RIO collection - La Homme Black

ریو لا هوم بلک

مردانه
کد کالا : ATR-31660
نوع عطر : نا معلوم
check icon ضمانت اصالت کالا
مشخصات رایحه
گروه بویایی : چوبی ادویه ای
عطار :
طبع : گرم
مشخصات تولید
نام برند : ریو کالکشن
کشور مبدأ : امارات متحده عربی
سال عرضه : 2014
کد کالا : ATR-31660
check icon ضمانت اصالت کالا
تعداد بن این کالا : 10
بن های فعلی شما : 0
می‌توانید مصرف کنید : 0
قیمت پس از مصرف بن ها
610,000 تومان
رای کاربران
  • عاشقشم
    7
  • نمی پسندم
    3
  • - 25 سال
    0
  • + 25 سال
    1
  • + 45 سال
    0
  • روزانه
    1
  • رسمی
    0
تعداد رای های ثبت شده : 20
ترکیبات اعلام شده
توضیحات

طرحی از ادکلن شناخته شده لانویت از برند ایوسن لورن که در سال 2014 توسط ریو کالکشن معرفی شد. عطرافشان این رایحه را به شما تقدیم می‌نماید.
 
 

برند ریو کالکشن
طبع گرم
سال عرضه 2014
گروه بویایی چوبی ادویه ای
کشور مبدأ امارات متحده عربی
مناسب برای آقایان
نمره کاربران
La Homme Black-ریو لا هوم بلک
رایحه
6.2
9 رای
ماندگاری
7.1
18 رای
پخش بو
6.8
17 رای
طراحی شیشه
5.7
9 رای
این عطر برای من یاد آور ...
نظرات کاربران (24 نظر)
راهنمایی مطالعه نظرات :
* نظرات اصلی که بدون خط آبی هستند نظرات مرتبط با محصول می باشند. نظرات پاسخ که با خط آبی هستند ممکن است از بحث در مورد این ادکلن فراتر رفته باشند.
** برای مطالعه نظراتی که صرفا مرتبط با این محصول هستند نظرات اصلی را مطالعه نمایید.
سلام
ادمین عزیز این کار مشابه نسخه ادوتویلت هستش یا پرفیوم لانویت؟
07 خرداد 1400 پاسخ تشکر
پاسخ مدیر : سلام
ادوپرفیوم

هم عطر خوشبوئی بود هم از خریدم از شما خیلی راضی بودم .بازم عطر بخوام حتما از شما میخرم .ممنون
04 دی 1398 پاسخ تشکر

متاسفم برای پولی که برای 20 میل این عطر دادم..... در ابتدای کار که اسپری می کنید بوی شبیه زنبق به مشام میخوره. حس لوازم آرایشی میده اما تاریک تر. این بو فقط تا پنج دقیقه اول به صورت مشخص همراهتون و بعد تمام. باید بینی تون رو به محل عطر بچسبونید تا عطرو حس کنید. در این مرحله همون بو رو داره فقط تا حد کمی از حس لوازم آرایشی اش کم شده. یه دو ساعت بهش وقت بدین تا بدترین قسمت عطر نمایان بشه. dry down این عطر بویی شبیه پلاستیک سوخته میده. سردرد آور و بدون کوچکترین جذابیتی. فقط خوبه که پخش بویی نداره. این بو تا فردای اون روز با شما خواهد بود حتی بعد از شستن دست..... در واقع پخش بوی این عطر فقط در حد نهایتا یه ربعه (اگر زیاد اسپری کنید) و در این مدت هم انصافا پخش بوی زیادی داره. اما بعد از اون هیچی. رایحه اش هم حقیقتا باب میل من نیست.
06 بهمن 1397 پاسخ تشکر
متوجه موضوعی شدم. من این عطر رو شش ماه پیش خریده بودم و الان که تاریخ انقضایی که سازمان غذا و دارو روی جعبه اش زده بود رو دیدم، متوجه شدم تا اول سال 2019 اعتبار داشته. احتمالا علت این بوی بد و پخش بوی ضعیف، فاسد شدن عطر بوده باشه. هر چند که به شخصه اعتقادی به فساد عطر های درون اسپری ندارم.
08 بهمن 1397 پاسخ تشکر

7
رایحه
7
ماندگاری
7
پخش بو
4
طراحی شیشه
امروز خریدمش باتوجه به گرونی عطرا زدیم توکارای ریو واجمل،رایحه اصلی لانویت تست نداشتم ولی اینکار بوی خوب وگرمی داره دوستان درست اشاره کردن یه ته بوی آلبالویی داره که ادمو یاده عطرای تنباکویی مثل وان شاک میندازه.درکل عطری خوب باماندگاری وپخش قابل قبول
28 آذر 1397 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : SardarAmirPaksaz

4
رایحه
9
ماندگاری
8
پخش بو
10
طراحی شیشه
بوی عجیب مواد آرایشی با پخش بو و ماندگاری فجیع بالا. نمیدونم کار اصلش چطوره و من که نمی تونم همچین چیزی رو بزنم برم بیرون. بدرد این میخوره که بزنی به بالشت و بگیری بخوابی.

