Cartier - Declaration d'Un Soir

کارتیر دکلریشن دن سویر

مردانه
کد کالا : ATR-31666
نوع عطر : ادو تویلت
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی گلی مُشکی
طبع : معتدل
مشخصات تولید
نام برند : کارتیر
کشور مبدأ : فرانسه
سال عرضه : 2012
کد کالا : ATR-31666
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 175
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
8,700,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    13
  • نمی پسندم
    13
  • - 25 سال
    4
  • + 25 سال
    10
  • + 45 سال
    7
  • روزانه
    13
  • رسمی
    3
تعداد رای های ثبت شده : 94
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

محصولی دیگر از سری ادکلن‌های دکلریشن برند کارتیر که در سال 2012 با نام دن سویر و با ظاهری وفادار به نسخه‌های قبلی روانه بازار شد. این محصول رایحه‌ای مرکب از شیرینی گلی و تندی ادویه‌جات مختلف تشکیل شده و در چهارفصل سال می‌توان از آن استفاده کرد.

دکلریشن دن سویر از عطرهای جدید و مردانه کارتیر است که ادویه‌های خنک عطر اصلی را به‌لطف ایده‌های ماتیلده لاران حفظ می‌کند؛ ایده‌هایی که می‌گویند نباید چیزهای خوب را خراب کرد، بلکه باید تفسیرهای متناسبی براساس ظرفیت‌هایشان انجام داد. این عطر جذاب که همچون گل رزی با خارهایش نمایان می‌شود، پس‌زمینه‌ای چوبی دارد. رایحه هل و فلفل در نت‌های آغازین جای گرفته‌اند تا طراوت و شادابی ویژه‌ای به دکلریشن دن سویر بدهند. بافت چوبی این آمیزه هم از چوب صندل سرچشمه می‌گیرد.

این عطر رمانتیک و سرمست‌کننده که توسط ماتیلده لاران ساخته شده، قلب شما را به تپش سریع‌تر و تندتر وامی‌دارد و مردان را تشویق می‌کند که حرف دلشان را بزنند!

عطرافشان استشمام این رایحه را به همه شما پیشنهاد می کند .

نوع عطر ادو تویلت
برند کارتیر
عطار متیلده لاران
طبع معتدل
سال عرضه 2012
گروه بویایی چوبی گلی مُشکی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای آقایان
اسانس اولیه هل ، زیره، فلفل
اسانس میانی رز ، جوز
اسانس پایه چوب صندل سفید
نمره کاربران
Declaration d'Un Soir-کارتیر دکلریشن دن سویر
رایحه
7.8
33 رای
ماندگاری
7
36 رای
پخش بو
7
36 رای
طراحی شیشه
8
33 رای
این عطر برای من یاد آور ...
محصولات دیگری از برند کارتیر
اخبار برند کارتیر
عطرگرام
نظرات کاربران (38 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
اول اینکه نظرم رو اشتباها زیر مدل دکلریشن نوشته بودم و پیش خودم میگفتم چرا بوی رز رو هیچکس توی این عطر نفهمیده یا… بعد دقت بیشتری کردم دیدم سمپلی که من دارم در واقع دن سویر هست و به ادمین عزیز گفتم نظرم رو اونجا تایید نکنه.
این عطر رو تست کردم، در ابتدای کار بوی گلاب یا همون رایحه رز مانند شدیدی داشت جوری که فکر کردم عطر زنونه هست اما بعد از ۵-۱۰ دقیقه اون بو ملایم شد و به بجاش بوی لیمو عمانی بیشتری احساس میکردم. به مرور هم حال و هوای عطر رفت به سمت بوی هل و دارچین که با رایحه رز و لیمو قاطی بود. هم قابل تشخیص بود هم در کنار هم بوی خوبی ساخت. برای من ته مایه عطر انگار یه میکس ضعیف شده ایی از تق هرمس و نارسیس رودریگز بود.
اول نوشته بودم پخش و ماندگاری متاسفانه خیلی جالب نیست اما بعد از چند ساعت نظرم عوض شد. به نظرم در حد متوسط هست. عطری هست که خیلی راحت میشه انتخابش کرد و اکثر افراد فکر میکنم خوششون بیاد یعنی برای هدیه دادن می تونه بیخطر باشه. در تست باقیمانده سمپلی که دارم تمرکزم رو میزارم روی ماندگاری و پخش و اینجا اطلاع میدم.
15 فروردین 1403 پاسخ تشکر
8 تشکر شده توسط : nazanin کامبیز سخی

8
رایحه
8
ماندگاری
7
پخش بو
7
طراحی شیشه
درود
از بهترين عطرهاي كارتيه. پخته و جاافتاده.
هل بسيار جذاب و پرداخت شده است در پله ابتدايي. يه رز كنترل شده و زيبا در قدم دوم، و چوب صندل كه در انتها خودنمايي بي نظيري داره.
از رايحه دوست داشتني كار كه بگذريم، چيزي كه من رو متعجب كرد موندگاري بسيار خوب اين عطر بود. روي الياف واقعا اگر اغراق نباشه تا يه هفته استشمام ميشه. روي پوست هم ٦ الي ٨ ساعت براي من محسوس بود.
💐💐
06 آبان 1402 پاسخ تشکر
25 تشکر شده توسط : شاپور اتش مهریار

