطالب شما برای من کلاس درس و ارتباط من با شما شاگرد استادی خواهد بود
با تشکر از سایت عطرافشان و بیشتر از اون اینستاگرام عطرافشان که این پل ارتباطی رو برام فراهم کرد 🙏🙏🙏
06 دی 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : ایرن Fatimah
خواهش میکنم شهریار جان ، انجام وظیفه بود ،
البته اونی که بسته رو تقدیمتون کرده داداشم نبوده و مهرداد پسرعموم بوده که در عطرافشان هم عضوهستند ، هردو در یک آپارتمان ساکن هستند.
خلاصه شرمنده انشالله در آینده نزدیک تعداده بیشتری در حجم بالا تقدیمتان میکنم .
در مورده سمپلها ، طراحی که چه عرض کنم ، بگید خراب کاری بهتره 😉 امیدوارم رایحه شون بینی تان را اذیت نکرده باشد ، البته تکمیل نشدن و ایام نوروز که بیکارم باید یه سری تغییرات بدم .
بزرگوار شکسته نفسی میفرمایید ،در تحلیل سمپلها که در اینستاگرام عرض کردید به درستی نت های پایه را تشخیص دادید و شناخت تان از روایح خیلی خوب بود و بنده تعجب میکنم چرا تا حالا به ریویوی عطر نپرداختید.
پایدار باشید ، به امید دیدار در آینده نزدیک 🌹🙏.
06 دی 1400 پاسخ تشکر
16 تشکر شده توسط : الناز dani
سلام جناب اسدی عزیز
متاسفانه جایی که من زندگی میکنم ( فنلاند) به تک تنها دسترسی ندارم و هرچه گشتم نتونستم پیدا کنم چون با وجود عشق به دنیای عطر و رایحه هنوز در اول راهم بنابراین فکر کردم وجود تک نتها در این مسیر کمک حالم باشه.
الان خانواده من ایران ( مهاباد) هستند و ۲ هفته دیگه برمی گردند.آیا امکان ارسال و فروش به شهرستان را دارید؟ بینهایت ممنون

06 دی 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : کامبیز سخی alireza .xx

رایحه دوستان عزیز سلام
بهترین های تنباکویی مردان سال ۲۰۲۱ ( کارشناسان )
۵- لاندن از باربری
۴- سوئیت توباکو سنت از پرفیوم د مارلی
۳- پور اوم از گوچی ( جدید )
۲- توباکو عود از تام فورد
۱- توباکو پرفیوم از تاپ پرفیومر

موفق در تست و انتخاب انشاله
03 خرداد 1400 پاسخ تشکر
7 تشکر شده توسط : عباس بهرامی حامد.ج
درود
منظورتون از مورد های 4 و 3 متوجه نشدم کدوم عطراست؟
سوئیت توباکو سنت مارلی؟
04 خرداد 1400 پاسخ تشکر
حسین صدقی عزیز سلام
آره . گوچی پوراوم و سوئیت توباکو سنت مارلی .
از یک سایت خارجی راجب عطرهای جدید و بهترینهای تنباکویی ی سال جاری میلادی استخراج کردم و خودمم تعجب کردم . عکس هاشون هم بود و توضیحات که فقط روایح و قدرت ساخت و پخش تنباکوشون رو خوندم و دقت زیادی نکردم .امشب فرصت شد دوباره میرم و دقیقتر میخونم .
04 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : عباس بهرامی
با سلام. جناب سخی به احتمال زیاد منظورتون از گوچی پوغ اوم: گوچی بای گوچی پوغ اوم شیشه خاکستری رنگ هست که بوی تنباکو و یاسش بسیار دلنشین هست نه گوچی پوغ اوم قدیمی (2003) با مایع زرد رنگ چون این دومی تنباکو نداره.
04 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی
سیدمصطفی موسوی عزیز سلام
بله . کاملا درست میگی . شیشه طوسی و درب نقره ای و همونطور که درست گفتی تنباکو و یاس .
ممنون از توضیحت
04 خرداد 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : عباس بهرامی صادق اف
اها یعنی عطر جدید مارلی که معرفی شده سال جدید؟
اری گوچی پوراوم هم تنباکویی نیست
گوچی بای گوچی که چه عطر فوق العاده ای هست
حیف که پرفومنسش خیلی ضعیف
04 خرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : کامبیز سخی سيد مصطفي موسوي
من توضیحات سایت خارجی که این مطلب رو منتشر کرده خوندم با توجه به توضیحات منظورش مارلی herod بوده که بوی تنباکو و دارچین و وانیلی داره. مارلی کاری به نام سوییت توباکو سنت نداره.
04 خرداد 1400 پاسخ تشکر
2 تشکر شده توسط : کامبیز سخی حسین صدقی
سید مصطفی موسوی عزیز
خودمم تعجب کردم . گفتم رایحه شیرین تنباکو هم شد اسم ! بعد گفتم شاید تولید امساله . رنگ بطریش با هرود متفاوت بود .امشب رفتم توی سایت خود مارلی .
همچین اسمی پیدا نکردم ! حتما من اشتباه متوجه شدم خوشحال شدم فکر کردم کار جدید مارلی بوده امسال !!
حیف شد . بی جهت خوشحال شدیم !
بهرحال بابتش عذر میخوام . باید بیشتر دقت میکردم .
بابت دقتت ممنون
05 خرداد 1400 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : عباس بهرامی جاویدان
خواهش میکنم جناب سخی بزرگوار. امیدوارم برندهای معتبر مثل تام فورد آمواج و مارلی کارهای تنباکویی جدید و خوبی لانچ کنند.
05 خرداد 1400 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی

یه کار شیک و سنگین و لاکچری همون چیزی که شما همیشه در سری پرایوت بلیند تام فورد میبینید.
تنباکو و عود و ویسکی به بهترین حالت ممکن درکنار هم قرار گرفتن تا نشون بدن که نماد لاکچریت در عطر یعنی چی!
به هیچ عنوان عطری نیست که یک تین ایجر بتونه بزنه و کاملا مناسب افراد با سنین بالاتر و تیپ شخصیتی رسمی و کاملا لوکس هست.
ماندگاری این کار بسیار بالا هست و سیاژی که از خودش بجا میزاره واقعا عالیه
01 بهمن 1399 پاسخ تشکر
4 تشکر شده توسط : Mahyar  حسینی

چه رایحه ای زیباتر از تنباکو و ویسکی در کنار هم!
19 آذر 1398 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : علی رضا حسین علیزاده

ترکیب عالی آلبالویی توتون پیپ اعلا با ویسکی وبخور.عطری دودی بسیار تاریک وسنگین که شیرینی هم درپس زمینه اش حس میشود عطری خاص شیک ورسمیه که مناسبت‌های خودش رو میطلبه والبته با هر سلیقه‌ای جور در نمیاد .ماندگاری خوبی وپخش بوی متوسطی داره .
26 مهر 1398 پاسخ تشکر

0
رایحه
7
ماندگاری
5
پخش بو
0
طراحی شیشه
با سلام خدمت دوستان عزیز.
دو سه باری که این عطر رو تست کردم باید بگم ماندگاری تقریبا متوسط به بالایی داره ولی پخش بوش فوق العاده ضعیفه که به هیچ وجه برازنده یک عطر گرون قیمت نیست!
رایحه مردانه ای داره ولی نه به اون شدتی که بشه گفت با کسی شوخی نداره!
07 اردیبهشت 1395 پاسخ تشکر

دوستان و اساتید عزیز ممنون میشم کمکم کنید
18 بهمن 1394 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : حسین علیزاده

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