من که خودم این عطرو با مقداری اسطوخودوس مخلوط کردم تا بلکه معتدل تر بشه. خیلی بهتر شد ولی دیگه خبری از پخش بو نیست. ولی هنوز هم ماندگاریش قابل قبوله.
26 تیر 1397 پاسخ تشکر

تقریبا 40 درصد بنظرم شبیه ایو سن لورن اصلیه ولی خنکتره و بوی زیبایی هم داره درکل اگه فقط به نیت نسخه اصلی کار میخواین بگیرین اینکارو نکنید ولی بعنوان یه ادکلن بسیار خوشبو و خنک بدرد فصل گرما میخوره در کل از خریدم راضیم چون موندگاریش از نسخه اصلیش هم با کمال تعجب بیشتره
21 اردیبهشت 1397 پاسخ تشکر

سلام
چرا شرکت rio سایت رسمی نداره...
شماره ثبت تو اماراتم نداره
هیچا قید نشده
داستان این ریو چیه
نکنه بازهم بچهای ایران رفتن یک شرکت صوری ثبت کردن
کسی اطلاعاتی داره بذاره
07 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : م. س.
ایول آقای سیاوش، حرف دل منو زدی، این برند رو توی گوگل هم که جستجو کنین فقط سایتهای ایرانی فروشنده محصولاتشو لیست میکنه، نه سایتی از خودش داره نه توی سایتهای مرجعی مثل فرگرنتیکا و بیس نوت اسمی ازش هست.
تجربه من میگه این برند بدون شک فیکه و ایرانی هم هست، مثل بالماسو و سویس مارک که محصولاتشون رو جز ایران تو هیچ کجای دنیا پیدا نمیکنین و همشون تو کارگاههایی در کیش پر میشن.
کاش حداقل مجوز وزارت بهداشت خودمون رو میگرفتن، ولی با این روش زیر زمینی معلوم نیست چه آسیبهایی به سلامت هموطنانمون وارد میکنن!
برند های خوب اماراتی کم نیستن، آرماف و اجمل اعتبار بین المللی دارن ولی این ریو... بهتره سمتش نرین.
07 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : سیاوش111

3
رایحه
7
ماندگاری
6
پخش بو
5
طراحی شیشه
بوی این عطر در نیم ساعت اول حدود هفتاد درصد به نسخه اصلی کار که محصول شرکت سن لورن هست شبیهه و البته تو همون نت اولیه هم به خوبی اون نیست. رفته رفته هرچی بیشتر میگذره بوش بد میشه و تا جایی میرسه که دیگه تحملش سخت میشه و نت انتهاییش فقط یه بوی آزاردهنده شیمیاییه. از نظر پخش از کار اصلی پخشش واقعا بیشتره ولی از نظر ماندگاری مساوی با کار اصلی یا حتی میشه گفت ضعیفتر از اونه. تفاوت بزرگ این کار با نسخه اصلی اینه که اینجا هرچی میگذره بوی عطر آزاردهنده تر میشه ولی تو کار اصلیش هر چی زمان میگذره عطر خوشبوتر میشه.
07 مرداد 1396 پاسخ تشکر
1 تشکر شده توسط : Le Petit Prince
حتی اسم کار هم مشکل داره! چه رسد به رایحه :\
07 مرداد 1396 پاسخ تشکر

سلام
این عطر رو دیشب خریدم بوش خیلی شبیه لانویت هست دیشب دوتا پاف به لباسم زدم الان 13 ساعته بوش نرفته موندگاریش وحشتناکه من سردرد گرفتم
12 آبان 1395 پاسخ تشکر

سلام.بالاخره این عطر ریو لاهوم شباهت خوبی به عطر اصلی داره یا نه؟چون نظرات خیلی متفاوته.میشه بگید بوش شبیه به کدام عطرهای شناخته شده هست؟
11 تیر 1395 پاسخ تشکر

Atrafshan logo
عطرافشان
پشتیبانی سایت
عطرافشان
سلام کاربر گرامی
چطور می توانیم به شما کمک کنیم؟