9
رایحه
6
ماندگاری
6
پخش بو
10
طراحی شیشه
شیک ، متشخص ، جنتلمن
یک صبح زود سرد پاییزی رو متصور شید که تو جاده در حال رانندگی هستین
هنوز کاملا سرحال و اکتیو نشدین
برای خرید یک فنجان چای هل دار کنار یک کیوسک متوقف شدین
جلو کیوسک دسته گل های رز قرمز که همین چند دقیقه پیش چیده شده و دارن روشون آب سرد میگیرن تا تازگی خودش از دست نده
حالا تو با اون لیوان چای هل دار تازه دم کنار سبد رازهای خیس شبنم بسته نشستی
تمام خستگی از تنت در میشه
این حس دقیقا این عطره
بینهایت شیک
اصلا فکر رز های عربی رو نکنید
اینجا اروپاست
وسط یه جاده سبز حومه پاریس
07 مهر 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : حسن رضاحسین نوری

سمپل این رو خریدم. بسیاااار دلنشین. حال و هوای روزاهایی که یک خبر خوشی شنیدی و از شدت ذوق سر از پا نمی شناسی. صبح زود در یک روز بهاری اولین نفری هستی که میری تو یک گل فروشی که ده دقیقه قبل مغازه رو باز کرده! لطیییف و ملیح. بوی گل رز بسیار حرفه ای مردانه وخنک متعادل . خیلی کیف کردم باهاش. هر از چند گاهی یک نبض هم می زنه و رایحه دلنشینش دوباره نوازش می ده شما رو. از اون عطرهایی هست که هر چی هم زیاد اسپری کنید اذیت کننده نیست بسیار ملایم و ملیح. حس می کنم چهارفصل بود.
31 فروردین 1402 پاسخ تشکر
21 تشکر شده توسط : میلاد شاهسوارانی عادل کیا

بالاخره سمپل این نسخه و نسخه ی اینتنس و دکلریشن پارفوم رو تهیه کردم و نسخه ی اصلی از دستم در رفت :)
نظرمو زیر این فلنکر مینویسم چون بنظرم بهترینِ این سه تا بود.
نسخه ی پارفوم رو به کل دوست نداشتم؛ ترکیبی بود از گرمای به شدت زیاد از هل و زیره و حتی شاید زعفرون؛ چیزایی بود که تو نت اول حس میشد؛ کم کم اون گرما کمی ملایم تر میشد، فقط کمی :) و همراه شیرینی وانیل طوری میشد و در انتها به همه ی اینها یه رایحه ی چوبی نه چندان محسوس اضافه میشد!
بنظرم ترکیبات کنار هم نمینشستند و رایحه ی دوست داشتنی ای نبود؛ پرفورمنس نسبتا ضعیف و ماندگاری نهایتا ۱۲ ساعت.
نسخه ی دان سواخ و دان سواخ اینتنس به شدت شبیه هم بودند و دان سواخ اینتنس به طرز عجیبی دوست نداشتنی. انگار برای تشدید رایحه دست به زیاده روی در روایح ادویه ای زده باشند که با رایحه ی رز جور درنمیومد.
ولی دان سواخ معمولی؛ عطریه که الان هم عاشقشم و هم حس میکنم بعد از مدتی دلمو خواهد زد.
شروع کار که کاملا ادویه ای هست و نه چندان فرش، طبق چیزی که خونده بودم. بعد از پنج دقیقه با بوی رز شگفت زده میشید، اگر رز رو دوست داشته باشید، اون هم روی عطر مردانه!
میشه گفت میتونه یونیسکس هم باشه ولی من فوران های کاملا مردونه ای حس میکردم هراز چندگاهی که با رز تعدیل میشد. تصور کنید توی یک شب بارونی، با یک دسته رز مرغوب وارد یک خشکشویی قدیمی میشید. دقیقا ترکیبی از رز خیس خورده، کهنگی و مقدار کمی حس تمیزی.
رایحه ی دوست داشتنی هست؛ با هر استایلی جور نمیشه قطعا و لازمه کمی کلاسیک باشید. ماندگاری کاملا متوسط و پخش رو به ضعیف. مناسب بهار و پاییزه بیشتر و حدس میزنم تو تابستون اذیت کننده و حتی شاید تهوع آور باشه :)
17 اسفند 1401 پاسخ تشکر
13 تشکر شده توسط : سعید قربانیان Mahyar
بون سویر رو گاها سر شب میزنم .تا سبح هر نیمه شب بیدار میشم سرمست بوش میشم.جوری که دلم میخواد بارها بیدار بشم فقط برای این رایحه در مشامم.نمیشه این عطر رو زیاد استفده کرد چون حتما دل ادم رو میزنه رز زیادش ولی استفاده کم باعث میشه مشتاقش بافی بمانم.
19 اردیبهشت 1402 پاسخ تشکر
12 تشکر شده توسط : دهکردی محسن

سلام
فکر میکنم ما ایرانی ها جزء اندک مردمانی روی این کره خاکی هستیم که به راحتی رایحه رز بی کیفیت رو تشخیص میدیم که دلیلش هم کاملا مشخص هست :) . رایحه رز در این عطر دقیقا نقطه مقابل خاطرات بویایی جمعی ماست.رُزی با کیفیت و خیس. این عطر با فورانی از تندیِ فرشِگونهِ فلفل و زیره و هل اغاز میشه، در شروع رایحه فرشِ هل سوار هست و فلفل و زیره کمی پایینتر ، هل رو کاور میکنن. کمی بعد رایحه رُزِ امیخته به جوز شروع به خودنمایی میکنه ،در این زمان کمپلکس روایح تدایی کننده رزیست با گلبرگ هایی خیس که ساقه اش با دست جدا شده است و اثر فشار دست بر ساقه باعث متصاعدشدن رایحه چوبی مرطوب به همراه رُز میشود.رز تا اخر عمر عطر نقش برجسته ای دارد و هل وزیره به همراه جوز حضوری کمرنگ و بالانس کننده را برای رُز ایفا میکنند. رایحه دون سواغ شفاف، شیک و ملیح هست ، شاید برای عطر مردانه کمی ظریف باشد ولی خاص و کم تکرار است. عطری پاییزی و بهاری است. ماندگاری عطر بر روی پوست من ٨ ساعت است و نشر بوی مفیدِ دو تا سه ساعته دارد و وقتی که به نظر میرسد رایحه در حال محو شدن هست با حرکت بدن بوی رُز دوباره زبانه میکشد. برای دوستداران این عطر با توجه به پرفورمنس متوسط این کار، عطر دون سواغ اینتنس میتونه انتخاب نزدیک و مناسبی جهت جایگزینی این عطر باشه ،اگر از اختلاف رایحه دو عطر در شروع چشم پوشی کنیم،در دری دوان رایحه ای شبیه به هم دارند ولی ماندگاری و نشر بوی نسخه اینتنس بسیار بیشتر هست و ضعف دون سواغ رو پوشش داده. با اینکه به عطرهای گلی کمتر علاقه دارم ولی دون سواغ چیز دیگریست.
26 مرداد 1401 پاسخ تشکر
20 تشکر شده توسط : Mahyar Sepehr s

8
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
8
طراحی شیشه
کارتیه دکلاغسیون دون سوا اگر گوگل ترنسلیت درست باشه به معنی اعلان شب هست عطری ادویه ای و گلی البته فقط گل رز
بیشتر از یک سال از خرید این عطر میگذره و تقریبا نصف شیشه رو استفاده کردم این عطر مثل مفیستو راهی برای نزدیک کردن رز به عطر های مردونست
عطر خوش پوشی هست و راحت با هر استایل غیر رسمی میشه پوشید و بازخورد خوبی داره
بعد از اسپری فکر میکنم به خاطر نت های زیره و فلفل سیاه فضایی خاکی همراه با رز احساس میشه بعد از حدود 5 دقیقه هل و رز بیشتر میشه بعد از حدود 2 الی 3 ساعت نت های که موندن چیزی شبیه دسر های ایرانی مثل فرنی یا شیر برنج روی پوستتون احساس میکنید که من دوسش دارم
باید اضافه کنم که رز تو این عطر فضایی محزون داره
من به دلیل اینکه تلخ ترین خاطره زندگیم با این عطر مرتبطه بعد از تموم شدنش هیچ وقت تجدیدش نمی کنم ولی این عطر قابلیت اینو داره که برای خیلی ها عطر امضا باشه
شاد و خوشبو باشید
12 مرداد 1401 پاسخ تشکر
17 تشکر شده توسط : کاید امیر امیر علوانی

پرفورمنس نسبتا ضعیف
رایحه خاصی نداره یک رزی که خیلی حس مردانه به من منتقل نکرد
به نظر من ارزش خرید نداره
17 اردیبهشت 1401 پاسخ تشکر

واووووو
چه شیشه ی زیبا و خاصی!!
10 اسفند 1400 پاسخ تشکر
3 تشکر شده توسط : Dragon علی رشوند

7
رایحه
6
ماندگاری
7
پخش بو
8
طراحی شیشه
من این عطر رو یکبار بیشتر نخریدم و از اون عطرهاست که موقع تست شما رو جذب میکنه ولی وقتی میخری و همراهت میشه میبینی اون چیزی نیست که انتظارشو داشتی و همین دلیلی میشه که دیگه تکرارش نکنی، یه عطر شیرین و تا حدودی اسپرت که برای سنین ۲۰ تا ۳۰ سال مناسبه، از اون دسته از عطرهاست که بیشتر بسمت زنونه میچربه تا مردونه، موندگاریشم متوسطه
27 بهمن 1400 پاسخ تشکر
11 تشکر شده توسط : کاید امیر marjanmohamadi

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